Hirdetés
- Mikrotik routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #111237 üzenetére
"Az egyik, ha két, eltérő flottát használnál, az csak különválsztva megy."
Ez biztos?
Itt 2024.07.13-án volt váltás KÜF-> Auchan és találomra választottam egy tetszőleges időpontot:
-
Fifi
őstag
válasz dokee78 #110753 üzenetére
Mindkét helyen.
App:
Ha több előfizetésed is van, akkor 0 lépés: jobb felső sarokban emberke, majd a kívánt előfizetés kiválasztása.Legfelső sor, ahol elnevezted az előfizetést ">"-rel a végén, az ajánlataim gomb felett.
Ekkor az "Előfizetés részletei" oldalra kerülsz és ott legörgetsz.Web, yettel fiók, saját fiók kiválasztása után:
Előfizetéseidnél jobb oldalt a "Kiválaszt" link
Felső menüsorban: Készülék/Készülék részletfizetésSzerk:
Mindez ügyfélszintű regisztráció esetén, más módon történt regeknél nem tudom, hogy ugyanúgy látszik-e.[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Látom az elmúlt napokban előjött az ügyfélszolgálatosok inkompetenciája.
Sajnos ezt én is tapasztalom. Ha nincs időm utánaolvasni valaminek és gyors felhívom az ügyfélszolgálatot, akkor az esetek döntő többségében 2 ügyintéző 2 féle dolgot mond.
A helyi üzlet sem különb. Aranyosak, kedvesek, de az elmúlt időben csomagváltás és telefon részletvásárlás miatt voltam többször üzletben és ahány ügyintézőnél voltam, mind megemlítette, hogy mivel eSIM-et használunk az új készülékbe történő "áthelyezéshez" be kell mennünk és ott kell lennie a régi és új készüléknek is majd. Rájuk hagytam, nem akartam vitatkozni, hogy a munkáltatójuk szerint nem így működik.
Máshol sem jobb a helyzet. Többször előfordult, hogy pénzintézeti alkalmazottnak fióki ügyintézés során én magyaráztam el, világosítottam fel egy termékük díjairól, használatáról.
Szerintem túlterheltek, nem motiváltak (talán anyagilag és erkölcsileg sem) vagy nem érdekli őket a munkájukhoz kapcsolódó ismereteik bővítése, naprakészen tartása.
Viszont minden elismerésem, én nem tudnék ügyfélszolgálaton dolgozni. Nap, mint nap ugyanazokat a kérdéseket megválaszolni és sokszor elviselni az ügyfél "sötétségét", az esetleges goromba, agresszív viselkedését.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz donjohnson #110491 üzenetére
A linkeket köszönöm, ezeket láttam, de fehér nincs.
A következő üzlet ~30km-re van, potyára nem autókáznék."vagy rendeld meg a weboldalon"
Most, hogy írod dereng, hogy flottásoknak is van valami űrlap erre ... meg is találtam, talán segít. -
Fifi
őstag
Sziasztok!
Flottás előfizetésemhez szerettem volna ma a helyi üzletben fehér iPhone 15 Pro Max 256GB készüléket vásárolni részletre, de nem volt készleten, így nem tudtak segíteni.
Érdeklődésemre, hogy a megrendelést, szerződéskötést el tudjuk-e intézni most és a készüléket meg a futár hozza majd, ha lesz (1-2 hét sem gond) azt a választ kaptam, hogy nem lehet. A szolgáltató oldalán sem látom jelenleg ezt a telefont.
Kérdésemre azt mondta, hogy semmi készletértesítő szolgáltatásuk nincs (SMS, email stb.). Hétfőn és szerdán kapnak új készülékeket, de a hétfői szállítmányt látja abban sem lesz, fáradjak be majd csütörtökön, mert ezt flottásként online és a telefonos ügyfélszolgálaton sem tudom intézni.
A hölgy nagyon kedves és szimpatikus volt, de mivel még a szolgáltatónál soha nem vettem készüléket, pláne nem részletre kicsit meglepett, hogy a mai digitalizált világban hetente kétszer be kell mennem, hogy van-e ilyen készülék. Ennek tényleg ez az egyetlen módja?
A felvilágosítást előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #99183 üzenetére
Csak ellenőrizni szeretnék egy készülékárat.
Úgy néz ki van fórumtag, aki lementette ezeket, elkértem tőle. -
Fifi
őstag
Sziasztok!
Van arra lehetőség, hogy korábbi árlistákat megtaláljak a szolgáltató oldalán?
Konkrétan a "Készülékárlista kedvezményes dolgozói és flotta számlás előfizetésre jogosult ügyfelek részére" néhány archív példánya érdekelne
-
Fifi
őstag
válasz EA's hit #98318 üzenetére
Köszönöm ismét a gyors segítséget!
4. Így viszont nem értem, hogy miért szerepel ez a mondat az árlistában.
Nem esne jól ilyen értékű készüléknél, ha a szolgáltató betűről betűre betartatná a leírtakat.Alszok rá még, hogy biztos kell-e egy ilyen telefon és felkeresem a helyi üzletet akkor.
-
Fifi
őstag
Felmerült bennem még pár plusz kérdés.
4. Az árlistában ezt látom: "A készülékek kizárólag Yettel SIM-kártyával használhatóak."
Tehát a telefonok nem kártya függetlenek és a dual SIM ellenére nem használhatom benne más szolgáltató kártyáját?5. Hűségvállalás lehet meglévő adatSIM-re is vagy a részletfizetéses készülékvásárlás csak hangelőfizetésre érvényesíthető?
6. A részletfizetéses vásárlást le tudom zongorázni a telefonos ügyfélszolgálattal is (van ügyfélszintű jelszavam) vagy csak üzletben lehetséges?
Bocs a sok kérdésért, de eddig még nem vettem szolgáltatóknál telefont.
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Nem vettem még részletre készüléket, így ebben szeretnék némi fejtágítást kérni.
KÜF-nél vagyok néhány előfizetéssel már több mint fél évtizede és a kedvezményes dolgozói és flottás készülékárlista alapján gondolkodom, hogy egy Honor Magci5 Pro-ra benevezzek.
1. Írják, hogy fizetőképesség-vizsgálatot végeznek. Ez hogy működik, vinnem kell jövedelemigazolást, bankkivonatot?
2. 2 év hűség vállalása az előfizetésre akkor is él, ha előbb kifizetem a részleteket vagy a hátralévő részletek egyösszegű kifizetésekor ez a kötöttség megszűnik?
3. Az árlistában azt látom, hogy "Új limitált" a weboldalon meg "Utolsó darabok! Kérj visszahívást és rendeld meg most! ". Ezek szerint nincs is ilyen készülékük készleten?Előre is köszönöm!
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Nem vagyok képben a Telenor feltöltőkártyás világában, ezért kérnék segítséget tőletek.
Édesanyámnak van egy Telenor Kártyás tarifacsomagú feltöltőkártyás SIM-je butatelefonban. Minimális telefonforgalma van, így csak a feltöltésekkel gyűlik a pénz. Nem leltem meg a telenor weboldalán, hogy ezt hogyan tudná "hasznosítani", elkölteni. Mivel autója nincs parkolás és autópálya matrica nem játszik. Mire tudja elkölteni még? SMS-ben a Szerencsejáték Zrt.-nél (lottó, keno stb.)?
-
Fifi
őstag
válasz INGJOKE #71795 üzenetére
A paypal weboldalán belépve nálam van a lap alján kapcsolatfelvétel gomb -> Email us -> Message Center. Itt lehet írásban is kapcsolatba lépni velük. Egy próbát megér.
Szerk.:
Most látom, hogy ez a lehetőség nem él, nem enged itt üzenetet küldeni.
Az nem segít, ha törlöd a telefonszámod?[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Ha már VoLTE. Tudom, hogy a Samsung Galaxy S7 nincs a támogatott készülékek listáján, de van unofficial lehetőség ezen készüléken használni és adott SIM-re bekapcsoltatni?
Asszonynak mostanában sok hálózati gondja van a Telenornál a fenti telefonnal (nem elérhető, nincs térerő) míg nekem ugyanazon helyszínen semmi gondom a VoLTE-s Huawei Mate 20 Pro-val, gondoltam hátha ez segítene rajta.
-
Fifi
őstag
válasz 4Grider #70285 üzenetére
Igen én is így vagyok ezzel, de belefutottam már olyanba, hogy Telekom felhasználó hívott és mivel ő megszokta, hogy kap foglaltság esetén értesítést, nem értette, hogy miért nem hívom vissza amikor foglalt voltam.
Ez is érthető a hívó fél részéről, hisz ő nem akar zargatni - lehet, hogy folyton foglalt lennék - majd ha ráérek (befejeztem a beszélgetést stb.) visszahívom.
Így jobbnak láttam a már fent vázolt megoldást, ha Telenoros SIM-et használok.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
-
Fifi
őstag
válasz #73820095 #70281 üzenetére
Sajnos Telenornál nincs a foglaltságról értesítő SMS, mint a Telekomnál.
Miután átjöttünk Telenorhoz nálunk az vált be, hogy hangpostát kikapcsoljuk, hívástartást és hívásvárakoztatást bekapcsoljuk, így a bejövő hívást SMS-sel utasítjuk el, hogy a hívó fél tudja, hogy miért nem vesszük fel a telefont.
Ez mindaddig jó, amíg a csomagod tartalmaz annyi SMS-t, hogy ezt meg tudd tenni. Sajnos mostanában a csomagok egyre kevesebbet tartalmaznak. -
Fifi
őstag
válasz aprokaroka87 #70124 üzenetére
Nem.
Nem statikus IP-t kapsz, hanem publikus IP-t. Remélem azért azzal is beéred.Ps.: Megelőzött a vezír.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #69874 üzenetére
Köszönjük!
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #68136 üzenetére
Gondolom ebben az esetben mindig kell édesapám telefonja, melyre az SMS érkezik ... és édesanyámnak ki-be kell lépkednie az alkalmazásból, ha a saját előfizetésének szeretné látni az adatait.
Nem értem, hogy ha van ügyfélszintű regisztráció, akkor az alkalmazással miért nem lehet több előfizetést kezelni ugyanúgy, mint a weboldalon.
-
Fifi
őstag
A MyTelenor alkalmazásban nem lehet e-mailcímmel és jelszóval belépni, mint a weboldalon (illetve ahogy a Telekom alkalmazásába lehet)?
Idős édesapám butatelefonnal rendelkező feltöltőkártyás és jó lenne, ha édesanyám az okostelefonján alkalmazásból láthatná édesapám egyenlegét. Tudom mobilon is be lehet lépni a mytelenor weboldalára, de az elég körülményes egy idősebb embernek ...
-
Fifi
őstag
Szerintem a mai világban a tartalomfogyasztás egy 4 fős családban ennél több. Nálunk ez a hónap így néz ki eddig:
- Az első gép az itthoni "szerver/nas". Ezen tároljuk a fényképeinket, dokumentumainkat, levelezőszerver és
dropboxra is szinkronizál., ezt kintről is elérjük.
- A második gép egy gimnazista fiú PC-je. Semmi torrent, csak youtube, on-line játékok és kommunikáció.
- A harmadik egy tini lány telefonja
- A negyedik a fent említett fiú telefonja
- Az ötödik a notebookom
- A hatodik a telefonomÉs még van számos eszköz, ami a hálón log, de ezeknél kisebb a forgalmuk: feleségem notebookja, telefonja, TV-k, tablet ..stb.
Szerk.: Persze ez nem mobilneten, hanem kábelen. Ez mellett még van mobil forgalom kb. 12GB négyünknek.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz thomas77 #62564 üzenetére
Egy zárt csoport postjára mutat a link, amely egy telenoros flotta.
Röviden: leírták, hogy mi minősül nemzetközi hívásnak. Gondolom volt egy tag, aki itthonról körbetelefonálta a külföldi rokonságot és azt hitte ingyen lesz, miközben a számla végösszege hatalmas lett.
Amúgy itt teljesen off ...
-
Fifi
őstag
válasz Pikkolo^^ #61768 üzenetére
Telenornál nincs olyan, hogy hívás közben az újabb bejövő hívásról SMS-ben értesülsz és a hívó fél foglaltság jelzést kap. Ez nekem is hiányzott szolgáltatóváltáskor ...
Nálunk az vált be, hogy a bejövő hívást látva SMS üzenettel szakítjuk meg, így a hívó értesül róla, hogy foglalt vagyok.
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #61086 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Telefonos ügyfélszolgálatot felhívtam, mert kicsit furcsállom a dolgot, hogy egy egyenleg így elveszik. Ott azt mondta az ügyintéző, ha elhordozom a számot, akkor a Telenornál ez a szám megszűnik, azért az elhordozást követően visszautaltathatom a most rajta lévő el nem használt egyenleget.
Most kinek higgyek az önkéntes supportnak vagy a rögzített vonalon történt tájékoztatásnak?
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #61084 üzenetére
Szomorúan hallom!
A szám jó, ezért meg szeretném tartani, de másik szolgáltatónál. Arra sincs lehetőség, hogy ezen feltöltőkártya egyenlegének terhére fizessem ki az előfizetéses számlám?
Akkor nem marad más, mint a parkolás, lottó stb ...? -
Fifi
őstag
Sziasztok!
Az előfizetéseim mellett van egy feltöltőkártyám is némi egyenleggel, melyet szeretnék áthordozni másik szolgáltatóhoz. Ilyenkor a feltöltött egyenleggel mi lesz? Elveszik, visszakérhetem vagy előfizetéses számlámon jóváírják?
Gondolom ezt a feltöltőkártyás egyenleget az előtt el kell intéznem, mielőbb bemegyek a másik szolgáltatóhoz az elhordozás megindítása miatt.
Köszönöm a válaszokat!
-
Fifi
őstag
Ha már feltöltésről van szó: olyat lehet, hogy egy szám megtartása miatt töltögetett telenoros kártyáról feltöltök egy telekomos dominó kártyát?
Nem vagyok otthon ezekben a feltöltős dolgokban, előfizetéseink vannak, de minta régebben ismerősök csináltak volna ilyesmit, igaz ott telekom dominóról -> telekom dominóra transzferálták a pénzt.
(#56999) Viktor0610: Telekomnál ez biztos működik, hogy az előfizetéses számlám terhére rakok pénzt egy feltöltőkártyára.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Somatom #56049 üzenetére
Eddig EQ-nál nekem is 9. volt a forduló.
(#56048) Bferibörs hozzászólása szúrt szemet, mert a MyTelenor app-ban is ezt látom az eddigiek helyett. Hívtam EQ-t és mondták, hogy ja akkor mostantól nálam is ez a fordulónap. Minden előfizetőt migrálnak át erre az időpontra folyamatosan, most rám került a sor .... mondjuk erről tájékoztathattak volna
-
Fifi
őstag
válasz Somatom #56043 üzenetére
Igen tudom, kicsit pervez a dolog.
Viszont most pont ez lenne a lényeg, hogy elfogyjon a keret. Ki akarom próbálni, milyen a lassított net, mert gondolkodom a gyerekeim telekomos feltöltős kártyáit lecserélném telenoros flottás havira, mert nekik csak a net a lényeg, de azért korlátlan csomagot nem akarok nekik.
-
Fifi
őstag
válasz Somatom #56039 üzenetére
Nem élek ilyenekkel. A hang csomagon felül (mely tartalmaz adatforgalmat is) semmi kiegészítő nincs megrendelve és eddig a mytelenor és az call meter összhangban volt.
Minden hónap 8. napján éjjel van a forduló, azaz 9. én (holnap) 00:00-kor zárják a havi forgalmat és gondoltam, hogy kipróbálom, milyen a lassított net,
Tegnap délutántól (éjszaka kivételével) folyamatosan megy a youtube max felbontáson és szerintem el kellett fogynia a keretnek. Lassítást nem érzek és a mytelenor app is több giga adatot mutat még felhasználhatónak.
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
MyTelenor app mennyi időnként frissíti az adatforgalmat?
Régóta a Call Meter 3G programot használom a hívások és adatforgalom monitorozására és egyezett mindig a MyTelenor által mutatott forgalommal.
Most tesztelném, hogy az adatkeretem lefogyta után mire elég a korlátozott sebesség, de nem sikerül elfogyasztanom.
A fenti program szerint 118%-nál járok, a MyTelenor app meg még több gigát mutat elérhető adatkeretként.
(Ha ez számít az EQ flottában van az előfizetésem)
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
A mytelenor weboldalán a számlainformációs oldalról eltűntek nálam a számlarészletező pdf-ek. Nálatok sem jó vagy csak engem boldogít?
-
Fifi
őstag
válasz azbest #53202 üzenetére
Ez mifi függő is.
A családban lévő Zyxel WAH7706 LTE mifi - mely utazáshoz, backup internetként muzsikál - egyszerre szór 2.4 és 5 GHz-en is, portfowarding, MAC szűrés, időkorlátozás stb. is tud. Igaz nem ér fel TP-Link AC2600 routeremmel, melyen lede fut, de utazásokhoz egész jól használható.
-
Fifi
őstag
válasz azbest #53058 üzenetére
Gondolom inkább pont a küldést akarta tesztelni, hogy az általa beállított fejlécek jól érkeznek-e át a túloldalra
lugosi: Nekem is van fax (számítógéphez kötött usb-s modem), ha gondolod fogadhatok Tőled egy teszt faxot, melynek a képét visszaküldöm e-mailben. Ha érdekelj írj pü-t.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Szolgálati közlemény
Hosszú hetek óta végre megint működik a "Forgalmi adatok, kedvezmények" menüpont a mytelenor webfelületén. -
Fifi
őstag
Több hete nem működik a mytelenor oldalán a "Forgalmi adatok, kedvezmények" nevű menüpont.
Gondoltam egy bátrat és felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, hogy nem egyedi az eset, ezért hibajegyet sem tudnak felvenni, dolgoznak rajta. Kérdezem, hogy másnál is több hete nem jó? A válasz igen. Ennyi erővel engem is felvehetnének Telenorék informatikusnak
21. század telekommunikációs cége ... vicc ...[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
-
Fifi
őstag
válasz spanglee001 #47679 üzenetére
Külső antenna valóban nem alkalmazható a zyxelhez.
Egy géphez akarod csak használni? Akkor lehet jobban járnál csak egy stickkel, amihez lehet külső antennát csatlakoztatni és fele annyiba kerül, mint a mifi.
-
Fifi
őstag
-
Fifi
őstag
válasz spanglee001 #47642 üzenetére
Szia!
Nekem van egy Zyxel WAH7706. Tökéletesen működik és lehet úgy használni, ahogy szeretnéd: azaz a notebook USB portjára kötve a notebookon, mint LAN port jelenik meg és dhcp-n kap IP-t a routertől, melynek a mobil netjét tudod használni.
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Mint írtam, eddig a Telekom egy flottájánál voltunk. Ugyanez volt a helyzet: a flotta a szám tulajdonosa, mi meg a számlafizetők. A számlán a flotta nem is szerepel, a cégünk volt a vevő. Ott meg tudják oldani, itt nem?
Miből kellett volna gondolnom, hogy Telenornál ez másképp megy? A szerződésben nem szerepel, hogy Te kapod a számlát, de nem Te leszel rajta a vevő.
Nem vagyunk nagy cég sajnos, pont ezért csatlakozunk flottákhoz.
Ha nem tudom megoldani és minden kötél szakad, akkor vissza kell mennünk a Telekomhoz, ahol minden flottul megy, csak kicsit drágább ...
-
Fifi
őstag
válasz DrBubo77 #47137 üzenetére
Olvasás után értelmezés is megy? Nem, hogy elolvastam, de több ponton javíttattam, egyértelműsítettem!
Idézném magam:
"próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam) .... szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő"Fel sem merült bennem és a szerződésben sem tértek ki arra, hogy nem én leszek a számlán vevő! Ha a Telenor közvetlenül nekem számláz, akkor nálam az azt jelenti, hogy én vagyok a vevő.
-
Fifi
őstag
válasz wetomi #47131 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Persze nem kívánok a szolgáltatóra, meg a flottára kenni mindent, próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam), de vannak olyan dolgok, amik fel sem merültek bennem, hogy ideát másképp működnek vagy nem megoldhatóak.
A flottás szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő, fel sem merült bennem, hogy csak számlafizető leszek. Mint magánember nem érdekel, kifizetem és használom boldogan az előfizetést, de egy cégnél ez csak sajtpapír.
"A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred."
A MyTelenorban nem látom a mobil vásárlásokat.
A ki nem számlázott hívásokat, SMS-eket és adatforgalmat igen, de csak addig, amíg ki nem számlázzák, visszamenőleg nem lekérhetőek azok sem.Kértem. 4 ügyintéző terelt át, hogy nekem erről csak a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tud adni kimutatást. Miután beszéltem a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel is az 5. ügyintézőnél nem hagytam magam és már emelt hangon kellett beszélnem, mert ő is le akart rázni.
A hangfelvételek megvannak a szolgáltatónál szépen vissza lehetne hallgatni.A megérkezett részletező is vicces, mert több olyan tétel is van, ahol megint lemaradt a rendszám. Most kérjek a részletezőről részletezőt?
"Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz."
Ezt nagyon köszönöm!
Esetleg, ha nem jutok előbbre, akkor privátban zavarhatlak konkrét adatokkal, számokkal és rá tudsz nézni a dolgokra? -
Fifi
őstag
válasz wetomi #47109 üzenetére
Pedig ügyfélszintű regisztrációt csináltam egy telefonszámmal és a flottakezelő adta hozzá a többi számot a felhasználómhoz. Hogy kellet volna?
Az is érdekes, hogy ugyanannál a flottánál háromféleképpen működik a dolog, pedig mindegyik papír alapú számlát kap:
- a privát előfizetéseimnél még nem tudták megoldani, hogy mindegyiket lássam, itt csak egy számra látok rá, de a számlát nem
- egy céges előfizetésnél látom az összes számot, a szolgáltatásokat, de számlát itt sem látok
- egy másik céges előfizetésnél látom az összes számot, de csak annak a számnak látom az egyszerűsített számlaképét, amivel regisztráltam, a többiét nem(#47110) azbest Ez is másképp volt a másik szolgáltatónál.
A telekomtól papíron kaptam a számlát, de a weboldalukra belépve simán le tudtam tölteni a számlákat pdf-ben, mely teljesen úgy néz ki, mint a papír alapú számlám. Igaz nem e-hiteles, de nekem elég volt az is.
Lehet, akkor átváltok elektronikus számlára inkább, mert ez az egyszerűsített számlakép főleg ha számonként külön kell letölteni nem tetszik.A telekomos fiókban én tudtam hozzáadni az általam kezelendő számokat, legyen az publikus előfizetés, feltöltőkártyás vagy flottás. Ez itt nem megy ...
Sőt a mobil vásárlások is elég cifrák itt. A telenor nem írja rá az adott tételnél, hogy milyen rendszámhoz használták fel, így minden hónapban utólag kell telefonálgatni (sőt veszekedni), hogy küldjenek róla egy részletezőt ...
Nincs tört havi számlázás, nem minden hívást lehet átirányítani az SMS központra, a SIM méret miatti kártyacsere is szívás volt eddig itt ...
Hab a tortán, hogy a számlán a vevő a flotta, a cégünk csak számlafizető ez így ÁFA visszaigénylésre sem jó. Ezzel még küzdök ... A telekomnál is flottásak voltunk, de ott mi szerepeltünk vevőként, így ezzel sem volt gond.
Nem gondoltam volna, hogy két telekom cég között ekkora különbség lesz, ha ezeket előre tudom, biztos nem ugrok bele a szolgáltatóváltásba pár ezer forinttal olcsóbb számlák miatt ...
Még csak április elejétől vagyunk itt. Még adok egy kis időt magamnak, hogy megismerjem az itteni dolgokat és adok még egy kis időt a flottakezelőnek/telenornak, hogy helyrerakjon mindent, ha nem sikerül zöld ágra vergődni, akkor inkább megyünk vissza a másik szolgáltató flottájába ...
Bocs a kifakadásért, de jó volt ezt kiírni magamból.
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Nemrég lettem telenoros és számhordozás után egy flottához csatlakoztam, így a számlákon én csak számlafizető vagyok a vevő a flotta. A számlákat papír alapon kapom a telenortól közvetlenül, melyből már több is volt.
Gondoltam le is tölteném a számlákat, hogy meglegyen elektronikusan, így a kapott ügyfélszintű jelszóval regisztráltam a mytelenor weboldalán. Sok információ van (szolgáltatások, ki ne számlázott tételek stb.), de a számlákat nem lelem.
Telenornál csak annak van letölthető számla, aki elektronikus számlát kér vagy nekem is kellene látnom akinek papíron hozza a postás?
A válaszokat előre is köszönöm!
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Én a kb. 3 hete cseréltettem a kártyám. Lehet aljas vagyok, de úgy mentem az ügyintézőhöz, hogy eldobálja a telefon a hálózatot. Volt szofver frissítés, modemcsere, de nem oldotta meg és a szerviz SIM cserét javasolt. Ügyintéző mondta, hogy ebben az esetben ingyen cseréli. Erre én: ha már cserélünk kaphatok nano-t? Kaptam.
Természetesen nem volt gond, de telefont cserélek és az újba nem micro SIM kell.
Ha csak így megy a Telenornál, akkor így kell csinálni .... -
Fifi
őstag
Én tegnap kaptam kézhez 2db adat SIM-et, melyek meglepetésemre 3in1, azaz a mostanában használt mindhárom méret kitörhető belőle. Fejlődik a Telenor is.
-
Fifi
őstag
Közben én is megtaláltam:
Telenor SIM csere <-> Telekom SIM csere
Nem elég, hogy elkérnek érte 3.825,-Ft-ot, de az üzletben még aktiválni sem tudják, hanem várjak még 72 órát?
Van mit megszokni ideát ...
-
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #45685 üzenetére
Ezzel az a gond, hogy sok ember van, aki nem érti miért nem vesszük fel, ha kicseng és egymás után próbálkoznak többször hívni. Folyománya: "Minek van telefon, ha soha nem vesszük fel!"
A fiatalabbak tudnak SMS elutasítást küldeni, átváltani a hívásra és beleszólni, hogy visszahívom, így a hívó tudomásul veszi, hogy jelenleg nem tudjuk hívását fogadni és visszahívjuk.
Idősebb kollégák + hagyományos telefon kombinációban ez nem kivitelezhető és a híváslistáját sem nézi.
Megszokta, hogy leteszi a telefont és jön az SMS, hogy valaki keresete ...Szerintem ez nem olyan nagy feature, hogy a hívásátirányítás foglaltság esetén arra a számra legyen átirányítva, ami a nem fogadott hívásokról küldi az SMS-t, így nem is gondoltuk, hogy ennél a szolgáltatónál ez nem működik.
Ez most erős kompromisszum és ki kell agyalnom, hogy mi lesz a kevésbé rossz megoldás.
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Nemrég hordoztunk el számokat a másik T-től és itt is szeretnénk értesítéseket kapni a nem fogadott hívásokról, ahogy amott megszoktuk:
1.) Ha nem elérhető a szám, akkor SMS-ben történő értesítés. Ezt sikerült a telefonokon
beállítani, a hanghívások átirányítása menüpontban, úgy hogy a +36209400422-re irányítódik a hívás
ebben az esetben.
2.) Ha beszélünk, akkor a hívó fél foglalt jelzést halljon, de ezen bejövő hívásról is kapjunk SMS-t, így a
hanghívások beállítása menüpontban a "ha foglalt" kitételnél beírtuk a fent megadott számot,
viszont SMS nem jön.
A 1220-on azt mondták, hogy ez a Telenornál nem működik. Két lehetőség van:
- vagy foglalt jelzés és ekkor a hívott félnek nem lesz tudomása arról, hogy keresték
- vagy hívásvárakoztatás aktiválása és ekkor a hívónál csak csörög a telefon és a
híváslistában látszik a nem fogadott hívásTényleg nem lehet foglaltság esetén sehogy sem SMS értesítést beállítani. Ez olyan jól működött odaát és megszoktuk ...
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Nekem ma (szerda) hajnali fél 2-kor olyan SMS jött meg, amit a feleségem szombaton délben küldött el
Betudom, hogy péntek este történt meg számaink elhordozása másik szolgáltatótól, de remélem ezután már fürgébben jönnek az SMS-ek, mert ennyi erővel levelet is írhatunk egymásnak.
-
Fifi
őstag
válasz radio100jozs #45269 üzenetére
És ezt nekem honnan kellene tudnom, ha a weboldalukon sincs leírva?
Itt a fórumon visszakeresve: net APN - > nem natolt; online APN -> natolt
Most, hogy kilőttem az "Online APN aktiválót" - amit nem is látok, hol lehetne visszakapcsolni - ezzel, ha internet csomagra rendelek elő, akkor nem lesz natolt, hanem publikus IP-t kapok? Vagy pont fordítva működik?
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Szerintem nem az volt.
Lemondtam ezt az "Online APN aktiváló"-t, de most meg nem találom, hogy hol lehetne visszaaktiválni, bár azt sem tudom mire jó, mert a Telenor ezt elhallgatja előlem.
Szerintem ez volt a bűnös: Mobil Online Start szolgáltatás.
Most így néz ki a "szolgáltatáslista":Még mindig érdekel, hogy mi az az "Online APN aktiváló".
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
válasz snooze #45266 üzenetére
Ez az "Online APN aktiváló" lenne a bűnös? Még jó, hogy a Telenor oldalán keresve se látom, hogy mi ez
Legalább az adott felületen lehetne egy link, súgó etc. ami megmagyarázza az adott szolgáltatást, de nem ...Bye, Fifi
Szerk: Magára a tarifacsomagra vonatkozóan sincs információ itt. Ha már elfelejtettem a kondíciókat kereshetem a weboldalukon. Nem tudom, hogy miért lenne olyan nagy dolog, a "Telenor MyMinute tarifacsomag"-ra kattintva egy előugró ablak, vagy link, amely eldob a releváns oldalra.
Látom ez a T sem lesz jobb a másik T-nél[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Több SIM-mel váltanánk Telekomról Telenorra és gondoltam előtte tesztelem a MyTelenor szolgáltatásukat és magát a céggel ismerkednék, így vettem egy MyMinute feltöltőkártyát, melyre töltöttem 3.000,-Ft-ot.
Regisztráltam mytelenor fiókot és abban meg is jelenik a fent említett előfizetés. Az egyenlegét látom, mely 2.792,-Ft-ra csökkent csak nem látom, hogy mitől.
Biztos egyszerű, de nem találok menüpontot arra, hogy megnézzem, hogy milyen szolgáltatásért, forgalomért csökkent az egyenleg.A kártyát eddig csak telefonok függetlenségének tesztelésére használtam. Hívást ha kezdeményeztem, akkor a csörgés után kinyomtam és kapcsolási díjakról ebben a csomagban nem tudok. Szóval szeretném látni, hova tűnt az a pár száz forint. Lehet, hogy feltöltőkártyás előfizetésnél erre nincs lehetőség a Telenornál?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Szerintem openstreetmap.
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #45171 üzenetére
Azzal nincs gond, root jogot kap.
A Supersu Pro naplójában viszont azt látom, hogy /dev/diag* eszközöket nem talál, szóval a kernellel lesz nálam gond. AMBASADII-v7.0 ROM van fent, majd megnézem milyen kernel van benne, mert már régen ROM-oltam, nem emlékszem rá ...
-
Fifi
őstag
válasz radio100jozs #45165 üzenetére
Szerintem ez, de a fenti képet szerintem csak pro verzióban lehet előcsikarni, de nekem ~18eFt-ért akarja adni 30 napra
-
Fifi
őstag
A napokban megkaptam Telenor Myminute kártyámat. A helyi üzletben kértem ügyfélszintű jelszót, mert a tervek szerint több előfizetésem lesz majd és úgy tudom, hogy ügyfélszintű jelszóval több jogosultság van, így több minden állítható on-line
Létrehoztam a mytelenor felhasználom/fiókom, de nem lelem, hogy a hívásvárakoztatást és a hangpostát hol tudnám kikapcsolni. Ezt csak ügyfélszolgálat által lehet módosítani?
Egy kicsit furcsa a másik T-nél megszokott fiókhoz képest, de azért ismerkedem vele.
-
Fifi
őstag
válasz atosan #44888 üzenetére
Semmi teendőd, csak várni a központi aktiválásra.
Nekem kedden hoztak ki egy ilyen kártyát (sajnos microSIM volt) és szerda este aktiválták, így ma (csütörtökön) tudtam kicseréltetni nanoSIM-re a helyi kirendeltségen. Amíg nincs aktiválva, addig nem tudják cserélni.
A szerződés szerint amúgy 15 napjuk van az aktiválásra.
Bye, Fifi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Horgász topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Mikrotik routerek
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Nagyon jó ár Új állapot 100% akksi apple gari 2025.01.31-ig 55k értékű kiegészítő.
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- Apple Watch Series 7 45mm Midnight Aluminium Case, GPS
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 16Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / újszerű állapot / Excellent akku
- Xerox 106R04349 Dualpack fekete
- Phantom Thread (Fantomszál) eredeti poszter bekeretezve 27 in x 40 in (69 cm x 102 cm)
- DOMYOS EL520 Elliptikus tréner, áramforrás nélküli
- Wireworld Luna 8 Audio Interconnect RCA kábel 1m
- Corsair RM750X (2021) White 750W-os Gold minősítésű tápegység - sok magyar garanciával! -
- ASUS ROG GR6 i5-5200U 16GB 2 512GB SSD GTX 960M - ultra pici, ultra csendes, bivalyerős gép
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest