- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Windows 11
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SZATA
senior tag
válasz FerNandor #14064 üzenetére
A hagyományos trikóval az a baj, hogy elfedi ez oldallégzsákot. Ezért nem vettem, pedig akartam. Viszont amit MMA linkelt elsőre ez előbb az tuti, olcsó és még közel is van. Már csak valami Clioba való szőnyeg kellene.
Szerk.: Ja, most látom, hogy elfogyott a másik szín is amit néztem.
[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
válasz FerNandor #14137 üzenetére
Túl sok mindent nem lehet csinálni vele, max. a vákuum csövet lehet lehúzni.
Találtam képet róla, így néz ki.
EGR szelep[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #14177 üzenetére
"Én konkrétan Zolinál jártam.
Elsőre még nem is volt baj, de amikor másodszorra voltam nála, már nem tetszett a munkája.
Amikor harmadszorra voltam nála akkor meg közöltem vele jó hagyjuk majd máshol megcsináltatom.
Elsőre motor diagnosztika volt.
Másodikra olajcsere annyira rá akart a fos ELF olajra beszélni, hogy ott nagyon elrúgta a pöttyöset, a xado szerinte szar és tönkre teszi a motort.
amióta meg van a kocsi azóta xado-val járok és nem hogy jó hanem tökéletes a cucc.
Harmadik esetben egy kipufogó leömlőbe beletört csavart kellett volna kiszednie és az injektoromat beállítani.
Közölte az injektorom úgy jó ahogy van, el kell fogadni, hogy ilyen a kocsi.
A csavart meg csak úgy lehet kiszedni, ha megbontja a motort és leszedi a hengerfejet.
Na a csavart azóta kiszedtük egy karosszériás ismerőssel, megbontás nélkül 30 perc volt.
Az injektort meg én állítottam be miután 3 napig bújtam a szakirodalmakat.
Hozzá teszem most jó is és megszűntek a hibák, mint az ingadozó alapjárat és a ledadogó motor padlógáz esetén, valamint a fogyasztásom is jobb lett.
Na hát ennyit Zoliról, nekem ajánlgathatják ki nem megyek hozzá még egyszer."Lehet, hogy nagyon jó szerelő de szerintem kezd link lenni.
Renault power
-
biker
nagyúr
válasz FerNandor #14177 üzenetére
250.000ft volt
Kepek itt: https://www.dropbox.com/sh/5s3t2vxjsq5w51s/mM4VEy-PFf/SIIlegutóbb, hogy az előző javításokat ne részletezzem, volt egy olajpumpa halál miatti (állítólag) főtengely és hajtókar csapágy sor halál, egy hajtókar cserével, teljes generál + olajpumpa + hengerfejtömítés + egyéb járulékos javítás
Ugye itt is írtam, másnap vittem vissza, mert darabokba akart hullani
Nos, mentem vele előbb 200km-t kis gázon, bejáratás, ugye, kb 100km/h a max, Vác oda-vissza 1x tempomat, M0, most lementünk szegedre, motor szépen járt, bár reggel gyanúsan nagyon füstölt, fehéres/szürke, de ment.
Volt kis nyikorgás is, hosszbordás szíj, de jó az Zoli szerint, majd beáll
A dropboxon a képek, hosszbordás szíj félig leugorva, féltengely gumiharang laza, kiverte az összes friss zsírt, olaj folyás mindenhol, motor 120km/h-nál, tempomat, szegedtől, M5 46km-nál takkra injection fault, és lezárt az ECU, üres, motor leáll, vissza sebesség, motor felpörög, de csak motorfék van, kuplung be, leáll, gurultunk amíg lehet, megálltam, egyet próbáltam indítani, csak forgott minden indítási próba nélkül (nem remegett a motor) és kész
Az egyik képen a nyíllal jelölt lyukacsos zsíros dolog az mi? Na mi?
hengerfejtömítés, miért lóg ki? kb 2cm, elől hátul. Na???
Miért lehet kézzel átforgatni a motort ilyen lazán?
[link][ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #14251 üzenetére
Na én ugyanilyen mosóban mostam most, viszont az 1 rakás szar...Igaz én nem vártam míg megszárad, de az ablakokat ugyanúgy át kellett törölnöm, és száradás után lenn az ajtóknál ilyen vékony koszréteg megmaradt, hiába toltam abba a szarba 1000.-ot és nyomtam végig mind a 4 gombot, főleg a végén a marketingrizsa tettszik, hogy cseppmentes száradást biztosít az utolsó öblítő folyamat.....
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #14527 üzenetére
Hát ezt nem akartam írni hogy meg kell válogatni hova vigyed az autót
Sok szerviz/szerelő érzi magát autószerelőnek pedig.... én mindig oda viszem az autót akit tudom hogy csak egy márkára és van hogy csak egy-két típust szerel de azt úgy hogy minden porcikáját tudja csukott szemmel. (inkább utazok fél órát pl de legalább megoldja a hibát már ha van) mert kop kop csak apróbb dolgok vannak amikkel tudok együtt élni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
aktív tag
válasz FerNandor #14638 üzenetére
Szerencsere csak indulaskor nyerit fel, utana nagyon gyorsan elhallgat. Egyelore komolyabban nem foglalkozom vele.
Coupe van, akkor ahhoz 23 centis? Mas valamire kell figyleni? Egyaltalan nem tudok semmit errol a temarol, majd mindjart utana olvasok. Es tenyleg van jelentos kulonbseg az olcso meg a draga kozott? Errol az aerorol mar hallottam, tenyleg olyan jok?
Amugy tegnap Tescoban lattam olyan, hogy paratlanito spray. Van ertelme? Mert tegnap este -7 -fokrol indult a kocsi, egy 3-4 percig ki sem lattam, de utana szepen lefujta.
Meg annyit hadd kerdezzek, hogy Neked a kormany mogotti bajusztarto konzol lotyog?
-
-
aktív tag
válasz FerNandor #14699 üzenetére
FerNandor: Hat lehet megnezetem, de nem hiszem, hogy rosszul lenne beallitva, mert - ahogy irtam - nem reg volt muszakiztatva, ott csak kiszurtak volna... De a lenyeg, hogy jol vilagit.
MMA87: Azert ha van Bardiba 20%-os kedvezmenyed, akkor felaron meg lehetne csinaltatni, de ilyen tetelen en is azt mondom, hogy nem szabad tul sokat sz.rakodni.
Nem azt mondtam, hogy nem mukodik, hanem, hogy visszafolyik a folyadek benne, es igy csak 1-2 masodperccel kesobb jon a le, mint ahogy a lapatok elkezdenek torolni, es igy szarazzal indul meg a torles, ami sem a lapatnak sem az ablaknak nem tesz jok.A kerdes, hogy csere utan napokkal kesobb is azonnal megindul majd a folyadek?
Illetve, hogy a valtod (allitas nelkul) konnyebben veszi-e az egyest es a harmast?
Kerlek, hogy majd tudasd ezeket, mert erdekel engem is. Megcsinaltatom en is, ha segitenek ezek!AMD Power: Nem akarom elvenni a kedved, de azert a kepek photoshopolva vannak
En voltam Alanyaban, jo volt. Foleg, hogy szuper all inclusive volt (ingyen kaja, pia, alkohol, minden), de igy ki sem mozdultunk vegulis a hotelbol, csak egyszer. De azert nem dobtam el az agyamat[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #15070 üzenetére
mégis...
Srácok! Megane II-ben kellene lenni valami visszajelző lámpának, ha nincs bekapcsolva a biztonsági öv?
Nekem nincs ilyen lámpám, most jutott eszembe, ahogy FerNandor második videóját néztem.Neked sincs. Kikapcsolatattad? Vagy így vetted Te is?
Valahogyan (diag) vissza lehet vajon kapcsolni?[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #15154 üzenetére
hát ... ha mondjuk a tempomatból indulok ki, az mindenhol elvileg gyáriral bent van, csak van ahol nincs mégse "telepítve" (nálam is ez volt, aztán KoAn segített ), akkor lehet ennél is sikerülhet.
Bár az asr/esp kicsit komplikáltabb mint egy tempomat.MMA87: Ó ... így más. Milyen felszereltségű a Tiéd?
ESP: Nekem is van bent egy kerékkulcs meg egy vasrúd. Ezért biztos nem büntethetnek meg. De szerintem még a nyomatékkulcsért sem szólhatnak, se egy nagyobb villáskulcsért...
Ezek még nem is drágák.De van nálam emelő is... az is neki lehet vágni az illetőnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
aktív tag
válasz FerNandor #15422 üzenetére
En is azt mondom, hogy szerintem nem a kuplung. Csak mert kezd elojonni a kinyomo betegseg, amirol korabban szo volt itt, de meg egyaltalan nem veszes (a szerelo szerint sem).
csak hidegen akad, nem?
Nem! Pont ez az, hogy valamikor -10 fokban is tok jol megy inditas utan egybol, valamikor nem. Ezert gondolom, hogy lehet valamit allitani rajta, vagy akkor nem tudom mitol fugghet, hogy milyen "kedve" van a valtonak.
Mostanaban nem volt lehetosegem "melegben" megnezni, mert alt. csak varosi hasznalat van par kilometeres szakaszokkal, igy nincs ideje bemelegedni.
Legtobbszor igy hasznaljuk a kocsit, tehat en szeretnem, ha hidegben is jol menne a valto!Nem, a csont mar regi volt, meg egybol ezzel a muvelettel kezdodott a szerviz, tehat az mar egy ideje ott volt
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #15425 üzenetére
nah ezt passzolom , de szerintem ugyan annak az értéknek kell lennie.
szerk:
Elméletileg a rendszernyomás az ennyi. Mondjuk scenic-et néztem még hogy ugyan ennyi. (szintén 1.5 dci, 2005)+ a szervizkönyvben ezt találtam:
Nagynyomású szivattyú DELPHI Nyomás 0 - 1400 bar
Befecskendezőszelepek DELPHI / MNS HP 5 nyílásos elektromágneses befecskendezőszelep
Maximális nyomás 1600 bar[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #15571 üzenetére
Az, annyi, amit írtam fentebb: stabil 200bar
DCI kollégát majd valamikor felkeresem, ha fogok pesten járni, illetve majd addig még egyeztetek vele, hogy mit/merre/mennyiért, így az elmondottak alapján.
Más:
------------------------------------Hasznos oldalak:
Megane klub fórum (index)
Megane klub fórum (műszaki, technikai fórum)
-------------------------------------------
No egyelőre így fest, ha kell még bele valami, írjatok. (tartalmilag, formailag, bárhogy, ha valami nem jó, szóljatok, amíg nem felel meg mindenkinek, addig nem rakatom be)
(#15567) AMD Power: azon gondolkozom, hogy ha többieknek OK, akkor téged is beleraknálak autóstul, mint tiszteletbeli tag!
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #15588 üzenetére
Ezzel az odb2-es ELM kütyüvel néztem én is. A 200 bar stabilnak mondható, mondjuk 2bar +/-.
Egyébként alapjáraton eléggé ráz, itt a kéttömegű volt a tipp, de lehetséges, hogy ez az "alacsonyabb" nyomás okozza, mert utánaolvasva, ez is ilyen tüneteket produkál.Természetesen én sem akarok hozzányúlni, ha nem kell, először csak rákérdezni/ránézetni szeretnék egy szakemberrel.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15660 üzenetére
egy ideje probalom ezt ecsetelni a forumon hogy hasznalt auto vetelekor vezerles olaj szurok csereje KOTELEZO jelleggel vegre kell hajtani ha nem szeretne meglepeteseket.Azt is mondtam mar a kolleganak hogy pont azt az osszeget amivel kipotolja a masik vasat meg toldhatja ugyan ennyivel mert azon is kell cserelni az altalad is emlitett alkatreszeket...olyan auto nincs a HA piacon hogy beulok azt hibatlan es csak menni kell azt nem adjak el bocs az ekezet offert telorol irok
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15663 üzenetére
1,4 16v ha jol tudom.. hat ha kedvezmenyes arral szamolok akkor is egy minosegi markas kuplung szett neki szerintem max 50k...ha halott a valtoja bar azt nem tudom hogy hogyan miben jelentkezik ez de nem egy brit kocsi van bent bontasra legyen ujabb 50k a valtó meg a munka dij is ennyi es akkor ezt durvan szamoltam 150k es a kocsi hibatlan motorikusan
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- E-roller topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs