-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #87292 üzenetére
Ez egyébként rohadtul igaz. De biztos nem rossz szándékból.
Itt az ajánlók többsége ahogy mondod autómániás és nem utolsó sorban igényes. Ezért a saját szintjükhöz mérten próbálnak ajánlani is.
Próbálják kihozni a keretből a legtöbbet. Legyen kényelmes, fogyasszon keveset, de menjen jól, ne kelljen rá sokat költeni stb... Aminek persze az a vége amit itt is látni néha... Lásd 1 millió alatt nem lehet "jó" autót venni. Persze a "jó" már mindenkinek mást jelent.
Lásd autóápolás topik, ahol az egyik fazon 2 naponta porszívózza az autót és mittomén 3 naponta meg mossa... de ha lehetősége van rá akkor minden nap.
Na ez olyan extremitás, amire az átlag érdeklődők 90%-a egyáltalán nem vevő és tényleg nevezhető túlzás kategóriának. De akinek ez a hobbija, mániája (autó) annál ez teljesen érthető. Sajnos vagy sem de a többség csak használni akarja az autót és ennyi.De ahogy előttem is írták, ez van minden topikban. Milyen monitort vegyek topikban kb csak a Dell IPS létezik, az is max 3 fajtában. Az összes többi "szar". Milyen vga-t vegyek topik dettó. Ha nincs minimum 16 magos i7-es procid akkor ne is vegyél végéát mert úgyis limites lesz... (na persze...)
-
Bdanyy
addikt
Szerintem meg inkább G4, akkor mostmár mégsem jobb annyival?
Nekem speciel az F astra a saját korában sokkal jobban bejött, mint a G. Igaz előbbiben csak utaztam, de utóbbit vezettem is.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
!Overdose! #87390 üzenetére
Rajtam kívül még 2 is írták ,hogy jobb. Szóval ez nem mánia ,hanem ez a valóság.
-
válasz
!Overdose! #87392 üzenetére
Valóban, csak gyenge egy akkora bódéhoz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #87392 üzenetére
Ez valahol természetes, aki vesz egy kalapácsot, az elkezd mindent szegnek látni. Többen vannak, vagyunk, voltunk már így, majd lesz árnyaltabb a kép. Rajtam is sokat röhögtetek annak idején, hogy FOCUS, pedig tudatosan figyeltem, hogy ne erőltessem.
Persze ettől a helyes válasz még mindig focus, csak most már megtartom ezt az infót magamnak, amíg nem akarom eladni
-
Ne a sportmodellből indulj ki. Vegyünk egy fapados belépő modellt mindből. Anyaghasználatban összeszerelési minőségben nincs sok különbség a fóka a golf és az astra között. Nagyjából ugyanazt nyújtja mindhárom.
(#87373): mi bajod a astra g-vel? Ár/érték arányban toronymagasan veri mind a golfot mind a focust. Tengelytávban kevesebb mint egy centiméter a különbség a focus és az astra között. Belül egyforma lehet a kettő, golf itt valóban elvérzik az szűk hátul. az meg hogy buta futóműve van nem oszt nem szoroz sőt az egyszerűség nem mindig hátrány.
(#87354): Az csak egy dolog, hogy én ezen a véleményen vagyok, az tényleg nem jelent semmit.
Amikor az autós szakújságírók zöme is ezen a véleményen van azért azzal már elég nehéz vitába szállni.(#87374) Typhoon47: Szerintem semmi köze ehhez. A pdtdi 150 4motion szarásig tele van elektronikázva mégsem "romlik el soha".
(#87387) AMD Power: nekem sincs bajom az astrával. Adott pénzért az nyújtja a legtöbbet a három közül. Kár, hogy nincs bele normális dízel motor.
-
hdman
őstag
válasz
zsolt19900 #87380 üzenetére
2 perce hívtak a Transporterre: telefonban 350 ezret akart alkudni, pedig nem árulom drágán, sőt az egyik legolcsóbb
BOLOND!
FONTOS KÖZLEMÉNY:
Ha footy-n kívül van még valaki, aki ausztriában lakik, vagy tisztában van az osztrák autós dolgokkal, légyszi dobjon már egy privit. Kérdésem lenne, ami nem autóbehozatallal kapcsolatos
köszi
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz
zsolt19900 #87383 üzenetére
Értem. Így is kellett volna engednie. A hibákról tudnia kellett. Ha tudott, akkor átverés szagű. Ha nem tudott, akkor meg vajh mennyire volt gondos gazdája?
-
Bling95
őstag
Hat akkor nem ez lesz a tied
2 ezres benzines ( 90%ban varosi hasznalat ). Es csak attraktion felszereltseg ( ugye ennel feljebb van meg a revolution). De piros es manual valtos
Es 99%ban nem en fogom hasznalni
Peterke: az 5osunket meg ma elvittek . 8 ev, 252 ezer km .
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz
#10726912 #87382 üzenetére
nem odahívva állapította meg a szerelőm, hanem elvittük a műhelyébe és ott lett megnézetve
azért annyira nem volt rossz állapotban az autó
hogy ránézésre 100k lett volna a gáz
axiálcsuklók (+ a vele együtt járó dolgok), középdob, hátsó lengcsillapító szilent és első fékek
ezek cserések, az első fékek az akutak a többi kb. ráérős dolog, ezért gondoltam, hogy azért legalább egy 20-30at azt mondja, hogy jó 580helyett 550 és vigyed, ha itt a kp és már 2 hete várok rá, hogy megnézhessem
-
#10726912
törölt tag
válasz
zsolt19900 #87380 üzenetére
Teljesen igazad van, odahív, azt mondja, hogy de rendben van az autó, viszel szerelőt, az ott (nem szakműhelyben!) megállapít-feltár 100 ezer forintnyi hibát, s a kedves eladó meg nem enged semmit...hát...reméljük, rárohad az autó. Teljese jól tetted, hogy nem nézegetted tovább, lehet, hogy van azon kívül rejtett hiba bőven. Ez nem a Te részedről volt kupeckedés.
-
zsolt19900
őstag
szépen sorban:
érdekes, amikor én hirdetek bármit is rögtön 20-30% kal állnak elő a magukat komoly vevőnek tituláló személyek
és igen jól beszél a kolléga, ha ezeknek a hiányosságoknak az egy részét -nem nem az összeset- felvállalja és azt mondja, hogy: figyi teszem azt az eredetvizsgát elengedem neked, az kb egy huszas, na annyit engedek akkor elviszed?
ott volt a szekrényben itthon a zsé, kpban vinném a kocsit mivel kell.... ennyi
se több se kevesebb
-
SpaceKombajn
aktív tag
Talám mert a leírásban, telefonon nem adnak tájékoztatást a hibákról(sőt személyesen sem, ha tudod keresd meg alapon), és annyiért amennyiért adja az eladó, ő szerinte hibátlan. Szerintem jogos, hogy a felmerülő hibák miatt valaki a javítások árát le alkarja alkudni. Ezt általánosan írom, nem a konkrét pédányra.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz
zsolt19900 #87361 üzenetére
De abban mi nem korrekt, hogy valaki azon az áron hirdeti meg az autót, amennyiért hajlandó megválni tőle? Nem is értem, a kupeckedés miért kell, hogy alap legyen...
-
rgqjx
aktív tag
válasz
zsolt19900 #87361 üzenetére
Ha 50-100-al többe kerül és mikor felteszed a kérdésed, hogy mennyi az alja, rávágja a jelenlegi árát, megvetted volna?
Félre ne érts, nem kötekedni akarok, csak kíváncsi vagyok, hogy szerinted miért kéne engednie az általa meghatározott árból? Feltételezem a jármű állapotával ő is tisztában volt. -
-
Bling95
őstag
Na mazda 6 kombi megrendelve , augusztus kozepen erkezik
-
Bdanyy
addikt
Mondjuk a legtöbb ismerősömből ítélve nem hozza lázba őket egyik autóbelső sem, a futómű meg még annyira sem
Leginkább csak a külső ami megfogja őket egy egy autóban.
-
Tényleg ne mert a fóka a jó futóművön kívül semmit extrát nem tud felmutatni az akkori konkurenciával szemben (Astra G, Golf 4, Corolla). Egy minimális szépérzékkel megáldott ember sugárban okád kifelé a fókából. Rettenet bazári a belseje, ez nem egyedi ez geci ronda. [link] Mondjuk a fordnak a beltéri dizájn sosem volt az erőssége. Az mk6 fiesta is olyan a nagy buta gombjaival és szögletesre tagolt középkonzoljával, hogy sírva ültem bele. Egy Transit-ban még csak csak megbocsájtaná az ember azt a baltával vágott prosztó belteret mert az egy haszonjármű de egy fiestában nem.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87361 üzenetére
Tetszett?
Laraxior: A6 allroad mond valamit?
-
Bdanyy
addikt
válasz
Laraxior #87359 üzenetére
Bitpork?
Tolatóradarnak én is örülnék néha ha lenne, de MK1 Octaviához gyárilag szerintem sosem volt, az utángyártottól, fúrástól kicsit tartok.
Mondjuk az A6-ok azok szépen felszereltek voltak általában amiket láttam, cserébe nagyon szar állapotúak, mondjuk ennyi tulaj után érthető, pedig az a forma nagyon tetszik. És a méret is kellett volna párszor, mert kényelmesen max 3-an férünk el az enyémben
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz
MunezXBK #87360 üzenetére
jajj nagyon-nagyon tettszett a kis lupo, csak ez a párbeszéd, hogy szépen megkérdezzük mennyi az alja, erre azt vágja rá, hogy ennyi ha nem kell ennyiért akkor viszem pécsre ott megveszik... tényleg mi teljesen korrektül álltunk hozzá, akkor tegye már ő is úgy
amúgy tényleg a külseje belseje 1-2 apróbb esztétikai hibát leszámítva kellemes volt, és alul megnézve is csak 3-4 dolog ami cserés rajta
de mindegy, lehet hogy még rátelefonálok, majd kiderül. Megrágom a dolgot, mert "megfogott" a tdi varázsa, hogy úgy mondjam
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87358 üzenetére
Lupo jóval kényelmesebb, ez a Clio hobbitoknak gyártódott.
-
zsolt19900
őstag
ezek mennyire élhető autók, arra amire a lupo is kellene?
-
válasz
Typhoon47 #87350 üzenetére
Az attól függ. Pécsre hegyi felfutó autónak én sem azt vennék de például itt felénk a dél alföldön ahol még csak egy apró kis icipici dombocskát sem találsz nem, hogy dombot vagy hegyet bármilyen szívódízel fos megteszi. Itt egy Octavia SDI-is bőven élhető. Már nekem is szemet szúrt, hogy az utóbb időben mindenki úgy viselkedik itt mint ha most esett volna le a Santa Pod-i betoncsíkról.
-
zsolt19900
őstag
no, megnéztük a lupot
a szerelő barátom egy-két dolgot felsorolt kb 100e nagyságrendben, de az eladó egy petákot sem akart engedni "mert viszem tovább ott tuti elmegy ennyiért" így hát útjára engedtük
szép volt meg minden, de azért na
-
nesa
veterán
Lehet perverz de korabb nezegettem golf4 es oktavia 1,9SDI-ket (Nem PD verziot) azert mert ezeknek a legkissebb a fentartasi koltseguk es nagyon sokat lefutnak gond nelkul, azthiszem ha Tipot egyszer cserelem ujra elokerul ez a vonal.
Hahun amugy nagyon keves SDI van plane oktaviabol.
-
-
Kickass
őstag
válasz
EQMontoya #87303 üzenetére
Nettó hülyeség.
Skoda Fóbia 1.2 6V 54ló 1 tonna.
Kényszerből mentünk vele, 4személy+csomagok horvátország és meglepődtem, tartottam az autópálya tempóját senki nem akart felkenni a szalagkorlátra se itthon se ott. És érdekes az emelkedőkön se gurultunk vissza....
Egy dolog volt szar, hogy klíma a fasorban se volt.Országúton is el lehet lenni vele, bár nem úgy kell vele előzni mint egy turbó benzin/dízel vagy egy nagyköbcentis szívóval, de nem is kell kilométereken át a kamion mögött araszolni.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Nemsokára ismét jön hozzám a srác, majd leinfozom jobban
Még annyit tudok, hogy talán a G (?) kabrióból tették át a motort. Ja, meg annyit, hogy 1,8M-ról van számlája az embernek.
1,350M-ért mondta neki
Nem kell neki, mert valami családi verdát akar, amit asszony is vezethet
Van erről a kocsiról vmi anyag?
[ Szerkesztve ]
-
-
hdman
őstag
Tegnap mondta haverom, hogy eladásra kináltak neki valami tyuning f astra kombit. Állítolag nagyon meg van csinálva, brutálisat lép. A tulaja ismeri shreket. Valaki tud erről a kocsiról vmit? 8th,Balu, hobizoli?
-
-
tomcsi23
veterán
A témához visszakanyarodva: azt leszámítva, hogy a fogyasztás tényleg nem egetrengetően nő meg egy erősebb motorral szerelt verzió esetén, nálam fontos szempont volt anno, hogy általában a fék és a futómű is nagyobb/hozzá van (némileg) igazítva a teljesítményhez. Ezek előnyeit normál felhasználás mellett is észre lehet venni, messze nem mindegy, hogy adott esetben pl. 130-ról mennyi idő alatt tud megállni az ember.
-
Bdanyy
addikt
Hm ezek szerint a topicban egyedül vagyok akinek bejon a 4-es
Nekem pont az 5-ös nem tetszik, a 6-7 újra jó sztem.
-
gooool
őstag
válasz
#10726912 #87334 üzenetére
Mindenképp alaposan körbenézek mielőtt megveszem a gépet, eddig az E46-os 3-as széria van kinézve, illetve az A4-es, meg a Lexus IS 200. Más nem igen fogott meg az általam kitűzött árrésben, de ezek közül szívesen birtokolnám bármelyiket.
TaaT:
Nem, egyik sem jobb, sőt anyum alap 206-osa még kevésbé szívderítő, mert még kopog is mindenhol, meg totál antracit a belseje... -
TaaT
nagyúr
válasz
EQMontoya #87331 üzenetére
Egyáltalán nem, olyan vészes mint amilyennek egyesek leírják.
gooool: "de a legtöbbje egy temető izgalmával vetekszik fényes nappal."
Egy fapad hármasgolf, egyes megane, kettes punto, egyes fokusz jobb?
Sok ilyen autót takarítottam már és se kívül se belül nem fogtak meg.
-
#10726912
törölt tag
válasz
EQMontoya #87328 üzenetére
Kint láttam nem egy malac passatot.Szebbek, mint a négyes golfok, pl feketében, nagy felnikkel...khm
Az Audi, Mercedes, BMW az igazi forma világom, Wolkswagenéknél nincs, s nem is volt ilyen forma világ, de valahol nincs is értelme össze hasonlítani őket
Egyszerűen más kategória (pl japán vonalon Honda vs Lexus kb).
gooool Az Audiknál a quattro hajtás, ami sokba kerülhet, egy első kerekes 1.6os benzines kézi váltós sedan nem horror, nemes egyszerűséggel teszi a dolgát (persze inkább vegyél egy harminckét voltos sokhengeres takarékos benzinest, idősdoktornyugdijjasnénitől, nyolcadik autóként tartottat és frissen szervizeltet...). Az 1.9 TDI is vállalható, nézegetheted őket nyugodtan
De a legjobb, ha mindig megnézegeted az alkatrész árakat egy-egy típushoz, a japán is ugyanott fog mozogni hasonló felszereltség mellett.
-
gooool
őstag
Én abból indultam ki, amiket eddig láttam, amikben ültem. Persze egy ízlésesen feljavított, felextrázott 4-es lehet szép is, mint ahogyan azt a képeken is látni, de a legtöbbje egy temető izgalmával vetekszik fényes nappal.
Igen az 1,4 és 1,6-osokra értettem, hogy nem mennek, azon kívül alig látni ilyen modellt az országban, pedig az 1,9-es dízel és 1,8-as turbók mikor még friss volt ez az egész 4-es Golf őrület, akkor nagyon ajnározták, így a számok alapján is mondva, nem véletlenül. -
EQMontoya
veterán
-
TaaT
nagyúr
válasz
gooool #87322 üzenetére
"hát én még ilyen steril autóban nem ültem"
A legtöbb fapad négyesgolf tényleg az.
"odabent dög unalom"
És így? [link]
"kívül sem egy orgazmus közeli állapot"
Esetleg?
[link] Ja nem inkább akkor ez. [link]
"menni sem megy igazán"
Hát igen, a pórnépnek elhintették az 1.4-1.6, motorokat, amiket előzőleg belefojtottak a környezetvédelmi normába. Kicsit feljebb ott vannak az 1.9-es dízelek 150Le-ig, és a 150pacis 1.8T-k. Aztán az idehaza elég ritkának számító 180pacis 1.8T, 2.8-3.2 V6. Gondolom nem ezekre írtad hogy nem mennek.
-
EQMontoya
veterán
válasz
#10726912 #87327 üzenetére
Bahh, még a 4-es Golf még a német autók közül is randa, de a malac Passat se szép.
Ha már német autó, akkor E46, az egy nagyon kellemesen eltalált forma.Bár alapvetően japánbuzi vagyok, az E46 M3-at el is tudnám fogadni. Viszont a héten rájöttem, hogy van egy jobb BMW, mint az E46 M3. A Z4 M.
-
#10726912
törölt tag
válasz
gooool #87326 üzenetére
Simán a legrosszabb külsejű golfnak tartom a négyest. A hármas nagy különbség volt a ketteshez képest, azt eltalálták, A négyes nagyon el lett cseszve
Az ötös megint jó lett... egy rendbe rakott Passat egy izmos motorral valóban vetekszik...inkább egy malac orrú passat, mint a négyes golf (na hallom a bicskák hangját a zsebekben
). Az ecsetfejű-agyú lyányok meg hagy rajkodjanak érte
Nem mondom, hogy nem lehet szeretni, de inkább egy A4, ha már a négyesnél tartunk...
-
gooool
őstag
válasz
neduddki #87323 üzenetére
Lehet...
Tiger:
Engem nem érdekelne, ha nem minden második lánynak nem ez volna a borítóképe, persze valami west coast customs stílusban elrondítva, meg nem tolnának fel napi 5 képet, hogy álom, meg csoda, szerelmem, ilyesmik.
Ha már Volkswagen akkor egy jó kis VR6.Dluinet:
Az már igaz, amit haver is vett, '98-as szürke Golf, az is totál lelakott belülről, ajtó és tetőkárpit lóg, meg amúgy is ráköltött még egy keveset a mechanikára, hogy nyugodt legyen, így végül 900-ba fájt a verda...abból azért jobb vásárt is csinálhatott volna szvsz.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz
gooool #87322 üzenetére
Fúúúú...ez engem is érdekel, kivan a hócipőm tőle...bár mondjuk azért, mert minden sterilitása ellenére is GOLFOSAN szép meg jó?
Nem kedvencem, de inkább azt lássam az utakon, mint a papucs japánokat
neduddki: Te meg alúggyjá man, uccse értcsük mity monszol
U.i: Ps[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Srácok, igaz nem tartozik a témához, de meg tudjátok nekem mondani, hogy az ismerőseim zöme miért nedvesedik annyira a IV-es Golf-okra? Legyen az fiú vagy lány.
Haveromnak az van, hát én még ilyen steril autóban nem ültem...odabent dög unalom, kívül sem egy orgazmus közeli állapot, menni sem megy igazán, legyen 1,4 vagy 1,6, mégis nyáladzanak rá. -
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
Én leírtam, hogy 1 literrel többet eszik a 2000-es, mint az 1.4-1.6
AWD pedig nyilván többet eszik, de közútra ritkán kell, ha nem laksz olyan helyen. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
AWD, ne sértegess!
-
válasz
hobizoli #87304 üzenetére
"egyet jegyezz meg: 1 loero 10kg-t vigyen, akkor orszaguton sem fogsz kilometereket el szopni egy Volan busz mogott"
Nemrég volt egy hosszabb vidéki utunk egy Skoda Citigo-val két személlyel. Teljesen élhető az autó pedig a számok alapján a többség itt kapásból felgyújtaná vagy beeresztené a Dunába. 1000ccm 3henger szívóbenzin 60ló 95Nm 930kg. Szó se róla nem egy 911 GT2 ennek ellenére nem volt para a 90-nel csapató kamionokat előzgetni vele nem kellett hozzá egy kilométerről nekifutni. Az meg, hogy 100ra nem 8másodperc alatt gyorsul hanem 14 alatt a lőtéri döglött kutyát nem érdekli. A forgalom ritmusát bármikor felveszi vele az ember és a kikanyarodós besorolások sem okoznak gondot 80-ra pikkpakk felugrik ha nyomod neki.
-
válasz
DeFranco #87292 üzenetére
hatalmas +1 a végére!
néhány milyen.. vegyek? topicot végigjárva teljesen igazad van. Egy sima kis monitort akartam venni (2 éve talán), gondoltam bekérdezek - a Dell IPS monitorai alatt igazából mindegy, ha nem szánsz rá 50k-t, akkor ugyanazt kapod.
és azt mondom, hogy nincs is ezzel nagy baj - szakértők vannak (?) az oldalon, akik az adott témában jártasak, és minőségi termékeket akarnak ajánlani. a tápegységtől kezdve az mp3 lejátszón át az órákig. Mert ha az óra nem svájci, akkor lehet Casio vagy Seiko, igáslónak jó az..
viszont a szélesebbkörű kérdezgetések miatt pl. fülhallgatós topicnál az első komment /összefoglaló/ az átlag felhasználónak elég: 0-5000 között mik az ajánlottak. 5-10k között stb.
laptopos topic: üzleti gépet, vagy olcsón sok garival. de ott van egy kérdőív, amit ki kell tölteni (mikor-mennyiért-mire stb.), és csak utána kap segítséget a kérdező.azért írtam ezt le, mert valamit át kellene venni a többi Milyen ... vegyek? topicokból.. akár egy kérdőív sokat segíthetne:
Ár - papírmunka, első szerviz.
Méret, felhasználási kör, utasok száma - kombi/sedan stb.
Évi futás - benzin/dízel.
Márkák, amiket szeretne/nem szeretne
kinézett autók (linkje)meg minden más, ami elő szokott fordulni, Ti tudjátok mikre kell még válaszolni. egy ilyen kérdőívet össze lehet rakni egy hét alatt közösen. a lényeg, hogy ne úgy jöjjön ide az illető (ahogy már volt néhány), hogy linkel egy kombit egy egyterűt meg egy kupét, hogy melyik érné meg jobban..
tudom, szóba került már ez, de jó lenne megcsinálni is. vagyis: nektek lenne jó, ha megcsinálnátok -
-
Anulu79
addikt
Erről a Bravoról mi a véleményetek?
-
atos19881101
senior tag
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
De ha TDi, akkor még fejthetsz is le a megtermelt anyagból ami a csipsz miatt keletkezik.
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
Nem, felreertetted a nagyobbak meg kevesebbet esznek, kepzeld ha golfokba lenne 6L V8 minden delutan otthon lekene szivni a tankot.
-
runner 125
nagyúr
Akkor a mai nap konklúziója, h 1600ccm-től 3000-ig minden autó ugyanannyit eszik,sőt, még a 4WD sem okoz többletfogyasztást. Értem, köszi.
-
nesa
veterán
válasz
hobizoli #87304 üzenetére
Ertem en hogy az 1700kg citromomba minimum 170 lovas de inkabb 240 mert enis vagyok 110+kg meg a csalad... csomagok... megis jol elvagyok a 90 csikoval, sot ott a Tipom az meg lomhabb, azzal is elvagyok, en mar nem idegeskedek az utakon, tavaly mentem matizal atertekeltem a Tipot hogy milyen minosegi auto es gyors paripa, matizal 1km se akarok tobbet menni.
-
GLOCK34
aktív tag
Hali!
Vetnétek rá egy pillantást,szerintetek mennyi a reális értéke?[link] A hátulján már javítva lett a lefittyent elem.
Jár még hozzá egy téli Michelin garnitúra is gyári lemezfelnin. Ápolt,alig használt szett. Számla szerint közel 220k volt. Aksi 1,5 éve lett cserélve,szervizkönyv vezetve,Opelnél leinfózva. Minden ok.
Ja,és full tele a tankja!tomcsi23: Öcsém szülinapja van, kezd hatni a sör.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
70lojje pl a regi1 .3 8v Swift, de az csak 820kg melle
ez a nem mind1 am
mert egy annal modenebb auto ott kezdodik, hogy 1 tonna
oda meg maris eleg gyikocska 70loegyet jegyezz meg: 1 loero 10kg-t vigyen, akkor orszaguton sem fogsz kilometereket el szopni egy Volan busz mogott
nem azt modnom, hogy Te leszel vele a seriff az utakon, mert ahhoz inkabb 6-7kg pe loero arany lenne a javasolt
-
EQMontoya
veterán
155 lovam van nekem is. Nos, nézzük: nincs vele gond, tényleg. Fogyasztása mondjuk 1 literrel több, mint egy 1.4-1.6 motornak lenne ebben az 1350 lovas bódéban.
Ez mind a hátrány, és akkor nézzük az előnyöket:
-130 kényelmes, dombon felfelé is.
-Ekkora autó bizony kell, mert pl. megyek vele külföldre nyaralni, nem egyedül, stb.
-Minden szituációban kényelmesebb, biztonságosabb - mert erősebb autóban a fék is erősebb, illetve futómű is van alatta.
-1.5 90Le tartósan, autópályán már vékony, főleg ha van benne cucc is, illetve több személy, ez tapasztalat.60-70 lovakkal tehát sem 3 személlyel nem fogsz megelőzni egy kamiont országúton, sem autópályán nem fogsz tudni rendesen haladni, ha nagyobb forgalom van, csak állandóan szenvedsz.
Nekem megéri azt az minimális fogyasztáskülönbséget, hogy kényelmesen tudok közlekedni.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz
werszomjas #87295 üzenetére
Ma állt a szomszéd utcában a gyógyszertár előtt (
) egy fekete Ferrari, nagyobbik lányom a 12,5 éve minden életbölcsességét összeszedve megkérdezte, hogy mégis kinek kell ilyen autó?
Elmondtam neki, hogy ez azoknak kell, mint a szomszéd bácsi, aki a minap panaszkodott, hogy sajnos le van tiltva az 525d 240-nél, és emiatt nem tudott megelőzni valami nagyon menő Mercedest (nem felvág, tényleg ennyire vicces figura, hogy meg is tesz ilyesmit). Mindehhez azért hozzátenném, hogy ha nem is mindennapi látvány, de azért kb hetente szembejön valami ilyesmi szupersportautó kategóriás cucc.
Én elvagyok köztük a 105 LE-s Astrával, általában kultúráltan közlik, ha menni szeretnének a belső sávban. De van az autópályán 60-70 LE-s kisautó is elég, nem szokott gond lenni velük. Németek az autópályát amúgy is hajlamosak rövid távokon is használni, ha már van, úgyhogy gyakran látni kímélő üzemmódban, 100-120 között egész komoly autókat a külső sávban.
Az új autó vásárlásnál sem volt szempont különösebben a motorerő, ahogy a kolléga is írja, "ha az autópályán 130-nál odalépve ugrik az autó 160-ra", az bőven elég, de ezt a maga egyszerű módján az 1,6 szívó benzin Astra is tudja - persze nem nagyköbcentis turbódízel, meg kinek mit jelent az ugrik, de két gyerekkel meg egy kutyával az autó hátuljában ne is nagyon ugráljon nekem semmi. Elég ha annyira lesz dinamikus és megbízható, mint az Astra volt, csak legyen modernebb, meg kicsit nagyobb, mert egyrészt tényleg vagyunk 4,5-en, másrészt azért évente többször befigyel egy-egy 1000km körüli út. Egyébként ilyen távolságra is utaztunk öten az Astrában, két felnőtt elöl, egy kisebb termetű nő és két gyerek hátul, és bizony kényelmetlen volt nekik.
p
Új hozzászólás Aktív témák
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tippmix
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest