-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Az ilyen apróságokat megéri megkérdezni a márka szervizben mennyibe fáj nem hiszem hogy nagy összeg ha még is van rengeteg bontott autó amiből meg lehet venni de vatera,racing-bazaron is ki lehet fogni jó dolgokat
jut eszembe faterom lagunájára most vettem 40ér négy ilyen 17 -es felnit
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Voltam ma az Újpesti Renault-ban az ajtónyitás érzékelő miatt. Tegnap odatelefonáltam, h ma jövök.
Simán lekapták a polcról az alkatrészt már számlázták volna. Lelassítottam őket, h legalább az árról meg a beszerelésről mondjanak vmit. 5460 Ft volt, és a munkafelvevő srác a parkolóban 2 perc alatt kicserélte (ingyen). Nem volt egyszerű kiszedni, mert mint kiderült, már régebben le volt ez törve és úgy volt visszadrótozva + egy fém füllel kiékelve.
Elégedett vagyok, szerintem ez egy korrekt ár és szolgáltatás volt.Más, amit már régebben akartam kérdezni: A Clio II ph2-nek a motorházfedele tényleg alu
Van rajta két kis pöttynyi benyomódás egymástól 1 cm-re, ahol lejött a festék. Telibe nem akarom fényeztetni, mert olyan mint egy kavicsfelverődés, csak nem a felületen, hanem be is horpadt. Mert ha nem rozsdál akkor elfér rajta – egyelőre.Kár, h nincs egy normális Clio fórum. A Clio club halott, az indexen is pangás van.
-
AMD Power
titán
Sajnos semmi tünet nem volt. Vagyis 1x volt egy pici ,de az már a lerobbanás előtt kb 5 perccel. A VW váltókat meg.... nekem a 150e t Clioban jobb volt a váltó mint nagy 4x drága Poloban. Tesóm 10x drága Toledojában meg nagy sza*.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laraxior
titán
főtengely jeladó esetlegesen.
Velem is eljátszotta kétszer a Laguna. Másodszorra kikapták a csatlakozót, aztán odaforrasztották a picsába. Méganenál felsőholtponti jeladó is lehet, bár nem tudom hogy a kettő nem egy és ugyanaz-e. De ez is Renault betegség, ahogy a trafó
idegesítő jelenség az biztos. munkatársam pölö félévente befújja WD40-el, mert neki is volt ilyen gondja, kézzel hozzá lehet férni, max a levegőszűrőt kell lekapni.
de én síkhülye vagyok az autókhoz, csak jelzem, hogy találkoztam már ilyen problémával[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Laraxior
titán
Én a legközelebbihez "vittem" toltam át Szerencsémre mindkét alkalommal a munkahelyemen halt le, onnan meg csak 100m a szerelőm, aki nem only Renault, hanem bármi, de az egész cég autóit hozzá visszük, megbízható, fasza szerelő, most is nála van vezérléscserén.
Laptop megmondja a mi a baja pikkpakk. Az meg bármelyik autószerelőnek van- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
tresh
addikt
A sebesség függő: az adott tempódhoz állítja a lapátok sebességét pl bekapcsolod egyes fokozatba és haladsz majd ha megállsz jóval ritkában töröl felezi az időt. Az eső érzékelős pedig a szélvédőn lévő eső cseppekre kapcsolja be automatikusan a törlőlapátokat. Előbbi nem tudom hogy opciós e de az esőérékelős az mindenképp az illetve gondolom a legmagasabb felszereltségeknél már alap
-
tresh
addikt
Komplikált mert plusz egy hűtő plusz egy venti,csövezés, ami még azt mondom nem is nagy durranás bontóba van pár jó de a klímakompresszor nem olcsó mulatság +belső konzol csere (vezérlőegység) nem lehetetlen feladat nálam ahogy számoltam a motor 90 pacira cserélése munka díjjal együtt kb 80 ropi és a klíma is egy 100as nagyságot fel fog ölelni , kivéve ha nincs nagy mákom és olcsóbban tudok beszerezni alkatrészt. bár az első a motor lesz majd Clio 2 nél nem tudom mekkora munka lehet ez a művelet emlékeim szerint nincs nagy "tánctér" a motortérbe és feltételezem egy két dolgot át kell pakolni hogy jó legyen..első körbe azt mérlegeld hogy anyag oldalon mibe áll meg a művelet aztán lehet dönteni megér e ennyit. Halkan jegyzem meg ha gyári tető ablakom lenne eszembe se jutna a klíma
-
tresh
addikt
Fóliát én is teszek hátra de csak emberi mértékbe Visszatérve a klímás dologra ha gyári cuccokból van összetéve nagy gond nem lehet bár akkor is fenn áll az esély hogy valami nem lesz tökélestes..nekem az a bajom evvel hogy rengeteg idő ez a művelet,még úgy is hogy otthon meg van rá minden eszköz (klíma töltés stb) no meg a szakember édesapámnak hála.. bár én most nagyon agyalok egy diesel coupé M1 en találtam is elég jót de ahhoz mennie kéne a mostaninak ami még bejáratos szinte a maga 94k km-re , plusz már csak 2 dolog cseréje várat magára (alkatrészek meg vannak) és hibátlan minden..na most szerintem max 400k ha kapnék érte aki meg megveszi, kapna egy hibátlan masinát és ennyiért még ha tudom is hogy ez az ára nagyon nehezen válnék meg tőle
biker: hát ez mo... de legalább most jó kezekben lesz és majd meghálálja hogy van aki nem csak üzemanyagot tölt bele
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
hát nem tudom, hogy pontosan hol van a légzsák, de szerintem nem fedi el, ClioII-ben az ülés oldalának felsö részén volt az Airbag felirat, MII-ben meg inkább alul van.
majd lefényképezem."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
nekem a Clióban úgy volt, hogy spricceltem az ablakra, jött a folyadék 1-2 másodpercig és csak utána kezdett törölni.
(#14674) Reaper04 Igen, biztos, legalábbis még 1-1,5 éve foglalkoztak ilyennel, de nem nagyon reklámoz-t/z-ák.
Györi Group[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
-
-
tresh
addikt
-
rob210
Topikgazda
A sok állás pont nem tesz jót a feszítőnek, mert egy oldalra képes elhúzni.
Hiszen folyamatosan feszül.De ez csak az én véleményem, mint már írtam cserénél minden cserés, mert annál nincs nagyobb szopi amikor egy 3-5ezer forintos alkatrész miatt megint kifizeted a tizen huszon ezres javítási díjat.
MÁS:
Jó hírem van nem a Megane szar én vagyok hülye.
Az stimmelt, hogy balról és hátulról jött a hang, csak amire gyanakodtam az nem jött, be (szerencsére)
Ma voltam ugye megnézetni a hátsóhidat, hát kiderült nem azzal van a baj, hanem a hátsó kipuffogó tartó bak, az a sok nyílásos csavaros izé szétment elrohadt konkrétan, és a dob verte a kerékjárati ív betétjét amikor jobbra alászedtem.Szóval 8.000.- ből megúsztam az egészet és most szép csendes öröm boldogság.
Amit nem értek az csak az, hogy a környékén sehol egy rozsdafolt ez mégis a szó szoros értelmébe málott szét.
Renault power
-
_NCT
őstag
Vezérlésed mikor volt cserélve?Foleg a hosszbordasszij. Nem biztos h kinyomo,ebben a hideg nyirkos esos tegnapi idoben lehetett a szij is.Inditsd kinyomott kuplunggal a kocsit hosszabb,mondjuk egesz estes allas utan es kezd el szepen csusztatni.Ha futyul akkor kinyomo,ha nem akkor mas
Am ugy jonnek a kemeny minuszok,akkor elvileg megjobban hallani fogod. -
SZATA
senior tag
Hi!
Pénteken megint előjött a nyöszörgés. Hülye kérdés: beázhat valami ott a kuplung / kinyomócsapágy környékén? Autómosóból álltam ki, akkor volt a legdurvább. azóta megszűnt.Ma reggeli újabb meglepetés: Indítás után nem aludt el a sárga spirálos visszajelző. 8 km után megálltam 10 percre, és mikor indultam már rendben volt. Más nem égett mellette, csak az. Benzinesen ez mitől lehet, mert még a könyv sem írja?!
Kösz! -
rob210
Topikgazda
A sárga spirális lámpa
Az elektromos hibára utal, ami pedig a beázástól simán lehet.
Érdemes lenne az üzemanyag ellátó egység csatlakozóit lehúzogatni megcsiszolgatni befújni és visszadugni.
Nekem akkor jelzett vissza ez a lámpa amikor elfelejtettem visszadugni a léptető csatlakozóját.De más elektromos hiba is lehet ami biztos az az hogy valami elektromos cucc hibáját jelzi vissza.
Lehet érdemes lenne gépre tenni és a hibatárolót kiolvasni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szerintem haldoklik.
Annak ki kell aludnia.
Ha indítás után kialszik az azt jelenti van töltésed, minden rendben kialakult a megfelelő feszkó a kocsiban.
Érdemes még méregetni párat generátort lekötni beindítani csak aksiról, megnézni mennyit esik a fesz, még ilyenek.
Ki kell tesztelni, mielőtt cseréled, de ha elég öreg az aksi, akkor tuti cserés 5év felett szoktak a jobb aksik beszarni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dragon Age: Origins
- PlayStation 5
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző