- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Linux - haladóknak
- HBO Max & OD topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz FerNandor #39957 üzenetére
Igen, ahol a pótkerék van.
Már többeknél olvastam, hogy ilyen előfordul, mondhatni típus hiba, viszont nálam még ez soha nem fordult elő, aztán múlthéten, amikor voltak nagyobb esőzések, akkor vettem észre.
Köszi akkor ránézek valamikor aztán kinyomom valami tömítővel.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #40063 üzenetére
Szia, biztosan jó lesz, ha jól emlékszem -=Tiger=- -nek van hasonló. Annó én is feldobtam ezt, hogy veszek egy ilyet.
Viszont ami elriasztott, hogy vámon rá vannak szállva az ilyen cuccokra, aztán ha szerencséd van, akkor megérkezik, ha nem akkor meg sem érkezik, meg még valami jó kis büntit is fizethetsz. Na, én ez utóbbi miatt vetettem el.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Toobee
veterán
válasz FerNandor #40077 üzenetére
Ezt vettem. Október 28-án fizettem ki, nov 13-dec4-ig írja az érkezést.
https://barbieripnk.hu/
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz FerNandor #40222 üzenetére
A nyikorgás toronycsapágy és szilent! Pont ugyan ezt csináltam nekem is. Egyik szerelő komplett kormányművet akart cserélni, de a másik egyből a toronycsapágyat mondta. Az is volt, konkrétan szét rohadva, totál tönkre menve.
Ezen ne is gondolkozz sokat, cseréltest! Sajnos utána futóműbeállítás kötelező, mert nem teljesen le kell bontani a rugókat, lengéscsillapítót, stb.Samsung Galaxy S22 Ultra
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40222 üzenetére
a kormány, hogy nem áll egyenesen de egyenesen megy a verda lehet egy rosszul beállított kormány gömbfej is, vagyis mikor cserélték, akkor állították rosszul az egyenest, ezért nem fog húzni a verda, csak a futóművesek nem szoktak vele foglalkozni, mert a menet be szokott lenni rohadva rajta és szélsőséges esetben valami törhet is!
lehet a toronycsapágy miatt húz a kocsi, nem darabos, akadozó a kormányzása? amúgy amitől még húzhat, az az, hogy a kormány gömbfej, vagy talpas porvédője elöregszik, elreped, bemegy a víz, kiszárad és akad. nem árt utána nézni és szükség esetén cserélni, van hogy elég a gumit(mikor még nem rohadt be a golyó, nem maródott be) és akkor grafitos zsírral megtömni rendesen és akkor elcsendesedik, nem akad(ehhez időben kell észre venni, lehet érezhető tünete nincs is még), ha már nyoma van, akkor cserés, mert futóműves gépen lehet jó a futómű, de döccenőbe a golyó(gömbcsukló) ha elmozdul és másként áll be akkor húzhat, nyalhatja a gumit, bármi lehetséges. az enyémen is ráférne egy ellenőrzés, zsírzás, de pepecs munka, meg szar idők is vannak, nem nagyon van kedvem szórakozni vele, pedig ártani nem ártana..... -
válasz FerNandor #40222 üzenetére
A kormányom az nekem is ilyen. Vagy jobbra, vagy balra áll egy picit (meg mintha nemrég olvastam volna indexen másnál is).
Amikor futóműveshez elvittem, akkor annyit sikerült elérni, hogy csak minimális volt ez az effekt, de párezer km. után ugyan ez volt.
Futóművem teljesen rendben.Az olajra: ami az IC-re menő cső alatt van, ott meg kellene tapiznod a csövet alulról, hogy onnan jön-e. Illetve a gumi cső egy bilincsel csatlakozik felül, azt letekerheted belenézhetsz, hogy mennyire olajos, illetve milyen színű mennyire dzsuvás.
A motor hátulján is olaj lesz, mert gázolaj nem tud oda kerülni. Esetleg nem lehet, hogy valamikor betöltéskor mellément???
Vagy még esetleg szelepfedél tömítés....mod.: Látom indexen is válaszoltak neked, bár érdekes válasz. Nekem egy csepp olaj sincs a motortérben, nem könnyezik semmi...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #40361 üzenetére
Uhh pont a balos kellene. Egyébként ránézésre nekem egyforma a kettő.
Megválnál a foglalattól?Mod.: bezony, ha hátul a bölcsőszilentek elhalnak, akkor kúszik-málik-elmászik az autó hátulja kanyarban. Főleg ha a kanyarban még úthiba is van.
Mod2: akkor priviben kereslek
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40491 üzenetére
ez szerintem az olajzöld szín, kollégámnak is pont ilyen volt csak 1,2-es! az általános dolgokon kívül minden elektromos dolgot próbáljatok ki rajta, füleljétek a motort hogy 3 hengerezik-e, mert gyújtótrafó elég sűrűn beszarik benne(na jó, fixre be fog szarni, ha a gyári van még benne, vagy van belőle még gyári). amúgy jó kis autó, pici fogyasztással, ezzel a motorral meg viszonylag jól is szedi a lábát!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40493 üzenetére
kollégáméké 6-6,5-nél többet vegyesben sosem evett, javarészt városban szaladgáltak vele. azért adták el nemrég, mert valami elektromos zűr lett vele és akkor kattogott valami a műszerfal alatt és nem indult be a kocsi. abban is cirka 160 ezer km volt, 300ezerért egy nepper vette meg tőlük, de pont a mi utcánkba vette meg a neppertől az új tulaj, napi szinten látom. ahogy hallom valamelyik szíjfeszítő/vezető görgő eléggé gatya, elég durva verébraj van benne hidegen, de szél állapotú, nem rohad, már a mostani gazdija is 600körül vehette(a nepper megcsináltatta az elektromos hibát, lepasztázta az autó,, kapott 4 dísztárcsát és örült a haszonnak).
elpocséklás tipikus példája volt 300-ért eladni, de ők tudják..... -
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #40491 üzenetére
Bizalom gerjesztő darab.
Azt mindig pozitívumként ítélem meg, ha kiírja az alvázszámot.Egyébként a kasznit kell megnézni alul kipufogó szeret elrohadni, illetve a küszöböket és a hátsó lámpák alatt.
A szigeteléseket kaszni tömítéseket.Valamint a már említett gyújtó trafókat.
Denso, beru kimegy a világból "a többi" hibaforrás a kocsiban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz FerNandor #40516 üzenetére
2 pár különbözö trafó volt benne,
Az nem baj. Csak 1,4 és 2,3 legyen az elosztás.
Valószínü a generátorban nagyon sírt valami,
Szétszakadt az ékszíjtárcsa.
zörög a katalizátor elött.
Na ez viszont gázos lehet.
200 e jó lehetett volna!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #40520 üzenetére
Ne vacakolj ilyenekkel, vedd meg az en meganeom Az garantaltan hibatlan, most volt nem regen kotelezo nagyszervizen.
Érik bennem a gondolat, hogy kellene egy egyszerubb benzines gep. A mostaninak meg semmi baja nincs, de egyre inkabb felek, nehogy valami beusson ezekbol a draga dizeles bajokbol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #40522 üzenetére
Csak poenbol irtam, nem hinnem, hogy ilyet keres. M3 1.5 dci 106LE, 2010 navi es automatat kiveve minden benne van. Egyebkent szerintetek mennyit lehetne realisan elkerni erte. Tenyleg patent allapot vigyaztam ra nagyon, 118000km. Friss rajta minden.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40520 üzenetére
ez a féle belső nagyon igénytelenre tud kopni, szürkül, feketedik, okásás lesz egyhamar(képeken nem lehet kivenni, hogy ez hányadán áll). az elejéből a bal ködlámpa melletti műanyag burkolat hiányzik(mi az oka?), hátsó lámpa boyraceresen sötétített, az 1,5 dci motorhibáiról meg egy rakattal lehet felsorolni! elektronosan is nagyjából bármi bármikor behalhat rajta.nem akarok vészmadár lenni, de ez szerintem felejtős, nagyon bele lehet nyúlni az ilyen 7kilós cuccokba.....
(#40524) Doki16 : nézd meg a hahun, mennyiért adják a hasonlókat, vesd össze az elképzeléseddel és döntsd el magad, hogy mennyit érhet! egy biztos ami árat kitalálsz, azt alkudni is fogják, mindig van valami amibe bele lehet kötni és fognak is(ez már csak ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40998 üzenetére
bele lehet, csak annak durvább a papírozása, mint egy tipus azonossal! annál csak elvileg bejelented a dolgot, beírják, hogy motorszám nem látszik/megsemmisült, vagy nincs, vagy ha van is, akkor is motor kódot kap, okmányirodába bemegy, forgalmi/törzskönyv cserés és kész. más kódú motornál már kpm-es, mert az összeférhetőséget is nézik, illetve nem tákolt-e!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41178 üzenetére
ez szerintem nem önindító gond, csak röffen a gép és a kompresszió ellendolgozik az önindítónak! ez természetes, ha ilyen "hosszan" indít az autó, amúgy nem tűnik sima indulásnak, mert röffenni röffen, de mégsem indul be azonnal a gép, mintha az izzítás nem mindegyik hengerben működne!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41182 üzenetére
kiszeditek a gyertyát és a vezetékén tesztelitek és kiderül!
(#41183) rob210 : fú, ennek a kéknek a kormányát smirdlivel fogdosták, rommá van kopva, élőben nem tudom milyen lehet az autó, de látszik, hogy ezt használták elég csúnyán!
a laguna 2-es bőrkormánya lekopva, bőr ülése szétmarva, váltógomb ketté törve, igazi remekmű![ Szerkesztve ]
-
válasz FerNandor #41210 üzenetére
Nekem akkor indult hasonlóan, amikor az izzítógyertyák fele elhalt.
Reggel első indításnál próbálj rá, hogy 2x vagy 3x izzítasz és csak utána hagyod indítózni. Ha így indul viszonylag szépen, akkor nagy valószínűséggel a gyertyák.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #41210 üzenetére
Ennyit ezekről is :
Régi szakembergárda, eddig minden villamossági problémát megoldottak. Akkucsere azonnal, garancia kiváló.Srácok sokadszorra mondom és tudom hogy nehéz találni jó szerelőt de a többség PÉK fingja sincs ráadásul a francia autókhoz olyan ember kell aki evvel kel és fekszik különben ez a vége.
(#41213) Doki16: felesleges a 2-3x izzítás elsőre pöccre mennie kell a gépnek. Ha nem akkor izzítógyertya check.
(#41215) rob210: de meglepő bmw-re volt kuporgatva pénz de gumira és vezetési tapasztalatra már nem igen...jellemző
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #41228 üzenetére
Ha m3-nál berakod a kártyát akkor egyből gyújtás van de nincs izzítás. [link] Igen a kormányzár old ki az kattan. Ezen a másik videón láthatod amikor megnyomom a gombot akkor izzít és onnan már indul is motor. Ezt a két folyamatot csinálja mindig. Lényegében itt a kártyaberakás azt eredményezi mintha elfordítanám a kulcsot gyújtás állásba ha kiveszem akkor minden visszazár. Na mind1 nem számít nagyon, csak furcsálltam, hogy miért így oldották meg a mérnökök. Még így, hogy valamelyik izzítógyertya tuti rossz, simán indul a kocsi. Egy hét állás után könnyen indult -12 fokban is. Bár egy 5 éves autónál ez a minimum.
Más téma másfél éve vettem a kocsi de még soha nem voltam vele hóban, mert egyszerűen nem esett soha Most először tudtam tesztelni az ESP-t és Nokian WRD3 gumikat. Nagyon meglepett a dolog, hogy mit ki nem bír a gumi. Nagyon pöpecül, feszegetve a határokat tökéletesen úton tartotta a kocsit. Nem gondoltam volna soha, hogy ilyen hatékonysággal tud működni az ESP, 180 fokba ide oda rángattam a kormányt, de nem tudtam farolásra bírni a kocsit egy kicsit se. Mások meg kínlódtak már az elindulással is. Nekem meg ASR se kapcsolt be. Még rob210 tanácsára vettem ezt a gumit, és tényleg remekül vizsgázott friss hóban. Vezettem már pár kocsit ilyen körülmények között, de idáig ezt éreztem a legstabilabbnak. Mondjuk az is igaz, hogy a mostani kocsimon a legjobb minden Lehet gyűlölni az elektronikát, de nagyon jól teszi a dolgát, én imádom
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen