-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
Cs1csó #143115 üzenetére
Nagyon egyenetlen az ügyintézők színvonala. Különbséget kell tenni a Telekom saját üzletében dolgozók és a partnerek által üzemeltetett üzletben dolgozók között. Az első esetben sokkal képzettebbek az ott lévők, a második kategóriában simán beültetnek olyat, aki a múlt héten még műkörmös volt
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
pinnacle #142283 üzenetére
A Telekomnál más SIM tartományba tartozó SIM-et használnak a Dominohoz mint a számlás előfizetéshez ezért cserélni kell minden irányú (postpaid <-> prepaid) váltásnál a kártyát. Az üzletek korlátos készletet tartanak a Domino SIM-ekből, főleg a partner (nem Telekom tulajdonú) üzletekben, mert az eladó nem kap érte értelmezhető összegű jutalékot, foglalkozni meg kell vele.
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
Tyler Durden #139225 üzenetére
Mindenért is tejelni kell az Almának. Amikor bevezették a VoLTE-t és a VoWifi-t súlyos tízezer dollárokat kért az Apple csak a saját tesztelésért (értsd hogy az adott szolgáltató hálózatán ő is kipróbálja, hogy működik-e a cucc). Nem véletlenül nincs Apple Watch támogatás mindenkinél, a szolgáltatónak anyagilag nem éri meg, max. presztízsből.
-
-
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
kchris78 #132265 üzenetére
Pedig van összefüggés. Fizikai (frekvencia és sávszélesség) korlátok miatt a mobil távközlésben sokkal nehezebb a gyors netet mindenkihez elvinni, különösen a streaming szolgáltatások és a "HD és 4k videók nézegetése mobilon" korában. A szolgáltatók szerintem örülnek, hogy a drága rádiós infrastruktúrát nem az ingyenes használók miatt kell majd bővíteniük azért, hogy a "fizetős" ügyfelek kiszolgálása ne sérüljön.
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
ledgeri #130258 üzenetére
Nincs elkülönített szám mező. Technikai okokból (saját régi fejlesztésű prepaid rendszer a Domino, amit nem váltottak le és nem is fognak várhatóan lecserélni) az IMSI számmező nem átjárható a Telekomnál, ezért Domino -> előfizetés és előfizetés -> Domino váltásnál MINDIG kell SIM kártya csere. A jó hír, hogy a hívószám nem változik egyik esetben sem.
Régóta lejárt Dominos vagy előfizetéses hívószámot (6 hónap azt hiszem) újra hasznosítanak, ha szerencséd van, akkor még nem adták ki másnak, ebben az esetben "visszakérheted" a régi számod. Az újrafelhasználásnak 2 oka van:
1) véges a számmező
2) a számmező használatáért a hatóságnak fizetni kell, ezért a telkók érdekeltek a régi számok újrahasznosításában[ Szerkesztve ]
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
ledgeri #127240 üzenetére
Az üzletben hallott információkra nem érdemes alapozni több okból sem:
1) Az értekesítést kiemelten kezelik, az eladók jutalékot kapnak az eladásokért, tehát az ő érdeke az, hogy minél drágább cuccot/hosszabb hűségidőt sózzon rád, nem pedig az, hogy a számodra logolcsóbb/optimális megoldást találja meg
2) Nem minden T logós üzlet a T tulajdona, vannak szerződéses partner üzletek, ott az 1-es pont fokozottan érvényes, mert a cégtulaj még közvetlenebbül érdekelt a több eladásban
3) Mint minden multinál, a T-nél sem zökkenőmentes a belső kommunikáció/tréning, ÁSZF változásokról sokszor a vevők előbb tudnak, mint az ott dolgozók
4) Lehet hogy az illető előző héten még műkörmös volt -
RoyBatty
aktív tag
Ennek 2 oka van egy technikai és egy üzleti.
1) A prepaid SIM-ek a Telekomnál más IMSI tartományt használnak mint az előfizetéses SIM-ek hagyományos okokból, ezért ki kell cserélni a SIM-et minden váltásnál
2) Üzletileg egyszerűbb havidíjasra váltani, mert nincs olyan összeg, ami az ügyfél nem fizetett még ki (a másik irányú váltásnál az utolsó törthónap forgalma még kifizetetlen). Ráadásul a havidíjas ügyfeleket már csak azért is jobban szeretik, mert jellemzően többet költenek, mint a prepaid-esek. Szóval elemi érdeke a cégnek, hogy az ügyfelek a havidíjas csomagok felé mozogjanak és ne ellenkező irányba. -
RoyBatty
aktív tag
válasz
Lacxp #120886 üzenetére
A Telekom mobil interneten NAT-olt IP-t ad, ráadásul főleg számlázási okokból folyamatosan bontogatják a session-öket is (minimum naponta 1x, de inkább többször). A kérdésedre a legegyszerűbb megoldás ha visszamész a Telenorhoz, a te kedvedért nem fogják ezeket a cégszintű beállításaikat módosítani.
[ Szerkesztve ]
-
RoyBatty
aktív tag
válasz
tylerddd #120030 üzenetére
Meg tudom erősíteni, amit Tompika777 [link] írt. A Telekomnál elsősorban számlázási okokból úgy van beállítva a mobilinternet kapcsolat, hogy 24 óránként legalább 1x bont. Ez független attól, hogy routerben, telefonban vagy bármilyen más eszközben használod a SIM kártyádat. Normál web böngészésnél ez szerencsés esetben alig észrevehető, de nagy file-ok ftp-jénél, VPN kapcsolat használatnál okozhat problémákat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Fujifilm X
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen videókártyát?
- Asszociációs játék. :)
- Néha instabil lehet az NVIDIA GeForce RTX 5080 Founders Edition VGA
- További aktív témák...
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- ASUS GeForce RTX 5080 16GB ROG Astral OC (ROG-ASTRAL-RTX5080-O16G-GAMING) garanciális bontatlan
- MSI MPG Z390 Gaming Plus + i5 8400 + Cooler Master + 16 Gb HyperX 2.400 Mhz Beszámitok!
- Black Shark 4 PRO 5G 12GB/256GB garanciával dobozában eladó
- ThinkPad T14 Gen1 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest