-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #35050 üzenetére
Szép otó.
Nekem vagy biztosíték vagy motor gond mert nem búg.
Ez szokásos hiba sajnos ismerem az előzőbe is cseréltem.Ha búg és semerre nem nyomja ki akkor az irányváltója ment szét.
Ilyenkor a tartályban leveri a folyadékot de nem képes nyomást előállítani.Renault power
-
-
Ck.
addikt
válasz FerNandor #35324 üzenetére
Szuper, maradjon is így.
Nem mesélnéd el kicsit részletesebben a Lagunás kalandodat anno? Mi történt pontosan, mi halt meg benne, stb.? Én is szívtam vele ugye, szóval tényleg érdekelne egy másik tapasztalat is, főleg hogy mikkel fürödtél be, mi volt a szerelőknél, eladónál volt-e reklamáció, stb.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FerNandor #35326 üzenetére
Értem. Én is csak felejteni akarom a Lagunát. Meg jelenleg a dízeleket is, de ez egy másik történet, lehet hogy leszek még dizlis egyszer.
A kártyára amúgy emlékszem, tényleg botrányos, ott volt a kulcskarikának a helye, de pont a rossz oldalon és így a kártyaolvasóba nem lehetett bedugni. Nem is értem, hogy lehetett így megtervezni azt a kártyát. A Megané klasszisokkal jobb és nem mellesleg strapabíróbb is.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FerNandor #35328 üzenetére
Nekem pár dolog azért nagyon tetszett:
- az ülés egy álom volt, annyira kényelmes
- a könyöklő szintén nagyon kézre állt, ki se akartam szállni belőle (csak amikor már elfüstölt a turbó)
- a műszerfal elrendezése, jégfehér háttérvilágítás (a mostani Megané narancssárga)
- futómű
- a zajszigetelése viszont pocsék volt, ahogy elindultam, nagyon bejött a dízel kerregése, zárt ajtók, ablakok mellett[ Szerkesztve ]
-
-
válasz FerNandor #35554 üzenetére
Nekem is projis és fos a lámpám. Igazából bármit rakhatsz bele, nyilván fog valamennyit javulni, de sosem lesz az igazi. Célszerű picit fentebb állítani is, természetesen úgy, hogy szembe még ne legyen zavaró, viszont így nagyjából lehet vele látni.
Neken OSRAM van, de amit index-en ajánlottak GE az is jó, páromnak utóbbit vettünk az astrába,
Szerintem az osram erőteljesebben és messzebbre világít, viszont a GE sokkal fehérebben világít. Bár nehéz összehasonlítani, mert az enyém projis az asztrának meg sima tükrös a lámpája...Ködös-esős időre valami sárga-kadmium sárga lenne az igazi, csak azzal meg más körülmények között nem látsz semmit. Max. ködlámpába érdemes valami sárgát venni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hugo85
aktív tag
válasz FerNandor #35585 üzenetére
Más gáztöltet, más anyagú izzószál, más bevonatok a kvarcbúrákon. Ilyesmikkel tudnak játszani.
Egyébknt a doksijukban hivatalosan akkora fényerőt írnak mint bármelyik sima lámpájukra. Nekem ebből az következik (ha hiszünk nekik) hogy csak akkor láthatunk ezekkel jobban ha jobban fókuszálható a fényük az útra mert mondjuk kicsit más a felépítésük vagy pontosabb az összeszerelés.
Ami még fontos hogy szubjektíven máshogy ítéljuk meg plusz a szemünk is máshogy érzékeli az azonos erősségű de más színű/színhőmérsékletű fényt. Így a színhőmérséklettel ís sokat játszanak, kicsit áttolják hidegebb irányba. -
-
Pecc
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #36708 üzenetére
Nekem egyes kettesben csinálja aztán 3-asban elkezd halkulni és 4 -es 50 nél megszűnik.
Ezért akarom még most gyorsan megcsinálni a cserét.
A xado pont azt csinálja amit savanya írt tömít visszaadja az alkatrészek eredeti alakját és egy sima kemény felületet képez.A szervópumpámat pl. Az előzőeganeban megmentette.
Már mindenki temette mert sípolt vinnyogott ami egy szervónál a halál első jele.
Kapott új hidraulika olajat xadot és 300kilométer után elkussolt.
Utána nálam még 40.000kilométer került bele és azzal a szervóval adtam el.Nekem beváltak a xado cuccok.
Szóval dobom bele a váltó a is.
Nem nagy összeg Megéri megpróbálni bajt nem csinál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #37336 üzenetére
Én 2 tubussal vettem, mert ugye arányosan a váltóolajhoz annyi kell.
Van itthon fecskendőm nagy méretű 50 ml-es.
A két tubust kinyomtam egy kupakba engedtem rá egy kis váltó olajat szépen összekevertem.
Aztán egy kis darab vákuumcsővel amit a fecskendőre húztam benyomattam az egészet a feltöltő nyíláson keresztül.Egy EGER <----> BUDAPEST autópályázás megtette jótékony hatását.
Most kusban van.
Igaz nekem még nem zörgött kattogott, csak kezdett búgni, ugye én a kocsiban minden hangra odafigyelek, mert az utal az első kezdődő hibákra.
Nem az a jól van az még gazdi vagyok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ck.
addikt
válasz FerNandor #37580 üzenetére
Nem tudnád levideózni ezt a hangot? Komolyan nagyon érdekelne...nem tudom elképzelni milyen lehet.... érdekes az is, hogy ha tényleg vátócserés, akkor vajon mivel tudta így kinyírni az előző tulaj...nem egy öreg autóról beszélünk, még 10 éves sincs.
Nem egy huszonéves autót ismerek még eredeti váltóval. Nagyon ritkán szokott ez fogyócikk lenni.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #37628 üzenetére
én csak remélem, hogy a váltóban kevés az olaj!
de hallottam már csapágyas váltót, az nem ilyen hangú, és nem csak egy fokozatnál hallik nekem sem, hanem mindnél, nem tudom, meglátjuk! itt helyben bontanak pár yarist, 25 ezer hozzá egy váltó benne a difivel, én megvárom míg széthullik, vagy rátöltök az olajra ha hiányzik(meg ha kínlódni akarok vele) -
válasz FerNandor #38185 üzenetére
Szia, majd valószínűleg valamilyen felújító szettel meg tudod oldani.
Viszont szét kellene szedni, hogy lásd pontosan minek is van baja.
Van ugye a 3 bovden ezek tudják magukat megadni, esetleg a bovdenházban az orsó vagy maga a bovdenház fedele...nagyjából ezek szoktak lehalni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #39173 üzenetére
Lehet pont ez is kettöstömegű lesz a leírásod alapján. [link] Motortartóbakokra meg az alábbi megoldás rob210-től: [link] A másik meg amit te írsz, menj alá egy aknában és rángass végig mindent
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #39175 üzenetére
a nem klímára....
nekem is 100-on haladva kis cicergés hallatszik, ismeretlenül még akár csapágyas görgőnek is lehetne hallani, de mikor megállok kicsit kopog tompán, de rázkódik az egész autó, kicsit túráztatva, koppan, kluplungpedálon a kopogás tisztán érzik, mikor bekoppan, olyan mintha az abs dadogna féle.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #39178 üzenetére
simán lehet kettőstömegű, lehet más és más ahogy jelentkezik, ez is még németben csak cicergett, azóta rátoltam még 1700km-t, mostmár egyértelmű! sosem lehet tudni, hogy a renault hogy dobja kis a 2 tömegűt, milyen gyorsan, vagy lassan! a merci gyorsan az már biztos, fingom sincs, hogy még mennyit menne, így is szidtam mindenkit míg Lajosmizsén átmentem és szaroztak előttem, ciki lett volna 200km-re otthonról szétejteni a vasat!
-
válasz FerNandor #39178 üzenetére
Nem 2tömegű, az nem búg meg sípol.
Az alapjáraton, üresben rázza a kasztnit (mint ha rossz lenne a tartóbak). Leállításkor puffan-zörög. Illetve ha rükibe kis gázzal vagy gáz nélkül elindulsz, akkor is hallod a csörgését.A leömlő után a kipufogó cső kúposan, egy bilincs segítségével rögzül. Na itt tud fémes nyüszögő hangot kiadni. Szét kell szedni és a csatlakozást hőálló zsírral bekenni, utána kb. 1-1.5évig rendben lesz.
Én is szoptam már vele, mert durva hangot produkál és azt hittem valami komoly probléma van.A búgásodra továbbra sincs tippem...(illetve nyilván valamilyen csapágy).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Linux kezdőknek
- Huawei P30 - kell ennél több?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Vallás
- Politika
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs