Aktív témák
-
senior tag
Törött motorokkal azért duplán-triplán vigyázni !
Asszem nem kell magyarázzam miért.. Számtalan pro és kontra esetet tudnék csak saját ismerettségi körömből hozni a miért igen és a miért ne válasszunk ilyen gépet témára, így mindenki maga döntse el hogy belevág-e ilyenbe..
Mindenesetre elképesztő dolgok tudnak történni egy hétköznapi, külsőre teljesen makulátlannak kinéző motorral az évek alatt.. És ezeknek a hatásait nem mindig látni a burkolat mögött... -
senior tag
-
senior tag
Egyébként fogalmam sincs hogy egyáltalán milyen alapon hasonlít valaki egy GS500-at egy Hyosung GT 650-hez...
mint Trabanthoz a BMW-t.. semmi értelme! A Trabant az trabant, a BMW meg bmw. Mit kell ezen csodálkozni??Tipusismeret! Gyerekek, tipusismeret!!!
-
tildy
nagyúr
De egy állítható csillapítású, és előfeszítésű sima telsó sokkal (de tényleg sokkal) jobb, mint egy fix usd teló.
Meglehet, de a GT minden irányban állítható fordított teleszkópokra támaszkodikA fordított teleszkóp meg segít kezelhetőségben és irányíthatóságban. Múltkor ha jól tudom kanyaréknál rákérdeztünk, hogy parasztvakítás-e ez a fordított teleszkópozás vagy nem, és nagyon úgy tűnik, hogy nem.
F1DO: pont annyira vagyok elvakult csak, mint amennyire az , aki motorszába sem veszi az adott motort.
Én ismerem a mienk hibáit. Nem tökéletes az sem. Csupán nem csipázom, ha valaki úgy szól le valamit, hogy nem ismeri, meg van annyira márkabuzi, hogy nem lát ki a honda, meg a suzuki márkanevek mögül. Fel kéne fogni, hogy nem az oldalsó jel/felirat tesz jó motorrá egy motort. Nekem csupán ezzel van bajom.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
senior tag
Nekem semmi bajom a Hyosunggal, szerintem szép motor a GT 650, és lehet jobban megérné mondjuk egy vadiúj ilyen gép, amivel még senki sem ment egy kilométert sem, mint egy használt japán másik amivel a jóég tudja mit követtek már el - ugyanannyi pénzért.
Én is mostanában nézek használtmotorokat és szembesültem pár érdekes és meglepő esettel.. Nem mind arany ami fénylik...
Sajnos magyarországon vagyunk.
-
tildy
nagyúr
válasz [lAyCsI] #2661 üzenetére
Mondhattam volna éppen szerpentint is, nem a "versenyzésen" van a hangsúly, sőt azon egyáltalán nincs , hanem azon hogy az ember kanyarvadászkodjon kicsit, megtanulja a motort dönteni , tudja a gépe és saját határait , stb..
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
veterán
Na egyszer megnézem azt a villát magamnak...
Kisebb rugózatlan tömeg miatt jobb lehet az irányítás... Nem hiszem, ha annyival jobb lenne, akkor az összes túrahondán ne ilyen lenne ^^Btw, tudom, hogy törött motorral vigyázni kell. Mindenesetre az idomzat gyárinak tűnik, de törött vasat nem veszek annélkül, hogy ne pucolnám le róla az idomokat, és ne vigyem el egy próbakörre meztelenül. Ha valami gondja van, kibukik úgyis. Vagy előtte, vagy utána. De mindenképp vétel előtt. Mindig keten hárman megyünk, egyrészt az erőfölény miatt, másrészt több szem többet lát, harmadrészt, több száj többet követel
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
senior tag
Az a gond, hogy ha pl a váz elvan menve, akkor az sokszor csak nagyobb sebességnél (pl elengedett kormánnyal nézve az egyenesfutását) jön ki, ergo rendesen kikell(ene) próbálni az ilyen gépet. Fontos az is hogy egyáltalán milyen a sérülés, kipróbálható állapotban van-e a gép, mert azt sokszor odaírják hogy a motor indítható, csak az marad le ha pl vázat kell cserélni..
mindenképp motort látott szerelővel fáradjon az ember ilyen gépnézőbe.. rettenetesen át kell nézni a sérült gépeket elöl - hátul, alul-fölül..
-
tildy
nagyúr
válasz [lAyCsI] #2665 üzenetére
Ez igaz,de ehhez képest az új ára igencsak drága. 1.3 milla kb? Akkor már inkább 1-2 éves er6 vagy sv650... Az legalább nemcsak a-b.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Levi123
senior tag
Most nézegetem, nem is rossz ajánlatai vannak a hyosung-nak..
Lehet lemondok a VTR 1000 -ről
Áhh nem hiszem... mire én veszek motort úgyis lemegy az ára
Addig meg jó lesz a jó kis VFR 400-asom...Levi
-
-
Topiccsendőr
addikt
hmm. jó gépek, csak iszonyúan kényelmetlenek és ha egyszer megveszed el nem adod többet, mert kihaltak a fanatikusok(?) vagy én nem is tudom. Elég sok helyről van ismerősöm, akik már az ember után dobnák a VTR-jüket, meg hitetgetik magukkal, hogy jó motor az, főleg pályára, de sajnos nem az. Városban kínlódás az üzemanyagszivattyúja miatt, (az űléspoziciót nem is említem) pályára meg már régi. A TL-eket is csak úgy dobálják, hogy vigye az ember
Persze ízlések és pofonok, az én tézém még régebbi pályáraExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #2675 üzenetére
Hmm, és merre vannak ezek az ismerőseid?
Igazán utánam dobhatna valaki egy VTR-t, én úgy kilennék békülve vele..
A TL meg az egyik kedvencem, szerintem irtó jól néz ki, a hangjáról nem is beszélve. Nem kell sok nekem a boldogsághoz..
-
[lAyCsI]
addikt
aki fikázta az új 1000RR külsejét
"Az idejekorán kiszivárgott kép alapján sokan húzták a szájukat, de mindenkit meg kell nyugtassak, élőben jobban néz ki"
-= No way back from Here =-
-
feca81
aktív tag
válasz Flashback #2501 üzenetére
ugyanaz,mint barmelyik masik sportmotornal.azert olajat surubben kell cserelni,mint 15E km.
sztem eleg jo motorok.oda kel lfigyleni a feszszabalyzora,meg az elso teleszkopszimmeringekre,olajfogyasztasra. ezek a tipushibai.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
-
Topiccsendőr
addikt
ennyire azért nem vagyok ismerős Dödöllőn
segédváz is kapott, ahogy ezt a képet nézem...
viszont milyen szép Pilot power van rajta.
Annyit tudok, hogy az első R6-omat olaszból hozták nekem is, de át akartak verni először.
A vázat meg kell nézni, a vázon átmenő blokkfelfogató csavarokat kilazítani, megforgatni, ha szorulnak akkor el van menve a váz, nem szabad megvenni. Ha a villa kapott akkor sem. A legkisebb sérüléstől kuka a villa. Saját tapasztalat: egy rendszámtáblát vittem el a villámmal amiből az kimart egy darabot abban a magasságban, és behorpadt a csúszócső, megszorult a villaszár. Egy rendszámtáblától !!!!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Azért van leszólva, mert nem akkor kezdte, mint Japán. Olvastam egy cikket, hogy milyen tűréshatáruk volt a régi japán motoroknak. Hát egy nagy LOL volt a japán motorkerékpárgyártás.
Az a baj, hogy mindenki mondja a közvetett tapasztalását, véleményét az olaszokról, a koreaiakról, mindenről, amikor még a seggét se rakta rá, csak a többi ember közvetett tapszatalását hallotta, dehát ezt megszokhattuk eddigre már.
Nekem is volt egy ismerősm aki már látott olyat, kinek volt olyanja és rossz volt.Explosión de dos tiempos
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2577 üzenetére
az mar tul hossuz
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #2682 üzenetére
haveréknál volt egy GT650 hosszútávú teszten, és volt vele több baj is,
gyakorlatilag hullott szét... remélem Tildy-éké már valami upgradelt verziószámú-= No way back from Here =-
-
-
tildy
nagyúr
válasz [lAyCsI] #2686 üzenetére
2006-os tipusú , eddig ~ 9000 km-t ment, újan vettük, 0 km-sen , fél éve van nálunk. 2004-2005-ösöknek volt tán valami gond a blokkal vagy a szelepekkel (ennek utána kell néznem) , meg a fékrendszerrel is. Ezt javították a 2006-os esetében. De már kinn van az injektoros változat is.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
veterán
-
veterán
Egy megnézést megér. Szinte látni rajta, hogy segédváz kapott. Viszont az eleje kompaktnak néz ki, bár nem tudom, hogy a tank milyen sérülést kapott. Szerintem hétvégén vetek rá egy pillantást, a többi kiderül utána. Mindenesetre, ha 800ért odaadja, és teló-váz-blokk egyben van, akkor szerintem elhozom...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Levi123 #2670 üzenetére
Szargagyi VTR. Kinek kell egy többszörös világbajnok gagyimotor? Különben is. Sokat eszik... Meg vinnyog benne a szar fogaskerék. Meg rángat alapjáraton közlekedve. Meg, ha eldől, akkor tönkremehet a hűtő. Ja, és nem lehet közlekedni vele városban... (pedig deee )
Körülbelül ennyi volt olvasható az újságokban. Én nem tudom miért, de aki ért a motorokhoz, és nem csak sufnyitunying módon, hát közülük 10ből 7 akar VTR-t. Biztos azé' mert szarNekem a szívem fog megszakadni a 400asért, ha esetleg eladom. Szívem szerint nem adnám el, mert ez (meg a vfr-rvf) a gyöngyszemek, az unikum motorok, nem az új MZ...
Fél kisujjam odaadnám, ha lenne egy 750es rvf-em NR-ről ne is beszéljünk, azért mind a négy kisujjam odaadnám xDどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Levi123
senior tag
Amúgy meg nemértem mit kell annyira félni a használt motoroktól...
Fődarabokat tekintve max a motornak lehet baja, az meg javítható.
Pl.: Megveszel egy blokkhibás motort amit elad nagyon olcsón aki szabadulni akar tőle, szétszeded, megnézed mi kell hozzá és megjavítod..Jó apám mondaná, "a lelke a motor" és tényleg így van.
Eszi az olajat? Nagy durranás szét kell szedni és meggyűrűzni, még akkor is olcsóbban kijön az ember mint több millióért vegyen hitelre újat..Levi
-
veterán
válasz Levi123 #2697 üzenetére
Lementem annó 125össel kötelező szervízre. Éppen egy sp2 állt bennt, akkor tették fel a teljesen nyitott rendszert, meg az aprókavics dobokat. Hát, amikor beindították, azt hittem beszarok. 3-4 méterrel álltam a motor mögött, de szabályszerűen, mintha kalapáccsal csapkodták volna a mellkasom. Vazze... xD
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
- Macska topik
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Úgy tűnik, hogy jön a Horizon Zero Dawn Remastered
- Nők, nőügyek (18+)
- Gaming notebook topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen