-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #59158 üzenetére
Ki van kopva a bajuszkapcsoló, vagy eltört benne a fül.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #59163 üzenetére
Szét kell kapni, ha valóban az van amit sejtek akkor igen cserés.
Vagy home made tuning.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #59172 üzenetére
Tudod erre szoktam azt mondani minden javítható, csak nem biztos, hogy megéri.
Szét kell szedni meg kell nézni.
Addig csak üveggömb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
válasz NdrewSunix #59900 üzenetére
En nem azt mondom,hogy nem realis,csak nehogy rafuss egy olyan szerelore aki felujitott arat mond es az nala 300. Az en szerelomet megkerdeztem,hogy mit szol a felujitashoz es ő azt mondta,hogy nem,de ő olyan is,nem szereti a felujitott dolgokat,legyen benne az uj,arra tud adni garanciat.
-
polonic
félisten
válasz NdrewSunix #59903 üzenetére
Szerintem semmit. Mert nem növeled ezzel az értékét, nem egy plusz extra dolgot rakatsz bele azért a pénzért.
Hanem, sajnos a kettőstömegű is ugyanolyan kopó alkatrész, mint a fék, stb, és te ezt kicserélteted úgy, ahogy a féket, folyadékokat is cserélteted. -
Dyno
veterán
válasz NdrewSunix #59903 üzenetére
Elnézegettem az árakat elég baráti a 300k a cserére, kettőstömegű felújításról nem sok jót hallani....én nem szórakoznék vele, ha már rászánod a pénzt.
(#59905) NdrewSunix: Ha tudod számlával bizonyítani, akkor nagyobb eséllyel fogsz találni olyan vevőt aki ezért megveszi drágábban.
(#59892) ΞΔGLΞ: PM.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60132 üzenetére
Kicseréled, vagy szétszeded és megcsiszolgatod, megkened alaposan.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NdrewSunix #60134 üzenetére
Szétszedés és csiszolás után tisztításra még talán jó lehet (bár inkább féktisztító), közvetlenül a kenés és összerakás előtt... WD40 nem ide való, hamar elillan, lítiumos zsírt szerezz be. fújás
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60134 üzenetére
A wd40 zsír jó az álltalános wd40 felejtős csak rosszabb lesz.
De takarítani kikéne ahhoz meg szét kell szedni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60803 üzenetére
Azt nem tudom, hogy benzn vagy diesel, bár ennél a hibánál végülis mindegy.
Ami téged szivat az ez:
A két fém rész közötti gumiágy, kezd szétmenni.
Amikor megterheled a klímával a hajtást, akkor el el forog a két fém rész egymáson ilyenkor nincs töltésed.Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz NdrewSunix #60805 üzenetére
Főtengely szíjtárcsa.
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60805 üzenetére
12e től 43e ig terjed az ára.
De azért mielőtt megveszed nézd meg az állapotát.
Jobb kerék levesz, látod a tárcsát, megjelölöd egy filcel, krétával beindítod a kocsit klíma ráad, ha leállításkor a jel nincs ugyan ott, akkor ez a baj.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz NdrewSunix #60897 üzenetére
1.9dci-nél 120.000 km, vagy 5 év, a többiét nem tudom.
Milyen motor, garantált-e a futásteljesítménye?(#60895) forceberg
Zárjuk le, ezt már off-ban sem stílszerű folytatni.Valaki valahol belefutott már Renault-os CAN protokol táblázatba? Tessék egy PSA-s Elkezdtem feltérképezni a Megane-ét, de elég lassan haladok vele. Valójában az a célom, hogy a tető mozgatásba szeretnék beleszólni, és valós időben felülírni az üzeneteket, ha ne csak álló helyzetben engedje a tetőt mozgatni, hanem pl 10-20 km/h ig, valamint ne kelljen folyamatosan nyomni a gombját, valamint a távirányító csomagtartó nyitójának a többszöri lenyomására nyissa/zárja a tetőt.
Igen, tudom, erre van megvehető elektronika a mod4cars-tól ami előbbit tudja, de az nem saját.A rádióval beszélgetni már tudok.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60897 üzenetére
5 év 90 kilométer
De azt nem ártana tudni, hogy diesel vagy benzin.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60905 üzenetére
Én ott az 5 évet nem rizikóznám meg, de a 120 at sem.
Túl sok dci hengerfejet kellett már felújjtani az elszakadt szíj miatt, 90e felett
A gyári előírás szerint valóban annyi amit írt ...Tomas, de a valóság ezt erősen megkérdőjelezi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61000 üzenetére
Nem reális eszméletlen drága volt.
Bár nem tudom a tárcsából milyen márka került bele, vannak földtől elrugaszkodott árú tárcsák.
Amúgy 17e a tárcsa 19 a szíjszett, 8e a generátor szabadonfutó.
A csere max 2 óra.Habot eszedbe ne jusson használni!
Vidd el ózonoztasd ki és egy évig garantáltan levan a gond.
Én tavasszal szoktam ózonoztatni és egy évig simán bírja.
Nincs szag nincs fertőzés nincs semmi káros cucc a levegőben.
14e az ára.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61002 üzenetére
A bomba nem fertőtlenít. Van benne egy kis teafaolaj, aztán csókolom.
Az ozon mindent kinyír.
Ezért is szokták mondani, higy pakolja ki az utasteret mielőtt nekiállnak.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61004 üzenetére
Betartod a leállításra vonatkozó ajánlásokat?
Ha gyakran rendes kiszárítás nélkül leállítod, kb. mindegy mit csinálsz vele.
Azért évente erre 14e-t költeni kicsit sok.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61007 üzenetére
Hát kb. ennyi, én 5 perccel a várható érkezés előtt kinyomom, meg én akkor külső keringetésre szoktam mindenképp kapcsolni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61009 üzenetére
Ha nemrég vetted az más, lehet, hogy fullon van mindennel.
És a bomba után egy ideig meg szagtalan volt?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61017 üzenetére
Ehh én ezért nem is írtam, de látom másnak is van tapasztalata, meg gondolkodik kicsit.
Egyébként kuponoldalakon ki lehet fogni pár ezer forintért.
Renault power
-
ilyenezalaci
tag
válasz NdrewSunix #61017 üzenetére
Benézted, mert nincs belépési díj, az éves díj pedig 12ezer, ha jól emlékszem, OTP számla esetén pedig 9.900. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem kell tagsági a szervízhez, anélkül kb. 4000 Ft. A gondolkodók meg járjanak csak tízenezerért.
-
ilyenezalaci
tag
válasz NdrewSunix #61037 üzenetére
Nem értetted meg amit írtam...
-
ilyenezalaci
tag
válasz NdrewSunix #61041 üzenetére
Ha vegyszermentesen szeretnéd fertőtleníteni az autó klímáját és utasterét és nem szeretnél tízenezreket költeni, akkor elmehetsz az ország több pontján lévő Autóklub szervízpontok valamelyikére, és anélkül, hogy belépnél a klubba és tagdíjat fizetnél, 4 ezer forintért meg tudod csináltatni az ózonos utastéri fertőtlenítést.
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61046 üzenetére
Ezen most én is meglepődtem és le a kalappal!
Igaz amit én mondtam abban a teljes klímatöltés és rendszervizsgálat plussz az ózon volt.
Amúgy az Ózonozás 6e ott is.
De valóban amit írtam az nem ezt sugalta.Meg kell kövessek mindenkit és senkit nem akartam félrevezetni.
A 4 e ettől még nagyon perfect ár.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61157 üzenetére
2.3 2.4 simán mehet, de ezek hideg értékek, azaz nem 10-20 kilométer megtétele után mérjük a kúton
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61369 üzenetére
Érdemes lenne alámenni és megnézni, hogy mind a két oldal rendben dolgozik-e.
Kattogni akkor szokotz, ha a motor dolgozna csak nem tud, vagy már nincs hova.
Bowden hiba is lehet, egyszóval alá kell feküdni és megnézni.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz NdrewSunix #61694 üzenetére
Egy ilyesmim van, csak fehér. Ingyen odaadom bárkinek. Székesfehérvár
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz NdrewSunix #61698 üzenetére
Ha a gyári DIAG-ot vesszük 100%-nak, ami pontosan kiír mindent, akkor ez inkább max 30-40% amit ki tud jelezni és törölni is. De általános használatra elég jók, pl monitorozni a motort.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz NdrewSunix #61703 üzenetére
Azokat tudod törölni, de szerintem 1-2 nap és újra ott lesz, vagy már pár órán belül, de az is lehet, hogy el is tűnik.
--------------
Más...
Nekem meg "bemászott" valami a ventihez, mert valami cicereg első fokozaton, ha gyorsabban megyek, akkor minél jobban, ha lekapcsolom, megszűnik. Viszont valamikor már kattog is hármas felett, de 5.ös körül már annyira nem hallható, gondolom elnyomja a venti zaja...
Ha belső keringetésre teszem, akkor még hangosabb, hogy ez most falevél, vagy annak maradványa, esetleg büdös bogár, mert abból is annyi van mint a retkes k élet, azt nem tudom. Aláhajolva a pollenszűrő (anyós ülés előtt, műszerfal alatt hallhatóan onnét jön legjobban ez a cicergő/kattogó a hang, de nyilván fent is hallani a kiömlőnél.
A tkm tudja, hogy ezt most mennyire macerás szétkapni, de már a pollencsere is megér egy misét a lagunánál, viszont a hang az rohadt idegesítő, emiatt muszáj lesz, bárcsak egy kicsit lennék süketebb, de sajnos, vagy nem sajnos, de batman füleim vannak. Olyan hangokat is meghallok, amit már nem kellene az orvosi mérés szerint.Valaki egyébként kapta már szét a belső ventit lagesz hármason? Ha szerencsém van, talán elég lesz egy szűrő csere, vagy egy kiadós zsírozás a ventinek...Videó is jöhet, ha van róla....
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz NdrewSunix #61735 üzenetére
Én, megvettem az applikációkat mobilra és laptopra is.
Az ingyenesek azok eléggé butítottak. DE, mint írtam, ezek a kütyük köszönő viszonyban nincsenek egy gyári DIAG mérővel... -
polonic
félisten
válasz NdrewSunix #61813 üzenetére
Hello!
Itt elvileg meg tudod nézni.
-
mdav88
senior tag
válasz NdrewSunix #61813 üzenetére
195/65 R15 egy elég elterjedt méret és olcsó is, ja meg gyári (grand scenicen 205/55 r16 a gyári emlékeim szerint)
A kettő méret közt 5%-nyi különbség van, ami nem megengedett.
Válatani itt tudsz méretet:[link] -
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61867 üzenetére
Nem.
Hacsak nem a grand scenicről beszélünk, mert azon nagyobb tárcsa van, de a sima scenic 280 as tárcsájára felmegy.Ennek ellenére a nagy kaszni miatt én se javaslom a 15öst, és gyárilag is 16 al jött ki
Renault power
-
mdav88
senior tag
válasz NdrewSunix #61867 üzenetére
Grand scenicre, vagy nagyobb motoros scenicre lehet hogy nem. Nekem a sima 1.6benzinen az van.(kisebb fekek, talan 280mm-s tarcsak)
-
mdav88
senior tag
válasz NdrewSunix #61870 üzenetére
Rob irta is elottem mi a helyzet, nekem helyi kozlekedesre tokeletesek a 15os papucsok, ez a gyari ajanlott a sima scenicre. 205/55 r16 megegyezo valtomeret, ha az szimpatikusabb. Grandra meg mindenkepp az kell.
-
Gombinyó
őstag
válasz NdrewSunix #63773 üzenetére
Vidd klímáshoz inkább!
-
Nemo1001
aktív tag
válasz NdrewSunix #63877 üzenetére
helló neked menyit eszik az 1.9-es autód?persze lábtól függ tudom nem sportos vezetésre gondoltam hanem átlagos vezetésre városban vagy városon kivűl.
-
BigBlackDog
veterán
válasz NdrewSunix #65120 üzenetére
Most ez túl triviális, de nincs felkapcsolva csak az az egy lámpa?
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #65124 üzenetére
Azt nézd meg amit forceberg mond.
Erre minden scenic tulaj rászalad egyszer.Renault power
-
senior tag
válasz NdrewSunix #69421 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #70623 üzenetére
Át kéne állítani angolra, én legalábbis don't speak német.
Translate mondjuk lefordítja azt is ;)
De akkor ha van hibaüzi diagra vele és kiderül minden.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz NdrewSunix #70626 üzenetére
Befecskendező lesz az.....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NdrewSunix #70626 üzenetére
=injection fault
Nekünk pl intercooler hiba miatt nem épült fel a nyomás, és akkor dobta, igazából eléggé univerzális hibajelzés.