- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- MinDig TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Crypto Trade
- Linux Mint
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #1901 üzenetére
Ha az auto is csal, akkor mi az istennel merjem ki?
Derbi Atlantist tobb helyrol is megerositettek, en szemelyesen nem probaltam.
En annyit tudok mondani, hogy hatvannal meg teljesen jo az oram."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
őstag
válasz Topiccsendőr #1904 üzenetére
na és én olyat pl honnan izzadjak??? környéken nem igazán található venni nem fogok.
keressek egy trafipaxot és húzzak el előtte tőgázon? -
golyani
őstag
válasz Topiccsendőr #1906 üzenetére
jaés h persze hogy 50-es csak rossz a tarfijuk azér mutat 80 körüli értéket szal csekket ne adjanak mi?
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1902 üzenetére
huh az ilyen tengely, meg ilyen kis cumó. itt van pár. 15k körül vannak, és 70-es hengerrel már érdemes beruházni egyre, vagy egy 50es+tuning kipuff combóval, mert viszonylag nagy sebesség növekedést hoz ki befektetéssel. Szóval én is ezért tetetem bele Ha minden igaz hétfőn meglesz. A főtengely már vár a boltba, végáttételről nem tudok még semmit. Rem az is lesz. Szerelőm aki szerzi Győrbe szokott járni érte. www.citybike.hu asszem ez nekik a boltjuk, de sok minden nincsen rajta. www.egumotors.hu oldalon pedig az én robimhoz /malaguti f12 lc/ van most 3 féle végáttétel is. Mondjuk valami 10-20%osat akarok bele tenni. szóval nem a legdurvábbat, mert a végén a gyorsulás lesz olyan tepedt, hogy vissza üt. elvileg egy +10-20%-ost simán elbír amotor, de a vége durvább lesz
-
a.t.t.i.
senior tag
Az enyhe balesetem óta csinálja ezt az aeroxom.
Azt csinálja hogy mentem vele húzom neki a gázt középig,megy szépen,többet húznék neki vagy kicsit visszaengedem és utána húznám megint akkor elkezd dadogni,erőtlenné válni,a kipufogó hangja is megszűnik.Nem reagál a gázra mintha nem menne a motor.Akkor esik a fordulatszám,nem sokára megint hallom a kipufogót is,akkor megint reagál a gázadásra,pörög fel,de nagyon sose.3x le is állt,utána beindult,de megint előadta magát.Olcsó olajtól amit hirtelen beleöntöttem nem lehet ugye?Én csak arra gondolok hogy vagy sok vagy kevés a benya.A szivatót is mondták,hogy lehet be van huzva.elől megnéztem,nincs.Rakhattam ugy vissza a burkolatokat hogy huzza valahogy?ötlet?Probáljam esetleg gyrtya nélkül rugdosni?
Ezt a hibát már az ütközés után kezdte csinálni.de neki csak egy sima oldalra borúlás,kis lökéssel volt.Létezik hogy etől mondjuk a keverék aránya megváltozott?
Amikor menet közben,nem megy a motor,probából ráhuztam a szivatót és egyből erőre kapott.mit csináljak? -
GodHeart
senior tag
válasz a.t.t.i. #1910 üzenetére
nem hiszem, hogy a karburátorral lenne gond, mert ha megy, akkor egy idő után ha valamiből sok is van benne az kitisztulna. Foggalmam sincs mi lehet a hiba, de én nem gyanakszok a karbira.Attól függetlenül szét lehet kapni, legalább így tuti kizárod! Mert az lehet, hogy valami esetleg elmozdult benne, és az okozhatja a problémát... Próba cseresznye.. ess neki!
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1913 üzenetére
Nem jössz fel icq-ra?
Egyébként észrevettem hogy a levegőszürőház,csonkja ami csatlakozik a karbihoz,kiugrott
a helyéről és lifegett,a házban.Visszapattintottam és tutira vettem hogy ez volt a gond.mentem vele és megint ugyanazt csinálta.Volt hogy utcahosszakat lementem full gázzal,sűrűn visszaengedve a gázt és ujra meg ujra meg huzva és jó volt.Aztán megint csinálta.Nem értem.Van a karbin 2 csavar,de azért nem akarom elállitani,mert a borulás
elött minden rendben volt,egy fixen álló csavar nem mozdul el.Egy csomo cső megy a karbiba-ki.egy még a vizpumpához is.a vákuum az honnan jön? -
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1914 üzenetére
Sajna nem tudok most icq-zni, de a szívócsonknál a csavart meghúztad rendesen, mondjuk nem szabadna neki kiesnie, de addig amíg nem találod meg azt, hogy hol szív falsot, addig tényleg nem érdemes álítgatni. Ha megint elkezdte ezt a fulladást, akkor valószínű megint kijött a helyéről. Nem tudom, hogy nálad a forgattyúsházból szívja a vákuumot, vagy a karbiból? Nézd meg, hogy nincs-e kirepedezve ez a cső, vagy kiszakadva, ha visszacsavartad a karbit a szívócsonkba, és jól meghúztad. De szerintem csak jól meg kell húznod azt a pántot, és jó lesz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1915 üzenetére
Ja, rosszul olvastam, szóval nem a karbi jött ki a szívócsonkból, hanem a légszűrőcsonkja a karbiról. Na, azon van egy szorító gyűrűszerűség egy drótból, amit pontosan abba a bizonyos nutba kell beleraknod, mert úgy szorul rá a karbira. Ha ezt jól felrakod, nem fog falsot szívni. Jól rá kell tolni a karbira, amíg nem áll meg. Nézd meg, hogy meddig mehet bele a karbi, úgy látod, hogy jól raktad-e vissza.
Explosión de dos tiempos
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1916 üzenetére
Az biztos jól illeszkedik mert pontosan a gumi nutjában van a rót szoritó és fullra feltoltam a karbira.Most arra gondoltam hogy nem szivhatott valami dzsuvát be a karbi.
De hogy egycsapásra a baleset után már igy menjen,ezt nem értem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1917 üzenetére
És még ezután is ezt csinálja? Akkor lehetséges, hogy tényleg belement valami, de nem hiszem, hogy egy borulástól elállítódna az úszószinted.
Hát egycsapásra falsot szívott, azért lett ez. De ha leugrott a levegőszűrőd, akkor azt hallanod kellett volna, mert alul elkezd hangoskodni. Szóval hallod ahogy szív a karbi. Mivel nincs rajta légszűrő, elkezdi kiköpni a benzint, és fullgázon elszegényedik.Explosión de dos tiempos
-
Den
veterán
ezt nézd meg [link]
na a kisebbik csöven is rajta van-e jól a gumi?
esetleg a benzincő,nincs-e megtörve vhol, vagy megcsavarodva?www.simson4t.hu
-
Mogyi 2
csendes tag
Hy mindenki!
Volna egy olyan problémám, hogí van egy Yamaha Jog 1 nálam használatra eggyik ismerősömé és nagy gonban vagyok vele mert nemigazán akar menni a moci meg lett generálozva és aki összerakta nemigazán volt hozzáértő ahogy én sem.Az volna a kérésem hogy tud e valaki segíten nekem hogy hogyan kell beállítani a karburátort.És hogy hova milyen cső megy rá a karbira mert nem tudta az illető és kikötötte még a külön olajzást is.
Ha valaki valami információval esetleg valami fényképpel tudna szolgálni azt nagyon megköszönném mert így szinte használhatatlan a moci.
Segítségeteket előre is köszönöm szépen.
Mail: mogyinak@gmail.com -
rebel56
tag
Sziasztok!
Tervezünk venni egy robogót anyukámnak, de semmi elképzelésünk sincs. Anyagi okok miatt valószínűleg használtban kell gondolkoznunk.
Szempontok: legyen
- megbízható - kevés vagy inkább nulla szerelési igénnyel
- kis súlyú
- alacsony fogyasztású
Teljesítmény, gyorsulás nem lényeg, de 50-es utazó azért jó lenne.
[Szerkesztve] -
rebel56
tag
És mi lenne értelmesebb választás, újonnan például egy Keeway Huricane, vagy használtan valami márkásabb? /Alapesetben azt a márkát kerülném, nagymotorban nem sok jót hallottam róla./
-
Wray
újonc
-
tiv61us
őstag
micimackonak kene egy komar, vagy riga, mert le van lassulva, melyiket ajanljatok?
"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
GodHeart
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1922 üzenetére
Ahogy nézem a motorból a karbiba menő cső az lesz a vákumcső. A forgattyúsházból szívja a vákumot, de ha tőben el van repedve, akkor az is okozhatja az elszegényedést, viszont ennek jele az, hogy a forgattyúsházból jön kifelé a benzin mellé kevert olaj egy része... Azt a csövet ki kellene cserélni, minél előbb, mert a port meg mindent eleve a főtengelyhez szívja be. A matricát nem felejtem
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1939 üzenetére
Elrontottam. Elég kuszák a vezetékek, a lényeg az, hogy a legvékonyabb csöved az olajcső. Ez be van kötve a karbiba, a blokk vízpumpája felől jön ki. Az ezután következő a vákumcső, ami vagy a hátsó kereked mögött van az öntvénybe bekötve, vagy a karburátorból jön ki és mindenképp belemegy a vákumcsapodba - ahonnan a benzincső is jön (ami a legvastagabb) .
Ha tudnál egy fotót készíteni...
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1943 üzenetére
Az a cső ami nem megy sehova,az a közepén meg van törve és levan szoritva,tehát lezárva,és 1 az 1 ben bemegy a motor és karbi közé.A két cső( a rajzon fekete és piros) a karbiban csak össze vannak kötve, a hengerfejnél meg mind2 csonkja le vad dugózva(lehet azért mert lukas volt a fekete cső).Arra gyanakszunk hogy vagy hütű vagy fűtő viz keringett benne.(ennek vajon ha nincs bekötve van valami negativ hatása?)Azt kellene megprobálnom hogy kicserélni a csövet,kivenni a dugókat és megnézni mit csinál.De mint irtam neked a privibe,már megy.a karbi alján volt egy kis összegyült apro kövecske,szerintem a balesetnél lepattant levegőcsonknál szivhatta be,az aszfaltról(mert járt a motor).
-
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1944 üzenetére
Túl sok hatása nincs annak szerintem, úgy értem, hogy nem azért szegényedett el. Viszont mint már írtam a Yamahákon egyáltalán nincs átlátszó cső, úgyhogy azt már egyszer megpiszkálták valami miatt. A másik, hogy most jutott eszembe, hogy ha fennakad a tűszeleped, akkor sem szabad folynia a benzinnek, mert leállított motornál a vákumos benzincsap elzáródik, max akkor folyhat egy kicsit, ha jár a motor. Ha viszont álló motornál is folyt, akkor ki van iktatva a benzincsapod. És szívhatja a falsot a vákumcsőből, ha nincs ledugózva, pláne, ha ki van repedezve. Attól függetlenül, hogy most jól működik.
[Szerkesztve]Explosión de dos tiempos
-
Tigi
őstag
Na ma végre elkezdtem tesztelni a kis Agility-t.
Eddig nagyon pozitív a dolog csak ezek a rohadt utak ne lennének ilyen rosszak
Eddig beletettem 63 KM-t , de ha minden jól megy akkor hetente több mint 200Km lesz benne.
Bent a cégnél mindenkinek nagyon teccik a robi, páran ki is próbálták.
Mondjuk a reggel erdős résznél kicsit ráfagytam a mociraAzt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz GodHeart #1947 üzenetére
Egyébként lehet, hogy abban is benne volt még a folytás+bejáratós volt.
Néha próbálgatom, hogy kicsit jobban meghúzom a gázt és azért megindul még így is.
Egyébként nekem is elsődleges a fogyasztás.
Nemtudom, hogy a Typhoonal mi lehetet a gond a magas fogyi miatt, de már arra is gondoltam, hogy az autómata szivatója lehetet rossz és azért evet sokat, mert 1 tank benyával nemtudtam elmenni vele 100 KM-t.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Spórolós topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple notebookok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest