Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pandras83

    őstag

    válasz hahakocka #40793 üzenetére

    én is imádom a black mesa-t, de a "régen minden jobbvót, sőt még mindig jobb" attitűdödet valószínűleg megtörné a cp 2077 path tracing-el. 1070-el raktam bele vagy 250 órát és közepes grafikán és kb lefolytam a székről, olyan szép volt úgy is a game, de a 4070-et beraktam, minden ment maxra + path tracing + dlss2 és nem hittem a szememnek. A path tracing már tényleg nem vicc, próbáld ki ha teheted. Pár év és alap feature lesz, senki sem akar már majd "mű árnyékkokkal" játszani utána, mint ahogy olcsónak ható cgi animációkat sem akarunk nézni pl egy Pixar munka után.

    Cyberfuck Patchrunner

  • PuMbA

    titán

    válasz hahakocka #40793 üzenetére

    "Na többek közt ezèrt se tartom sokra a DLSS T meg FSR T. Mert parasztvakítás kb. Pontosan szemtrükközès"

    A legtöbb játékban lévő alapértelmezett, legtöbbször kikapcsolhatatlan TAA is mossa a képet. Nem értem, hogy miért a DLSS-re meg az FSR-re pikkelnek az emberek, hogy fúj és a TAA mosott képe meg tökéletesen normális. A DLSS több esetben jobb képminőséget ad, mint a teljes felbontáson futó beépített TAA és csomó plusz sebességet is nyersz.

    [ Szerkesztve ]

  • huskydog17

    addikt

    válasz hahakocka #40793 üzenetére

    "Mert parasztvakítás kb. Pontosan szemtrükközès. Rosszabb 3D s grafikai minőségèrt azaz kèpminősèg rontásèrt kapsz cserèbe fpst szuper. "

    Ez így szimplán nem igaz. Számtalan teszt bizonyítja ennek az ellenkezőjét. Ezek a modern felskálázó eljárások sok játékban rendkívül hatékonyan képesek működni, pontosabban leginkább a DLSS, több játékban még a natívnál is szebb képminőséget ad és sok játékban semmit nem veszítesz a képminőségből csak sebességet nyersz. Ha pedig nem vagy elégedett a képminőséggel, kicserélheted a DLSS verziót tetszés szerint, az FSR és XeSS esetén ezt nem lehet megtenni, vagy egyszerűen kikapcsolod, de akkor jelentős sebességet veszítesz.
    A legtöbb felhasználó vakteszten nem venné észre a különbséget DLSS upscale és natív között.

    "Az RT meg az új gameknèl -40% fpst csökkent kb âtlagban úgyhogy szinte kötelezőek a DLSS meg FSR ilyenkor."
    Ez sem igaz. A felskáláz eljárások mindig opcionálisak, sosem kötelező azokat használni, ráadásul több olyan RT játék van, ahol a megközelítőleg sincs 40%-os sebességvesztés.

    Mind a Black Mesa, mind az Oblivion borzalmasan elavult 20 éves motort használnak, ahol amelyek nemhogy az RT-vel, de a mai raszter motoroktól is fényévekre le vannak maradva, de ez nem csoda, a D3D9-et nem a fény szimulálására találták ki, és ahogy mondtam mindkét játék 20 éves motorra épül. Ezekben a játékokban a megvilágítás meg sem közelíti azt a szintet, amit a mai motorok tudnak. Én is végig vittem mindkettőt, mai szemmel nézve rondák, mint a bűn, de 2004-2006-ban szépek voltak, viszont mai RT-s címekkel ezeket összehasonlítani finoman fogalmazva is vicces.

    "Returnal itt is lâtszik hogy milyen gyatra optimalizàciót kapott 4090 alatt DLSS meg FSR kell hozzà kb új kártyâkkal hogy èlvezhetőbb FPS legyen."

    Ez sem igaz.
    A Returnal jó PC portot kapott, a sebességet illetően a 4090-es natív 4K felbontáson bekapcsolt RT Reflection mellett 100 fps-t tud kisajtolni, a 4080-as pedig kb. 80-at. RT nélkül még egy sima RTX 3060 is elbírja a stabil 60 fps-t maxon. A launch-nál jelentkező rossz frame pacing-et állítólag - Steam fórum visszajelzések alapján - javították a DLSS3 patch-el. Ezen felül a játék elsőként hozott RT Audio-t.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák