- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- YouTube
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen routert?
- Programozás topic
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Mobilinternet
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #12776 üzenetére
Nem bántás ként ő is kereskedő..így haszon neki is kell 7 éves autóba évi 10k km nem túl valós de nem lehetetlen.. ettől függetlenül a szervizkönyv téma már szerintem nagyon rég nem lényeges kb az a kategória hogy hölgy tulajtól nem dohányos garázsban állt..kettő mo-n max a cégeknél van az meg hogy hordják hivatalos márka szervizbe (ami nem garancia hogy rendesen megcsinálják az autót) illetve egy két magán személy de azok nem közép.kat. kocsikkal mászkálnak Mai piaci helyzet szerint állapotot veszünk mind műszaki mind esztétika terén és full lényegtelen hogy behozott vagy itthoni. A többit úgy lehet variálni oda írni ahogy szeretnénk.. Egy állapot felmérés egy független szakszervizben, egy autószerelő barát ismerős ha nem vagyunk szakik a téma körben és ha ez után is vállalható a történet akkor kell megvenni. plusz avval nem árt tisztába lenni hogy a h.a piacon olyan hogy hibátlan nem kell rá költeni beleülünk autó nincs az a szalonba van 0 km-esen 3 szor annyiért
rob210: akkor nagyon nem tudom így hirtelen ez ugrott be. Nekem még a gyárból kigördült alkatrészekkel funkciónál semmit se cseréltem mert nem kell hála és nyalja a kanyarokat
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12795 üzenetére
Bizony, bizony, nyertél egy csokit
Na szóval ennyit a kereskedőkről. Élőben megnéztem az autót, természetesen elején látszik, főleg az A oszlopnál, hogy törve volt, továbbá hátsó ajtót felfeszítették, stb..... Ami itt a képen van egy kurvajó autó, kár hogy a kereskedésben ezt hiába keresed
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12798 üzenetére
Milyet kérsz?
Amúgy jah. Ráadásul nem ez az 1 autó volt így, hanem fenn van egy Seat Cordoba is, ami a kereskedésben nem is létezik, hanem egy vajszínű, természetesen a C oszlopnál megnyomva, más színben, szarabb állapotban. Mégha 1 autót "ír el véletlen", de ezt nem lehet elírni....
Amúgy én nem is értem az embereket. Most a DCI MCC-s rendszámú Megane, ami félre van téve picit, ott is azt mondta az ember, h nem gondolta, hogy ilyen komolyan gondolom a vásárlást, hogy másnap meg is vettem volna...Autóvásárlásról van szó, akkor miről beszélünk? Vagy már ez a meglepő, ha valaki tudja mit akar, s nem mondja vissza, meg nem tököl/levegőbe beszél? Manapság nem nagyon divat igazat mondani, megbízhatónak lenni??
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12846 üzenetére
Úgy legyen
Mycso: jah erre gondoltam, azt hittem jobban le van ültetve, kb mint a piros, amit lentebb linkeltek De tény hogy baromi szép autód van, nem győzök irigykedni. Amúgy kinek hogyan tettszik ez a Facelift-es fehéres világítás?? Nem volt jobb a narancs színű? Nem irritáló hosszú úton? Nekünk az ip telefon is így világít egész nap a cégnél és sötétben rohadtul idegesítő[ Szerkesztve ]
-
-
válasz FerNandor #12983 üzenetére
Nem mozgattam meg, de azt írják több helyen is, hogy azt nem szabad babrálni.
Nyilván most már tökéletesen fog működni, mert olyan lett, mintha új lenne.
Majd megyek egy karikát az autóval, hogy történt-e változás. Azért is pucoltam ki, mert mostanában valahogy nem volt az igazi....2000 környékén nem akart megindulni olyan hévvel, mint régebben.
Remélem, hogy csak ez volt a probléma...mod.: természetesen, csak ahogy kinézett, arra mondtam, hogy nem tűnt úgy, mintha ez nagyon sokat mozgott volna. Attól függetlenül, lehet, hogy működött...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13137 üzenetére
Aha,azóta is hiv a csavo...Azota talaltam egy ugyanolyat,erosebb dci-vel,2005-os,mult het kedden hivom,megvan-e,mondja csavo megvan.Mondom miota van benn,azt mondta mar vagy 2 honapja...Latom nem is uj hirdetes,igaz lehet.Ok,gyorsan kiirattam csutortokre szabit,elmegyunk,megveszem.Odaerek,sehol sincs az auto,na nembaj,keressunk egy ertekesitot.Valasz:"hat azt sajnos tegnap elvittek....No comment...Mar faterom is rajtam rohog,mennyire peches vagyok a M2-hoz....Amugy mar most van az a pillanat,h kezd elegem lenni
Kicsit bosszant h 1.3ert 1-2 auto van,ami talan-talan...Nyaron meg dobaltak 900-1M korul a jokat...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz FerNandor #13190 üzenetére
Semmi, csak mivel utángyártva nincs (1-2 gyártó van csak), ezért ennyit kérnek el érte.
Visszább írtam, hogy pl. a 86 lovas lendkereke kb. negyede annyi, mint a 106lovasé...jó-jó, hogy az erősebb egy picivel többe kerül (bár még abban sem vagyok biztos, hogy a 106-osnak erősített lenne a lendkereke), de nem 4x annyiba.
Ez egy ilyen jó kis átb@szás.
(#13191) MMA87: mondjuk, hogy kezdődik-e a kettőstömegű problémája, azt vásárlásnál is könnyen kiszúrhatod (persze nem garancia, hogy nem fog meghibásodni xy időn belül.) Illetve nem úgy működik, hogy amikor elkezd sz@rakodni, akkor gyorsan autó leállít és csere, hanem használod még 20k-50k-100k km-ert, majd széthullik és akkor cseréled.
pl.: alapjáraton, ha beáll normálra a fordulat, akkor rázza a kasztnit vagy tolatsz gáz nélkül és olyan érzésed van, mintha bakkecskén ülnél vagy le akarna fulladni úgy rángat (de természetesen nem a lefulladás miatt)Illetve van a klasszik, amit sok mindenki mond, hogy leállításkor ad egy koppanó/kottyanó hangot, bár szerintem ez nehezen kiszúrható/nehezen észrevehető.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13190 üzenetére
Fater vett egy komplett szettet de mivel amit kiküldtek az a 120le-s változathoz volt na most az nem lett jó a lagunába mert az Övé import (franciából hozott limitált kiadás 140 paci ) így más fajta kellett bele...visszavenni meg fél áron akarták és azért meg durva lett volna főleg hogy azt hiszem 100k volt a cucc
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13195 üzenetére
Amúgy ha 1.5-ös dci-t veszek, így reggelente a hidegben melegítem kb 4-5 percig, majd ki az állomásra, ami úgy 5 perc autóval és leállítom, ezt fogja szeretni a turbó meg a motor? Ezt általában minden reggel így használnám....Vagy akkor tényleg vegyek inkább benzinest?
-
válasz FerNandor #13241 üzenetére
Úgy rémlik, hogy azt mondta delphi van az enyémben.
Tutira nem siemens, azt mindenki szidja vw konszern autóinál is a siemens elemekkel van a sok baj. A densot meg japánokban használják.Közben találtam is megerősítésként egy iromànyt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #13246 üzenetére
Bele néznék, de a csúcsokat a motor tetején az alatt a védő b@szás alatt találom.
Nem fogom megint lebontani a fél autót hozzá....le kell hozzá bányászni a cooler csövét, ami a tűzfal felőli végén nem bilinccsel, hanem valami drótos (patkó alakú) bepattintós sz@rral van rögzítve, természetesen nem hozzáférhető helyen....A napokban cseréltünk gyertyát, akkor ránézhettem volna.Egyébként valóban lényegtelen, amíg működik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz FerNandor #13261 üzenetére
Egyébként mi történt, csak meghorpadt, vagy lepattant a festék is???
Csak azért kérdem, hogy muszáj fényeztetni, ha csak egy apró horpadás, én lehet nem is foglalkoznék vele..Bele lestem az autómba, nem látok semmilyen jelzést a szivattyún...így passzolom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13307 üzenetére
Nincs, mivel eredetileg ezt mentem megnézni. Fiatal srácé volt, körbe is van törve, ahogy kívülről láttuk, első szélvédő cserélve, első hátsó lökös cserélve, vezetőoldali ajtónál is nagyobb a hézag mint kéne.
Viszont akkor pillantottam meg egy bordó M2-t, még nem volt rá kitéve semmi. Ma vitték be, nagyon friss, egy Renault szalonban dolgozó nőcié, végig vezetett szervizkönyv, holnapra megkapom a szervízéletét is kinyomtatva, talán még a számlák is megvannak Sehol nincs megtörve, látszik kívülről, csavarok gyáriak, állapota is kiváló.
120k km van benne, 2003-as, az autó nem zörög, nem kopog, a kuplung valóban kicsit középen fog, a mostani 1.2-esünknél kicsit később. Kipróbáltam, tempomat is fasza, minden működik, automata klíma stb. 1.6-os tényleg kicsit vérszegény, 2-3 ezernél pörgetve jön meg az ereje, nem gyorsulásra való, viszont baromi halk és kényelmes.
Állapotfelmérés sajnos csak hétfőn lehetséges leghamarabb, mivel holnap nincs szerviz. Foglalót csak állapotfelmérés után teszem le.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13310 üzenetére
Ráadásul itt vidéken városban használták. Úgy érzem most fogom megtapasztalni azt, hogy a jó autók tényleg ki sem kerülnek a netre, ismerősi körben, vagy még netre kerülés előtt megveszik őket 1.05 Misi. Holnap reggel megyek intézni a papírokat.
Amúgy az elektromos külső tükrök tényleg csak egyszerre húzhatók be? Nem lehet a bal meg jobb oldalit külön-külön?
[ Szerkesztve ]
-
válasz FerNandor #13361 üzenetére
Honnan van ez fényképezve??? (mármint, előről, alulról, stb. ...)
Én a múltkor nézegettem körbe-körbe, de nem láttam címkét rajta.
Az ablakemelőm, megint megadta magát....azt tanácsolták a renaultclubon, hogy cseréljem....azért még egyszer szétszedem a motort, ígyis-úgyis le kell bontani a kárpitot, akkor meg mindegy.
Egyébként olyan, mintha szorulna, mert amikor nyomkodom a kapcsolóját, hallom, hogy próbálna megmozdulni....Szétszedem az egész ajtót, aztán beleöntök egy köbméter olajat. Nem tudom, hogy mi szorulhat, a múltkora amikor szétszedtem, ment minden szépen....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13393 üzenetére
Kintről nagyobb eséllyel hozol be valós km+állapotú autót..bár dieselbe mindig az előélet a kérdés ha az rendbe van nem lehet mellé nyúlni De tény hogy nagyon jó ez a dti én kicsit sajnálom hogy már nem favorizálják..pl egy meganem coupem lenne evvel a motorral szerintem addig használnám még ki nem rohadna alólam a karosszéria. Ettől függetlenül a dci-it is szeressem csak arra nem lesz keretem egy darabig
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13415 üzenetére
Van-van, már 20%-a az enyém, vagyis ennyi volt a foglaló Jelenleg még várom, hogy a banki dolgokat elintézze a volt tulaj, megkapja a törzskönyvet stb. + pár apróságot megcsinálnak rajta, ami állapotfelmérésen kiderült.
Vezérlés cserét is csinálnom kell rajta, eddig kaptam egy 170k-s ajánlatot a szervíztől, okoskerékkel, vízpumpával vezérléscserével együtt.
Jövőhét vége felé lesz sztem nálam az autó.
-
-
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13459 üzenetére
Pontosan a turbos problémát a lehető leghamarabb orvosolni kell..mielőtt még jobban megadja magát és visszadolgozik a rendszerbe több kárt téve.
szerk: az egy dolog hogy ismered az elő életét de én mindenképp vásárlás előtt megnézetném egy szakival mit mond milyen plusz költségek jönnek rá a vételárra..mert lehet olyan összeg lesz a javítási móka hogy nem éri meg foglalkozni az autóval..
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- NASCAR
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen videókártyát?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest