- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Aktív témák
-
mcmike
őstag
Még hányszor kérjek bocsánatot, meg hunyászkodjak meg?
Nem fikáztam a motort (itt még egyszer elnézést kérek), egy személyes véleményem volt amit kifejtettem. Nem értettetek vele egyet, elismertem nem feszegetem tovább a dolgot. Ellenben veletek...
UI: Látom ez a Topic elég zárt körű...kiszálltam...LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
tildy
nagyúr
Ja és mégvalami: a hyo kb 4500 kmből eddig kb már 800-1000 km ringes. Legalább 1000 km autópályás, a maradék meg főképp Budapest.Szal állja a ''gyűrődést''.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
DroneZ^
őstag
nem csimpaszkodtok eléggé a mocikon , én a kis fos robogón keményebb kanyarban már amennyire birja, birom, logok befele a kanyarba mondjuk én elmebeteg vagyok, meg persze csak 1ik legjobb Pirelli gumi után nőtt meg igy a bátorságom, elötte Sawa gumi volt, hát 3x majdnem meghaltam
[Szerkesztve] -
DNS_65
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
Szoktam látni, azt nem tudom, hogy odavág-e mindenkit, de aranyosan megy. Elmentem, olyan poros volt a pálya, hogy rengetegen kiestek, én is taknyoltam egy akkorát, hogy össze kell rakni megint a gépet
Szervezetlenség felső foka, veteránosok el se jöttek, a CBR kupások is késtek, a pályára annyi port fújt a szél, hogy korcsolyázni lehetett rajta. De azért jó volt. Lesz majd jobb is.
Asszem holnap megyek du-án, mert gyengén muzsikáltam nagyon...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Isten látja lelkem, hogy nem akarok kötekedni Veled, de ha már veszel egy túramotort, miért nem veszel egy VFR-t, vagy CBR-F-et? Mégiscsak egy Honda lenne alattad, és nem Hyoshung. Szerintem. De közel ennyiért már vehetsz 929RR-t is, vagy 600F-et. Annyi választék van, annyi jó motor, most olcsóé', mert mindenki szabadulna meg tőle... Láttam 954-et, 900-ért.......
szvsz V2-ből csak VTR SP2.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
ugye milyen iszonyat drága az a darab vas? tudnám miért.
27900 Ft? én annyit nem biztos, h ki akarok adni, bár 50 lityós. Louisos haverral majd megérdeklődöm már mennyibe fájna barátiba.
egy dobozt akarok, meg egy tanktáskát, de ajánlom, h 50 alatt legyen (tartó konzol szir-szar vassal együtt). -
rebel56
tag
Szerintem nem vészes a túlsúly, amit írtál. Az oldaldobozaimra azt írták, hogy max. 5kg terheléssel, max. 100km/h sebességgel használható, de jóval a megadott értékek felett sem szakadt darabjaira.
Shkiz0: szerintem is GS, nem egy problémás típus. Ha megelégszel a ''nagyokhoz'' képest szerény teljesítményével, két személlyel hegyen-völgyön tud egy elfogadható utazót, ami felett a szél miatt már amúgy se kényelmes. Egyenesben igen, de kanyarban vagy pályán nem hiszem hogy sec-perc alatt kimotorozható. Én nagyon elégedett vagyok vele, egyetlen nehezen szavakba öntehető problémám van csak vele, hogy nehéz ''beleszeretni'', elfelejteni hogy a hűvös ész diktálta a választást. Szóval tartsd meg az MZ-d is mellette! -
nyávogi
tag
-
Prof01
veterán
A honlapokon megadott adatok gondolom mind főtengelyen vannak mérve, vagy nem tom, mert elég furcsák az adatok.
A suzuki honlapján GSX-R600 125le, 72nm, hondánál CBR600RR 120le, 66nm.
Fékpadon: GSX-R600: 58,9nm CBR600RR: 60,3nm
[Szerkesztve]Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Integra
titán
a régivel mentünk, ami most futott ki.
nagy öszvér, semmi baja, teszi a dolgát, de már ráfért a frissítés.
oldalszélre érzékeny volt autópályán azért rendesen.
180 utazó sebesség neki megpakolva két személlyel.
az újról sokat nem tudok, nem sok van még belőle...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
oda le van írva az is, hogy az 1000RRben 10ezrenként kell olajat cserélni 5ezernél meg már víz van a motorban, nem olaj...
Énnekem ez bevált, meg már másnak is. Azért írtam ezt ide
Aztán mindenki úgy csinálja, ahogy tetszik neki, de a lényeg az, hogy 2ezer km-ig a lehető legkisebb erő érje a blokkot.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
raver
aktív tag
általánosságban nem érdemes beszélni konkrét fordulatszám tartományokról. Típusonként más és más.
Arról inkább lehet vitatkozni, hogy egyáltalán szükséges-e bejáratni (szvsz igen) vagy hogy mikor kell olajat cserélni. Vagy hogy milyen körűlmények között történjen a bejáratás.....
De nekem Tüzi verziója tetszik a leginkább. Az olajcserékkel kapcsolatban. A sűrűbb olajcsere úgysem árt. A fordulatszámtartományokat meg én a gyár utasításának megfelelően tartanám be. Bár csak nekem is ezen kéne agyalni....
Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest