-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv!
Az alany: Megane PH1 98' 1.4 Energy
Nekem nincs alatta középső kipuffdob, így nincs is középen rögzítő fül. Hogyan tudnám ott feljebbhúzatni a lógó kipuffrendszert? Nem, nem drótozok. Esetleg hegesztek rá egy ideiglenes fület. Vagy ne tákoljam? Vegyek alá egy középső dobot?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #60851 üzenetére
Van hozzá csötoldó bilincs egy olyat ráraksz és ahhoz mér tudsz gumivakot rögzteni, nem lesz gyári, de csináltam már ilyet.
Egyébként mi a baj? Beleér valamibe?Renault power
-
alázógyík
őstag
válasz Varga Bálint #60855 üzenetére
Ez az?
6000 Kecskemet Darazs utca 25
06-30/4654890
06-20/4842921 -
gooool
őstag
válasz Varga Bálint #60855 üzenetére
Google Fell-Ser Kft-s vonalas szam abszolut rendben van, hivhato, 76/470 029.
alázógyík:
Lehet jok a szamok, de a cim tuti nem, ok masik utcaban vannak (Pecsvarad utca), tegnap is volt telefonos ertetlenkedes amig ott voltam.Üdv, Balázs
-
nünüke1975
aktív tag
Keresek 15-colos acélfelnit megane 3-ra
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #60858 üzenetére
Facebook felni gumi adok veszek.
Annyi van, hogy még el is adnak
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kova1
csendes újonc
Sziasztok!
Laguna3 kombi autónál a hátsó hídszilentek cseréje igényel-e különleges szerszámokat? A régi szilentek eltávolításához, illetve az újak beszereléséhez kell-e "présszerszám"?
Köszönöm szépen! -
pubos
tag
helló.Laguna3 jobb első ütközés gátló szenzort tudja valaki pontosan merre kellene keresnem?
-
-
pubos
tag
válasz rob210 #60866 üzenetére
akkor az.a lényeg hogy gondol egyet világit a narancs lápa légzsák hiba.ahogy olvasgattam ülésalatti érzékelő szokta ezt a hibát.Fújkáltam mert azt hittem az a rossz. De mentem pár km elaludt. majd néha néha megint előjött.Gépre téve viszont csak ezt irta hibának,nem az ülés csatit.
-
#47205632
törölt tag
Kangoo 1 ph2 az 1.5 dci motor, nem tudom pontosan melyik az ezerféléből, dCI70 van az oldalára írva. Ezekbe van már kettőstömegű? Leállításnál van egy taktaktak--tak---tak------tak hangja. Nem rémlik, hogy régen volt ilyen azért lettem rá figyelmes.
-
pubos
tag
válasz rob210 #60870 üzenetére
Delphi.
De máshol is olvastam más típusú autóknál is ezt a hibát.
Csak ott igy írták. "Vezetőoldali légzsák ütközésérzékelő-szenzor hiba" vagy Utas oldali légzsák ütközésérzékelő-szenzor hiba
Nekem jobb oldali ütközés érzékelőt szakadást írt.
De aki érti az érti,mi az aki nem az meg nem.
A kérdés az volt hogy tudja e valaki esetleg merre lehet ezt megtalálni.Mert előfordulhat hogy csak kontakt hibás ha nem akkor meg csere lenne.A bekarikázott alkatrészről lenne szó.Persze ha van ilyen bent.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60870 üzenetére
Régen volt olyan hiba vele, hogy himbálta a kasznit alapjáraton, fordulaton nem, csak alapjáraton. Rángatózott az egész váltókar is tőle. Kellemesen el lehetett aludni benne. Nem tudom mit csináltak vele javítás címén vagy, hogy egyáltalán ilyet lendkerék produkál-e vagy lehetett befecskendezési hiba is....
Sok javítás volt már vele, csak sajnos nem tudom pontosan mik, akkor még nem volt családban. Egyszer kattogott a motor, ez igazából bármi lehet, volt egy hengerfej síkolás meg nemrég porlasztók cserélve. Meg egy turbó, de nem tudom cserélt vagy felújított lett-e. 370 van benne.
Csak azért mondom, mert valószínű a jövőben ez lesz a második autóm. -
gergo5991
őstag
sziasztok, az miert van ha lenyomom parkoloban a fekpadalt akkor olyen hangot ad ki a fekpedal mintha levegot preselne ki, rogton a fekpedatol hallom a hangot
-
gergo5991
őstag
válasz #47205632 #60876 üzenetére
a servisben mikor fekbetetet csereltek aztmondtak visszanyomtak a dugattyut parszor meg kell pumpalni hogy felkemenyedjen. csinaltam videot mindjart feltoltom. 3-4 szer meg pumpalom a fekpedalt es utana mar kemeny lesz. beinditom a kocsit utana mar jo. Eddig nem volt ilyen, most nemtom valami elfomlott vagy a szerviszben basztak el.
-
gergo5991
őstag
válasz gergo5991 #60877 üzenetére
tudom néhányatóknak sértő lehet ha azt irom a szervisz b.ta el, ezalatt egy konkrét helyre gondolok, nem szidok itt senki, nem nézek le senkit, nem nézem le senki munkáját, szintúgy igaz arra is mint amikor feljebb irtam hogy le akarnak húzni engem, remélem ha félreértés is történt, akkor szeretnék bocsánatot kérni.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #60879 üzenetére
. Tudjuk, hogy sok a kókler vagy szimplán hanyag szerelő
Nem jól fejezted ki magad! Lényegében, szinte az olyanok is, mint Robibá lassan (vagy egyre gyorsabban) eltűnnek, vagy sajnos kihalnak és manapság már, 10-ből 9.5 szerelőnek titulált akárki egy szemétláda, lehúzós, hozzá nem értő faszkalap, akikhez nem lehet vinni saját megrendelt cuccot, mert ezek azon is keresni akarnak. Ezzel van tele ez az kurva ország, mert a sok minden mellett ezt is engedik itthon...
Pont tegnap küldtem el hülye faszt a csába, mert az eredeti renault alkatrészek nem voltak jó neki, ő a unix-tól hozza, arra vállal garanciát. Nekem egy autószerelő? se játsszon alkatrész-kereskedőt, hanem javítsa meg az autót, de az minőségi munkával akár nagyobb rezsi díjjal, ezt tanulta ki állítólag. Akkor csinálja a szerelést, tudjon rendelni is, ha az ügyfél letojja ezt a részét, de hogy csak nála lehet alkatrészt is venni, na elmennek ezek a k anyjukba és remélem az ilyenek hamarabb kidöglenek, mint a tisztességes, hozzáértő szerelők.
Nagy tisztelet a kivételeknek!
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Nagyon OFF, és sajnos moderálásra ítélendő hsz, de a jórészével egyet értek, még ha Rob törli is, a véleményemet azért leírnám.
Nem eltűntek, csak már másik országban vannak, vagy nyugdíjba vonultak, és egy csak egy nagyon apró ügyfélkört vállalnak. Nem védeni akarom a szerelőket, de biztos igenis vannak normálisak, akiket nem ismerünk, és inkább az ő védelmükre kellnék.
Az hogy a szerelőknél ez van, arról mi is ugyanúgy tehetünk, mert erre van igény. Az autó tisztességes fenntartása drága, mindenki a legolcsóbban akarja kihozni, csak menjen az autó az a lényeg. Sajnos a normális vásárló, ügyfél is kevés, ezért a szerelők is így állnak hozzá, szóval adok-kapok megy.
A szerelők jórésze nem meggazdagodni akar, csak túlélni, az értelmesebbje azt mondja, hogy ok, Ő nem vállal garit az általad hozott alkatrészre, ha hibás intézd te, de ad papírt, számlát a beszerelésről (ha tényleg vállalkozása van rá), és azt már a forgalmazók elfogadják. Azért ebben az is benne van, hogy csak első felbukkanású ügyfelekkel csinálják ezt. aki visszatérő azzal rugalmasabbak, de sajnos a hülyéktől nekik is meg kell magukat védeni.
Az óradíja meg olyan amilyen. Amíg nem 2xese az enyémnek, addig nem zavar, mert ha én nekiállok, minimum 2.5-3x annyi időt fogok vele eltötymörögni, plusz szerszámok vásárlása. Felette már szívom a fogamat, de inkább utána olvasok, megtanulom, már a CC-nél is elmúltak a kezdeti befosós időszakok, amikor egy csavart nem mertem meghúzni benne, valamint szegény Robot sem bombázom naponta kérdésekkel, pedig lenne mivelTovábbra is állom, hogy minden megdrágult az utóbbi időben, nőtt a vállalkozások költsége, benne a rezsi, szerszám amortizáció, kaja, pia, bérleti díjak, bérköltség. Ki kell termelniük, különben ők is lehúzhatják a rolót.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #60894 üzenetére
Mit kell kitermelniük, hogy elcsalnak mindent, amit lehet? Aztán a minden elcsalásának 0%-át engedik át a kedves, vagy nem kedves autósnak.Ha számlát kérnél, ja akkor drágább a már anélkül is drága?
Eaglenek van igaza, csak a lehúzásról szól.
Egy típusról nem esett még szó, aki önmaga hozza az alkatrészt(nem gagyit), de szereléssel együtt elfogadható árat mond.
Az nem tisztességes fenntartás, hogy 60-70e Ft egy EGR szelep, hanem egy mocskos üzleti modell.
Nincsenek másik országban, csak sajnos alig van hozzáérő, mert a villáskulcsnál leragadtak.
Aztán, kb. rulettkeréken kipörgetés alapján cserélgetik a drágábbnál drágább alkatrészeket az autósok kárára.Igen, tisztelet a kivételnek!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
Ezzel az a gond, hogy régebben is voltak ilyenek, csak ők elérhetőek, mert a jó szerelők nem érnek rá foglalkozni az autóval, mert nyakig vannak munkával, DE az esetek 99%-a ugyanúgy az alkatrészekre ráteszi a maga kis hasznát, vagyis inkább a kedvezményét nem teljesen érvényesíti nálad! Ergo 46% helyett kapsz 20%-ot és akkor még jó fej is, mert 10%-ot tud egy egyszerű halandó protekció nélkül elérni csak és már ez is több(a rosszabbak fullos árral operálnak és örülj, ha nem a leggagyibb alkatrészt a legminőségibb árában nem kapod meg- így is jártam már persze).
Tehát a jó szerelő(és megbízható) kincs, főleg, ha gond van, akkor is elérhető, a munkadíj egy tétel csak.
Én már javarészt magamnak szerelem az autóinkat, de ha nem érek rá, van 1-2 szerelő akivel szóba akarok állni(páran akik már átcsesztek, na azoktól még tanácsot sem kérek), mert megbízhatóak, csak ha határidős a gond, akkor gond van(ilyen volt a yaris műszakijánál is, hogy az előzetesen kidobták, hogy rozsdás a fékcső, erre januárban hirtelen nem találtam szerelőt, magam nem kívánom a hideg vasat télen fogdosni, így ott helyben csinálták meg és kissé erősnek tartottam a díjat, főleg hogy fullos áron kaptam az alkatrészt és még hülyének is néztek, ami jobban fájt, mint az összeg maga).....(#60895) forceberg : ne is mondd, a cégnél van egy transporter, új kora óta bedobálgatja a check engine-t, már 1,5 éves, a VW szervízben már cseréltek izzítógyertyát, egr szelepet, frissítgették az agyát, de még mindig ugyanolyan szar, mint új korában, semmi változás! Nem tudják hogy mi a baja, azt mondták, hogy majd a gyártól jön hozzá frissítés addig így járjunk vele, bár ők is mondták, hogy elképzelhető, hogy le fog tiltani az autó, de nem tudnak mit csinálni vele..... És ezek adták el az autót és még garos a vas, mi lesz az első műszakikor mikor 4 évesen elhasal a check engine miatt? Mi lesz ha Németben letilt, akkor ott várunk 2 hetet? Hibába valaki szakkókler vagy szakszervizes éppoly hülye lehet a vashoz, pedig a szakszervizekben minden megvan a hiba feltárásához és javításához, csak ők is hülyék hozzá! A jó privát szerelő tényleg kincs, de a mai hülyére elektronikázott világban kevésnek tud bizonyulni az újabb autók nyűgjeinél....
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Üdv!
Valaki esetleg tudja, hogy Renault Scenic II. (2004-es) -nél mennyi a hivatalos csereperiódus a vezérműszíjra?
Köszi!
-
Xantomas
őstag
válasz NdrewSunix #60897 üzenetére
1.9dci-nél 120.000 km, vagy 5 év, a többiét nem tudom.
Milyen motor, garantált-e a futásteljesítménye?(#60895) forceberg
Zárjuk le, ezt már off-ban sem stílszerű folytatni.Valaki valahol belefutott már Renault-os CAN protokol táblázatba? Tessék egy PSA-s Elkezdtem feltérképezni a Megane-ét, de elég lassan haladok vele. Valójában az a célom, hogy a tető mozgatásba szeretnék beleszólni, és valós időben felülírni az üzeneteket, ha ne csak álló helyzetben engedje a tetőt mozgatni, hanem pl 10-20 km/h ig, valamint ne kelljen folyamatosan nyomni a gombját, valamint a távirányító csomagtartó nyitójának a többszöri lenyomására nyissa/zárja a tetőt.
Igen, tudom, erre van megvehető elektronika a mod4cars-tól ami előbbit tudja, de az nem saját.A rádióval beszélgetni már tudok.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
Ezt a HSZT most nem törlöm, hogy ne legyenek értelmetlenek, a hszek, de kérlek nyomatékosan és nem előszőr.
Úgy, hogy egyetértek veled!!!A topik hozzászólásaiban a káromkodásnak nincs helye!!!
Kérlek a véleményedet burkoltan írd, le kultúráltan megfogalmazva.
Nekem is van, hogy elgurul a gyógyszer felvagyok dúlva, de nem káromkodok, se itt, se sehol.
Kérlek tartsd tiszteletben, hogy itt szabályok vannak, nekem pedig kötelességem ezeket betartattni!
Azaz a következő ilyenért bannoltatnom kell téged, bármennyire is nem szeretném ezt.Köszönöm, hogy odafigyelsz a HSZeidre ezentúl.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #60897 üzenetére
5 év 90 kilométer
De azt nem ártana tudni, hogy diesel vagy benzin.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Home server / házi szerver építése
- Spórolós topik
- Xbox Series X|S
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest