Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz mumtaz #57684 üzenetére

    Az egy jobbos visszafordító... A legtöbb motoros jobbra kevésbé "tud" kanyarodni:
    elméletben a gázmarkolat kényelmetlenebb kezelése miatt, gyakorlatban ki tudja.

    Amúgy mióta felújították/átalakították megváltozott, mostanában nem jártam arra:
    de gyanítom, hogy az aszfalt nem rosszabb, mint a "Pest Drive Unlimited" videó*
    idején, amikor kellett dönteni, hogy a belső sávban szöttyögőt jobbról előzzem.:D

    *: a videóban nem én vezetek, a szabálytalanságokat ne tessék elkövetni.:))

    Ja, és mit akartam ezzel mondani... Amikor először mentem arra a Madisonnal,
    hát én is gyökkettővel vettem be. Mert nagyon nem "éreztem" még a motort...:N

    Szóval ahogy korábban írtam: alapvetően nem a motoron múlik, hogy mit "lehet",
    és mit nem lehet csinálni vele. Némi félsz normális: össze kell szokni a géppel...
    Normál esetben a motoros a szűk keresztmetszet.:K Ha nem, akkor mondhatja,
    hogy már "kimotorozta" a gépet. De közúton ezt csak kisebb vasakkal lehet, uis
    egy nagyobb vas olyan tempóval el tud fordulni, ahogy a motoros nem igazán, ill.
    ha mégis, hát nem biztonságos, mert lehet akár Rossi is, egy nem várt esemény
    nagy tempónál nagy galibát csinál. Legyen az kavicsfelhordás, vagy gyalogos.:B

    Ui: a Gymkhana videót köszöntem, nagyon tetszett! Kell hozzá ügyesség, na!:K
    Ja... amikor Safety-n megborultam az 500-assal, hiába tudtam, hogy elméletben
    gyorsabban kellett volna belemennem a bólyák közé és akkor nagyobb döntésre
    szűkebben el lehet fordulni, valahogy a gyakorlatban mégsem sikerült kivitelzni...
    (Szerencsére az már egy "magasabb szint" volt, amit azóta sem vállaltam be.:DDD)

Új hozzászólás Aktív témák