- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josh
tag
válasz ngabor2 #1500 üzenetére
Mindenesetre én nem venném meg, mert ezeket tényleg kínából importálják, és ha már arra sincs pénz, hogy összeszereljék, éshogy minél kevesebb legyen a szállítási költség, akkor ott már nagy baj lehet....
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
vtechun
veterán
válasz GodHeart #1490 üzenetére
távol kelet =/= kína, a Kymco meg tajvani, nem egykutya hidd el, de majd kiderül, természetesen szétnéztem a piacon, mielőtt megvettem volna, s mivel rosszat nem hallottam róla, ezért esett a választásom erre. 4 utemu, szoval kulturaltabb, kisebb fogasztasu a motorja mint a 2 utemueknek. gazdaságosabb a működése. használt szarokat meg elvből nem veszek, igaz volt régeben egy 1983-as honda robogom, es mindenféle karbantartás/szervíz nélkül beleraktam 20-30 000 km-t De végül már megadta magát ilyen volt : Tehát olvasgattam kb 1 évig a neten a Kymco Agility-ről, rosszat nem hallottam róla, megbízhatónak, jó vételnek tűnz, és tűnik még most is. nem szabad a Kymcot mondjuk a Keeway-jel összekeverni.
[Szerkesztve] -
bagesz
csendes tag
Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni.Van egy aprilia gulliver robogom.Azt szeretném megtudni hogy holvan benne a gyári folytás.És hogy annak kiszedése mennyit segit a menettulájdonságon.Én 110kg vagyok szeretném ha egy kicsit jobban vinne.
-
pini1020
tag
Leggyakrabban a kipufogóbna van a folytás! Amit ha nem akarod elrontani akkor mesteremberrel kiszedeted, de ha van 1 kis barkácsszellemed akkor te is kizedheted! Az is lehet hogy a variátornál van a folytás az már gázosabb.Erről én se tok pontosabbat, de a kipuf ha eredeti akkor abban van folytás.egyébként mennyi megy most a gép?
Itt találsz 2 olvasmányt ha elolvasod többet megtudsz a kipufogó folytásáról:[link]Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
bagesz
csendes tag
válasz pini1020 #1506 üzenetére
a robogom 60-al tud menni,de nagyobb lejtőn lefelé 75-ig kimegy a mutató,de ott már az áttétel vége.a kipufugót már szét szedtem a torok csonkba belevan hegesztve egy jóval kissebb átmérőjü cső,gyárilag,gondolomez lehet a fólytás,csak eddig nemmertem hozzá nyulni.meg úgy vettem észre mintha nem pörögne igazán.addig is köszönöm a segítséget.
-
golyani
addikt
én úgy tom vagyis az én robimba -aerox- 3 van:
egy alátáét va a két variátor kúp vagy miközöztt az nem engedi kinyílni.
egy behegesztett cső va na kipuffba úgy ha az belelóg a csőbe(áramlástörőnek hívják hivatalosan)
és asszem van egy a beömlőcsonkban egy kis kitörhető pöcök, ami szűkíti a beömlőt.
de lehet elektronikai is a folytás... -
Papa-Georgo
senior tag
Ilyesmire gonoldsz? [link]
Mert ezt a csonkos csövet vakcsőnek hívják, olyan mint a vakbél... kis túlzással. gyári folytás. de meglehet oldani házilag is, vagy opedig új kipufogóval...
[Szerkesztve]''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Papa-Georgo
senior tag
Amúgy yamaha jog 3kj-hez tud vki vmi robbantott ábrát? motorról eseleg, meg stb. szerelés könyv vagy hasonló...
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
bagesz
csendes tag
válasz Papa-Georgo #1510 üzenetére
az én kipufogócsonkomba egy kb 8-10mm átm.cső van belehegesztve kb 5cm hosszan,és a külső csövön van két furat min keresztül látszik a belsö cső.eddig még nem mertem kivágni belőle,megpróbálok szerezni egy üres csonkot és azzal megpróbálni a motort.hallottam olyan motorokról ahol azt a csonkot bejáratás után a szervizben kicserélik és ettől valamivel jobban pörög.
-
Papa-Georgo
senior tag
ha maga a cső a belső zárt cső, akokr értem, mert akadály és így csökkenti a teljesítményt...mivel nem tud annyira sokat kifújni. de ha nem zárt, hanem nyitott, akokr már kevésbé ... mert akkor azonm is átmegy, és csak falvastagsábna van vmi...
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
golyani
addikt
én amj msot hétvégén visze m folytatlanítani a mocit ha kapo addig jogsit
erről ki tud vmit?
[link] -
etnies
senior tag
En mar folytas nelkul hoztam el a motort
Volt a kipuban, variatroban es a karbinal.
Elvileg kiszedtek mindent, meg nem tudom, mert bejaratos a motor, egyszer huztam hatvanig, 40-45-nel megallitom a gyorsulast."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
oksa.
csak azt nme tudom h kiszednek-e mindent???
mert talán olvastam vhol olyat h nem mindent szedtek ki..
de az olvasatok alapján olyan 70-80 körül kell mennie. úgy vmi 5-5,2Le mocorog benne így folytva 2,7 és félgázon 48-50 körül megy a saját órája szerint ami olyan sacc/kb 3km/h-t csal fölfelé szal ez olya 45-47, de ez a kutyát se érdekli.
télleg milyen kipu-t vettél rá? abból ki lettek szedve a folytások?
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz golyani #1520 üzenetére
Hat megkerdezed a szerelot.
En a motorom a magyarorszagi importornel vasaroltam es helyeztettem uzemben, ott azert van mar eleg nagy tapasztalat ilyen teren. Valoszinuleg kotelezo szervizeket is ott fogom megejteni, de ez meg kerdeses.
Igy nez ki a motorom (picit mas az idei fenyezes), latszik a kipuffogo, gyari sportdob katalizatorral. [link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
na én gépemről itt vannak képek:
[link] -
bagesz
csendes tag
nekem van egy 1980-as kiadásu vespa 50 speciál-om,kormányváltós 4 sebességes,igazi vas.kicsit lomhának tűnik de amikor felpörög mint egy stilfürész akkor megindul mint egy golyó.autóval bemértük egyenes uton 85-el mentem vele,de a saját órája is ezt mutatta.5-6-éve nyúzom,csörög-zörög,majd szét esik,de megy.a váltója borzalmas,meg kell szokni.most a nyáron szeretném felújítani.nagyon szeretem ezt a gépet.mindenkinek tudom ajállani,jó vele nosztalgiázni.
-
bagesz
csendes tag
én nagyon szeretem a régi motorokat.van 2db pannoniám,danoviám,javam,csepelem, meg 2bd robogom,meg egy k-100-as bmw-m,van egy motoros bandánk is akikkel sokat járunk találkozókra már vagy 15-éve rendszeresen.sajnos a nagymotorosok,akik aszthiszik magukról hogyövék a világ mert aputól kaptak valami nagy dögöt és le nézik a robogosokat,a kismotorosokat.én 82-óta motorozom,tudnék nekik mesélni hogy a kis simsonommal merre jártunk mijen jókat kirándultunk.imádok felülni a 100 le-s motoromra,de ugyan úgy szeretek a jó öreg vespával is menni egész nap eltudok vele bojongani,nam szabad ezeket a régi értékeket veszni hagyni.
-
etnies
senior tag
Ha mar mindenki vagizik, had jegyezzem meg halkan, neme digitalis az oram, a fordulat anaolg csupan
"önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
válasz golyani #1533 üzenetére
én?
tövig, majd fék.. tövig, majd fék, tövig, majd egy kicsit félgázon, mert autó van előttem.. aztán tövig, és fék
Eddig 3 liternél mindig megállt. Télen mikor decemberben motoroztam vele, akkor kicsit hamar kifogyott a tank, de akkor nem mértem, és december 10 körül eltettem, szóval hóba nem használtam, majd ha msot jobb idő lesz előveszer újra! Már alig várom csak lenne jobb idő!
etnies: ööö ilyen a motorod műszerfala!? Pöpec...
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz GodHeart #1535 üzenetére
Nem, az en fordulatszam merom hatlapja feher es a szamok feketek, ennyi a kulonbseg.
Szep a muszerfala, de sajnos ennek se esik kezre az index.
Nem ultem meg olyan robogon, ahol kenyelmesen tudam volna kapcsolgatni az iranyjelzot, lehet, hogy a kezemben van a hiba?"önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
télleg tárcsafékzárak elég megbízhatóak??? szertnék venni a robira eggyet.
meg kellene vmi kesztyű de nem olyan mint a sportmotoros kesztyű ami túlnyúl a csuklón, hanem olyasmi mint a krossz kesztyű. van iylen vagy vehetek krossz kesztyűt? -
etnies
senior tag
válasz golyani #1539 üzenetére
Elvileg ket okbol kezdtek el hasznalni a motorokon a digitalis kijelzoket:
1. Pontosabb
2. Azt mondjak a szakertok, hogy eltereli a figyelmet a vezetesrol, ezert balesetveszelyes.
Amugy ez sotetben nagyon durvan nez ki, barmilyen ismerosom latta, teljesen ledobbent a latvanytol, En is a mai napig."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz golyani #1538 üzenetére
Tarcsafek zar bohockodni jo, de semmi ertelme.
Mondok egy egyszeru peldat. Lerakod a motorod, kormanyzar be, tarcsafek fek.
1. Felrakom az elso vagy mind a ket kereket valami gurolo szerszamra (gordeszka, roller, beka, akarmi) es egyszeruen eltolom a motort
2. Ha az elso kereken van a zar, 2 perc alatt le lehet szerelni.
3. Odaallok egy utanfutoval, kisteherautoval, wagon R+ -al es berakom a motort fel perc alatt.
A motorokat biztonsagosan csak ugy lehet rogziteni, hogy veszel egy legalabb 15.000-es Abus lancot es lakatot es valamihez odalancolod a motort. En a lampakat szeretem, mert azt ha elvagjak, akkor csunyan agyon lesznek utve"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz golyani #1541 üzenetére
Mire es mikor akarod hasznalni?
En nyarra vettem ezt. Vekony, gumirozott, jol szellozo es szep. Szine passzol a motorhoz es a bukohoz.
Telen egy Columbia sikesztyut hasznaltam iden, 0 fok alatt fel ora alatt lefagyott a kezem, de ot foktol rendben van. Kene ilyen szelterelo akarmi a kormanyra, lehet jovore veszek."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
ahaha.de monnyuk itt miskolcon azér van egy kis közbiztonság és ha suli elé beparkolok vele ott még forgalom is van meg ha megkérem a portás nénit lehet még néha rá is néz. meg van egy gagyi bicajtároló, de hát az mint halottnak a csók.
mag falun vagyok innen se olyan gyakran viszik el. csak mittomén ha nincs kulcs akkor még el se tuggyák tolni, nem jár mindenki gördeszkával meg párosával a vállas emberek h robogókat lopjanak cask h legyen vmi. és mert hogy gondolom ezt nehezebb leszedni mint egy láncot.
ja meg nincs 15 ezrem abus lakatra tom h minőség olvastam tesztem bicajos újságba ilyen 2m-es erővágó kéne hozzá etc.
kesztyű mosmár főleg tavaszi nyári kéne max ha hideg van alá veszek egy kötött kesztyűt most is ezzel mászkálok.
[Szerkesztve] -
stargazer
senior tag
szeretnék valami motort. vívódok sokmindenen. a legtöbbet munkába járni használnám naponta (5 km kb oda). ha ezt nézem akkor egy robogó lenne a legjobb. de azért nem lenne rossz az sem ha olyan lenne amivel esetleg el tudnék döcögni anyámékhoz hétvégente főuton 20km-re. arra kicsit keveselném az 50 köbcentit. ahogy így olvasgattam a fórumot, a yamaha jog-ot sokan dicsérik. nekem is ezt ajánlotta egy haver ha használt robogó mellett döntenék. kicsit kis testűnek tartom, elég magas vagyok, lehet hogy kicsit nagyobb testű gép kéne láttam már hozzám hasonló magasságú emberkét ilyen kis robogón és elég hülye látvány volt.
főuton ahol 90-nel lehet menni nem szivesen mennék 50-es géppel. még a kocsit is kegyetlenül megdobja egy mellettünk elhúzó kamion vagy akár nagyobb autó, és ahogy olvastam ezek könnyűek, könnyű borulni vele nagyobb szélben.
nézegettem a derbi gp1-et abbol a 250-es lenne az aranyközépút sztem a kisrobogó meg a gsr között. lehet hogy horvátba is járnék motorral, ugyhogy arra meg jobb lenne egy nagyobb (gsr). nem tudom mennyire nagy motornak számít egy gsr. most fogom letenni a motoros jogsit. nem túl nagy falat kezdőnek egy ilyen motor? szivem szerint hamár nagymotorra teszem le a vizsgát akkor nagymotort vennék és lehet hogy a 250-es derbi is csak félmegoldás lenne, két szék közé ülnék a padlóra mert városba talán túl nagy, hosszabb utakra meg talán tul kicsi. én ugy érzem a 600-as géposztály nem olyan egetverően nagy dolog. én igazábol azt tartom középmezőnynek. sokmindent hallani. a régi motorosok azt hajtogatják hogy az ő régi 50 köbcentis simson star motorkerékpárjuk is vitte a 90-et, akkor ezek a mai korszerű robogók simán kell hogy vigyék. de ahogy olvastam ez nagyon változó. van akinél 60-körül van a vége, van akinél 80, de sokan tuningolják a motorjukat, ugyhogy nem kaptam tiszta képet. a fogyasztásrol se. valszeg leggazdaságosabb lenne egy 50-es robogó bár az is van akinél 2-t, van akinél 4-et eszik. a gsr ha nem öngyilkos módon megy valaki akkor 5-6 literrel elmegy. legalábbis ezt állítják. akkor már nem is annyira szembetűnő a különbség. 600-as motorrol mindneki csak lebeszél. mindenki azt hiszi hogy meg akarok halni...
a másik, hogy bár ugy érzem hogy kegyetlenül szeretnék valami motort, tehát megdobogtatja a szivemet ha csak ránézek egy dögösebb járgányra, akkor sem lehetek biztos benne hogy meddig fog tartani ez a szenvedélyes hozzáállás. mindenki mondja hogy ne vegyek drága motort mert csak megunom, eladom, bukok rajta egy csomót. arra gondoltam, hogy bérelnék, idén nyárra, és ha nyár végén ugy érzem hogy jövőre is szivesen elővenném, akkor merhetem gondolni hogy hosszabb távú elképzelés lenne a motorozás, és akkor módosítanánk a szerződést részletfizetős vásárlásra.
szerintetek?
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...