-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz kisgyerek85 #30239 üzenetére
A jelenlegi Osram milyen? Sima, vagy emelt fényerejű? Mert pl. az Osram-nak is van 50, 90, 110%-os izzója, azoknak jóval nagyobb fényük van, a GE(Tungsram) emelt izzóit is szeretik a Renault-k, nekem pl. majdnem 1 éve van GE Megalight Ultra +90%, de nagyon meg vagyok vele elégedve
A LED-es izzóról beszéltünk a múltkorában, vagy talán inkább Totalcar cikk volt róla, annál sokkal jobbak ezek az emelt fényerejű GE vagy Osram izzók
-
just
aktív tag
válasz kisgyerek85 #30239 üzenetére
Gyakorlatban katasztrófa, ha látni akarsz akkor ne vegyél még ledet, főleg ne kínait. 100W-osat megint ne vegyél, mert károsítja a foncsort és a foglalatot is a nagy hő miatt.
Two things what i hate. People that can't count...
-
giigz
veterán
válasz kisgyerek85 #30242 üzenetére
Azt vedd, amit írtam, mások is azt ajánlják, itt a topicból is, jó lesz
Fényszóró megfelelő beállítása, a foncsor ne legyen "matt", búra ne legyen matt, és menjen bele valami emelt fényerő Osram +110% vagy GE +120%, és tuti jó lesz
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #30239 üzenetére
Amennyiben az osram nem felelt meg akkor ne izzóra gyűjts, hanem lámpára.
Ki kell cserélni, mert ezek szerit foncsorod már nincs és talán a búra is ki van mattulva.
Ha kicseréled más dimenzió nyílik meg előtted.
Az új lámpatestben méga kínai 300.- os izzó is úgy fog világítani hogy el se hiszed a változást.Sajnos ez van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #30251 üzenetére
Nincs mit ez sajnos tapasztalat.
Én nem rég cseréltem kocsit a régiben nekem is 17 éves volt a fényszóró, amikor átültem a mostaniba amiben cserélve volt és 2 éves, hát nem akarom mondani, hogy nem hittem a szememnek, mint ha nappali világosság lenne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #33636 üzenetére
Nem vagyok clio szakértő de szerintem ott kéne lennie.
Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz kisgyerek85 #33636 üzenetére
Igen az! Ha veszel bele, oda kell figyelni, hogy beleférjen, némelyik után gyártottat alig lehet belepasszírozni!
Füge
-
SZATA
senior tag
válasz kisgyerek85 #33640 üzenetére
Klímás? Az enyém nem, és abban sincs.
Neked van az a videón szereplő fedél ott?
Anno a klímás Tháliánkban se volt, annak még ki kellett vágni a rést és be kellett szerezni még a fedelet is a szűrőn kívül. -
laszlo168
senior tag
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
kilopták a szalonba, majd jó pénzért eladták
-
giigz
veterán
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
Mert pollenszurot csak klimasba raktak, az enyemben sincs pollenszuro.
-
SZATA
senior tag
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
Én az enyémet még nem szedtem szét, csak mikor mondtam a szervizben, hogy cserélni kéne, benézett a srác, és azt mondta, ebben nincs.
Az a baj, hogy most szereztem be oda egy hiányzó patentet, és most nem szedném szét. A klíma nélkülibe nem érdemes szűrőt tetetni? -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #33640 üzenetére
Remélem nem tényleg ugyan úgy csináltad mint a videón, mert a kezét eltörném annak aki a csavarokat fogóval babrálja, hogy utána ha valaki szeretne még cserélni benne szűrőt akkor már ne tudjon.
Ékes példája a Pékek autószerelőkén alkalmazásának.SZATA:
De érdemes mert nem fog annyi dzsúz bemenni az utastérbe.
Ha nem zavar a por meg a sok apró falevél amit beteker a lég befúvás akkor ne tegyél amúgy mindenképpen érdemes.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Toobee
veterán
válasz kisgyerek85 #33798 üzenetére
Vagy a legközelebbi török, esetleg román nemes egyszerűséggel letolt az útról.
https://barbieripnk.hu/
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #38747 üzenetére
egy tdi clión nem sok.
egy dci clión teljesen normálisRenault power
-
tresh
addikt
válasz kisgyerek85 #38747 üzenetére
az a clio inkabb dti lesz mint sem tdi kiveve ha nem vw motor van benne Nem draga a munka dij csak tudja is baratunk hogy hogy kell rajta vezerlest cserelni
-
tresh
addikt
válasz kisgyerek85 #38763 üzenetére
Semmi baj nem azért mondtam a dti amúgy is nagy kedvenc szériám a rönyóéknál, ugyanolyan atom mint a konszernél a tdi (adagolós)
-
tresh
addikt
válasz kisgyerek85 #39545 üzenetére
motorhaz felpattint es az adagolonal nez korul van e gazolaj folyas, utana a csoveit. Ha adagolonal van szivargas ki fogja birni de minnel elobb szerelo. Ha az uzemanagy csoveknel vagy szuronel akkor nagyon nem kene vele jarkalni mert a gazolaj jol eg.
-
válasz kisgyerek85 #39545 üzenetére
Nemrég szoptam be ezt én is, bár nekem 1.5dci.
Nálam a négy résolaj csőből kettő (amik már voltak cserélve) teljesen szétment, megette a gázolaj.
Nálam is volt olyan gázolaj szag az autó körül, mintha szét lenne valahol pocsolva, illetve az utastérbe is jött be.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Reaper04
aktív tag
válasz kisgyerek85 #39712 üzenetére
jah ... kis drágaszáág
DE szeretem ... megbízható autó.
-
FerNandor
őstag
válasz kisgyerek85 #39712 üzenetére
10 ezer forint körül van a neten a felujitókészlet. Bowdenek, orsó, ablaktartó pöckök és ennyi asszem. Én nem tudtam megcsinálni... El is b@sztam a az új szettet.. Valahogy qrvára nem akart összeilleni.. Aztán karosszériáshoz kellett vinnem, 18 ezer volt szerelessel. De pont nyaralás előtt a nyáron.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #39867 üzenetére
Sajnos észak pesten nem vagyok ismerős.
De elég gyorsan el kéne menni futóműveshez a géppel, mert ha fékezésre félrehúz az nem jó jel.
De ez nem csak futómű probléma lehet.
A kormány remegéssel kapcsolatban a kérdésem viszont az, hogy cseréltettél mostanság kereket (téli-nyári), mert akkor a kerékcsavarokat húzkodd végig. Sűrű alap hiba, a kerékcsavarok nem ellenőrzése.Aztán ha nem ez a bibi akkor marad a szilentek gömbfejek és féltengely ellenőrzés.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #39877 üzenetére
Ki kell cserélni a relét.
Kibontani nehéz mert a műszerfalban van de cserélni nem drága.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #40015 üzenetére
Ha DTI akkor elképzelhető.
2000-es évjárat pont határon táncol, azokból volt még olyan amibe nem rakták bele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #40017 üzenetére
Ha kicsit remegősnek hangos darálósnak ítéled a hangját akkor biztosan nincs benne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #41073 üzenetére
Lítium zsír ilyenre a wd 40 nem jó bár egy csodaszer.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #41719 üzenetére
A generátornak ha csak nincs valami ami kinyírja 4-5 évet minimum bírnia kéne felújítás után.
Az aksit pedig csúnyán haza tudod vágni ha lemeríted teljesen, már pedig töltés nélkül 4-6 kilométer is elég lehet hozzá fogyasztóktól függően.
Szóval én nem használnám a helyedben.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Graphics
Jómunkásember
válasz kisgyerek85 #42747 üzenetére
Mi a Thalián felpolíroztuk, mert be volt mattulva, kívülről fain is lett.. Csak sajnos belülről is megvette a fene, azt pedig nem bontogattuk / főleg, hogy lehet nem is szétszedhető
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Drughi
addikt
válasz kisgyerek85 #42747 üzenetére
Autokozmetikaban 2000-2500 ft-ért polírozzák darabját.
Én emiatt nem geccsolok, inkabb beviszem es megcsinaljak. -
Milo629
aktív tag
válasz kisgyerek85 #43969 üzenetére
Ezen az egy oldalon találtam olyan képet és ez írja is, hogy dti, ami nálad stimmel, nekem viszont az 1.4 Tech Run van.
Plusz még ez, bár ez már direkt a dti-re rákeresve, neked megnyugtató lehet, nekem már kevésbé, ha a Tech Run nem így jött ki.
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz kisgyerek85 #44173 üzenetére
Kevés a fékfolyadékod, vagy elfolyik valahol vagy kopottak a fékeid! Ha úgy lötyög a tartályba akkor jelez hogy kevés, azért villan be.
Two things what i hate. People that can't count...
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44190 üzenetére
szerintem a kézifék visszajelző kapcsolód kínlódik.
a másikra meg, simán ilyen időben is tud annyira felmelegedni a víz, hogy a venti bekapcsoljon, az enyémben is már bekapcsolt 1-2 hete ha üzemmeleg motornál még járatom a verdát 5 percig, akkor biztosan kapcsol!
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #44190 üzenetére
A ventillátor bekapcsol az nem külső hőmérséklet kérdése.
Télen is volt, hogy nekem beindult, mert melegítettem,fűtöttem a kocsiba.
Ha nem megfelelő a kocsi hűtése, nincs természetes ventilláció be kell kapcsoljon.
Lehet érdemes lenne termosztátot, meg hőgombát nézetned.
Főleg hőgombát, mert az felel a ventillátor kapcsolásáért.A féknél, meg a folyadék tartály kupakjában lévő csatlakozót vedd le, agy a gépre gyújtást kézifék kienged.
(ne indítsd be a kocsit) aztán áram alatt dugd rá a csatit. Mozgasd meg párszor.
Ha van változás, magyarán kialszik felvillan akkor ott a kontakthiba.
Sajnos, már sok ilyet kellett cserélnem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #44225 üzenetére
Atyaég, hogy lehetek ekkora balfék múltkor írtam, hogy végig néztem a folyadékszinteket és rendben találtam. Na ma rálestem, hogy mi a helyzet és minimum alatt volt. Bevett ~2dl-t és jelenleg már nem mutat hibát
Viszont rendszeresen csekkolni fogom, mert akkor valahol kicsit ereszt, csak az a kérdés, hogy mennyire. -
PHenis
senior tag
válasz kisgyerek85 #44257 üzenetére
Ez a fékolaj volt?
Nekem is fogyott egy ideig, majd egyszer csak benyomtam tövig a pedált.
Utána már láttam a ház előtt, hogy hova csöpögött, csak a föld beszívta...Ezzel csak azt akartam mondani, hogy találd meg gyorsan, hogy hol szökik, mert nem vicces.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz kisgyerek85 #44257 üzenetére
Es ha csak siman a fekpofak koptak el? Kopas miatt is betud csokkeni rendesen a fekolaj szintje. Meg ugyebar a kuplung is azt az olajat hasznalja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
PHenis
senior tag
válasz kisgyerek85 #44261 üzenetére
"Én arra emlékszem, hogy kb. 5éve volt cserélve tárcsástul betétestül."
Fék esetén szerintem a megtett km informatívabb. -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #44261 üzenetére
Azért 2 dl az nem kevés.
Ráadásul Így teljesen érthető, hogy jelzett a kocsi.A fékdugatyúkat én nagyon gyorsan lecsekkoltatnám, mert ott szokott ereszteni, illetve amit te is meg tudsz nézni, hogy a főfék munkahenger ereszt-e valamelyik ágán.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44284 üzenetére
Az a gumi szemèt,már nagyon öreg. Lehet egy centírozás javítana rajta, de azon nem, hogy nagyon vèn....
-
rwin5
őstag
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Én is nyári gumiszett vásárlás előtt állok, engem is érdekel a véleményetek.
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Bármelyik jó ezek közül, nem èppen kínai kategóriák! Nekem volt nokianom anno, bírta mikor kiöregedett, utána nem kopott már tovább, örök gumi lett!
-
DonLaca@
senior tag
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Falken SN 832 tudom ajánlani. Tavaly erre cseréltem le az elöregedett Bridgestone gumikat. Nemrég volt szerencsém letesztelni mit tud. 100 km/h utazósebességnél kihajtottak elém egy erdős részen. Az illető mikor meglátott megijedt és leblokkolt keresztben az úton. Kb 80km/h-val megcsináltam a "jávorszarvas tesztet" élőben. Nem hittem hogy sikerül de a gumi hihetetlen jól megfogta a kocsit. Abban a pillanatban lepergett előttem az életem . Részemről nagyon ajánlott gumi.
(Az első pár száz km-en eléggé csúszik amíg a gyárban rákent gumivédő réteg le nem kopik.)
-
rob210
Topikgazda
-
g.gergo
senior tag
válasz kisgyerek85 #44284 üzenetére
Udv, nálam ugyanez volt fulda ecocontrol-al. Huhogott, bugott, egy rakas fos volt ez a gumi. Lecsereltem, most néma minden. Kagylos volt, azert csinalta ezt, mintazat meg boven volt rajta, kb. 3-4mm lehetett rajta, de ment a kukaba, mert egyre elviselhetetlenebb volt a zaj.
-
g.gergo
senior tag
válasz kisgyerek85 #44298 üzenetére
Akkor dobd ki a picsába ezt a gumit. Én soha többet nem veszek ilyet. Új korában nekem sem volt ilyen. Aztán kb. 2 év alatt, 20e km alatt, nyugodtan közlekedve ilyen szar lett. Ez van, ilyenek az eco gumik.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44613 üzenetére
Lengèscsillapítót is csak párban cserèlünk, ha nem ugyanolyan kerül bele, akkor az is okozhat meglepetèst, èppúgy mint az eltèrő kopottságú pèldányok!
-
speedydb23
senior tag
válasz kisgyerek85 #44648 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a főtengely szíjtárcsád lesz cserés, vagy csak mindig olyan szíjat veszel ami a polcon állt jó ideig, és ezek a szíjak öregszenek.
Ne gondold, hogy amit te megveszel szíjat azt előtte 1 héttel gyártották.
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #44648 üzenetére
FőtengelyTárcsa generátor klíma a három közül valamelyik vagy rossz esetben az összes koptt.
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #44717 üzenetére
Na igen, Ők is max 48%-ot kaptak, de nem minden termékre.
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #44783 üzenetére
Mi is nyugodt kis faluban voltunk direkt ilyet kerestünk, elegünk volt a nyüzsgésből.
(Pisak) Omis alatt.Nagyon tetszett szerettük, a pályadÍjjról meg annyit, hogy ha nem a kapus rendszer lenne, hanem az ami nálunk van ott se kéne ennyit fizetni, mert a személyzetet nem kéne fenntartani, meg a felesleges infrastruktúrát hozzá, mert a kamera rendszer ugyan úgy megvan.
de ez az én véleményem.Minden esetre a két 5km feletti hosszúságú alagutat nagyon élvezték a gyerekek.
Renault power