- Proxmox VE
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- DIGI kábel TV
- AliExpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Amazon: nem a kötelező az irodai munkával akarják kirúgni az embereket
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lbence
aktív tag
válasz macilaci78 #70545 üzenetére
"Nem baj Csoki, azért kemény voltál..."
-
lbence
aktív tag
válasz macilaci78 #70552 üzenetére
No offense, de a reakció is kicsit túlzó volt.
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70540 üzenetére
Megjött a karbi, beraktam, ugyan úgy be sem indul a motor.
Levegőt kap; gyújtás okés, benzines a gyertya, sőt ha nem lenne akkor ott az injekcióstű.Egyszerűen meg van halva.
Minimálisan belefújok a szívótorokba, a membrán másik felén jön ki a levegő, gondolom ez azt jelenti hogy jó.Más:
Valami trükk arra hogyan lehet levenni a lendkereket? (Gyújtásnál, anyát letekertem).
Csak gyári szerszám amit a boltban lehet kapni?:/Köszi a segítséget.
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70534 üzenetére
Gondoltam. Csak nem akartál előhozakodni, hátha kitépem az összes hajam.
Mondjuk most is áll, de szinte tök általános hibából. 3 napot ment, mikor legutóbb összeraktam, de úgy néz ki, hogy valami anyaghiba lehetett a vadiúj főtengely csapágyban, ugyanis megakadt. Szétment a csapágykosár. Fogalmam sincs, hogyan. Ilyen még soha nem történt. Holnap borítom ketté a blokkot. Remélem, nem jutottak be darabok, mert vadiúj Airsal hengert raktam rá és nem örülnék, ha valami egyéb biz-basz hibája miatt megint tropára ment volna egy Airsal henger.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70554 üzenetére
Lehúzó kell hozzá. Nekem is kellene M26x1-es.
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #70545 üzenetére
nem mondtam, hogy odafelé ralliznék, kettő a késés kb 95%ban nem a futáron múlik. ha bunkó a futár sajnos van olyan, arról tehet, de másról nem, ha kátyúba megy (magyar utak)rázkódik minden, ha elévágnak (mer apu vett neki szuperautót, és jogsit is mellé)fékeznie kell, megcsúszhat a feltét. a késés pedig:
1. étterem nem tudja olyan tempóba készíteni, mert hirtelen lett éhes fél budapest egyszerre
2. kettő vagy több címre megy, de a címzett nem reagál a kaputelefonra, és a telefonra sem, mert elment megfürödni, a boltba, kutyát sétáltani stb. vagy pillanat lejövök (5 perc múlva) sms: megbeszélésen vagyok pár perc mulva megyek
3.Baleset/rakodás/útlezárás/sorompó 10 percig vagy tovább/ szakadó eső mind mind lassít.És a hasznos munkaidőn túl (étellel való odaút) a töltelék munkaidőben (visszaút ) / szabadnapon rallizgatnék kicsit, ha szabad
ui: és higgyétek el, van elég dolga a futárnak nem a lábát lóbálja, biztosan nem fog arra időt/energiát fektetni, hogy mikor megkapja a címet, hogy az ételt megrongálja (beleköpjön/szőrözzön) ez se neki se a munkáltatójának nem tesz jót.
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #70557 üzenetére
Legtöbbször online rendelek és az éttermek jelzik, hogy X perc késés várható. Akkor azzal ugye számolok.
Van, amikor 20 perc alatt kiér a pizza, míg étteremben ennél többet várok...Ha nem az én kajámmal vagánykodsz, nem érdekel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
forandor
tag
3 nap állás után az első rúgásra indult a Zip. Viszont most nem zár el teljesen a szivató, ugyanis az alapjárat már nincs meg üzemmeleg állapotban. Megpróbálom a 14,5-es zárási távolságot beállítani, illetve megmérni, hogy tényleg annyi-e. Ha jó lesz, akkor így marad, de ha még egyszer megszivat, akkor megy rá a kézi szivató, aztán csókolom.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Sikerült kompressziót mérnem, találtam itthon egy régi órát.(12barig mér).Hidegen, 4-és6 bar a kompresszió.
30x rárúgtam, akkor sem lett több 6,1nél.Viszonyításképp a babettámnak(fél fordulat pöcc röff, fel lett furatva) 8,9bar pontosan.
Olajat fecskendeztem be a hengerbe, majd mértem utána is kompressziót vagy 10x nem lett nagyobb 6.1 barnál.
Viszont minél többet kezdtem rugdosni annál jpbb hangja lett. Majd végül teli gázadásra beindult, de csak akkor nem állt le ha húztam tökig a gázt.
1x fordult elő.Gondoltam még szimeringre.
Hátha.Vagy tuti hogy kopott a henger/dugó?
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70554 üzenetére
Lenkerék lehúzáshoz ahogy már előttem is írták mindenképp célszerszám kell. Lenkeréklehúzó kell hozzá, vagy valamilyen más megoldás (sokan szoktak maguknak spéci eszközöket otthon csinálni ilyesmire). Én legutoljára amit levettem pl azt csapágylehúzóval tettem. Pont jól hozzáfértem úgy, hogy semmit se rongáljak meg és simán leszedtem vele.
Az indulási problémádra szerintem már meg is van a válasz amit itt (#70560) írtál. Az a kompresszió nagyon gyatra. Normál esetben valahol 8 és 10 között kéne lennie. Én azt mondom, hogy ha lemegy 7-ig az még úgy ahogy elmegy. 6-os kompressziónál az mellett, hogy gyenge, már elkezdődik a nehezen indulás is. 6 alatt pedig már nagyon kutya a helyzet.
Ha kívül nem látsz semmit a szimeringeknél (olaj, stb), akkor annak szinte biztos, hogy nincs baja.(#70555) mumtaz Nem semmi az a kálvária amit te végigjársz ezzel a motorral. Nem lenne jobb megszabadulni inkább tőle? Legutoljára amikor itt jártál arról számoltál be, hogy pont akkor is a blokkot fűzted össze, de az egyik tőcsavar az összerakás során megadta magát. Ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70561 üzenetére
Megvan a célszerszám, szimering szettet os vettem, lehúztam a lendkereket, nem volt olajfolyás a gyújtás oldalon.
5db szimering van a készletben.Egyik a gyújtás oldalra megy másik vele szembe a főtengely oldalra.
Láttam egyet a kuplung oldalnál is.
A 4. Hova megy?Az 5. Gondolom az önindítóhoz megy, de az nincs is benne.
Van valami leírás melyik hova megy?
(Nem akarok belefutni abba a hibába, hogy rossz helyre volt alapból betéve a szimering, aztán ugyan oda rakom vissza.)
Olajosodást foltosodást nem látok. -
Topikgazda
válasz Winchester95 #70562 üzenetére
Hát egy-egy van ugye a főtengely két oldalán ami a te szemszögedből fontos. A többivel ha nincs gond (nincs folyás), akkor én nem foglalkoznék feleslegesen. Hátul egyébként nem csak a kuplungnál van, hanem a másik oldalon, a hátsó kerék tengelyénél is van egy szimering.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70563 üzenetére
Értem, köszönöm a segítséget.
Nem tudod még esetleg hogy a 2 főtengely szimeringből melsik hova megy?
Nem találtam neten sehol leírást. -
forandor
tag
válasz Winchester95 #70564 üzenetére
A régi szimeringek alapján fogod látni, hogy melyik hova megy, persze ha kiszedted.
-
Winchester95
őstag
Betettem az újakat, úgy ahogy a motorban volt.
Nem volt jó.Nem indult.
Ez után megtisztítottam a gyertyát, kicsit összébb nyomtam a hézagot, és beindult, de éreztem, hogy a gyújtással van valami.
Próba kedvéért betettem egy simson isolator tuning 280-as gyertyát, azzal mondhatni szépen ment, de még mindig nem gyorsult úgy ahogy kellett volna.Vitt, de nem gyorsult.
A régi gyertyán alig látok szikrát.Viszont ráz.Az új Karbi csavarján a keverék állítót kijebb kellett csavarni (gyárilag 1,5 volt) kb 4.5 környékére mert fulladt és csöpögött a benzin, a kipufogóból.
Mivel annyi a vásárlásnak(vasárnap sehol semmi).
Ezért majd hétfőn kiderül hogy már csak a gyertyát kell cserélni vagy a hengert dugót is.(Szimering csere, hidegen melegen is 4bar max 6bar a kompresszió). (Csak berúgókarral, nem önindítóval).
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70561 üzenetére
Anno az egyik hengerfej csavarnál voltak ilyen gondok. Blokkfél csere lett (volt donor).
Amikor most 1-2 hete szétkaptam, akkor volt az, hogy a blokkcsavarok sorra kezdtek eltörni még az előtt, hogy egyáltalán beértek volna. De ezek és a mostani csapágykosár törés olyan hibák, amik más motornál is előfordulhatnának.
Szedtem már szét párszor a motorjaim blokkját, így van gyakorlatom benne, hogyan szereljem. Ebből következőleg nem valószínű, hogy a szereléssel volt most gond. Sokkal inkább lehet gyanakodni a csapágy valamilyen hibájára. Így motorban még soha nem tört el csapágy. Pláne nem új. Talán 20 évvel ezelőtt a Toyotámban volt egyszer ilyen probléma.
A hiba bosszantó, hogy egy új alkatrésznél előjöhet. Még bosszantóbb, hogy megint egy rakat új alkatrész lett felhasználva, és csak bízni tudok benne, hogy ezek közül semmit nem vitt magával. Főleg nem a vattaúj Airsal hengerszettet. Még nem kaptam szét a blokkot, majd holnap, vagy holnapután. -
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70567 üzenetére
Ez a gépezet több sebből vérzik sajna. Karburálni akkor lehet ha a gyújtás már tökéletes, mechanikailag henger jó. Szikra legyen 0,6 hézaggal szép kékes lilás színű. A 280 isolator úgyis kb 9-es hőértékű.Ha túl ki kell tekerni a levegőt, akkor nagy a benzinszint, vagy fuvóka túl nagy.
-
Winchester95
őstag
Igen úgy néz ki.
Öröm az ürömben, hogy:
Találtam itthon egy gyertyát, beállítottam hézagmérővel egy 0,6-os gyertyahézagot.Leszedtem a lendkereket, volt baj, átkábeleztem a vezetékeket.
Gyújtás pipa.Feltettem egy teljesen új légszűrőt.2db főtengely szimmering kicserélve, betömítőzve.görgők újak, kuplung is, polini variátor is jó.Szíj okés.Tömítések okésak.
Levegő pipa.Tehát Sportdob+sportlégszűrő.Gyors gázkar.
(Sajnos ezeken nem tudok változtatni, ezzel kaptam a motort, nincsenek meg a régi alkatrészek.
Mellé az előbb linkelt 17.5 karbi.(Sajna csak 6-os kompresszió).
Pöcc röff.
Karburátornál a süllyesztett csavart teljesen be kellett tekernem hogy menjen a motor magasabb fordulaton.
De így megy, nem fullad, alapjárat is jól be van állítva.
Hidegen egy picit húzni kell a gázt hogy megtartsa az alapjáratot egy kis ideig.(1óra állás után).Egyetlen egy probléma van vele már csak.
Ha a gázkart 3/4 utánig húzom lehörög.Említettem hogy sportlégszűrő sportdob van rajta.
Ilyen tünetet a simson csinált mikor összeraktam és 70-es fúvóka volt benne. 75-re kicseréltem és kipörgött rendesen.
Szerintetek is ez lehet a probléma?
Vagy már az egész rossz, mivel teljesen be van tekerve a keverék csavar? (Gyárilag 1.5re volt kinyitva, így is hasonlóan megy mint betekerve).Továbbá ehhez a kínai karbihoz honnan lehet venni nagyobb fúvókát?
Már úgy érzem nagyon közel vagyok a célhoz.
Persze minden kiderül holnap reggel mikor beindítom majd.
Köszönöm mindenkinek a sok tanácsot.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70570 üzenetére
Általában M5 vagy M6 fúvókák gyakoriak.
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #70568 üzenetére
Nos. Szétkaptam a blokkot. Nem semmi. A megérzés jó volt. Az egyik csapágy kosara és néhány golyó is széttört.
Nem tudom, hogy milyen is lenne egy csapágygolyó, de biztos, hogy egy golyónak belül üregesnek kell lennie?Szerencsére semmi más nem ment el. Talán annyi, hogy a kis blokkfélbe a csapágy mellett belemart egy nagyon picit, de nem ott, ahol a csapágy felfekszik, csak ahol a golyók futnak.
És itt lenne még egy kérdés az Airsal szettel kapcsolatban. Az normális lehet ennél, hogy a dugó egyik oldala ennyire kormos? Mármint nem a korom a lényeg, hanem az, hogy hol van.. Valahogy úgy néztem, hogy a henger honolása teljesen más, mint amit eddig láttam. És ugye tök új henger. Valahogy mintha nagyon ritkás és random lenne.
-
mamusz11
tag
Üdv!
Ezekről a típusú robogóról van valakinek tapasztalat ?
Amerigo Fuego
és
Linea ExplorerHibáik,javítási költségek,alkatrész ?
Learning never exhausts the mind!
-
Winchester95
őstag
Megnéztem a Weber karbiban lévő 78-as fúvókát, kiszedtem a naraku karbiból a fúvókát ami 75-ös volt.
Ugyan az a menet volt, belecsavartam, és tökéletes lett.
Max fordulaton is húz a motor, gyorsul is.
70 a vége.De jól gyorsul.
Szerintetek ez rendben van?Két apró hibát találtam, amiből mondjuk az egyik eléggé aggaszt.
1. Ráhúzom a gázt, lefékezem, ilyenkor megáll a kerék, amint megállt egyből elengedem a fékkart és pörög egy darabig a kerék.Ez sztenderen.
Menet közben ez annyit tesz hogy elengedem a gázt nem lassul, fékezek de nem lassul annyival, a gázt nem is húzom de megy a motor.
Tehát gáz nélkül megy a motor mint ha tempomat lenne benne2. Karbi alján van egy csonk, onnan néha csöpög a benzin.
+1 a tankból jön egy gumi cső. Vége felől a csőben van egy lyuk. Ez hova mehet?
Köszönöm a segítséget.
-
Rivaul
addikt
Hali.
Főtengely végét megfogom varió oldalon és jobbra-balra egy halványat kottyan. Fel és le meg sem mozdul. Keresgéltem neten de valahol azt írják hogy így kottyanhat csak fel és le ne, valahol meg hogy semennyire...Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Bib
őstag
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70574 üzenetére
Karbi alján általában leeresztő van, a ház vagy repedt , vagy nem tömít a leeresztő csavar.
Tankban vákumos benzincsap egyik csöve a vákum a karbira, am másik a benzincső. Betöltő környékén lehet még egy túlcsordulás elvezető. -
-
Topikgazda
válasz Rivaul #70575 üzenetére
Elméletileg úgy kell kihézagolva lennie a főtengelynek, hogy csak egészen minimális (1-2 tízed, típusonként változik) oldalmozgása lehet. Amúgy én is észrevettem a runner-nál, hogy kicsit mintha nagyobb lenne ez mint ami megengedett. Azóta beleraktam plusz 10 ezer kilométert, de nem változott semmit sem a mozgás (nem nőtt), pedig a nagykönyv szerint nem szabadna akkorának lennie mint ami nálam van. A hangja sem változott semmit...Azt tudom, hogy ez miatt nem szedem szét...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70580 üzenetére
Most azt a csövet mondod ami a karbi alján van? Az egy sima leeresztő cső, el kell vezetni a blokknál lefele ahol nincs útban.
(#70572) mumtaz "És itt lenne még egy kérdés az Airsal szettel kapcsolatban. Az normális lehet ennél, hogy a dugó egyik oldala ennyire kormos?"
Egy ilyen új szettnél nem...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70582 üzenetére
Azt a csövet mondom ami a tank mellett van és ki van vezetve.
Annak a vége hova megy? -
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70582 üzenetére
Nem csináltam képet róla, de ténylegesen új korában is néztem, meg most is. Ugye nem sok van a hengerben, mert a csapágytörésig összesen 36Km-t mentem vele. Szóval sok különbség nincs a teljesen új állapot és a mostani között.
Szóval. Honolás tekintetében ugyebár volt már a kezemben jó pár henger, de azok vashengerek voltak. Leszámítva azt az Airsal hengert, amit az alátét tett tönkre, de arra nem emlékszem, milyen volt a honolása gyárilag. Az a lényeg, hogy az eddigi hengerekben a honolás sűrű volt és a felület matt. Kb., mint a képen.Ennél az airsal szettnél a honolás kb olyan volt, hogy szinte tükör volt a hengerfal és csak néhány (10-15) "karcolás" futott végig a hengerfalon spirálisan. Szóval gyanakodnék rá, hogy ez valahogy kimaradt.
Az alátét sérült hengert Tábori meghonolta és jól néz ki. Azon tényleg olyan a honolás, mint amihez hozzászoktam, viszont az alátétes sérülés után maradt olyan karcolás, amit nem szedett ki a honolás. Ezért azt a hengert elraktam tartalékba. Az újon meg fogtam egy rossz dugattyút és 100 sikavásznat ragasztottam az oldalára és párszor lassan spirálisan átforgattam a hengeren. Csak, hogy legyen némi "honolás", amiben az olaj megtapad. De ez persze közel sem olyan, mint a felújított hengeré.Ma rakom vissza a blokkot, aztán meglátjuk. Ha sz@r lesz, akkor rakom fel a felújítottat.
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70586 üzenetére
Nem vagy valami konkrét ezekkel a linkekkel.
Tankok esetén szokott lenni egy plusz cső, ami túlfolyóként, nyomáskiegyenlítőként játszik szerepet.
Karburátor esetében (ez sem minden típusnál van így), szokott lenni "extraként" leeresztő cső, illetve túlfolyó cső. -
Topikgazda
válasz forandor #70587 üzenetére
Nem a leeresztőcsőről van szó, az már tegnap kiderült.
(#70586) Peti198506 Ahogy Bib is írta jó eséllyel lehet, hogy a vákuumcsőről van szó aminek a karburátorra kéne rámennie. Bár mondjuk ennél fura lenne az amit korábban írtál, hogy egészen a földig ér le. Viszont: Tegnap ugye írtad azt, hogy megy a motor. Ebből én arra következtetek, hogy mégsem arról a csőről van szó, hiszen akkor nem kapna üzemanyagot ha az nincs bekötve. Viszont ha ezen a karbin van ilyen vákuumbemenet (miért ne lenne), akkor ott levegőt szívna ilyenkor amit el kéne valamivel dugaszolni. Itt az lenne a jó, ha szépen körbefényképeznéd azt a karbit amit vettél, vagy dobnál olyan linket ahol jól meg lehet nézni. A tankról szintén, mert az egész nem világos a számomra sem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #70585 üzenetére
Hát az biztos, hogy egy új vagy felújított hengernek úgy kell kinéznie mint a képen, tükör sima nem lehet. Kivéve a nicasil-os hengerek felületét, azok simák.
Az alsó kép: Te csupa ínyencségeket raksz ide fel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70574 üzenetére
Most olvasom jobban:
"Ráhúzom a gázt, lefékezem, ilyenkor megáll a kerék, amint megállt egyből elengedem a fékkart és pörög egy darabig a kerék.Ez sztenderen"Az előzmények tudata nélkül erre rögtön mondanánk, hogy egyszerűen gyengék a kis kuplungrugóid ezért pörgeti a kereket. De nem mert...
"Menet közben ez annyit tesz hogy elengedem a gázt nem lassul, fékezek de nem lassul annyival, a gázt nem is húzom de megy a motor.
Tehát gáz nélkül megy a motor mint ha tempomat lenne benne"Biztos, hogy valami nagyon nem oké nálad a komplett üzemanyag ellátó rendszer bekötésénél, ezért van ez.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
Továbbra is a Piaggio... Az előbbi képen is az látható, de most már használható állapotban.
Van a motornak némi rezonanciája, amit valószínűleg a variátor produkál, vagy esetleg a kuplungnál nem stimmel valami? Esetleg szíj?
Gyorsulás közben alig érezhető, főleg egy bizonyos fordulaton érződik. Végsebességét elérve (egyébként nem variál ki teljesen) úgy megy mint kés a vajban, semmi rezonancia (vagy már olyan nagy, hogy elnyelődik?)
Nagy sebességről lassítva, fékezve, egy bizonyos fordulatot elérve érezni igazán, de hirtelen, míg teljesen vissza nem variál a kellő fordulatra. Az egész motor belerezeg ilyenkor.Vélemények? Tapasztalatok?
-
Topikgazda
-
siti
őstag
válasz forandor #70588 üzenetére
te is szoktál google segítséggel szerelni?
- hol található az olaj leeresztő csavar
- elnyalt olaj leeresztő kiszedése
- beszakadt olaj leeresztő csavar kifúrása
- eladó olaj dekli(mert én igen....)
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
forandor
tag
válasz sityupityu #70594 üzenetére
Akkor ezt nem lesz könnyű kiszűrni.
Siti, igen pl. az internetes keresés segített légteleníteni az első féket
(Apropó, miből érdemes fékfolyadék tartály tömítést készíteni, kivágni?)
Az általad felsorolt keresések sorrendje kifejezetten tetszik. -
forandor
tag
válasz sityupityu #70597 üzenetére
Pont most futottam bele egy ilyenbe, miközben a kontrasztrugóra kerestem rá.
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70591 üzenetére
Nicasil hengerről van szó. Na mindegy. Összeraktam a dögöt. Csak némi WD40-el sikerült beindítani. Féktisztító és hidegindító nem játszik. Össze-vissza járt. A kínai szettekkel mindig szinte pöccre indult. Ezzel nem. Járattam is, meg kicsit visszavettem az üzemanyagból, mert alapjáraton nem hogy fekete lett a gyertya, de vastagon állt rajta a korom. Most sem mondom, hogy tökéletes. Bár most már szinte pöccre indul és viszonylag stabil az alapjárat is, viszont van ott még, ami nem tetszik. Ha fél gázt húzok neki, akki stabilan pörög, de ha full gázt, akkor az alábbi videón hallható ropogás van és nem pörög tovább. Viszont injektorosoknál van az a trükk, ha beindítod, kicsit felpörgeted, majd leveszed a gyújtást egy pillanatra, akkor a következő leállításig picit más beállításokkal dolgozik. Na ennél a trükknél a fenti videó megfordul, mert fél gáznál darál, full gáznál meg mint a barom, úgy akar menni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mumtaz #70599 üzenetére
De hát te honolásról beszéltél, egy nicasil-os hengert hol honolnak? Az egy vékony kemény bevonat ami ha egyszer megsérül vagy elkopik akkor kuka a henger, mert nem érdemes megcsináltatni.
szerk: A videóhoz nem tudok mit mondani. Rettenetes dolgot nem halok közben, ehhez a befecskendező dologhoz meg te jobban értesz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest