-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
perge666 #68345 üzenetére
Pedig a Simson a szocializmus legbeváltabb gépe volt....Mondom ezt úgy, hogy nekem volt 3 db, mindegyiket zsírújjan vettem. Az utólsót 60ezer km-.el adtam el, bontatlan blokkal, hozta a 60-as végsebességet, nem csörgött, talán megszakítót, gyertyát, gumikat kellett cserélni, még a lánc is gyári lehetett. Karburátor tisztításon kívül más javítás nem volt.
Az ETZ-k 20e. km után már csörögtek, sokat 30e. km-nél furatni kellett. A régi TS MZ-k jobban bírták, ismerősnél van egy évtizedek óta félreállított, 4 sebességes 250-es 200e. km-el, bontatlan blokkal! Sajnos a 6V-os rendszer volt a gyenge pontjuk, amikor kötelező lett a nappali világítás, ezt nem nagyon bírták. Simson elment akku nélkül is, index nem volt, meg parkolófény. A 20 éve eladott S51B gépem rendszámosra volt vizsgáztatva, 2 személlyel nyélgázon volt hajtva, 60e. km-nél levettem a hengert róla. Hengerben kopás nem volt, főtengely nem kottyant..kapott alapméretű gyűrűket, és úgy gondoltam nekem már nem kell, ezért eladtam...Sajnos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep