- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60905 üzenetére
Én ott az 5 évet nem rizikóznám meg, de a 120 at sem.
Túl sok dci hengerfejet kellett már felújjtani az elszakadt szíj miatt, 90e felett
A gyári előírás szerint valóban annyi amit írt ...Tomas, de a valóság ezt erősen megkérdőjelezi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Egy Renault Megane 1.6 Chic 1999-as autóról van szó. Lehet hülye kérdésem lenne, hogy ebben nincs klímával felszerelve, így is van benne pollenszűrő szélvédő alatti résznél? Vagy csak a klímához van?
Szeptemberben tervezek megvenni az összes szűrő, olaj cseréket. -
LamerGyuri
senior tag
-
kisgyerek85
senior tag
válasz LamerGyuri #60911 üzenetére
Nálam a Clioba is ott a pollen szűrő helye, fedelet le kell csavarozni hozzá, Thaliaba meg úgy van ahogy mondod, fedelet kell venni hozzá.
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #60909 üzenetére
Igen van olyan amiben van és van olyan amiben nincs.
Ez csak úgy derül ki, hogy a szélvédő alatti műanyag fedelet leveszed, ha a klímával szerelt fészek van akkor tudsz rakni bele (én ajánlom is), ha a klíma nélküli akkor nem. Ez attól függ, hogy melyik vokt a polcon amikor szerelték.Renault power
-
Sanyo77
tag
Üdv
Laguna 3 vezetőoldali ajtózárra egy 4 pólusú csatlakozó van kötve. Valakinek megvan, hogy melyik pin mit csinál?
-
#47205632
törölt tag
válasz Steven #60916 üzenetére
Dízölpáwör.
Azt hittem valami olyat linkelsz, mint amit én láttam pár hónapja. Egy Kangoo 4x4 csutkára koptatott nyári gumikkal, atomsárosan rászáradva több havi, szétkarcolva, rozsdás aljjal, recsegett, nyikorgott mindenhol ahogy elindult vele. De hát nálunk az ilyenek még könyökből átmennek műszakin. Én sem babusgatom az autómat, beletúrom a sárba ha épp úgy van, a kutyák belül ülik szét, de autó marad még tőle. Ez meg Mad Maxbe mehetett volna. Nem mertem lefotózni, mert a tulaj ott volt, ki tudja milyen hegylakó aztán leüt egy buzogánnyal.
Viszont dízel létére se korom, se bűz, se félrekerregés, motorikusan patika volt. -
orosziem81
tag
válasz diablo1984 #60920 üzenetére
Vagy valami gyengébb lemezke. Amikor jó régen legelőször néztem még használt kereskedésben Lagunát pont ilyen ráncfelvarrás előttit néztem és emlékszem pontosan, hogy a motorháztető érzésre nagyon könnyű volt.
Vajon itt mi lehetett a gond? Tán itt is mókolt valaki...
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #60921 üzenetére
Mivel nem típushiba így valószínű mókolás vagy magasról leszart hibajelenség.
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #60922 üzenetére
De igen ez tipushiba.
Úgy hívják, ahogy mondod hanyag gazda.Ez akkor következik be és nem csak a lagunánál, hanem minden diesel autónál, amikor nem cseréli ki a befecskendező alatt található réz tömítőgyűrűt és ott szépen a gázolajat löki ki a motorblokk tetejére.
Ennek következtében amikor a motor forró, mert a diesel is tud forró lenni, csak nyáron és sok kilométer kell hozzá, szépen begyúllad, utána már ég a szigetelés a műanyag ez az a bármi.Csak a begyulladás nehéz utána, már nincs megállás.
Megane nál a tűzfal szigetelésre kell figyelni! Ha az meghasasodik, akkor rálóg a motorra, kipufogóra, katalizátorra, ez egyik se hideg. Ha beizzik akkor ennyi.Renault power
-
#47205632
törölt tag
Megane hűtőventilátor ha jól sejtem két fokozatú? Mert menet közben ha szükséges akkor magas fordulaton megy. Ha leállítom hosszabb út után és utómelegszik a motortér akkor pedig egy lassabb fokozatra kapcsol be.
Ez eddig oké. Most az a bajom, hogy két hete észrevettem kisebb utak után is megy a hűtőventi a magas fordulaton (állok be a parkolóba), lehet már menet közben is bekapcsol csak nem hallom a menetszéltől, sőt biztos. A víz viszont nem meleg, 3Km-t mentem és a mutató is középen, nem megy fölé, nem lehet meleg a víz. A venti mégis megy, ma reggel is lassítok, megszűnik a menetzaj ahogy állok be a parkolóba, venti ordít, valószínű már előtte is ment szintén. De minek kapcsol be 80-as tempónál 12 fokban a hidegben mikor még a motor is hideg szinte? Tegnap ugyanerre mentem ugyanígy és akkor nem kapcsolt be.
De ha tényleg ennyire meleg lenne a víz akkor leállítás után be kéne kapcsolnia a lassúnak is kicsit később, de nem kapcsol, mert nem meleg.
Vízszint oké, levegősnek sem kéne lennie. Füst nincs, olaj-víz normális. Egy hete mentem vagy 30 Km-t a mutató középnél feljebb nem ment és nem forrt. -
Johni5
őstag
Sziasztok!
Renault Espace III JE 2.0 16V 140 HP--2000- benzin.Indításgátló lámpa indítás után folyamatosan világít.Hibajelenség nincs,rendben üzemel a vas.Mit jelez ez a lámpa ilyenkor?
Másik.hogy miért van néha dízel hangja a motornak?Nem hangos,de dízeles.Olaj szint rendben van.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Steven #60916 üzenetére
Ehhez sem értek ki időben pedig ez nem is diesel volt, hanem benzines.
(#60923) rob210
Már ha ki lehet szedni normális körülmények között befecskendezőt, nem szakad bele a hengerfejbe, és nem kell hozzá a Bárdi, hogy kiszalámizza onnan.A hőfal szigetelésen a filcre gondolsz, amihez van kitámasztó lemez? Azt mondjuk én kötelezően belepakoltatnám minden M2-be utólag.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #60930 üzenetére
Igen a kitámasztó lemez az MII cc nél megoldás, de egyik M IIesben sincs benne a cc kivételével, gyárilag.
Az M I ben pedig egyáltalán nincs.
A porlasztót pedig csak az töri szakítja bele, aki nekiáll otthon kibarkácsolni.
Mert van hozzá célszerszám amive lehetetlen beleszakítani, hiszen kitolja, nem kihúzza.
[link]Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60931 üzenetére
Nah ok, de a helye megvan mindegyikben, a CC-kbe is csak az utolsó pár évben került a gyárban beszerelésre. Csak le kell kapni egy anyát, és alá tenni.
Jó, hát aki otthon áll neki kibarkácsolni, vagy a szerelő tákol, az meg is érdemli, de mikor a Vitarából a célszerszám sem tolja ki, akkor ott marad a "csonkolás".
Pedig anno nekünk, még Óbudán tanították is gépjármű diagnosztikából, hogy hogy hogyan kellene kiszedni, és bemérni, fújásmintát vizsgálni... de az is csak elmélet.videóra off: Ohh azok a zöld gömbök, de hiányoznak
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Steven
addikt
válasz Xantomas #60932 üzenetére
igazából bármi lehet a gyulladás háttere, nekem mikor kötötték be az erősítőt tűzfalon keresztül , találtak egy szará ment fő áram kábelt ... mondták hogy abból bármi lehett volna...ezt is csak azért találták meg mert szarrá kellett szedni az autót.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
kisninja
őstag
Lag 2 nél ALU a motorháztető kombinál a hátsó ajtó meg kompozit.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
LamerGyuri
senior tag
A külső-belső levegőt terelő fedél motorja honnan tudja, hogy a fedél elérkezett zárt vagy nyitott állapotba?
A konkrét hiba az, hogy hiába zárul-nyílik a fedél, a motor folyamatosan tolja neki, és egy már emiatt tönkre is ment.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #60939 üzenetére
Végállás.
De ott a fogaskerék amit bedarál és utánna csak teker teker ls recseg kattog.Renault power
-
Néha felvetődik az üzemanyag kérdés.
Annó írtam, hogy a megane (1.5dci@106) szinte csak lukoilt, vagy néha auchant kapott. Nem fogyasztott, ment, nem volt gondja.
A lagunával (2.0dci@150) szintén rászoktam a lukoilra. Nem is volt gond. Amit már többen említettek, hogy az OMV-t nem szereti, ezt bebizonyította nálam is.
A lukoilnál kb. egy jó éve történt valami változás (valaki felvásárolta őket, és ezért másabb a nyál náluk???), valahogy nem az igazi vele az autó.De ami tutira nem jó, az az OMV.
Kb. egy éve figyelgetem, azóta vagy shell vagy OMV ahol tankolok.Ugyan olyan használat, útvonál, stílus, évszak, stb. mellett a shell üzemanyaggal 6-6.2l/100km átlagokat megyek az OMV-vel pedig 6.4-6.7l/100km. És csak döbbenten bámulok nem értem az ordító különbséget....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Savanya
addikt
Mi baj lehet az ÖMV-vel ? Nekem is hasonló fél literes fogyasztásemelkedés volt mikor télen smartd helyett ÖMV-s prémium gázolajat tankoltam . Eddig nekem az Auchannnal evett a legkevesebbet ,de picit hangosabb a motor / Auchan teljesen adalékmentes míg a többiben van valamennyi adalék is /
Mobilszámom: 70-516-8068
-
forceberg
veterán
Telitankolással mérve? A computer sem mindig pont ugyanúgy téved...
Két ugyanolyan kör nincs.
Ugyanazon az úton tempomattal egyik nap x-et mutat a pillanatnyi, másik nap meg y-t.
Én is Lukoil prémium pártján voltam egész a múltkori telitankig.
Csörgősebb lett a motor, viszont baromi jól fogyasztott vele!
Azt hittem, hogy a Valvoline olajtól lett csörgősebb a motor, aztán most pont OMV-nél toltam tele Maxx-szal, csendesebb is lett[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
polonic
félisten
-
Stylewars_kp
senior tag
Én évekkel ezelőtt egyszer tankoltam gázolajat a Lukoilnál. Kb fél tanknál jártam amikor kicsit kihúztam a pisztolyt, mert kíváncsi voltam milyen lé folyik a tankba. Láttam, hogy valami csirke becsinált leves színű gázolaj folyik a tankomba. Azonnal leállítottam a tankolást és szépen visszaraktam a pisztolyt a helyére. Fizetés után ott se voltam. Én nem voltam megelégedve sem a fogyasztással sem a motor hangjával.
Kölcsönbe kapott autót mindíg ott tankolom, mert az a kút a legolcsóbb a városba. így bízzd másra az autódat.
Sajátba csak ÖMV megy évek óta. Nincs vele semmi gondom. Persze ez csak egy egyéni vélemény. Nincsenek műszerek által mért pontos adataim.
Van olyan ismerősöm aki évek óta csak Lukoilnál tankol benzint nagy megelégedettséggel. Kinek mi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen