- Linux kezdőknek
- Programozásról_szubjektíven
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Tomato firmware
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz angyalpc2 #75501 üzenetére
Tanksapka mögötti részt a dobbetét védené, de ha sok a bonyolult hely, akkor ki lehet pucolni, rozsdát kezelni, és utána karosszériatömítővel gyakorlatilag kitölteni a helyeket, ahol meg tudna állni a piszok, így hozzá sem fér a fémhez és ott sem marad, persze ez csak limitált mértékben lehetséges. Talán Wartburg vagy valamelyik szoci autónál volt, hogy bevezettek egy plusz lemezt hasonló célból, az sem elveszett ötlet, csak a rögzítés kérdéses. Első küszöb végén felgyűlő piszok ellen pl új Skodáknak ott alul ki van vágva egy rés, így ami felülről bemegy, az alul egyből tud távozni is. Géptető üregekbe pedig üregvédő vagy olaj jelenthetne némi segítséget szerintem, illetve az adott rész legalsó pontjára lehet egy pici furatot is ejteni, valamint a víz bejutási helyét megkeresve technikailag el is lehet tömíteni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest