- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Netflix
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 10
- SkyShowtime
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Facebook és Messenger
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #91300 üzenetére
Annyit érdemes erről tudni, hogy sajnos egy idő után (pár év) becsomósodik a folyadék, és mielőtt beletölti az ember, ott is érdemes jól felrázni.
Autószelepnél (de gondolom prestánál is) sajnos egy idő után a levegő ellenőrzések miatt bele-bele folyhat és ereszteni fog a szelep. Akkor érdemes kitekerni és kézzel kipiszkálni ezt a textil-szerű egybeállt anyagot, ami köré lerakódik. -
setup
tag
sziasztok, tudja valaki, hogy az ilyen Aprilia féle műanyag tanknak a sapkájában szokott lenni gyárilag gumi tömítés, vagy ez elvileg olyan, mint a műanyag kanna, hogy jól zár anélkül is?
-
setup
tag
Ez a hülye NBR gumilemez a világ másik végén van BP-n 8 helyen, de mind a belvárostól csak jó messze, külső kerületekben. A Unix miért nem forgalmazza fel nem foghatom. Mert az itt lenne nekem egy köpésre. Írtam a Héfálnak, náluk vettem régebben hűtőcsövet Dunakeszin már autóhoz, hátha náluk van, mert ők útba esnek, de akkora urak , hogy 14:00-ig van csak ügyfélfogadás, beszarok
-
macilaci78
nagyúr
Zugló-Újbuda távon közlekeden napi szinten, ha valahol van a környéken, írj.
(Bosnyák-Örs vezér tere, illetve Szerémi út eleje.)
De például egy Tucano kötényért tegnap Székesfehérvárra mentem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91307 üzenetére
Igazából, ha teljesen teletöltik, akkor az okozhat ilyen tehetetlenségi dolgot, de szerintem egy komplett belsőbe 2 liter simán belefér, ez pedig a tizede kb. És igazából van némi viszkozitása, tehát nem tehetetlenül "lötyög" a gumiban, hanem valamennyire nehezebb folyadék. tapad a gumira.
Igazából volt, hogy a korábbi bicajomba 1-1 teljes üveg ilyet beletöltöttem, de az sem okozott gondot. Ha felemeltem a bringát és megtekertem a kereket, akkor volt egyfajta "ütése", de menet közben azt sem éreztem.
Szóval, nem olyan, mintha kormány-táskát szerelsz fel egy húszkilós tévével az elejére.[ Szerkesztve ]
-
setup
tag
válasz macilaci78 #91306 üzenetére
Rendeltem ilyet 2mm vastagságban 45mm-est,mert nekem 42mm a sapka belül. Olyan persze rittig nincs csak 40 meg 45, de ez NBR, szóval ez legalább tuti benzinálló. 10db itt is a csomag, szóval ha kell adok egyet ingyen, ha megjött, csak győzzem kivárni. Azért innen legalább egy bő ezres a 10 darab ára és nem több, mint mint 20k, mint az OEM-ről a gyári... viccesek ott a fiúk. Rendesen fog a ceruza. Azé' nemá' Egy duplahegyű körzővel majd kivágom, ami kell magamnak húszért.
-
macilaci78
nagyúr
Az aktuális kedvencemről itt írtam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Honda567
junior tag
válasz macilaci78 #91313 üzenetére
Oemparts mindig is drága volt az első teló komplett 149K lett volna Scarabeo-ba annyiért már motort veszek, még a szervizbe szerelő is mondta nem ér annyit, bontva tudtam szerezni hibátlant keresni kellett sokáig de lett.
-
setup
tag
válasz Honda567 #91315 üzenetére
Az NBR egy mozaikszó, magának az anyagnak a neve. Nitrile Butadiene Rubber magyarul ez lesz talán az akrilnitril-butadién gumi, ha jól tévedek, de a lényeg, hogy ez az a gumi típus, ami tartósan ellenáll többek között a benzinnek és nem lesz belőle valami trutyi, ami a karbiban köt ki. Lemezben adják méterre. Így kivágva valamivel drágább, csak mivel nekem semmi nem esik útba az itthoni forgalmazók közül, emiatt lett a vége e-bay.
Egyébként a gumi tipikusan az az anyag, amit minden gépgyár beszállítótól vesz. Ez tuti, szóval kb. semmi értelme a motor gyártója által brandelt tömítést megvenni sokszoros áron, ők is csak veszik és továbbadják. Nekem a japán Yamahának a tanksapka gumija is ugyanúgy szétrepedezett a korral. Mondjuk egy szívócsonkból már érdemes gyárit venni nem mondom, mert ott azért már van értelme a QC-nek, de mezei tömítésből közel semmi pláne így, hogy eleve adnak 10-et egy bő ezresért. Tegyük fel vacakabb és nem 5 évet tud, hanem kettőt. Még ha kétévente cserélem se tart addig a motor, hogy a 10db-ot elhasználjam...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Honda567 #91314 üzenetére
Azért egy sima egyszerű, jelöletlen simítózáras tasakot gyáriként kínálni 3k+ Ft áron picit más szájízt hagy, mint a "mindig is drága volt". Főleg egy olyan tétel esetében, amit amúgy csomagolóanyagként nagyon sok termék esetében megtalálsz, kvázi hulladék.
Kb olyan, mint motorversenyző által használt motorolajat, vagy épp bugyit, topmodell verejtékéből parfümöt árulni. Van piaca persze, de azért nem az átlag felhasználók teszik ki.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #91317 üzenetére
Ha megnézed, nincs raktáron az a zacskó, ha valakinek kell, ők is rendelik. Ők is tudják, hogy nem igazán veszik meg. De ha valakinek mégis ez kell, hát van nekik.
Nem hiszem, hogy akár egy darabot is eladtak.
Egy olajleeresztő csavar alá menő gumitömítés a Piaggio robogómnál azt hiszem 600ft-ba került. Ránézésre ugyanaz volt, mint amit LIDL-es tömítéskészlet dobozban is árultak. Persze megvettem az eredetit, mert hátha a készletes nem olajálló. Ezen nem mertem spórolni.
Eltört ugyanennél a robogómnál egyik idomrögzítő csavar. Megnéztem, darabja többszáz forintba került gyári alkatrészként.....Bevittem a csavarboltba, adtak jó pár darabot egy százasért.teljesen jó volt. Azon aggódtam, hogy ennyi pénzért nem lesz rozsdamentes, de az volt.
Körül kell nézni. Pecás zsinórjelölő filc 5-6 ezer ft. Ugyanez a filc barkács-papírboltba Edding 950 néven a töredéke....
Azért ezt a "motorversenyző által használt motorolajat, vagy épp bugyit,"..... ezeket így egy mondatba tenni...Ezt nem így gondoltad, ugye..? -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #91318 üzenetére
Mi bajod a női motorsporttal?
De ha valakinek mégis ez kell, hát van nekik. - mint írtad is, nincs nekik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
setup
tag
Nem tudjátok a 2T hosszú Piaggio dekni alá létezik tömítés? OEM-en nem látok. Másodszorra fordul elő, hogy megnyekken a szíj beindítás után és így már feltűnt, hogy amikor esőben megyek a motorral azután van ez.
Szemre nagyon szépen rácuppan, de akkor ezek szerint valahol csak nem zár valami tökéletesen. Bár az olajpumpa felett van az a műanyag kupak csak úgy belepattintva oda... hát azért se tenném tűzbe a kezem, hogy az ott tökéletesen tömít...
1-2 másodpercig nyiszog csak, aztán elhallgat, de egy kicsit ciki hangot ad.[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Engedjetek meg egy rövid állapotjelentést. Elértem a 100km/h-t vegattetel nélkül. A legjobb gyorsulás pedig 5,32m/s2, azaz majdnem 20km/h egy másodperc alatt. Most úton van egy polini kicsi direkt szűrő, egy Alfaerre végáttétel 15/50 +16% és egy peugeot malossi szíj, ami kicsit szélesebb, mivel a varióm is oversize Polini Evo és a hátsó tárcsa is egy nagyobb TOP TPR.
-
Pistike1985
aktív tag
Sziasztok! Egy 50 4t Piaggio zip átlagos 55-60-as tempó mellett 95kg pilótával normális hogy 3.3 litert eszik? A 2-2,5 liter amiket írnak az a gyári, folytott max 45km/h sebesség mellett értendő? Esetleg lehet hogy kipufogó alján lévő lyuk befolyásolja? Azt hittem hogy csavar hiányzik onnan, de nincs benne menet. Gyanús hogy az előző tulaj mókolása. Érdemes foglalkozni vele, vagy hagyjam ahogy van?
Honor Magic 6 Pro, Samsung Galaxy Watch 4 Classic
-
dellfanboy
őstag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
és mégis hány km van ebben a mocikában és milyen karbantartást kapott az elmúlt évtizedekben, hogy hoznia kéne a gyári fogyasztást?
nem hinném, hogy egy 4t 50 tud 50nél többel menni...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Pistike1985
aktív tag
válasz dellfanboy #91326 üzenetére
Hogy eddig mit kapott azt nem tudom. Én lecseréltem az olajakat, szűrőket, karburátort, vákumos benzincsapot, 1 gombnyomásra indul. A max amit ki tudtam belőle hozni 67,4km/h.
Honor Magic 6 Pro, Samsung Galaxy Watch 4 Classic
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
Normális.
Ezeket 45 km/h-ra tervezték.
Ha a személyautód most fogyaszt mondjuk 8 litert normális használat mellett, akkor - kérdezem - csodálkoznál, ha végsebességen használnád, és 12 litert fogyasztana?
Szerintem azon sem kéne csodálkozni, akkor itt miért kell?
-
FeniX-
aktív tag
50 köbcentinél:
- 2T : 65km/h végsebesség - 3.5-4 liter fogyasztás. (átlag állapot és 25+ év mellett)
- 4T : 45-50km/h végsebesség 2,5-3 liter fogyasztás. (átlag állapotot feltételezve)Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
Azt kell még megérteni, hogy egy 4 ütemű, 50-esnél nincs olyan, hogy "45km/h gyári fojtott."
Nincs benne fojtás. Ez ennyi.Azonos köbcenti mellett , kb. 1000 köbcentiig a 2 ütemű másfélszer erősebb a 4 ütemű társánál.
-
Árpi001
senior tag
válasz dellfanboy #91326 üzenetére
Az én 4t 50 addressem, sik terepen eléri az 55 kmt. Nincs semmi mokolás ahogy tudom.
Nem rég volt szervizben, görgök, hajtás, és azóta jóval alacsonyabb a fogyasztása is. 2.9 liter lett. Előtte 3.5 alá nem tudtam vinni.
Nehezebb vagyok mint a kolléga.A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
Pistike1985
aktív tag
válasz FeniX- #91330 üzenetére
Tudtommal ezeknél a zipeknél a CDI-ben volt korlátozás, "fojtás".
Köszönöm szépen a hozzászólásokat. Akkor ezek szerint jó kondiban van. De még mindig nem értem mi célt szolgál a lyuk a kipufogó alján. Valami sufnituning? 🤔
Árpi001: Menetteljesítmény változott valamit? Vagy ugyanolyan dinamikus?[ Szerkesztve ]
Honor Magic 6 Pro, Samsung Galaxy Watch 4 Classic
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91332 üzenetére
Szerintem maximum azért, hogy ne pörögjön túl.
Anno a mechanikus gyújtás elosztokban is volt rugó, ami megakadályozta, hogy szétpörögje magát a motor. -
Árpi001
senior tag
válasz Pistike1985 #91332 üzenetére
Talán kevésbé dinamikus azóta..
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
wik_406
csendes tag
Varosban, es kicsit korossz palyazashoz milyen lanczsirt ajanlotok? Gyerek kis 50-es derbijehez kellene.
koszi,Wik
-
zombei
aktív tag
válasz wik_406 #91337 üzenetére
Nem tudom az offroad miben különbözik. A sima is úgy tapadt, hogy rongy, meg magasnyomású kellett hozzá, hogy lejöjjön. Mostanában csak aszfalton Mannol-t használok, az fröcskölősebb, azt terepre nem ajánlom.(Repsol is ilyen fröcsölős volt, mikor olaj mellé adtak egy flakonnal.)
-
Topikgazda
-
Pistike1985
aktív tag
-
wik_406
csendes tag
válasz sityupityu #91339 üzenetére
koszonom!
W. -
Zoli bácsi
őstag
Ha már láncápolás....Én kb 5-600km-enként fújom, és minden 3. fújásnál fújás előtt tisztítom. Eddig petróleummal, ecsettel átkentem a láncot, majd lassan folyó vízzel (slag, kis nyomással) átforgatva lemostam. Ronggyal áttöröltem, majd száradás után fújtam, Castrol láncspray-vel.
Nemrég rendeltem ilyen szettet [link] Tisztító, kenő (C2+) spray és kefe. Ezt még nem használtam. De a petróleumos lemosás gyakorlatilag tökéletes végeredményt adott. Majd kipróbálom ezt a kefét is....
Nagy tapasztalatom nincs a lánc puceválásban, régen zárt, tokozott láncok voltak.
Ti hogyan, és milyen gyakran tisztítotok láncot? Ezt a petróleumos tisztítást egy youtube videóban láttam. De van aki Brigéciolt használ, más azt mondja nem szabad. Na jó, van belőle 2 fajta, azt tudom. Vettem itthonra is, a gyengébbet. K. drága lett..... -
Debilon
addikt
válasz Zoli bácsi #91342 üzenetére
Sosem pucolok láncot, vákuumos lancolajzo van, annyi olaj van rajta amennyi kell
Ráadásul nem szedi össze a mindenfélét mint a sprayzett lánc
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
d@vee
őstag
-
Zoli bácsi
őstag
De, innen.
Kaptam karácsonykor 4e. ft értékű ajándék kupont, késedelmes kézbesítés miatt, azt akartam ellőni. Persze, nem engedte felhasználni a kupont, viszont küldte a maileket hogy benn a kosaramban, szóval megrendeltem.
Mint utólag kiderült, Emag által forgalmazott termékekre volt érvényes a kupon.
Amúgy akkor nem volt máshol jelentősen olcsóbb, mikor rákerestem.
Most rákeresve azonnal kidobta: [link]
Belinkelem, ha valakit érdekel.
Debilon : Nekem hobbi motor, évente kb 2 ezer km megy bele. Ha sokat mennék, én is elgondolkodnék rajta. De így maximum az jut eszembe, miért nem tokozottak a láncok, mint régen. Egy bakelit idom volt hátul a lánckeréken, meg két ilyen gumi tok. Se nem drága, se nem bonyolult. -
dellfanboy
őstag
válasz Zoli bácsi #91345 üzenetére
miért nem tokozottak a láncok, mint régen
nem minden motornak volt tokozott lánca régen se . max 1-2 keleti lom-on aminek se teljesítménye nem volt, se futomuve.nem kell ez a régebben minden jobb volt duma, mert nem igaz.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #91342 üzenetére
Én ugyan ilyen időközönként csinálom mint ahogy te leírtad. És ugyanezt a C1-es lánctisztítót használom én is a nagytakarítások közötti tisztításra. Annyi hogy én ecsetet használok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
válasz dellfanboy #91346 üzenetére
Akkor ezek a keleti lomok jelentették a motorozást. Nem volt más.
Nem mondtam, hogy régen minden jobb volt. Azt igen, hogy nekem jobb volt hogy nem kellett fújkálni, meg védett volt a kosz ellen. Persze mosásnál sem kellett félteni.
Ezek a keleti lom Simsonok még mindig futnak.......
A teljesítményük abban a korban teljesen megfelelő volt.
10 lovas 125-ös gépekkel bejárták az országot, meg (kelet) európát.
Az volt, nem volt más.
Na, gyorsan kapcsolom ki a gépet, ideért valami vihar, dörög villámlik -
nyogo83
Topikgazda
válasz dellfanboy #91346 üzenetére
Jellemzoen az ilyen osszver felhasznalasra terveztett kiskobcentis gepeken volt, amibol eleg sok darabot adtak el Indiaba/Braziliaba. A cel a legegyszerubb szerelhetoseg es nem tul karbantartas igenyes uzemeltetes volt. Pl Honda CG125(full tokozott) vagy Yamaha SR125 (nem full tokozott, csak telibe takart lancvedo).
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Az, hogy egy Jog-ból kihoz 100 km/h-t, ráadásul GPS szerint, csak az érem egyik oldala. A másik, hogy ezt ki is hajtja, az se semmi!
Én a BWS-t egyszer egy budaörsi lejtőn meghajtottam, 70-75 km/h-t ment, de ott már nagyon-nagyon hangos volt és be is remegett az egész. Konkrétan féltem rajta. Míg az SH-n 110-nél sincs semmi jele a parának.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs