Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz _seth_ #11814 üzenetére

    Főúton óvatosan. A nagytestűség tényleg nem rossz,
    a nagy kerék is előnyös, csak elveszi a csomagtartót.
    Ha 45-tel mész, letolnak az autók, neked veszélyes...
    A 72 jó végsebesség, csak kérdés, milyen gyorsan éri
    el, ha 50-60-at jól tudja tartani, azzal lehet közlekedni.
    100 forintért én is veszek. Kettőt.:DDD A 1,5L szerintem
    kamu, esetleg iszonyat nagypapisan, hosszú távon...
    (Városban, dinamikusan közlekedve kizárt: 2-3-at tuti
    benyel, ha 4T. A 2T többet, de ezért jobban is megy.)

    Hátsó dobozt különböző áron lehet venni: gyártmány
    s méretfüggő, de általában 10K környékéről indulnak;
    ha tartókonzolt is kell venni, az rádobhat - nem kicsit.
    (Ha már rajta van, az jó, mert nem kell vele vacakolni.)

    Ha 12V rendszerű, akkor 12V akku van benne. Naná,
    hogy van benne generátor, hiszen lemerülne az akku.
    A berugókar pont lemerült akku esetén jön jól, mikor
    nem tudja (vagy éppen tudja, de nem eléggé) forgatni
    az önindítót... Berugókar nélkül egy akkulemerülés a
    motor mozgásképtelenségét jelenti: sz*r ügy... (Ugye
    a legdurvább terhelés az akkunak épp az indítózás...)
    Van aki szinte mindig a berúgókart használja, mert pl.
    azt szokta meg, vagy azt tapasztalja, hogy úgy inkább
    indul a motor, mint önindítóra. Van, aki fordítva: én pl.
    a korábbi robogómat sosem rúgtam be, pedig volt rajta
    berúgókar. A mostanin nincs: lemerült aksim már volt.
    (Mondjuk konkrétan sz*r aksi volt: nem a motor sara.)

    Ha jól tudom, a modern 2T-be ugyanúgy simán kell a
    95-ös benyát tolni (nem is igen lehet kapni keveréket
    kúton manapság), és az általad említett olajtartályból
    magának adagolja a szükséges mennyiséget. (De én
    csak 4T-t hajtottam, szóval erről majd mások írnak...)

    Benzinhez külön keverni tuti nem kell, max. ha valami
    felújítás után bejáratós a henger, akkor szokták írni...

    Szinte minden robogó automata váltós: nincs kuplung-
    kar, ún. röpsúlykuplung van ezekben, tehát ahogy írod:
    gázt adsz a motor felpörög, erre a kuplung fogni kezd.
    Twist-and-go, ahogy a művelt német mondaná.:))

Új hozzászólás Aktív témák