-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
valaki_xy
tag
Sziasztok!
Megane II Limousine 2007-ből 1.6 benzines motorral mennyire lehet rossz választás? Mire érdemes figyelni? Jelenleg egy 2000-es Cliom van, azt is nagyon szeretem, de picit tartok tőle, hogy egy millió környéki autó szervizelésére is költenék annyit, mint most a Cliora. -
janez89
csendes tag
Áldás, Békesség!
Nagy gondba vagyok....
Vettem a Pioneer MVH-160UI típusú autórádiómhoz kormányvezérlő adaptert Renault Megane 2 2004-es Grandtour Tuner List rádió volt benne eredetileg... szóval kaptam hozzá valami LEAD kábelt össze is dugtam minden okés, de van a végén három vezeték KEY1 KEY2 és a GND nos ezeket hova kell kötni? Mert enélkül nem működik a kormányvezérlés, valamint maradt hátul 2 db piros sok aprólábak csatlakozó az egyik kétsoros a másik 1 soros piros. Segítséget szeretnék kérni, mit hova kell kötni. Nagyon Köszönöm előre is!!! -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #74699 üzenetére
Nézegettem az alkatrészek listáját és észrevettem, hogy a hosszbordás szíj skf esetén 6pk17
50 contitech esetén 5pk1750.
Most akkor melyik kell rá?A szerelő aki csinálja azt mondta rám bízza milyen alkatrészt viszek, ő a gates cuccukat szokta szerelni, de ha viszek mást azt is beszereli.
Én az [skf] -et rendeltem meg a vezérműszíj készletből, [ezzel az skf vízpumpával.]
Hosszbordásból meg [ezt a feszítőt] [ezt a szíjat] és ezt a [vezetőgörgőt] rendeltem meg, ahol láthatóan mindegy hány bordás szíj mert a görgő a szíj hátulját feszíti viszont a szervószivattyú és a generátor tárcsa az bordázott, szóval jó lesz az az 5 bordás contitech szíj? -
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74764 üzenetére
Én utálom a contit, ha német nem lesz vele gond, de ha román, mert ott is gyártat, akkor időzített bomba.
Amúgy a főtengely szíjtárcsából van 5 és 6 bordás, ha az 5 bordásat vetted akkor ezzel nem lehet gond, mert az simán meghajtja a 6 os rendszert.
Baj olyankor van, ha 6 os szíj kerülne az 5 ös rendszerre. ;)
Szóval jók lesznek.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #74741 üzenetére
Ha ez elromlott, a cseredarab élettartama is kérdéses, meg lehetne próbálni a javítást
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #74771 üzenetére
Műanyag. Nekem a sofőr oldali nagyon picit kezd mattulni, a másik semennyire. Még tökéletes, úgyhogy nem piszkálom.
A Ladán most újítottam fel, üveggel ugye nem kell foglalkozni, a foncsort lecsiszoltam, kitisztítottam és tükörjavító sprével kifújtam több rétegben. Szerintem állat jó lett, bár kétlem, hogy kibírna újabb 25 évet, mondjuk nem is kell neki.
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #74771 üzenetére
Olcsóért a Mannol készletével políroznék(bár nekem a másik, kasznira, tükörre annyira nem jött be, lehet én voltam béna), ha védeni is akarom utána a felületet az uv-tól (szerintem úgy van értelme) akkor a Philips szettjét venném.
Vagy olyan helyen políroztatom ahol le is lakozzák a polírozás után.(Felénk ez 8000 a párra.)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #74775 üzenetére
Ha kint áll, fél-egy év és visszamattul sok lámpa.
Más: Megane 3, a fejtámla (főleg a jobb első) kicsit zörög. Úgy tűnik nem kivehető, jól látom?
Bónuszkérdés: a pohártatót biztos be akarták rendesen fejezni(de ebben nincs), van oda valami rugós cucc ami magasabb felszereltséghez járt vagy 3rdparty cucc esetleg?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
zeon.hu
nagyúr
Grand Scenic műszerfala néha elhalványul, kis idő múlva megjavul, de egyre hosszabban tart a halvány időszak.
(Óra/rádió része jó, tehát csak a bal oldala rossz)
Mi lehet a gond?#?*@&!
-
xrobix
friss újonc
Sziasztok.El vok keseredve 2008 laguna 3 1.6 benzin. Jobb oldali fèltengely kellene de a földön sincs. Ha valaki tud valami megoldást az ne tartsa magában. Vízhűtő ventilátor megegyezhet a 1,5 DCI-vel?
-
#89309696
törölt tag
M1 kombira mekkora ablaktörlő lapátok kellenek? Ami most rajta van az 50, 45 és hátul 37. Viszont ránézésre szerintem elfér az 55, 50 és hátra a 40-es.
-
#89309696
törölt tag
válasz #89309696 #74782 üzenetére
Vettem Valeot olyat amit harry is vett, úgyhogy gondolom jó lesz. 530/480 előre, ez egy mérettel nagyobb, mint ami most van, szerintem simán elfér. Hátra meg 400-ast az is egy mérettel nagyobb, szerintem az is el fog. Bár az üveg ívét szerintem fent nem fogja lekövetni, azt a mostani se tudja.
Ha nem jók akkor lepasszolom valamelyik havernak, az meg vesz nekem kisebbet.
Kicsit sokallom az 5000Ft-ot három szaros ablaktörlőért. De muszáj volt venni, mert már leszakadt a gumiél róla és nem láttam ki. Bár beváltottam 1800 pontot Kauffernél, de akkor is tré.Meg vettem olajat, szűrőt, hogy nyugodtabban padlózhassam újabb egy évig. 1 év és 3 hónap lett a vége az olajcserének, napra pontosan. Meglepődtem magamon, mert ez még nem is durva.
A pollenszűrőn gondolkoztam mert nem célszerű benne hagyni (az is 1 év 3 hónapos), de nem cserélem ki, szakadjon rá az ég. Bekapcsolva is alig volt a venti ez idő alatt. Így is többet költöttem, mint akartam volna. -
LamerGyuri
senior tag
Parkoló Parádéra jön valaki? Elugrom még öcsémhez előtte, szerintem 14:00-re ott vagyok. Telefonszám adatlapomon, ha mini topiktalit rendezünk.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
zeon.hu
nagyúr
-
harry
veterán
Volna egy új zajforrásom: a cégnél toronygarázsban szoktam parkolni, vagyis ~40p menet után mikor megérdekezek, emelkedőn fel, bal kanyar, egyenesbe vissza, balra teker, emelkedőn fel, egyenesbe vissza stb.
Amikor visszaforgatom egyenesbe, hallak egy kissé rövid, fémes, csikorgós hangot. Nem recseg, nem is ilyen mély súrlódó hang.
Lefele menetben (ugyanezt lefelé jobbra kanyarogva, hazafelé menet tehát amúgy 'hidegen') nem hallani.
Van a cégnél mélygarázs is, próbáltam ott arra figyelni, hogy ha onnan indulás után csinálom ezt a balra-vissza forgatást, akkor hallom-e, ott nem (de az is igaz, hogy ott sík területen tudtam ugyanezt megcsinálni, és szintén 'hidegen').
Ha itthonról indulok, akkor is pince szintről állok ki balra, akkor nem hallottam még (jó itt csak egyszer lehetne, lehet csak nem tűnik fel - de szintén 'hideg' még minden).Ennyi alapján van tippetek, vagy nyomozzak még valamerre?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Nem. Ezeket azért javasolják, mert a kamu fogyasztási és károsanyag kibocsátási normákat ezzel (is) tudják teljesíteni. A legtöbb autó váltósegédje is hülyeségeket írogat.
A 65 az még masszívan negyedik. -
harry
veterán
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Én nem tenném, de nem tudom ez mekkora fordulatot jelent. Ha csak simán haladsz, akkor nem hiszem, hogy gond ilyen ~1500 körüli fordulat, főleg ha dízel. De az is biztos, hogy nem mernék 65km/h-nál 6.-ban gyorsítani De valószínűleg ők sem erre gondoltak, csak elég szerencsétlenül van leírva.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Ha kímélni akarod a motort, akkor 2000 körül tartsd a fordulatot, és ne engedd 1500 alá (elindulás kivételével ). Dízeleknél 1500-2500 körül van kb általában a normál használati tartomány, nem annyira a fordulatszámmal van a gond (hidegen sem), problémásabb alacsony fordulaton erőltetni.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #74793 üzenetére
Ó pedig mennyi embert ismerek aki előszeretettel nyekteti, mert szerinte alacsony fordulaton kímélve van és én vagyok a gyilkos, mert a hideg dízelt 2500-ig ki merem húzatni váltáshoz. Meg úgy eredendően a dízelt is pörgetem, mert kell nekik.
Egyik ismerősöm 110 lovas köradagolós TDIje nemrég kezdett el szórakozni, hogy menet közben elmegy az erő, majd gondol egyet és visszajön. Az EGR lemezzel le van fedve, mint ahogy a korabeli TDIk háromnegyedénél, szóval a (ez elvileg már geometriás) turbó lehet szétkormosodva vagy a szelep. Mert a delikvens előszeretettel kullog a falvakon át negyedikben 40-nel, meg ötödikben 50-nel, 1200-as fordulatok császára. Egy éve van nála az autó, meghálálta.
Mondtam már neki párszor, de sose hitte el, meg volt róla győződve, hogy mikor pár autót megelőz padlón akkor az a fél percnyi kihúzatás az kikormolja. Hát hogyne. 1-2 óra autópályázás esetleg, az is csak a kisebb lerakódásokat.
De szoktam hallani az utcában is főleg az öregebb pickuposok mikor alapjáraton kerregnek a a japó dízelekkel, mondjuk azok a 2.5-ös motorok mindent is kibírnak és ilyen használat mellett nem veszi észre, de ha elmennék az egyikkel egy körre lehet nem gyorsulna 70 fölé már. Pedig azok is turbósak, meg 100 lóerő környékén tanyáznak. -
rob210
Topikgazda
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Amennyiben szeretnél sűrűn kettős tömegűtt cseréltetni úgy 500.000,. körüli áron akkor igen, ajánlom, ellenkező esetben netto baromság és gyilkolja a motort, váltót, főtengely, hengerfalat.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- MG4 menetpróba
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- E-roller topik
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...