- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
Ezen miért csodálkozik mindenki?
Tényleg nem értem.
Magyarországon nincs vásárlóerő, mert nincsenek bérek.
Amit itt néhány túlfizetett ember kap, azon kívűl van aki eléldegél és a 3. Ik réteg a nyomor.
Teljesen szétszakadt az ország, sajnos.
Sokan a lakhatásért küzdenek, kisebb bajuk is nagyobb annál, hogy van-e autójuk, vagy sem.Annak, meg semmi értelme, hogy a telepen tárolják az évi 10-20db os forgalmú kocsikat.
Renault power
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz forceberg #74254 üzenetére
Az esetek 90%-ában vállalkozások, cégek tulajdona, hitelre vásárolva. Olyan cégeké, akik nem fizetnek rendes bért az alkalmazottaknak, pláne nem fehéren. Hidd el, elég ritka jelenség, hogy magánszemély beguruljon a szalonba és vásároljon magának egy új autót kp-ra. Céges flottákban pedig sajnos nincs helye sem a Talisman-nak, sem a twingonak.
És nem azért mert rossz autók lennének. Twingo ár per értékben nem jó, nagyon nem, aki meg talisman kategóriát néz, annak meg minimum egy fauvé kell már, de inkább karika, csillag vagy propeller, nehogy már egy sz*ros franciával lássák a szomszédok.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
shifty!
senior tag
válasz forceberg #74254 üzenetére
Ezért szeretek vidékre járni.
Példa, ahova gyakrabban járunk, Jászberény és térsége, ami azért még BP-től nem a világ vége, olyan mély kontrasztban van, hogy elrémisztő...minden tekintetben... pedig még az a térség egész jó, a sok gyár miatt (pl. Samsung, Jász-Plasztik, Bosch Hatvan)BP és környékén sem biztos hogy az a "valóság" amit látsz, a jobbnál jobb autók kb. fele szerintem menedzser móka flottából, és a menedzser, ha nem tennék alá a céges Passat, valszeg egy olyan "lerúgott" Megane2 kategóriájú autóval járna, mint én, mert nem érdekelné / nem arra akarna költeni...
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
veterán
Egyes twingo 2004-es evjarat 1.2 16v uj lambdaszondat ker, az mar kvazi biztos. Gondolom a szerelo mond majd valamit ra, de ahogy gyorsan felcsaptam a unixot, 20k - 75k intervallumban vannak.
Mennyiert erdemes?Az ajanlott markalistat neztem az osszefoglaloban, de nem jutottam messzire.
Everybody lies.
-
dj79
senior tag
válasz forceberg #74262 üzenetére
Nem, felénk megyeszékhelyen ennél egyszerűbb a helyzet: a sietős, metálfénnyel rendelkező golfkombi -passat-arteon-focus-mondeo-superb-oktáv a dájrektor / meniddzsör forma (majd én megtanítom járni ezt a fost mentalitással), a sietős fehér kombi alsóközép pedig vagy területi képviselő, vagy valami frissen behozott dízel rom, amit külföldön (le)használtak a cégek.
-
Na_Ta
csendes tag
válasz rob210 #74253 üzenetére
Értem én, én sem állok jelenleg úgy hogy egyáltalán bármilyen szalonautót ki tudnék gurítani (nemhogy Talisman/Espace szintű autót), meg azt is, hogy nem tárolhatnak minden "útszéli" kereskedésben, mindenféle modellt.
De legalább megnézhetném a honlapon, hogy milyen verziók vannak, még ha oda is biggyeszti, hogy csak rendelésre, külföldről, vagy ilyesmi, ha már nem akarja odaírni, hogy ide nem szállít.
Végül is Google/Chrome lefordítja a franciát elég jól, Renault "Új Terület" az új Espace.NT
-
ZoZa™
senior tag
Koszi az infokat. Egy 1.33 TCe kombi lesz a befuto. Remeljuk lesz olyan jo mint a III-as Megane
iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce
-
ZoZa™
senior tag
válasz Gombinyó #74270 üzenetére
Limited Plus, kiegeszitve tobbek kozott elso radarral, sotetitessel, elektromos parkolofekkel, kormanyfutessel. Gyongyhaz feher. Az allapotert cserebe lemondok a belso ledes vilagitasrol es az Intens ulesekrol ezzel a kombival. Az en keretembe a full led fenyszorok nem fernek bele, azt csak a vatta uj intensekben kapnek.
iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce
-
válasz rob210 #74253 üzenetére
Van azért itt pénz, csak tizenmillióért passatot vesz a magyar, nem pedig sz@rfranciát.
Illetve amit felettem írtak, hogy a legnagyobb felvásárlók a céges flották.
Oda szintén passat + octavia. (többek között nálunk is ez a kombó a vezetőknek)Nemrég fejtegettük itt az árakat, és a renault drágulását.
Nekem is ez az egy érvem volt, 3-4 évvel ezelőttig a renault mellett, hogy egy német vagy japánhoz képest ugyan azon az áron többet nyújtott (felszereltség), vagy olcsóbb volt ugyanazon paraméterek mellett.
A használtaknál még áll a dolog, de az újaknál ez már elmúlt.
Már régebben írtam, amikor a lagunát vettem és felvetődött az új autó gondolat, nagyságrendekkel a K astra vitte a prímet, olcsóbban, jobban felszereltet és erősebbet kaptam volna a meganehoz képest.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jaded
senior tag
Kérünk majd képet!
Többiek: nem azt mondom hogy mindenkinek új Renaulttal kell szaladgálnia, csak ugye ebbe benne van az is, hogy “nehogymá szar franciával járjak..”. Sokan arra se veszik a fáradtságot, hogy kipróbálják. Nyilván céges szinten a Passat/Octavia/Superb a menő és lehet hogy jobbak is. Végül is kár belemenni, ez is csak az ország és az emberek szintjét mutatja meg. BP a világ közepe, vidék az már másik földrész.
Renault Megane IV Limited
-
Plero
tag
Van itt Espace IV tulaj?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #74275 üzenetére
Az a 10% kb. a 3 gyerekes kedvezményből jöhet, amúgy igen, előtte évekig folyamatosan nőtt a céges autók aránya.
Jaded: céges policy-k erősebbek az autók minőségi mutatójánál, főleg ha van külföldi anyacég.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
forceberg
veterán
Már használtan sem, múltkor írtam, hogy szétnéztem(3, nagyon max. 4 éves középk. kombik), aztán hasonló évjáratban úgy tűnt, simán pariban van a Talisman a Passattal. Nehéz döntés lenne, mert kívülről a Talisman, belülről a Passat tetszik jobban.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ez a K4M vagy már a Nissan?
Ha tényleg azt hitték láncos, akkor gyakorlatilag 10 évet és 190ezer Km-t elbírt a szíj. Amin lehet csodálkozni, de semmi csoda nincs benne, sok szíj kibír ennyit. Csak a rizikó a bazi nagy és senki sem szívesen vállalja. Itt a faluban is van egy Trafic amiben a gyári szíj 5 évesen lett cserélve, azóta egyszer sem és megy, 2004 körüli. Annyira lelakott melósautó, hogy nincs értelme foglalkozni vele, arra várnak tönkremenjen végre. Nem akar.
A Frontera amit a videómon láttatok 2010 környékén kapott utoljára szíjat. A Samarában 6 éves. Sorolhatnám még a körülöttem lévő 4+ éves szíjakat... Még egy sem szakadt el sose. Majd fog.Az viszont meglepett, hogy olyan drága a gépműhely gyakorlatilag neki se állnak. Ennyit a megkímélt, jól karbantartott nyugati autókról...
Mondjuk ha normális fizetést kapnának itthon a szakemberek akkor itthon se fizetné ki senki a gépi műhelyt, mert olyan drága lenne. Ördögi kör ez. És ez nem egy M1, hogy azt mondjuk rá már régi amúgy is, hát érdemes kidobni.[ Szerkesztve ]
-
Quasi_modo
nagyúr
Sziasztok! Még tudná mondani valaki hogy egy új Cliohoz hány darab Renault kártyát adnak?
valami
-
MC Pite
veterán
válasz denesh1 #74251 üzenetére
Az Nssc eredendően nem szokott rossz lenni (sőt), meglepő hogy ennyiért van.
Gondolom nem az okosabbik (feszültség figyelős)modulus van, hanem gyakorlatilag csak tiltó/dimmelő? Utóbbi funkciót nem ajánlom, vagy ha használod, ki kell venni a gyári hj izzókat.
Mérted mennyi áramot vesz fel? Fél amperig soso a csimpaszkodás, onnantól relézném inkább.forceberg: Felénk (Esztergom, Tatabánya, Oroszlány) Octáviától felfelé az már céges, lízinges autó. Új autóból Suzukik, régi Astrák, Daciák... egy egy Cactus, Captur,
Crossland (hitelre, idősebb korosztálynak) és itt kifújt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Lejárt a szerkidő: Félreérthető, az Octáviák már cégesek, sőt, az összes Rapid, Toledó is (lásd rendszámtartó).
Én nem bánom ha dácsiaország leszünk, azt legalább fenn tudják tartani. Itthonról meg kb sose veszek autót (amikor igen, mindkét alkalommal a sűrű silány lóhugy már megtette magáét a motorban)...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gombinyó
őstag
válasz Quasi_modo #74281 üzenetére
Kettőt, pótkulcsot mindenhez adnak.
-
anarchic
tag
Tegnap delutan lecsereltem az olajat.
Hat a regi szurot meg fogoval is nehez volt leszedni kicsit be is szakadt az oldalaMivel besotetedett a szurot gyertyakat nem csereltem le de az auto hangja teljesen megvaltozott, meg nem mentem vele annyit a csere utan h elerje az uzemit de ma adunk neki vegre kiresetelhettem az olajcseret a muszerfalon es valami csoda is tortent visszaallt 0ra a fordulaszszamero?! [kép]
Most ez lehetett az olaj? Bar nem hinnem, hogy egy ilyen szerepet jatszhat.
Mikor elhoztam 3kn allt, 4napig allt a kocsi lement 2kra igaz leejtos az utca nem sima terep.
Tegnap mikor felemeltem 2kn volt.[ Szerkesztve ]
etc..
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74282 üzenetére
Tényleg jónak tűnik, masszív és nehéz. A foncsor is jól néz ki, nem az a tipikus "lépcsős". A dimmelést nem használom, helyzetjelzőre lekapcsol teljesen. Nem mértem ampert, de ha lesz időm megmérem. Miért és hogyan kell relézni? Azt hittem, hogy a relézést kiváltja a vezérlő modul...
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Quasi_modo #74289 üzenetére
Csúnya lenne
-
Na_Ta
csendes tag
Üdv,
2011 Fluence K4M 848 az alany, kb. 135000 km.
tavasszal szeretnék egy nagy karbantartást végrehajtani, ehhez szeretném összeszedni a szükséges tevékenységeket, anyagokat és szerszámokat valamilyen formában, akár fórum összefoglalóba is.
Amit szeretnék:
-vezérmű szíj és kacsolódó cuccok ("okoskerék", szolenoid, egyebek) cseréje,
-folyadékok és kapcsolódó cuccok (szűrők, egyebek) cseréje,
-hosszbordás szíj és kapcsolódó cuccok cseréje.
A gyertyákat most nem írom ide, mert azt lehet előbb cserélem már.
Az egyebek alatt a tömítéseket, alátéteket, ilyesmi apró dolgokat értek.
Mi van még olyan dolog, amit érdemes megcsinálni, ha már nekiállok, pl. termosztát ház tömítés...
Az anyag listában szeretném feltüntetni pl. a tömítő anyagokat is, amivel van tapasztalat, ajánlott.
Szerszámok tekintetében a "normál" szerszámok mellett a listába tenném, pl vezérlés rögzítő, okoskerék lehúzó, kanyar paszta kinyomó , ilyesmi, amivel szintén van tapasztalat, vagy ajánlott.
A segítséget előre is köszönöm, remélem más számára is hasznos lesz.NT
-
Locsi
senior tag
Sziasztok. Van egy 2008-as Renault Modusom, amiben nem világít a pótféklámpa. Hol keressem a hibát szerintetek? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #27216896 #74296 üzenetére
Marha okos számolja az indításokat.
Ezért van az, hogy az autópályás kocsiknál elmennek vele 30ezret, mert nem jelzett a kocsi.
A városban meg már 7ezernél jelez.
Aztán lesnek, hogy miért.
Pedig jogos, mert az elhasználódás a sok rövidtáv miatt extrém mértékben nő.Renault power
-
rob210
Topikgazda