- Hamarosan kiderül, hogy a Trump-kormány szétdarabolja-e a Metát
- Nem kaphat a mellette lévő atomerőműből több áramot az Amazon adatközpont
- A Microsoft beszállt a világ legnagyobb karbonmentesítő projektjébe
- Így tréningezi az AI-modelleket az EU-ban a Meta
- 500 milliárd dollárnyi AI-szervert gyárt le az USA-ban az NVIDIA
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #12425 üzenetére
Ez a GameWorks SDK. Ez az NV válasza a konzolokra. Az a lényege, hogy van egy rakás saját fejlesztésű effekt, amit pár kattintással bele tudsz másolni a játékba.
Ezt már lassan egy éve elkezdték fejleszteni, mert nekik is ugyanúgy sírnak a fejlesztők, hogy nem tudnak mit tenni a DirectX korlátjaival és segítséget akarnak. Az NV viszont a DirectX lecserélése helyett ezt hozta létre. Ha van egy konzolos next-gen GI, SSAO, God Rays, vagy akármilyen effekt, ami a DirectX miatt nem portolható PC-re, akkor a GameWorks SDK tartalmazni fog rá egy alternatív effektet, ami elvben ugyanazt a célt szolgálja, csak működik PC-n is, noha más minőségben.
Ez is egy realista megközelítés, mert a konzolon valszeg sokan fognak SV-PRT-CT-t alkalmazni, mert tényleg új szintre tudja emelni a grafikát, de a DirectX-ben ez PC-n lehetetlen, mert nincs meg az API-ban a funkció erre. Sweeney akart SV-O-CT-t használni az Unreal Engine 4-hez, ami lehetséges DirectX alatt, de helyenként annyira magas az API késleltetése, hogy majdnem egy másodperces akadások is lehetségesek, amiket nem lehet szűrni egy játékban. Egy 3-4 perces jelenetsorra ráoptimalizálhatsz, de a valós futtatású játék nem ilyen. Ezzel Sweeney is inkább lelőtte a projektet, mert csak konzolon működött volna.Példával élve itt ez a játék: [link] - ez SV-PRT-CT-t használ a GI-ra, illetve részben ehhez kötődő fluid dinamikát a tűzre, stb. Ennek az összhatását a videó végén úgy 22:40-től jól meg is lehet nézni. Na most ezt portolni megfelelő API nélkül képtelenség PC-re. Éppen ezért a GameWorks SDK alternatívákat kínál. Ebben van GI Works az illuminációra és Flame works a tűzre. Messze nem ugyanaz a minőség persze, de ez lehetséges DirectX alatt.
Ha valaha is készül PC-s port ezekből a játékokból, akkor ahelyett, hogy új effekteket írnának a fejlesztők, használhatják a GameWorks SDK alternatíváit. Esetleg, ha bárki a PS4-es effekteket leportolja a Mantle-re, akkor a DirectX kódhoz szintén használhatja az NV megoldásait a gondokra.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 14100 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG 27GQ50F-B - 27" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i7-4GEN I 8GB I 512SSD I NVIDIA I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest