- ASUS routerek
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Finn kísérlet: kijelző helyett könyvet a diákoknak
- Most jöhet el a VR-headsetek kora?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
tegnap vegre motoroztam! na nem a sajatommal,nem kel megijedni,meg nincs kesz
kaptam egy kolcson motorot a szerelomtol,igy mostmar elso kezbol nyilatkozhatok a 125-os CBR-rol.
akit erdekel olvasson tovabb,akit nem az hagyja ki ezt a hozzaszolast.
szoval kulosore nagyon pofas ks dog. a szeles vallamimhoz merten is jol hasznalhato a tukor,nem kell mindig nagyon behuzni,h lassak is vmit. szep hangja van a motoron ulve,de 9-10E kornyeken ugy erzem szet akar esni.ez lehet azert,mert a fejidom jobb resze hianyzik,eppen muanyagosnal van. viszonylag jol gyorsul meretehz kepest,de egy vadelozesbe nem valo.
es a hatranyok: alapjaraton semmi, ismetlem semmi hangja nincs.tobbszor majdnem rainditoztammeg huztam egy gazfroccsot,mert aszittem nem jar,v le akar allni.teny,h gyonyoru alapjarata van,de semi hangja nincs. ulespozicioja nekem (190cm) rettento kenyelmetlen.kb 5 km utan mar elfaradt a kezem. alabaim behajtva is leernek,nagyo nalacsony a motor. kanyarokat egesz jo lveszi.eloszor nem mertem donteni,mert nem az enyemill. a virsli gumik miatt.de kesobb mar batrabbannyomattam,esegesz jo. a gyorsulas nem egy nagyvalami,gondoltam en.kesobb mar azt is jobban mertem hasznalni,es kiporgott ez normalisan. na akkor se vagott hatba,de megis azert tobbetnyujt,mint egy simson
vegsebessege 110-120 kozott van az en 95 kilomhoz kepest.a motor egy csaje,o se tudott sokkal tobbet kisajtolni. a 110-et meg vigan viszi,afelett mar kinzas.
osszesitve a motor gyonyoru (asszem 2003-as modell,narancssarga),de ha 125-os akkor egy 2T inkabb.
melette szol meg a pici fogyasztasa.2-4L es ennyi.melelsleg szegyenkezve fizettem kartyaval a benzinkutnal,mert mindossze 1500Ft-bol tele van
szoval kezdomotornak kivalo.arra,h eljuss A-bol B-be, es szokd a nagymotor feelinget,tokeletes.de ha allatkodni akarsz,akkor egy 125 2T ebben a kategoriaban.
ja meg a kezeloszervek.vagy 10 percig kutattam,hol lehet bekapscolni a pilacsot,mire rajottem,h gyujtassal raadja egybol,es nem kapcsolhatod le.a kormanyon ki van kepezve a helye,de csak vakkapcsolo van ott.azt nyomogattam egy ideig. a kurtot keresni kell,fenykurtot nem kerestem,nem is tudom van-e. a fenyszoro-tompitott egy benyomhato kapcsoloval van megoldva,igazabol semi gondom ninsc vele,de nem lehet olyan egyszeruen lekapcsolni,mint a FZR-nel pl.index nekem nem nagyon allt kezr,a huvelykujjam mindig beleakadt.a gaz istenuntaig csavarhato,hosszu uton jar,de ugyis csak az elso feleben hasznalod ki,utana megint kinzas.amin viszont meglepodtem,az a fek.hihetetlen jol fognak!!!majdnem tanyaztam is miattuk,mert kis erintesre mar fognak.eleg ket ujjal meghuzni,nem kell erot kifejteni.a labfek megint hagy nemi kivanivalot maga utan,mert a 46-ossal nem tarthatom rajta a labam,csak alatta (barez lehet csak beallitas kerdese) a hatso is fog,boven eleg a hatsot hasznalni akar megallasra is.megallni meg lehet vele,mar csak menni kell tudni vele
utolso osszegzes igerem: vegyesek az erzeseim. jo motor,kis harcos,de en mar kinottem
aki ilyet akar venni,remelem segitettem nekiMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
[lAyCsI]
addikt
egyszer én is kipróbáltam egy lányismerős cbr 125-jét,
bandit után átülve vicces bicikli érzetét keltette, többször
egymás után majdnem lefulladtam vele elinduláskor, mire
rájötem hogy itt nem elég kiengedni a kuplungot és rátenni
a kezed a gázmarkolatra mint a bandin, hanem meg is kell
csavarintani hogy elinduljon-= No way back from Here =-
-
veterán
Ehhez annyit tennék hozzá, hogy nekem is volt 125ös cbr-em, 3hónap alatt 12500at tettem bele, és csak olajcserém volt. Meg 8000nél egy gyertya. Ennyi. 14-16éveseknek teljesen hibátlan motor. Ők meg még nem 190centisek. Szóval, teljesen hibátlan motor, a saját kategóriájában. Nem kell 600-1000-es motorokhoz hasonlítani. 2T-hez meg végképp nem...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[lAyCsI]
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #2758 üzenetére
egyenlőre úgy gondolom azt képtelenség,
hacsak előtte nem pelenkázod be magad duplán-= No way back from Here =-
-
senior tag
Srácok, (Csajszi)!
Motorra kötött casco biztosításról van infótok hogy kb mibe kerül negyedévre? Egyáltalán milyen tarifákkal mennek?
-
[lAyCsI]
addikt
-
[lAyCsI]
addikt
annyira nem ismerem ezeket a vasakat,
esetleg küldhetnél képet/linket-= No way back from Here =-
-
feca81
aktív tag
sry, senkit nem akartam megbantani a motort illetoen,es nem is szoltam le.ez az en sajat,szuveren velemenyem, abbol a tapasztalatbol,amit eddig gyujtottem a motorokbol. ha ugy fogalmazunk,valoban nem lehet osszehasonlitani egy 2T-vel,de ha ugy nezzuk mindketto 125ccm, es igy mar igenis ossze lehet.es ezt nezve eg es fold a ketto. megegyszer mondom,ez az en sajat tapasztalatom egy 250-es 4T, es 2 db 125-os 2T utan.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #2753 üzenetére
egyszer sem fulladtam le,mert mindig ugy indulok,h nagyadag gazfroccs biztos ami biztos alapon.bevalt itt is
de teny,h kicsi a motor teljesitmenye, e is vajrunk tobbet egy 125 4T-tol. kategoriajahoz kepest jo,csak nem elegMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
Akkor sem lehet öszehasonlítani, hiába 125ös... Ennyi erővel hasonlítsuk össze a régi 2T-s krosszmotorokat, meg az új 4T-eseket, ugyanazon köbcentiben.
Álltalában elmondható, hogy a 2T-s motorokat kétszer akkora űrtartalmú 4Tvel lehet esetleg összehasonlítani. Erre nagyon jó példa a régi GP, amikor bejöttek az ezresek. 2 évig mentek egymás ellen a 2T 500asok, meg a 4T 1000esek, nagyjából fej-fej mellett.
Mindenesetre, érdekesség:
NR750 (4T) vs 500-as 2T-k LeMansban... Második helyről állt ki az NR gumihiba miatt, nem sokkal a vége előtt. Szóval én hanyagolom ezt a 2T összehasonlítás 4T dolgot. Sokmindenben nem fedik egymást.Amúgy engem nem bántottál meg, csak mindenki leszólja a 125ös cibbert, holott szerintem egy korszakalkotóan jó motor, ami az eladásból is meglátszik. Az első évben kb 4750 darabot adtak el Európában. Magassan verve a 600-as, 1000-es Hondákat
Hidd el, városban nem nagyon van jobb. Legalábbis én sose értám át pesten 12 perc alatt, délutáni csúcsban, Gödöllő felől Balaton irányábanどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz [lAyCsI] #2776 üzenetére
Az én igényeimnek szinte teljesen megfelel. Ez az elsö nagymotorom, ezelött ETZ-m volt... Június eleje óta használom, 13000km-t mentem vele.
Az erö nekem elég, ezt sem használom ki teljesen, vagy legalábbis ritkán.
Kellöképpen nyomatékos, nem úgy mint a hasonló ürtartalmú sor4-esek.
Nagyon kezes, könnyü vele kanyarodni.
Szerintem nagyon jól néz ki, különösen mivel citromsárga.
Kezdömotornak szerintem kiváló, ezután még bármilyen irányban elmozdulhat az ember, ha akar, bár mivel sokat fogok a jövöben városban menni, de pályán is, meg túrázom is, néha 2 személlyel is, ezért nem hiszem, hogy megválok töle, mert bármerre is mozdulok ebböl a kategóriából, akkor a másik felhasználási terület szenved csorbát.
Ha túrágépet veszek, akkor városban lesz problémásabb, ha városi aszfaltszaggatót, akkor a túrázásnak löttek, ha cruisert, akkor meg az autópályának.
Szóval ez a motor univerzális, minden területen használható, de egyiken se nyújt kitünö teljesítményt, mint ahogy az lenni szokott.
Városban lehetne alacsony fordulaton kezesebb (bár egy v2-nél így is jóval finomabban jár), pályán hiányzik a szélvédelem, túrákon lehetne kényelmesebb, föleg 2 személynek.Összességében nekem megfelel, a kisebb hibáival együtt nagyon szeretem, és ezzel a színnel itt vidéken igazán egyedi, de még Pesten se fogok vele sürün összefutni. Ez is szempont.
Ha megkérded, hogy milyen lesz a következö motorom (nem mostanában, azért vettem kp-re, és zsír újat, mert sokáig tervezem használni), nem tudnám megmondani. Halvány gözöm sincs. Esetleg egy BMW R1200R-t el tudnék képzelni, de az ára miatt szerintem álom marad... -
tildy
nagyúr
Ha nem is 190 centisek, de 180ak lazán. Én már akkor is annyi voltam mint most.
-------------------------------------------
Motorra kötött casco biztosításról van infótok hogy kb mibe kerül negyedévre? Egyáltalán milyen tarifákkal mennek?
Párom havonta fizet a mocira cascot, kb 6-7E körül. Törés, lopás."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
feca81
aktív tag
en se azt mondom,h rossz motor, mert na. irtam is,kezdomotornak kivalo. en sak elirtam a hibait,es elonyeit.
egyertelmu,h a 2T-k gyorsabbak, jobbak, stb a 4T azonos ccm-u tarsaiknal. ezert is irtam,h ha mar 125 ccm akkor 2T.
szoval megegyszer mondom,nem leszolni akartam, egyszeruen csak leirtam a velemenyem, tapasztalatbol. sajnalom,h ha ez nem derult ki a leirasombol.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #2777 üzenetére
halottam en is rola,es rettentokivancsi vagyok ra.remelem lesz alkalmam azt is kiproszalni. imadom a kis ccm-es motorokat
mod: sokkal technikasabbak,mint a nagy tarsaik. a nagyokra csak raulsz,es huzod neki,nem hagy sz.rban. de a kicsinel jol kell megvalasztani a fordulatot,h a bajbol kihuzd magad.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #2778 üzenetére
en is pont emiatt szalltam le a 125-rol.es tertem at a 250-re.mar keves volt,ne mtudtam eleget kisajtolni belole,olni meg nem akartam.iknabb eladtam egy kezdomotornak. ez a 250-es egeszj o feelinget adott (marmint akkor,mikor mukodott). nem tul gyors,de jol gyorsul,es ott kell lenni nagyon esszel,h melyik fokozatot hasznalod. nem akarom agyonmagasztalni,de megis,iszonyatosan a szivemhez nott,annak ellenere,h alig tudtunk menni meg 3000KM-t
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Levi123 #2780 üzenetére
savvaltasoknal azert kell egy kis +
Tuzi a kemeny nagyon kell ra,mert mondom,hangja alig, foleg alapjaraton. ha azt a hangot, amit a motor ad,mikor rajta ulsz,es te hallod, ki lehetne "vezetni" a kipufogohoz,akkor nagyon gyonyoru hangja lenne. rajta ulve a hangja vetexik nagyobb tarsai hangjaval (na nem az ezresevel)
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
qpakcovboy
őstag
Peaugeot elyseo 100 cc robogóról van valami tapasztalat? Érdemes ilyet választani? Mert most lenne egy ilyenre lehetőségem, de nem találok sokmindent róla. Annyi hogy nincs lerendszámozva nagy kényelmes, unalmas, melózni járni igazán fasza lenne, meg talán a cora-ba vásárolni.
A lényeg, hogy olcsó, kényelmes legyen. -
[lAyCsI]
addikt
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #2794 üzenetére
a legutolso allaspont szerint:
tonkrement a hengerfejtomites,ninsc benne kompresszio, tonkrement az onindtio es a feszszabalyzo.
csak ennyi. egy leharcolt dogot vettem,meregdragan,es most meregdragan felujitom. megszivattak,ennyi.a belpiacossal nincs gond,csak az alkatreszekkelMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
tildy
nagyúr
Miből gondolod? Jahm, vagdalkozunk vagdalkozunk. Normális biztosítóhoz kell menni
Gondolkodhatnál is néha, mielőtt írsz. Pl. ha megsérül moc, netalán totálkár, akkor a hátralévő hitelt ki fogja befizetni, hm?Persuader: előbb utóbb (inkább utóbb) azért fizet a biztosító Rájuk kell járni az igaz. De neked nem elütöttek, sé a másiknak a biztosítója fizet?
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- ASUS routerek
- Overwatch 2
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen