- Windows 10
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Chrisstoffer #155767 üzenetére
A legtöbb sportautónak automata a váltója, és dízelben is van pörgethető , nem is beszélve a jól menőről emlékeim szerint. De nem akarok felesleges vitát: igazad van
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Chrisstoffer #155763 üzenetére
Szerintem az MX5 élményautó nem sportautó.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz Chrisstoffer #155281 üzenetére
A büntid letelt szerencsére.
A fórumtárs csak élcelődött, és nem kimondottan a károdra; a hsz-e végén ott volt a szmájli. Az erre reflektáló hsz-ed volt meggondolatlan szvsz. -
veterán
-
őstag
válasz Chrisstoffer #155018 üzenetére
igen, ezért is írtam a lízinget, de magán vásárlásnál lehet jobb egy használt mint eladósodni
cégnél sokkal jobb az új, mert visszajön az áfabizonyos rozsdánál lehet megoldás, de nálunk a 10 éves transit konkrétan belülről kifelé rohadt
pl. a raktér teteje amihez garantáltan soha nem ért semmi és nem sérülhetett meg, belülről tiszta rozsda volt
a mazdánál nem tudom milyen jellegű a rozsda, ennek utána kellene olvasnicryptot minden termékemért elfogadom
-
veterán
válasz Chrisstoffer #155018 üzenetére
Amit még nem írtál, hogy pl. milyen márkát preferálsz / nem vennél?
Vagy Mo-on újonnan üzembehelyezett keresnél / kintről behozott is érdekel-e?
Hány év / km-óra állásig?+ min. EuroV-öst nézz!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
őstag
válasz Chrisstoffer #155013 üzenetére
nem tudom mennyire gondolkozol hosszútávra, de ha már ennyit rászánsz, lehet hogy újat vennék a helyedben egy kedvező lízingre mondjuk
a mazdák nagyon jók de állítólag akár 4-5 éves koruktól elkezdhetnek rozsdásodni
azt nem írtad hogy cégként vagy magánszemélyként vennéd, ez is fontos szempontcryptot minden termékemért elfogadom
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Chrisstoffer #155000 üzenetére
Q7, 4.2 TDI.
-
Chrisstoffer
újonc
válasz Chrisstoffer #153335 üzenetére
Erre a 3F taglalásán kívül semmi?
-
jozefgucci1
addikt
válasz Chrisstoffer #153335 üzenetére
A SuperB jó lehet szerintem is . Ha diesel akkor érdemes jól megnézni mennyit is ment , mert elég sok a flottás autó .Nincs éve , hogy leadtam három évesen a céges SB-met 1.9 diesel 190K KM-el és az új gazdája aki megvette gond nélkül használja .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Integrale
veterán
válasz Chrisstoffer #153332 üzenetére
De, volt ilyen opcio, az asszony hallani sem akar kombirol, de jol vezetheto auto kell, az A6 Avant 3.0 V6-tal, utobbit teljesiti, elobbit nem, mert az Avant az kombi.
"Bad reklám is reklám too"
-
diegho
nagyúr
válasz Chrisstoffer #153335 üzenetére
A 3F egy oltári nagy baromság. Még a 90-es évek elején jött talán be, azóta azért változott a világ. A Fiat-nak vannak nagyon jó autói, a franciák között is van bőven jó autó a Ford pedig a Focus óta szintén erős. (bár az Escort se volt rossz)
-
vzsryl
nagyúr
válasz Chrisstoffer #153330 üzenetére
Szia!
5 ajtós SuperB-be minden elfér, nem muszáj kombit venni belőle, de még egy Octavia, vagy Mondeo, esetleg Mazda 6 is jó lehet. Mindegyikből 5 ajtós kivitel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Chrisstoffer #153330 üzenetére
Cseréld le az asszonyt és vegyél egy A6 avantot 3.0 V6.
-
-v-
addikt
válasz Chrisstoffer #143413 üzenetére
130-nál mindegyik olyan 3500-3600 körül forog ... [link] [link] az ilyen kávédaráló benzinmotorokhoz akkor se nagyon raktak hosszabb végáttételt, ha 6-os volt a váltó .. pl. 3-mas mazdából is az első széria vége, 6-os váltó volt már a 2 literes benzineshez, de forog pályán az is sokat.. nincs elég kakaó különben, 3e alatt semmit nem csinálnak ezek, vagy nagyobb/turbó benya kell a hosszú áttételhez, vagy dízel ..
Edit: ja nem, a linkelt 6-osnál itt van még hatodik, az elég hosszúnak tűnik .. azzal csak 3100 körül forog 130-nál. Sokat mondjuk ott nem csinálhat[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Chrisstoffer #143413 üzenetére
A közvetlen befecskendezésesnek jobb a hatásfoka cserébe lekokszolódik egy idő után. Többféle módszerrel lehet pucolni (vegyszer, diószórás).
5 vs 6 gang: Az áttételezéstől függ kizárólag de igen, általában a 6. fokozat hosszú áttétel szokott lenni.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Chrisstoffer #143408 üzenetére
Ne keresd kifejezetten a 6-os váltót! Inkább olvass utána, keresgélj, hogy melyik 5, vagy 6 sebességes mennyit pörög 100-130 km/h sebesség mellett! Szerintem mondjuk országútra nem kell a 6. fokozat, mivel általában nem nyílegyenes, relatív sík szakaszok vannak, hanem viszonylag sűrűn kellhet gyorsítani. Ott meg 6. sebességben az alacsony fordulatszám miatt erőlködni fog a motor. Pályán hasznosabb tud lenni. De sokszor a 6 sebességes váltóval csak annyit nyer az ember, hogy többet piszkálhatja a botot. Pl. UFO Civicnél hiába a 6-os váltó, 130 km/h-nál 3400-3500-at pörög (Tsebacsitól meg elnézést, múltkor valóban ő tudta jól, rosszul rémlett nekem a 3100 körüli fordulat ).
A fordulatszám számolásához vannak online kalkulátorok (pl.), csak tudni kell a váltó áttételezését hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Chrisstoffer #143398 üzenetére
A DISI az közvetlen befecskendezéses, valamivel (pár deci) biztos kevesebbet fogyaszt, cserébe érzékenyebb lehet.
5 gang VS. 6 gang: Az összáttétel a lényeg - ha elég hosszú az legmagasabb sebességi fokozata egy adott autónak, akkor kevésbé lényeges a fogyasztás szempontjából, hogy azt az összáttételt 5 vagy 6 fokozat között ösztják szét.
-
footy
addikt
válasz Chrisstoffer #143408 üzenetére
Azt azert erdemes tudni, hogy a 6-os valtok vegattetele nem feltetlenul hosszabb, mint az otosoke.
20-50km-en egyebkent a dizelnek sincs baja. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Chrisstoffer #143404 üzenetére
T25-ből van biztosan, melyik generációt nézted?
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz Chrisstoffer #143398 üzenetére
Az évi 20k km milyen távokon lenne belerakva?
Esetleg egy jó S60, 2.4D-vel? Tudom hogy nem benyás...
-
footy
addikt
válasz Chrisstoffer #143398 üzenetére
A 2gen Mazda 6-bol csak FL utanit vennek, elotte nagyon pattogos a futomu es gyenge a zajszigeteles.
(Az Insignia igazi luxusautonak tunik hozza kepest)
En megneznek egy Avensis-t. -
válasz Chrisstoffer #142277 üzenetére
Szívesen. Ugyan ezen műsorban volt nagy tesztelve a CR-V . Szerintem érdemes megnézni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Chrisstoffer #142268 üzenetére
Ők majd indokolják. Nekem amúgy ő tetszik a legjobban mindenféle téren.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz Chrisstoffer #142265 üzenetére
Turbotol nem kell fosni, foleg egy uj autnal ot ev garival. Nem kell balfasz modon hasznalni, asszonyt is legrosszabb esetben tarkon vered ketszer es megerti, hogy hidegen nem nyelezzuk es indulaskor-leallitaskor hagyjuk egy percet helyben jarni. Hunyadi amugy is megbizhato marka, be mernem vallalni ezt a gepet. Amit "buksz" a vetelaron, az hamar visszajon azon, hogy lutri nelkuli uj autoban ulsz, ami nem kettobol lett osszerakva, nem tekergettek az orajat es van ra garancia.
-
őstag
válasz Chrisstoffer #142255 üzenetére
[link]
ezzel még előzni is lehet akár, ezt vedd[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz Chrisstoffer #142265 üzenetére
CR-V szavazók.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
sasa134
addikt
válasz Chrisstoffer #142260 üzenetére
Ne is filózz szerintem, Honda CR-V 2.0L benzin. Apósom fél éve vett egyet, újonnan, elég sokat ülök benne és vezetem is. Mindenben megfelel a követelményeidnek, sok fejfájást nem fog okozni az üzembentartása, nagy, kényelmes, biztonságos autó.
Avanti Roma
-
zoo8800
veterán
válasz Chrisstoffer #142255 üzenetére
pl. CR-V
vagy IX-35
Utóbbi nem lehet túl fickós a szívó 1.6-tal, de benzines SUV-ból nincs nagy választék.
Egy Volvo XC60 vagy egy BMW X3 se lehet rossz, de épp egyet se találtam, ami megfelelne.Ha én benzines SUV-ot szeretnék 6 milla környékén, akkor ezt venném. Tudom, a kereteden kicsit felül van, és új is...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Kornel
veterán
válasz Chrisstoffer #142257 üzenetére
Értem én .
Ennek ellenére a SUV közelében nem lesz egy kombi praktikussaganak.
Persze ha szeret az asszony legozni, akkor az általa nem kizárt sedannal pl. gyakorolhat pakolás közben 😉
A linkelt mazda 6 kombi pl. nem egy "tipikus" kombi kinézetű autó formáját tekintve.
Ha nekem most lenne ennyi pénzem autóra, biztosan ezt venném, aztán ha végképp nem tetszik a kombi, akkor ott a sedan. -
Kornel
veterán
válasz Chrisstoffer #142255 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó