Új hozzászólás Aktív témák

  • nLali

    senior tag

    válasz bajnokpityu #8577 üzenetére

    Valahol azt olvastam, hogy az injektoros azért nem szennyezi annyira a környezetet, mert a befecskendezésnek köszönhetően a kipufogón nem távozik a " bekevert" , de el nem égetett üzemanyag. Gondolom így annyira sok köze nincs a rezonátornak a motor teljesítményéhez.Injektoros gépen is van gyárilag rezó.Már nem tudom melyiket láttam.
    Ezt ma hallottam, lehet, hogy csak nekem új : " Kétféle motoros létezik.Aki elesett és aki el fog esni"
    Én reggel nyomtam egy perecet. El volt ( azóta cseréltem ) öregedve a tömlő, ami a kiegyenlítő tartályból a tankba nyomja vissza a ganét. Olyan szépen sikerült eláztatni a hátsó kereket benzinnel...Kereszteződésbe lassítottam, szétnéztem, húztam egy gázt a motor meg úgydöntött, hogy nem megyünk dolgozni. Megfordult 180 fokban.Mintha nem tudom milyen erős lenne. Sikerült eldőlni. Végülis nem lett semminek semmi baja, én is megúsztam. Még a tükör se mozdult el, csak elejtettem a vasat. Itt észbekaptam, hogy csúszik. Kipróbáltam mennyire : 20-30Km/h-s tempónál gyári 50-es !! robogónak beriszál a segge gázadásra. De ehhez tényleg áztatni kell a gumit folyamatosan :DDD 4.5 Km-re elment olyan 2-3 liter benzinem... :O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák