Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #18649 üzenetére

    A ray-tracing számításának azért vannak sávszélt lezabáló részei, tehát annyira azért nem meglepő, hogy itt bővítettek erősebben.

    (#18651) b. : Mondok jobbat. Csak az extrém magas memóriaárak miatt van ez. Eredetileg 24 GB-ról lehetett hallani csúcskártya szintjén. De hát tudta a fene, hogy a memóriagyártók kartellezni fognak, és úgy felnyomják a DRAM árát, hogy le kell vinni 11 GB-ra. Ezzel most az NV sem tud nagyon mit kezdeni. De nem is igazán kell, megmondják a szoftverpartnereiknek (EA/DICE, Square Enix, Warner), hogy beszopta az ipar a RAM-okkal, mert kétségtelenül beszopta, így szelektálják ki azokat a textúrákat, amelyekből elég csak a közepes minőségűt szállítani. Végeredményben nem egy nagy probléma, még a játék mérete is kisebb lesz. :) Egyedül azzal kell megküzdeni, hogy az AMD ennek az ellentettjét fogja nyomatni a saját partnereiknél (Ubisoft, Bethesda, Capcom). Ez a része izgi lesz. :D
    Hosszabb távon úgyis nő majd a memória kapacitása, már csak azért is, mert nem valami acélos, amit eddig mutattak a fejlesztők memóriamenedzsment címén az explicit API-kban. Én ha a Microsoft helyében lennék, simán lemásolnám DX12-be az AMD VMA-ját, és hoznák legalább egy opcionális funkciót a dedikált allokációra, utóbbi az NV-nek nagyon sokat segítene, előbbi meg kvázi mindenkinek. De gondolom a Microsoft szarik bele, jó ez így, úgy vannak az egésszel. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák