Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #32262 üzenetére

    A VRAM kapacitása mindegy. Itt a probléma maga a host coherent beállítás. Ezek a pufferek összességében nem nagyok, a Horizonben például ~140 MB-ot tesznek ki 4K-ban. És ez az a játék, ami ebből a szempontból messze a legtöbb adattal dolgozik, a Death Strading már csak 90 MB-tal, más játék még kevesebbel. Viszont ezek a pufferek csak olyan memóriatípusba rakhatók, ami host coherent beállítással működik, tehát nem dobhatók be egy sima eszközlokális flaggel jelölt memóriatípusba, és a VRAM-nak a nagy része ilyen. Maga a gond ilyen szempontból 100-200 GB memóriával nem megoldható, mert nem a kapacitás a gond, hanem a beállítás a memóriatípuson. Kvázi az API-nak a működése kényszeríti ki ezt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák