-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz xuldar #60300 üzenetére
A kulcsszó Xado
Ha olajcsere elott vagy, akkor vagy megveszed a bekevert olajat (egy 4 es egy 1 literes flakon kell), vagy megveszed az 4,9 literhez olajhoz való stage 1 gépmennyiséget.
Igazából ha jó minőségű olajat veszel, ugyan ott vagy árban."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok! Mintha úgy olvastam volna itt korábban, hogy van valakinek spec forrása gyári Renault alkatrészekre. Megköszönném az elérhetőségét, mert egy olyan alkatrészre lenne szüksége egy ismerősnek (váltóelektronika), ami a márkaszervízben 400 ezer ft. A lengyel allegro.pl oldalon van százakármennyiért, de nem nagyon megy a nyelv. 3 nem is nagyon szállítanak ide úgy tudom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ilyenezalaci #60302 üzenetére
Be tudnád linkelni a lengyel dolgot?
-
ilyenezalaci
tag
válasz molnarpeter #60304 üzenetére
https://allegro.pl/clio-iv-1-2tce-wybierak-biegow-automat-a2c30743000-i6698277299.html
-
rob210
Topikgazda
válasz xuldar #60300 üzenetére
Olajba kell tenni.
Lehet ezt.Én ezt szoktam használni, amióta a tubusost kivonták.
Ha meg nem revitalizáni kell csak úgy szereted, ha minden rendben van. Akkor ez isteni cucc.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #60305 üzenetére
Őket hívd fel, ami nincs a webshopban azt is be tudják szerezni az esetek 98%-ban, bár ez egy igen fiatal és igen beteg konstrukció, lehet ebben nem fognak tudni segíteni.
Ezt a típust én nem is szerelem, egy nagy katyvasz az egészRenault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz ilyenezalaci #60302 üzenetére
Én már vettem Allegro-n rönyó cuccot. Érdemes ráírni az eladókra; jó részük beszél angolul, és át tudja állítani csak neked megvehetőre a hirdetést. Nyilván a postaköltség magasabb lesz, de nekem még úgy is jócskán megérte.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Shamat
aktív tag
Ilyet keresek a Lagunámhoz. Hol találhatok illetve milyen névvel keressem?
3.0 V6 2001
Előre is köszönöm!DEAD LIKE ME
-
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Régebben érdeklődtem a kormány összekötő rúd cseréről, ezen szerencsére már túl vagyok, könnyebb volt mint gondoltam.
Kapott az autó még vezérlés cserét, szelep beállítást, új gumikat, lámpa polírt, motor és sebváltó olaj is a garázsban van.
És kapott még bevonatolt Textar féktárcsákat.
Viszont az előző tárcsa leszerelésénél az egyik M8 tárcsa rögzítő csavar nem nagyon akart kijönni, csavarlazító, melegítés, kopogtatás,csavar kiszedő sem segített.
A vége fúrás lett, a menetett annyira rendbe tudtam hozni, hogy most új csavarral lehúztam, de nem bízom benne!
Szerintem a terhelés a kerékcsavarokon van, de nyugodtabb lennék ha ez is rendben lenne!
Arra gondoltam, ha találnék ilyen M10 csavart akkor átvágnám arra.
Véleményeteket kérem! -
xuldar
őstag
válasz rob210 #60306 üzenetére
Köszönöm. Verylube-ot nem fogok használni, mert szívómotoros autóm van, de a másikat kipróbálom. Mi a különbség az 1 Stage és az EX120 között? A leírás szerint ugyanazt teszi, de az adagolásuk és az áruk is más.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
laslie92
senior tag
Sziasztok. SZeretném megtudni hátha van valakinek valami ötlete. Van egy Renault Megane 2 -sem 1.5 DCI 82LE 2003-as évjárat. Az autó hidegen melegen pöcre indúl. Mosdtanában észre vettem,hogy hírtelen gyorsításnál néha Injection faul. Utána rá jöttem,hogy csak akkor csinálja ha meleg a motor és több 10 km-t megtettem vele. Hidegen semmi probléma. Ami viszont zavar "hidegen" megvan az erő is de utána mint ha elfogyna belőle. Nem tudom,hogy az EGR szelep okozhatja-e ,de levettem a csövet és olajos volt és ahogy benyúltam újjal van bene valami fekete trutymó. Lehet,hogy nem nyit vagy zár az EGR? Nagyon örülnék ha lenne itt egy szerelő kolega aki tudna javasolni valamit. Esetleg Miskolc vagy Eger környékén rá tudna nézni az autómra. Mert sajnos akinél voltam ezzel a híbával azt mondta,hogy semmi baja meg ne előzgessek vele mert ez a kocsi nem arra való
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
-
rob210
Topikgazda
válasz xuldar #60313 üzenetére
Mi a baj a szívómotor kontra Verylubbal?
(csak azért kérdezem, mert én azt használom, azt is. )Az 1 stage csak egyszeri foglalkozást igényel, belenoymod azt jólvan, következő olajcseréig.
A másikat ugye adagolni kell, mert nem egyszerre megy bele.
Én az 1 staget még sosem használtam erről nem tudok nyilatkozni, a másik viszont jelentősen tud segíteni kopott alkatrészek esetén. Van motorhoz, szervóhoz, váltóhoz.Gyakorlati példa a szervószivattyúm. Amit már leírtam itt, hogy 4 éve cserélni kellett volna a szervíz szerint és valóban vonyított már, bexadóztam és azóta is kussban teszi a dolgát. 300km alatt megjavult.
Illetve skoda fabiában, a hengerek kompressziója igen gyalázatos volt 11.2, 11.6, 11.1, 11.7
kezelés után 11.6, 11.7, 11.6, 11.8
12 bar lenne a gyári.Renault power
-
rsf
senior tag
Na nekifogok az Android auto aktiválásnak a kocsimon.... Megane3 Rlink1
Jövök vissza majd beszámolni.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
ilyenezalaci
tag
válasz LamerGyuri #60308 üzenetére
Köszi, továbbítom az ismerős tulajnak az infót.
-
#47205632
törölt tag
Védd a Rönódat.
-
laslie92
senior tag
válasz rob210 #60316 üzenetére
Levettem egyáltalán nem volt olajos a cső. De viszont a szelepet nem tudtam levenni nem férek hozzá bár nem is vagyok autószerelő . Ha mennék vele vag 2-300km-er akkor nem pucolná ki magát? Vagy kárt is tennék benne?
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
-
polonic
félisten
Ha kiveszem az akkut, akkor az auto elfelejt mindent.
Mi az a minden?
Meg mit kell csinálni, ha visszarakom az akkut, hogy újratanítsam az autónak a dolgokat?Robbal beszéltük ezt a múltkor, de jól elfelejtettem. Mert keretben sem voltam, nemhogy képben.
-
forceberg
veterán
válasz laslie92 #60324 üzenetére
Van egy ugyanilyen verdám, csak csapott hátú.
Az EGR-t első alkalommal nekem is úgy kellett kiütlegelnem a helyéről. Akkor legalább 200e volt már benne.
Már nem emlékszem a pontos sorrendre, de lehet, hogy előtte le kell venni a pipacsövet.
Az EGR-t 3 csavar tartja. Hány km van benne/ mióta van nálad? Akár a csúcsokra is érdemes lehet ránézni, a hírhedt Delphi rendszer, mondjuk nekem 350e-nél még eredetiek.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
opti06
aktív tag
Sziasztok!
Két év után végre meg lett csinálva klíma, (kompresszor tömszelence csere)
töltés stb..
töltés után hazajöttem kb. 20km hibamentesen kocsi leállít, utána indításnál viszont már világít a STOP és akku jel..elvileg nem lehetne köze a klímához, csak teljessség képe végett írtam le.
Probléma:
Generátor nem tölt.
fesz szabályzó működik, szénkefék jók, tisztítva.
tavaly volt felújítva pálya csapágy stb...
test van.mi lehet a gond? netán nem kapja meg a jelet, hogy menne a kocsi?
jövő héten tudom csak elvinni villamosságihoz generátort megnézze rendesen, de nem hiszem el, hogy azzal lenne baj.clio ii bosch generátor
-
#47205632
törölt tag
[link]
Van amit a Megane sem bír ki, bár a családot megvédte, lehet az idős sofőrnél más volt a probléma és egy fiatalabb túlélte volna. Nem látom viszont az oldallégzsákok kinyílását, pedig ezekbe alaptartozék mindbe. Viszont senki nem ellenőrizteti soha az is fix, egy 16-20 éves kocsinál pláne. -
rob210
Topikgazda
válasz opti06 #60331 üzenetére
Ha most lett megcsinálva a klíma akkor nézd meg, hogy a generátor tölt-e, egy egyszerű multiméterrel.
Illetve az első az, hogy nézd meg forog-e.
Ha nem akkor azonnal állitsd le a kocsit, mert szétszakadt a főtengelyszíjjtárcsa.
Egyébb esetekben generátor felújítás.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
-
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #60337 üzenetére
A M0 déli szakaszát elkezdték lezárni, 60-as táblák kerültek ki, 74-re szoktam állítani a tempomatot, még a kamionok is tolnak.
Ausztriában a pályán, ahol 80-as tábla van, ott 90-re állítottam a tempomatot, de néha kínos érzés volt, hogy mindenkit megelőztem... (bár elvileg ott bizonyos helyeken nagy a bünti..)http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
kisgyerek85
senior tag
válasz forceberg #60338 üzenetére
Multkor hazafele menet M3-M0 felol a STOP tablanal beengedek egy autot (ugye itt kabe mindenki beenged egyet,nem is ezen van a hangsuly) gondolom az elottem levo belotte a tempomatot olyan 70-re, ő lett vegul a sorvezeto,mert elotte mar senki se volt, Sződnèl kint van a 40es tabla,visszabbvett a tempobol,latom mogottunk hosszu sor na es ekkor jott az,hogy egy par embernek eldurrant az agya es elozgetesbe kezdtek. En ugy voltam,h kivarom (amugy is csak nagyon indokolt esetben elozok zarovonalon) max majd Radnal ahol lehet mar elozni,mert ketsavos lesz akkor letolom,de nem volt ra szuksegem,mert beallt olyan 100-105 koze
Amugy jo megfigyelni ekezet,hogy ha te szepen betartasz mindent, akkor masoknak,hogy eldurran az agyuk. -
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #60339 üzenetére
Ez az, hogy igazából én sem tartom be, mert +14-re állítom a tempomatot... de ez sokaknak kevés.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #60339 üzenetére
Mostanában jöttem arra óvatosan, több helyen írt rendőri jelenlétet vagy trafit waze és 'hunter, de végülis nem volt semmi (de azon a 2 percen nem múlik). Előtte M0 meg koccanás volt a dugóban
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz molnarpeter #60341 üzenetére
Mióta felújítanak azóta nem volt trafizó rendőr, sőt rendőr jelenlét sem. Egyedül annyi, hogy a véda át van állítva 60km/h sebességre, az alatt be kell tartani, mert többektől lehetett hallani, hogy beleszaladtak miután lezárták Fót /Dunakeszitől a 2 sávot és korlátozták a sebességet 60-ra.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz kisgyerek85 #60339 üzenetére
A szabályok betartásától durran el az emberek agya? Érdekes ezt olvasni...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #60343 üzenetére
A 0-áson próbálj meg 80-85-tel menni, csak úgy tolnak majd le a nyergesek, amiknek 70 lenne a megengedett...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz LamerGyuri #60343 üzenetére
Ilyen az, vannak akik nem képesek elfogadni, hogy vannak társadalmilag elfogadott szabályok, és nem az ő érdekében működik a világ.
Sőt, van amikor a 60-as táblánál, záróvonalnál melléd jön, lehúzza az ablakot, és úgy üvölt át, mert valaki fel merészeli őt tartani. Nagyon nehéz kibírni, hogy ne szóljak ilyenkor vissza. Ha igen, és megelőz, akkor jönnek a büntetőfékezések, a ködzáró fény használata, ha meg nem előz meg, akkor felkapcsolja a refit, és tükrön keresztül szándékosan elvakít, és hasonlók.
Mióta megvan a CC, ezek száma erősen megnövekedett. A havi 2-3 pszicho-szociopata megvan."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #60344 üzenetére
Főleg próbálj meg a közèpső vagy belső sávban annyival menni, komolyan mondom tragèdia. A másik tragèdia, mikor más mondja meg, hogy mit lehet vagy mit nem! Mondom èn úgy, hogy 10 èvig teherautóztam(máig nèha vezetnem kell), komolyan a 3 sávos nulláson tragèdia amit a sètakocsikázósok tartanak, ők ráèrnek, a tachográfosok nem....
-
#47205632
törölt tag
válasz LamerGyuri #60343 üzenetére
Ó, pedig ez alap dolog, nem vagyunk egy svéd szinten, hogy +1-nél már húzzák a szájukat... Legnagyobb problémája a magyarnak a sebességhatárokkal van, meg azokkal akik be akarják tartani, már azzal is aki csak nagyjából felülről karcolva. Jó persze követési távolságot meg jobbra tartást, jobbkezet, tükröt, indexet, cipzárt sem ismeri, de legagresszívebben a sebességhatár betartására reagálnak. Alapvető forgalmi helyzeteket sem képesen nyugodtan kezelni, ha az lassul.
A magyar autós stresszes, nyugtalan, feszült, idegbeteg, a családi/munkahelyi elnyomásokat, frusztrációt mind kiadja a környezetére és autós társaira és ezzel nyugtatja magát, ennek legalapabb módszere a nyomom a gázt és anyázok, tolok le mindenki.
Persze nem mindenki ilyen, de sokan. Vannak akik szépen betartják a szabályokat, meg vannak akik totyognak, ezek is sokan vannak. Elég vegyes a felhozatal, ez egy multifunkciós jól figyelő és alkalmazkodó autós társadalmat igényelne. Na hát az itthoni ember nem ilyen...
Ráadásul világszinten nálunk is a legmagasabbak között vannak az engedélyezett sebességhatárok (90/130) és a sebességtúllépések büntetése is a leglazábbak között van (105/150). Ehhez képest még van akinek ez sem elég... -
Bass
addikt
Sziasztok clio 2-m hatul elkezdett szorakozni,ha indexelek a helyzetjelzovel felvaltva villog,a hatso testkabeleket mar leszedtem megcsiszoltam habar mint ha uj lett volna,semmi rozsda. Hol fordulhat elo meg hiba ami ezt okozhatja?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#47205632
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- Projektor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- OLED TV topic
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Bundle topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!