Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fkris

    őstag

    Sziasztok!

    Most kötöttem szerződést LTE netre, 1,3 giga adatforgalom és 150 perc hívás minden irányba.
    LTE re nemtudok felmenni, vagyis hálózatot talál, fel is megy, de adat nem jön rajta, vagy ha igen akkor 700+os pinggel.
    Így használhatatlan, HSDPA+on olyan a vétel mint eddig.
    Jelentetem telenor felé, boltban ki is próbáltuk, nincs se SIM, se készülék probléma (Nexus 5).
    Továbbították a technikusok felé, ők ma hívtak, hogy megerősítik, a készülék és SIM kártya hibája kizárt, és náluk a hálózaton sem találnak semmi problémát, ezért a hölgy szavaival élve "időt nem tudok mondani mikorra lesz meg a probléma, de utánanéznek".

    Ez így nem túl konkrét, és igazából eléggé groteszk, hogy ne tudnák megállapítani a probléma forrását(vagy csak nem ismerik el hogy szar a hálózat).

    Most kötöttem 2 évre 6000 Ft os előfizetést és elsősorban az LTE és a percek mennyisége miatt, így igazából csak a szempontjaim felét nem tudom felhasználni.

    Részükről ez nem tűnik korrektnek a jelen állás szerint, ha mondjuk 1 hét(vagy hónap) múlva sem jutnak semmire, akkor mit tehetek, hogy szerződést bontsak(nyilván kötbért eszem ágában sincs fizetni)?
    Egyáltalán van ilyen lehetőségem?

    Köszönöm! :)

    "...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

Új hozzászólás Aktív témák