-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #123 üzenetére
Szia!
Egyszerű bevált motor, a haverom 8 évig hajtotta különösebb gond nélkül, kényelmes korrekt autó. Persze neki szerencséje volt egy idős dokinőtől vette aki nagyon vigyázott rá, garázsban tartotta, és figyelt a szervízelésére is. Meghálálja a minőség olajat. Ha veszel nézd meg kanyarokban hallasz-e zajt a féltengelyek írányából, az nem két filléres alkatrész, de elárulja magát ha nagyon kivan.
Füge
-
Lejszi
senior tag
válasz AMD Power #123 üzenetére
Az ilyenk régebbi autoknal a fényezésre is vigyazni kell. Ha teheti az ember tartsa garazsban, mert a nap nagyon ki tudja szivni a szinét es a fenyezesnek sem tesznek jot a kulonbozo szelsoseges idojarasok.
Az én CLIO-m eddig mindig garazsban volt tartva, sajnos nemsokara elkoltozunk a párommal es nem biztos h sikerul garazsban tartanom, de ahogy jon a tavasz felpoliroztatom a kasznit, had ragyogjon -
nemma
addikt
válasz AMD Power #319 üzenetére
Ezek elég megbízhatóak, csak szarrá vannak már hajtva.
Egyik ismerősömnek 1.6-os Diesel Renault 5-öse van(!), 286000 km van benne és azon kívül, hogy zörög az egész autó, a motorral semmi baj, tök kulturált a járása.
Konkrétan ezt én biztos nem venném, gondolom törve volt, azért van, hogy hátul színre fújt a lökhárító, elől viszont nem -
nemma
addikt
válasz AMD Power #323 üzenetére
Olyan is gyakran van, hogy azt nem írják oda
Én mondjuk benzin párti vagyok, de tényleg nem rosszak, városban különösen jó, hogy elég csak a kuplunggal játszani és váltogatni, ez dugóban különösen jól jön...
Hát akkor, jó döntést és vásárlást. De ne feledd, a Renault autókat alkot!
-
plömplöm
őstag
válasz AMD Power #321 üzenetére
egy '91-es 1.8D fehér fiesta birtokosa vagyok. emberünk mentségére szolgáljon, hogy ezeknek a gépeknek a futottkm számlálója 5számjegyű*, szóval százezrenként újautód van . néhány éve hirdettem az autót, beleírtam a hirdetésbe hogy 46ezer km (vagy valami ilyesmi), aztán nem győztem mindenkinek elmagyarázni hogy az autó négy éve volt meg, ebből a 46ezerből 4ezret tudok biztosan (tartalék autó volt), és fogalmam sincs hogy milyen számjegy hiányzik az elejéről, pláne hogy '93-ban jött be csak az országba. aztán inkább nem adtam el, és milyen jól döntöttem, mert most eléggé nagyon jó hogy van egy autóm mire megjön a megrendeltem...
*: pontosabban 6számjegyű, van benne 100méteres sárgaszámos pörgettyű leghátul
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz AMD Power #333 üzenetére
többet bír, mint amire megvettük. most nézem az ekszelemet, 2003 októberben vettük, ezalatt egyszer kellett önindítót reparáltatni (22ezer) és kapott egy akkumulátort (13ezer), ennyi. de mondom, összesen 11655km-t mentünk vele, a nagyautóba havonta került bele annyi mint ebbe évente, szóval ez nem egy tartós teszt
ha több ajtó lenne rajta, mint amennyi van, akkor nem is cserélném le, de nekünk már nem praktikus.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
TomDog
tag
válasz AMD Power #338 üzenetére
szia
Szerintem a rönót válaszd.Nekem 19-esem volt, diesel ugyanaz a motor mint a clióban, nem egy erőgép, de igénytelen, keveset fogyaszt, olcsó a javítása.
Jellemző hibái: a főtengelyen elhelyezkedő hosszbordás szíjtárcsának kiszakad a közepe /öregeknél mert a gumibetét is öregszik/, az adagoló elengedi a nyálat /1400 ft-os visszacsapószelepet kell beépiteni az üzemanyag tömlőbe/
Nézegesd a 19-eseket is, mert azért csak nagyobb mint a clioJa, a Fordnak kiesel az alján annyira rohadnak
Az 5-6 éves dizelbe meg ne romoljon el semmi, mert rámegy a gatyád is
[ Szerkesztve ]
És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php
-
Lejszi
senior tag
válasz AMD Power #352 üzenetére
Az én szubjektív véleményem a következő:
A régi diesel autókkal nem vagyok kibékülve, mert mindig a régi diesel opel kadetteket juttatja eszembe ahol az utastérben mikor járt a motor a műszerfal majd szét esett új csörgött zörgött, szerintem ez a többinél is ilyen lehet. Bár ezt nem tudom határozottan állítani de kivülről hallgatva a régi diesel-ek hagja nagyon hasonló.
A másik hogy nap mint nap arról olvasok a különböző portálokon (origo.hu stb) hogy a dieselek leáldozóban vannak. A gázolaj már sokkal drágább, mint a benzin. A régi diesel autók alkatrészei is valószínűleg meghibásodnak előbb v utóbb, a fórumozók szerint inkább előbb mint utóbb, és nem olcsó mulatság az alkatrészek beszerzése.
Tiéd a döntés kolega, de én szvsz nem ajánlom ezeket a régi diesel autókat (bár ellenpélda is van ugye a nemrég említett 1.8D Fiesta ) - de hát azzal nem is sokat jártak.
Fel kell állítani a mérlegre a CLIO és 19-es jó ill rossz tulajdonságait és döntened kell.Az ár egy kicsit nekem is gyanús, ha azt figyelembe veszem, hogy én tavaly 120e Ft-ért adtam el a 20éves kocka ladámat
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #363 üzenetére
A megoldás inkább az, hogy a vásárlás előtt, egy teljes állapotfelmérést érdemes csináltatni szakszervizben, a későbbi vitákat kizárva, valamint ebből látni fogod azt is mit szükséges rajta javitani, és kb az mennyibe kerülne.
Általában egy ilyen vizsgálat 10 k, és ha olyan helyen véhgezteted , ahol nem javitották az autót, szinte 100%-san objektiv.
-
lajo
senior tag
válasz AMD Power #368 üzenetére
Tavaly augusztusban vettünk egy 19-et, sokat megnéztünk, nagyon rohadtak, de sikerült találni egyet ami a többihez képest jónak mondható. Sajnos így az extrák hiányoznak, nem tudtunk nagyon válogatni. Nézd meg az első teleszkópot(vagy mi az), hogy el van e törve, azt mondják szokott törni és nem feltűnő ha még nem esett szét teljesen. Összességében nekem tetszik, elég nagy a hely, korához képest modern kívülről szerintem és strapabíró.
-
-
TomDog
tag
válasz AMD Power #382 üzenetére
Peugeott-ból a 405-ös ami hasonlo kategoria de az drágább.A többit nem tudom mert kicsik/nem is néztem öket soha/ én a 19-est is kinöttem, kombit szeretnék azért akarom eladni az enyémet.A motor nagyon hasonló Pözsót,Rönót,Volvot is szereltek ezzel a motorral.
[ Szerkesztve ]
És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php
-
TomDog
tag
válasz AMD Power #386 üzenetére
Szerintem a Ford nagyon ratyi dieselt gyárt.A felsorolásból kihagytam a Citroent Bx,Ax.
Meg rohadnak nagyon, persze a nagykorú franciák is de nem annyira.Azért 200k-ért ne várj csodát.Én tanuló autónak vettem 1 karcot nem csináltam rajta /hála istennek/És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php
-
kornél1
aktív tag
válasz AMD Power #498 üzenetére
mármint mitöl könnyebb a dizelt mint benzinest??? nekem dizel van de azért benya párti vagyok.. dizelnél a kuplung csusztatást, pörgetést stb el lehet felejteni... kersztezödésbe nem tudsz vele ugy kugranu mint egy benzinessel.... amugy az átszokás nekem kb 2 nap volt.. bármiylen autora 2 nap alatt át lehet szokni, IFÁ-ról ferrarira is akár
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #566 üzenetére
Veszteség mérés diesel motoroknál van, a visszafolyó résolaj mennyiségét mérik speciális mérőpohárral. Igy megállapítható a befecskendező csúcs hibája. A kompresszió méréskor a hengerekben lévő kompresszióértéket mérjük, ergó a hengerek kopását. A kettőnek semmi köze egymáshoz.
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #574 üzenetére
Nézd a piac túltelített, rengeteg az eladó autó. Az a kocsi már öreg, akármilyen karbantartott is. Hitelezni nem lehet, és kishazánkban 85%-ban hitelre vesznek kocsit. Szeretne tőlle megszabadulni, de nem egyszerű. Attól még lehet jó, meg kellene nézni tüzetesen. Motor, futúmű, kormány, fékek, karosszéria állapota. Nehogy mégegyszer annyit rá kelljen költened.
Füge
-
TomDog
tag
válasz AMD Power #582 üzenetére
Én 2 hónapig hirdettem az én 19-esemet senkit nem érdekelt.Azon voltam ha valaki jön 150k-ért odaadom, Laguna meg várt a kereskedőnél próba szerencse alapon bevittem 190k-ért beszámolta úgy hogy az aksi meg a rádiot átraktam a Lagunába.
1 hete boldog Laguna tulaj vagyok
[ Szerkesztve ]
És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php