-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
válasz SocketA #11685 üzenetére
1. Bontott != rossz lehet más ment szét benne.
2. Én mindenképp rendbe rakatnám a futóművet és ugy vennék rá gumit. Az hogy milyet az a pénztárcádon illetve h mennyit fogsz menni vele. Sokan már nem is cserélik a télit le mert alig járnak vele. Szóval ezt neked kell mérlegelniNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11685 üzenetére
Ahogy írták a futóművet rendbe kell rakatni ez az alap tök mind1 hogy mire használod a kocsit..lehet hogy mosta rendberakási költség jóval barátibb lesz mintha x km után még több dolgot kell majd cserélni a hibás alkatrész végett.. katalizátorból meg vagy utángyártottat vagy gyárit a lényeg hogy csak újat.
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11693 üzenetére
Valószínű gömbcsukló elfáradt és nagynak nem nagy gond de már csak a gumik és menet stabilitás végett is fontos hogy rendbe legyen most cska hasra ütök a gömbcsukló 5k körül már tuti van ami jó + eg y futóműbeállítás újabb 3-4k és ennyit megér hogy biztonságosan közlekedj
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11773 üzenetére
Nézőpont kérdése és én nem fogom sajnálni a kereskedőket hogy éhen halnak..kezdjük ott az egy dolog hogy használt autónak vannak hibái csak a lényeg itt jön hogy mekkora hibái vannak mert nem mind1 hogy max költesz rá 200ezret és autót csinálsz belőle vagy még egyszer annyit mint az adott autó.. kettő az a duma amit mondtak neked a legrosszabb amit lehet akciós ár = avval hogy 20%-ot min nyertek rajtad.
Mellesleg én is kereskedőtől vettem a m1 -es megane-om de én aláfeküdtem és körbe néztem (láttam pár autót már főleg hogy apám révén azok között nőttem fel) és láttam a hibáit de mivel kintről jött első tulajtól és tényleg 83ezer km volt benne (német szervizel beszéltem)én lettem az első mo.-i tulaja így tudtam hogy megkímélték és tényleg.. igazából ha nem költöttem volna semmit rá akkor is vígan rohangálhatna de most fél év alatt közel összesen 150-ezret költöttem rá, (mert sajnos én ilyen vagyok és szeretem tudni hogy minden rendben van ki van cserélve)de ebbe minden ami létezik meg volt, ki lett cserélve.. már csak a fékek és két gumi harang van hátra aminek egy része a polcon várakozik a beépítésre természetesen az is majd csak jövőre lesz mert a fékeim tökéletesek de azért én kicserélem mivel nem tudom mennyi idős a betét és a tárcsa(szerintem még gyári )
szóval a lényeg én nem azt mondtam hogy rossz vétele a kereskedésből vett kocsi de ha nem engedik szakival megnézetni, többe is kerülhet mint az autó vételára.. mivel épp eszű ember nem km-re és kinézetre vesz autót hanem műszaki állapotra.. nekem is ecsetelte anno a kereskedő a km-t hogy csak ennyi és elég nagyot nézett amikor mondtam neki hogy le...rom mert ha 180ezer is lenne benne akkor is elvinném..
-
_NCT
őstag
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11788 üzenetére
Nem tudom nekem pl szerviz terén poz. élményeim vannak persze a 2 szervizes srácra érettem, ők is mondták hogy vannak apróbb hibák de simán vállalható a kocsi így megvettük faternak és azóta is 2 db gömbcsukló meg fékek + betétek lettek cserélve illetve a kuplung persze a két srácnál de nem is a renault szervizbe hanem magánba. Szóval a lényeg a kereskedő lesz..ja ezt a részét mert 10 ből 1 ember ha kér ilyet tőlük.. a többinek még az is jó ha a kereskedő bemutatja a béla bácsi által aláírt szervizkönyvet
-
-
válasz SocketA #11866 üzenetére
Majd januárban vizsgán megmérik és ha már neccesnek találják értékek alapján is, akkor tavasszal valamikor csere.
Viszont valószínűleg nem gyári megy bele.(#11863 ) Josi: nem is tudom, hogy eddig hogyan tudtam létezni nélküle. Talán az egyik legjobb kényelmi szolgáltatás.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #12375 üzenetére
nem mozog. az alsó részen van 3 torx csavar, ami tartja, szedd szét, hátha nem jól van összeillesztve. nekem mondjuk a jobb oldali csavar nincs berakva. Múltkor, amikor szétszedtem, akkor vettem észre, hogy csak forog a helyén... jobban megnéztem es a lyuk nem esik egybe a csavarfoglalattal... fél-1cm-rel arrébb van... érdekes
de 2 csavarral sem mozog, zörög."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14308 üzenetére
Szia!
Nagyjabol ezek vannak benne + 2 ev gari minden alkatreszre.
40k vezérlés szett
40k okoskerék
30k laposszíjkészlet
20k vízpumpa készlet (hutofolyadekkal)
Ecu programozas
10-15k egyéb anyag
20-25k körül a munkadíjOkoskerek csere nem szükseges ha mar volt cserelve 100k km alatt vagy ha poccre indul az auto hidegben is.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14312 üzenetére
Szerintem is jó árban csinálták nekem, ezt nagykeres ismerősöm is elmondta.
Ha a Te 70ezredhez hozzávesszük a vízpumpát, laposszíj készletet amit elvileg ilyenkor illik cserélni, persze nem muszáj + munkadíjnak 20ezret veszünk, akkor igencsak 100 körül vagyunk.
Nem mondom, hogy nincs jobb és olcsóbb, de én a lehetőségeimhez mérten viszonylag jó árban csináltam úgy gondolom + helyben megcsinálták az egészet mikor vettem az autót, tehát gyakorlatilag készre csinált autót vettem.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14336 üzenetére
Nekem ugyan ez van vele Megnyugtató, h akkor nem az autóm szar. Annyira én sem szeretek vele araszolgatni, mikor lámpánál el kell indulni hirtelen, még mindig túl nagy gázzal indulok, nehéz megszoknom. Beállásnál meg egyszerűen (ahol megakad a feljárónál a kerék egy picit) ha nem nyomok egy kövéret, lefullad. Nem elég neki, hogy szépen nyomkodom a gázt, mint a Clionál, ennél rajta kell tartanom a lábam.
Amúgy a téli gumik miatt húzhat balra az autó? Tegnap vettem észre, hogy 10m-en belül elindul igencsak balra ha gyorsan megyek, persze az úttól is függ.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14539 üzenetére
Na nekem most 6.8 eddig a fogyim fél tank benzin után 1.6 16V-vel
rob210: lehet hülyeséget írok, de a dupla kuplung az nem az, mikor üresben nyomsz egy grázfröccsöt még és úgy váltasz be kisebbe? Ha jól tudom ezt inkább versenyautókban használják.
Szóval pl 3-ból 2-be úgy váltasz, hogy 3-->üres-->gázfröccs közben-->2
Itt egy profi, ő egy lábbal tolja a féket meg a gázt
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14564 üzenetére
1es-ben nekem max 10-ig és kicsi gázadásra nem lóbálja az elejét az autó, ha nagyobb gázzal akarok indulni, akkor nekem is berángat picit, és úgy rakom 2-be, szóval gondolom azt a bólintást mondod. Ez van, rövid a váltóáttétel szerintem. Dízelnél nem tapasztaltam ilyesmit, csak benzinessel.
Továbbá 1.6-osnál is 3000-3500 körül van 100-130 körül a fordulat.
Visszapillantós kérdés engem is érdekel, szintén zenész.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14568 üzenetére
Én is imádom, csendes városban + városon kívül is a 3500-4000hez képest, igaz nem gyorsulóbajnok, de egy tökéletes utazóautó.
Szokni kell még egy kicsit az elektromos gázpedált nekem is, főleg a kuplungot, bár ma viszem szervizbe kinyomócsapágy miatt. + cseréltetek váltóolajat is.
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14574 üzenetére
Kinyomocsapagy hidegben futyul es megnezetem. Csak hidegben hallani,akkor is 30 masodpercig,mikor csusztatott kuplunggal allok ki. Nem lenne eletbevago, de nyugodtabb vagyok.Illetve ennel a kornal ez mar elo szokott jonni.Valtoolajat is azert csereltetem,mert sxtem meg 10ev alatt nem csereltek es ezt is illik ennyi idosen
lajo: nem annyira,csak inditasnal ha kinyomom ill. ha csusztatom a kuplungot. Kb annyira mint ekszij,csak kicsit melyebb a hang.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #14631 üzenetére
igaz, hogy nekem dízel, de semmi "nyerítés" nincsen. kb 5ezerkm-rel ezelött volt vezérlés csere. se elötte, se utána semmilyen "fura" hang nem volt.
milyen autód van? kombi? én nem rég vettem ablaktörlöket. Hátul nem törölt szépen, mert olyan, mintha a rugó kicsit gyenge lenne, de úgy tünik ezen sikerült javítanom kicsit, úgy hogy raktam be az ablaktörlö motor 3 csavarja alá alátétet és így most kicsit jobban ráfeszül az ablakra a lapát. A kiharapott seggüre azt hiszem 23 centis kell hátra, kombira 26. nekem kompletten 11050Ft volt a 3 darab (elöl bosch aerotwin, hátul is bosch)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #14640 üzenetére
hát asszem igen, 23 centi, de ha mész megvenni, akkor azért mondd, hogy nézzenek utána.
különbség nem tudom, hogy van-e az olcsó és a drága között. ilyen aerotwin volt az autón és ilyet vettem végülis. nézegettem még a valeo-kat, de nem volt helyben és inkább megvettem a boscht. a valeo olcsóbb lett volna 1-2 ezer forinttal kb. azt tudom, hogy a clióra vettem ilyen tescos szarokat és csak idegeskedtem töle, mert az utasoldalon nem feküdt fel teljesen az ablakra, a vége a levegöben volt, 2-3 centi hosszan..Szerintem nincs értelme a párátlanító spray-nek. a lényeg, hogy tiszta legyen az üveg, mert úgy elvileg nem is párásodik annyira.
Nem lötyög az a müanyag nekem, viszont a 3 csavarból a jobboldali nincsen betekerve, mert amikor szétszedtük, akkor vettem észre, hogy nem is lehet betekerni, mert a csavarlyuk meg a fogadó foglalta nem esik egybe, így meg csak vegtelenül lehet tekerni.. de megfogja a 2db csavar. az indexkapcsolónál nem illeszkedik 100%-osan az alsó meg a felsö müanyag, nem akad igazán össze, vagy csak kicsit eláll, de ettöl függetlenül, stabil. szedd szét, rakd össze újra, hátha rosszul van csak összerakva. alul fogja 3 torx csavar asszem és csak szét kell húzni az alsó meg a felsö felét.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #14646 üzenetére
igen, vagy az ablakmosó motort kell megtisztítani/megjavítani, mert nem tartja meg a folyadékot és így visszafolyik, vagy egy visszacsapószelepet kell beiktatni. én még egyiket se tettem meg
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #14648 üzenetére
bizony, arra oda kell figyelni. nem is értem, hogy a Megane-ból miért hagyták ki ezt a funkciót, ami a Clio II-ben megvolt: spriccelted a szélvédöre a folyadékod, és csak 2-3 másodperc után kezdtek el a laptáok törölni, késleltetve, hogy ne száraz üvegen menjenek. itt meg meghúzod a kart és már megy a lapát is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14661 üzenetére
Nos, felhívtam ma őket, azt mondták, hogy olyan keveset hallották hogy nyikkan, hogy ezért nem érné meg megbontani. Holnapig még benn marad, meghallgatják újra, és ha holnap is keveset nyikkan, akkor azt mondták várjak vele addig, amíg mondjuk több km-en keresztül is nyikorog. Tehát beindították, egy 5 másodpercig szólt, majd mikor csúsztatták megint szólt, aztán elmúlt és nem jött elő a probléma....
Ha holnap azt mondják hogy jó ez még így, akkor nem cseréltetem ki, nem érdemes megbontani, ezt mondták.
SocketA: vezérléscsere után a párás-nyirkos hideg időben előfordul, hogy a szíj még nem állítódott be rendesen, ezért nyikkan, de kinyomócsapágy is lehet. Marha egyszerű a dolog, ha indítás után kapásból benyomod a kuplungot és nagyobb gázzal elkezdesz kiállni garázsból csúsztatott kuplunggal, akkor a kinyomód szar, ha viszont a kuplungtól függetlenül nyikkan, akkor meg szíj vagy valami más.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000