- DIGI internet
- Mobilinternet
- Aliexpress tapasztalatok
- Nyílt forrású Windows XP-klónra gyűjtenek pénzt
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- MinDig TV
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz nünüke1975 #61100 üzenetére
3 hsz.-al alattad?
-
alázógyík
őstag
válasz nünüke1975 #61102 üzenetére
Itt megtudod nézni, melyik izzó k.b. mennyire sárga/fehér.
-
Xantomas
őstag
válasz alázógyík #61097 üzenetére
Jelenleg egy Philips H7 WhiteVision +60% 12972WHVSM szettet tettem be, ugyanolyan színű W5W helyzetjelzővel, meg Philips H1 WhiteVision +60% 12258WHVSM a távolságihoz.
A hideg fehértől messze van, de tény, hogy "fehérebb" mint a korábbi GE izzóik, annyira erős fénye sincs mint amennyire jó fénye volt a belepróbált offroad Narvának, de barátibb az ára mint a túlhypeolt Night Breakernek, plusz nem az van, hogy minden betett izzónak más a színhőmérséklete.
10 év után azért a foncsor sincs tökéletes, és tiszta állapotban, mert mikor benyúltam egy meghajlított fogpiszkálóval, hogy azzal letöröljem, kb fekete volt utána, de jól megtisztítani, nem lehet roncsolás nélkül szétszedve a gyári első fényszórókat.
Ami best buy az izzók között, ár/érték arányban, az az Aldiban néha kapható emelt fényű, anyagában kékesebbre színezett búrájú, ezüst "kupakos" H7-es, kemény műanyag tokos izzó. 2000 Ft, és elég sokáig mennek.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
FRENK1988
veterán
Scenic I jobb első sár védő "lemez levetele hogy megy? Ugy nez ki az ablak mosó csövek eddig birtak
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
-
szapor_v
csendes tag
Sziasztok!
Van a húgomnak egy Renault clio 2 2006 1.5 dci K9K autója, hidegen melegen jól indul kb. 70e km van benne.. Szólt, hogy menet közben fel fel villan a piros stop lámpa a műszerfal közepén... De ez a villogás érdekes, hol halványabban, hol erősebben világít-villog. Van egy delphis diagom amivel megnéztem és semmi hibát nem mutatott. Test, kontakt hiba lenne valahol?
Viszont egy kicsit nézelődtem és a következőket vettem észre: alapjáraton eléggé remeg a motor, belül nem érezni (lehet normális, nem tudom), járó motornál ha leveszem az olajsapkát akkor ütememesen nyomja a "levegőt", az adagolótól az üzemanyag szűrő felé mennek a buborékok, hol kisebb hol elég méretes, többi csőben nem láttam egy kicsit sem. Aki jól ismeri a tipust és találkozott már az említett "problémákkal", tudja mi a gond kérem segítsen.
Köszönöm!
-
szapor_v
csendes tag
válasz diablo1984 #61114 üzenetére
Mérni nem mértem, de akkor majd ezt meg fogom nézni.
Köszi a tippet!
-
szapor_v
csendes tag
válasz diablo1984 #61118 üzenetére
Stop lámpán kívül mást nem jelez, a hangja olyan mint volt 1 éve pl., semmi rendellenes zaj.
-
szapor_v
csendes tag
Esetleg a többi dolog amit írtam, arra valaki?
-
szapor_v
csendes tag
válasz rob210 #61121 üzenetére
Olaj nemrég volt cserélve benne, mindig 10-15e között le van cserélve szűrőkkel együtt. Igen annyit ki gugliztam már korábban, hogy szokott levegősödni, de ebben csak az adogolótól a szűrő felé láttam levegőt, a többit is figyeltem jó pár percig, de egy bubit sem láttam. Résolajcsőnél is levegősödhet? Remegésnél a csúcsokra gondolnék, de füst nincs és az ereje sem ment el.
-
szapor_v
csendes tag
válasz kalmanchris #61123 üzenetére
Igazad van javítom magam, szóval a magasnyomású szivattyútól a szűrő felé menekülnek a buborékok
Mentem vele én is egy kört, és a kézifék visszajelzővel egyidőben villog(rendszertelenül), világít a stop... Hol van a kapcsolója pontosan? Gondolom azzal lesz a baj... Ha gyorsítasz akkor is meg ha fékezel akkor is, teljesen random módon(gondlom a kapcsoló kontakthibája miatt).
-
Josi
aktív tag
válasz rob210 #61112 üzenetére
Mert én nem nálad voltam vele.
Nekem kilyukadt a tartályom. Ahogy öntöttem bele az ablakmosót, úgy pisilt elől a kerék előtt.
Én nem a beöntőnyílás tömítésénél, és nem a motornál.
Egy bontott tartály megoldotta a problémát.
Ha elől folyat, akkor nem lehet a motortömítés sem, mert hátul van a motor.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
polonic
félisten
Lehet, hogy meghülyül az elektronika?
Kiírta tegnap, hogy 1 hátsó öv becsatolva. Senki nem ült hátul. És pár másodperc múlva pedig kikapcsolt a fényszóró aztán kb egyből vissza. Autó módban van mindig.
Korábban meg volt olyan, hogy leparkoltam, leállítottam rendesen gombbal a motort, kuplung benyomva, rakom rükibe a váltót (váltózár miatt), és ekkor egyből visszaindította a motort.
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz diablo1984 #61131 üzenetére
Nem, csak Renault.
-
Josi
aktív tag
-
szapor_v
csendes tag
A hiba oka a fékfolyadék tartály szintérzékelőjének a csatlakozásánál volt. Tisztítottam összeraktam és a hiba megszünt. Köszönöm a segítséget.
-
rolio1
tag
Sziasztok. Csak olvasgattam eddig, és nálatok láttam hogy ajanlottátok a xadot. Nekem scenic 2 1.5 dCi-m van, 60 lovas. Van benne több, mint 200e km, de igyekszem rendben tartani. Pénteken volt olaj + szűrők cseréje, gondoltam jó alkalom lesz a csodakrém próbájára is.
Eddig nem hittem egyik adalék hatásában sem, de ez! Szó szerint megújult a motor! Simább a járása, több a nyomaték. Eddig a klíma elindítását komolyan megérezte, torpant, ez elmúlt. Hétvégén 200km alatt, mintha kölcsön autóval mentem vna.
Köszi mindenkinek -
rob210
Topikgazda
Na gyerekek.
Egy újabb szépség.
[link]Amikor a szerelő a légszűrőházat ráerőlteti a szelepfedélre, nem ráilleszti.
Cső kidörzsölve, rendszer levegősödik, indítás nehézkes, kocsiban gázolajszag.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
-
rolio1
tag
válasz diablo1984 #61144 üzenetére
Valóban, 60 kávé, nem lóerő
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #61144 üzenetére
1.5 dci ből mindegy miről beszélünk, 64 le a létező legkissebb motor. Ez pont thalia ha jól emlékszem.
A 103 Le egyébként kihagytad
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #61144 üzenetére
Nem
Az alap 65 /67 lovas volt. Sima i
A közép 80/82. Kék i
Felül meg a 100/.. Piros iMost is meg van ez a 3 lépcső.!
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
diablo1984
veterán
volt színjelölés? Én a magane 2/scenic2-es motorválasztékára gondoltam(azokban ez a 2 lépcső volt), a thaliában/clio2-ben tudom, hogy volt gyengébb és a daciákban is, de ezek sosem játszottak fontos szerepet az életemben, megane és scenic vonalon én is gondolkoztam anno, de már elvetettem!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #61148 üzenetére
2.0 dci
Azt ne vesd el.
Bár már látom, hogy a sötét "vag"úr oldalára álltál.Das auto, Das füst.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #61149 üzenetére
1,5 dci ès megane2/scenic2 viszonylatban írtam, persze szereltèk mèg 1,9 dci-vel is a 2 literes dci-n túl.
Jaja, múlt èv februárja óta boldogítjuk egymást egy skodálatos autóval, dpf-es lassan 7 èves masina, nincs das füst, csak das csalószoftver!
De már egy jó ideje bennem van a "bugi", hogy ezt is le kellene cserèlni egy szívóbenzines autóra, adott esetben egy h astra kombira(az asszonynak a yarisát tavassal cserèltük le egy h astrára, teljesen vállalható technika, eddig semmi csontváz nem esett ki belőle). De egy 1,6 benzin vitarán is gondolkozom, de azoknak mèg annyira magas az áruk, hogy az új sem drágább, de nekem amire használom felesleges új autó, 20-25e km-nèl járna le a garija...[ Szerkesztve ]