-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz atos19881101 #68790 üzenetére
Mi a gond a dízellel?
Mondjuk valóban sok múlik azon akié az autó és használja, hogy hogyan bánik vele.
Köszönöm.
(#68794) joamilestoné :
A váltással nincs gondom, hogy automata kelljen.
Külön gyakoroltam a lejtőn való elindulást, mind parkolásnál való kiállásnál, mind lámpánál. Vissza csúszni a kocsit nem szoktam hagyni, mert nem magamból kell kiindulni, hogy más is hagy annyi helyet maga előtt erre gondolva ne legyen belőle probléma.
Tehát a fentiek leírtak türkében az általad linkelt autók nem érdekelnek, de köszönöm az erőfeszítésed, hogy javasoltad ezeket.
Amúgy egy Jeep Cherokee XJ, régi nagy vágyam a megjelenése és a terepképességei miatt, de az 1.5-2 millió között van ár tekintetében.
(#68801) joamilestoné :
Nem siklottam át afelett amiket javasoltál, csak nem fűztem hozzá kommentárt, mert korábban már DeFranco hozzászólásával kapcsolatban megemlítettem azokat is.
Esetleg tudnál írni, hogy miért javasolod a Renault Megane I-et?
Meg esetleg kicsit pontosabban kifejthetnéd, hogy motor tekintetében melyik az általad javasolt.
Fentebb kifejtettem, hogy:
Külön gyakoroltam a lejtőn való elindulást, mind parkolásnál való kiállásnál, mind lámpánál. Vissza csúszni a kocsit nem szoktam hagyni, mert nem magamból kell kiindulni, hogy más is hagy annyi helyet maga előtt erre gondolva ne legyen belőle probléma.
Leírom megint. Engem a presztízs nem érdekel, csak az összeszerelési minőség aminél nálam a Német és Japán autók vannak legelöl, személyes és családon belüli tapasztalatok alapján.
Valamint arra is kitértem miért BMW és Mercedes az ami engem érdekel (családon belül és barátok révén pozitív tapasztalatok régebbi és újabb verziókkal egyaránt)+1!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
neduddki
nagyúr
válasz atos19881101 #69455 üzenetére
HI!
1 nomestomen
2 itt tenyefld szarabill:- )))udv
neduddki
mog: off
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz atos19881101 #71885 üzenetére
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Melack
veterán
válasz atos19881101 #71885 üzenetére
hdmant keresd, ő még közel is van hozzád - ha jól emlékszem.
(#71886) bitpork: ilyen szépen sem írták még le, hogy a kereső használata erősen ajánlott / olvass vissza 4 hsz-t
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
válasz atos19881101 #72124 üzenetére
A fejen az "expert" menübe belépve lehet aktiválni az aux bemenetet, utána meg vagy megveszed a gyári csatlakozós kábelt (3-4-5k) vagy simán te bekötöd párszáz forintból.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hdman
őstag
válasz atos19881101 #72187 üzenetére
Bazz, a komplett eleje lemaradt
Bmw topikbol masoltam ide, en most egy darabig nem veszek semmit.
Sopron city :)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #74118 üzenetére
Azt azért adják meg, hogy azon kívül bármelyik értéket használhatod!
-
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #74118 üzenetére
pl. az én gyári méretem 165/70 r14, de most 175/65 r14-et használok, ami pont váltóméret, tehát ugyanolyan magas az oldalfala, viszont szélesebb a futófelülete.
szerintem pl. ez esetben kicsit meg lehet emelni a gyári értékhez képest a guminyomást. -
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #74123 üzenetére
én úgyis túl szoktam fújni 0,1-0,2 barral, hogy jól fogyasszon
-
nagyúr
válasz atos19881101 #83701 üzenetére
Ma' me' lenne gond a feszultseg? Na megint offban vagyunk...
while (!sleep) sheep++;
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #83923 üzenetére
Elől a motorháztető és a lökhárító között nem passzolnak az illesztések, túl nagy a hézag.
Hátul a csomagtartó ajtó két oldala között 2x hézag különbség van.
Belül, a középkonzol illesztése csálé és a kormány középrészén se stimmelnek a hézagok.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #83950 üzenetére
Én nem látom más árnyalatúnak (ja és elvileg cserélve lettek az elemek, nem javítva).
Azt mondta hogy már kért árajánlatot meg időpontot csak még nem volt ideje. De igazából letojom, a navi úgyis használhatatlan elvileg itthon, mert csak nyugat európa térkép van hozzá (legalábbis az eddig megnézetteknél így volt és nem is lehet frissebbet venni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Dany007
veterán
válasz atos19881101 #85016 üzenetére
Most csak saccoltam... A lényeg az, hogy mentem a kereszteződés felé, én pár méterrel előttem meg elhúzott keresztbe az az idióta.
És nem belátható kereszteződésről van szó! Azt se mondhatja, hogy látta, hogy nem jön senki...
Tudom, mert az első 5 ilyen eset után direkt elmentem arra mert azt hittem nincs kint nekik tábla. De van és jól látható.
De még ha jobbkezesnek is hiszi a fószer, akkor se hajthat át így keresztbe...@Melack:
Jah, akkor menjek ki egy bontókalapáccsal, pár kátyút gyártani!
Egyébként nem lenne rossz ötlet a fekvőrendőr + útra felfestve az elsőbbségadás jel plusz nagyobb tábla és lejjebb tenni azt a táblát, hogy mindenképpen szemmagasságban legyen. Vagy esetleg egy stop táblát kirakni, nem tudom... De ha beállna oda egy rendőr elég szép összeget tudna össze büntetgetni egy nap alatt. -
Dany007
veterán
válasz atos19881101 #85027 üzenetére
Áh, van ott ismerős a közelben lévő két cégtől is és ott is rendszeresek a problémák. Volt már belőle több nagy ordibálás-anyázás...
@tomcsi23:
Ha egyszer-egyszer van ilyen akkor azzal még megbékél az ember, hogy van pár idióta barom... de ha rendszeresen...
Mutatom én is.
Innen jövök én:
Innen meg a bunkók:
Tisztán látszik még így is az elsőbbségadás kötelező tábla, ahogy az is, hogy megállás nélkül abszolút nem lehet belátni semmit!
-
válasz atos19881101 #86910 üzenetére
Hátul sajnos az...
Szerk.: Illetve kettőnél több személynek, nyilván, hiszen erről volt szó. Ráadásul mint minden új kombiban, mélyen van az ülés, és hátul sötét.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz atos19881101 #86912 üzenetére
Ültess be még két ugyanekkora embert. Vagy tegyél be még két gyerekülést.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz atos19881101 #86915 üzenetére
Egyébként a Mazda 5 is inkább 2+2+2 személyes, a hátsó (középső) ülésen a középső padocska nem tűnik túl kényelmesnek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bling95
őstag
válasz atos19881101 #87121 üzenetére
Beleultunk, megragtuk a dolgot es nem akarunk egyterut. Ritkan jarunk mar mind az 5en egyszerre, ha meg igen akkor eleg lesz . Tetosin van, sibox felfer.
Typhoon: teljesen jonak tunik mindketto, bar hyundai meg nem volt. A mazda viszont hiba nelkul fut nalunk 2006-7 ota.
Bar a mazda 6 kicsit erzelmi alapu valasztas is, gyonyoru az a kombi.
Joamilestone: 2 ora ? ennyi emberrel a ket ora pisiles nelkul csoda lenne
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #87793 üzenetére
Neked is tekerős? Nekem az, de nem tekergeti senki, mert tabu. Még a végén beesik az ajtóba az üveg
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz atos19881101 #88444 üzenetére
Miért? Gázok vannak vele?
-
DZs
senior tag
válasz atos19881101 #88444 üzenetére
Én nem ismerem ezt a motort, de én is kíváncsi lennék, hogy miért rossz egy 2.3 Mazda benzines motor.
-
-v-
addikt
válasz atos19881101 #88448 üzenetére
Pedig a japok altalaban tudnak motort csinalni ... cserebe nem is annyira megy, es azert eszeget.
Mik a nyugjei amugy? -
!Overdose!
őstag
válasz atos19881101 #88452 üzenetére
Már dízelt is tudnak egy ideje, igaz volt egy 10-15 éves lemaradásuk, amit be kellett hozni. Én továbbra is a körülötte lévő autó többi részével nem vagyok teljesen kibékülve. Német autó kell japán motorral.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #88458 üzenetére
+1
mod:
neduddki: Akár. Vagy a keskeny DCi motorral.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
válasz atos19881101 #88456 üzenetére
Nem Mazdára gondoltam elsősorban, hanem Hondára. Talán az N22 volt az első igazán jó és megbízható japán CR dízel, igaz a befecskendező-rendszere Bosch annak is.
giigz:
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #88505 üzenetére
Köszi, lehetséges, tudnál adni egy elérhetőséget?
Szerk, látom már index fórumon a hsz-t
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
neduddki
nagyúr
válasz atos19881101 #88505 üzenetére
HI!
a pozsot igy vettuk anno, a tutaj osszetorte a bokajat es 3 honap allas utan eladta inkabb
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #88505 üzenetére
Nem fog érdekelni, összelegózott autóba nem ugranék bele.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #88513 üzenetére
Nem tudom, csak a 2.3-as kasztniba betenni a 2.0 motort ki tudja, hogy szakszerűen végezték el, sok hiba forrása lehet egy ilyen beavatkozás.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #89806 üzenetére
Van mindegyikhez, nekem sem Bose volt. Van hozza jominosegu iPod adapter is. (A Bose fejnek amugy csak a vegfoka mas, hogy illeszkedjen az erositohoz.)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #89811 üzenetére
Lehet hogy neked meg a regi nyak kerult a fejegysegbe, ott az L716-os hidat kell osszekotni.
-
válasz atos19881101 #89818 üzenetére
Most nem a madzaggra írtam hanem az Typhoon kocsijára
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #91184 üzenetére
Alig vártam, hogy a Hondámról leteljen a 3 év gyári gari és ne a méregdrága márkaszervízbe kelljen hurcolnom...
#nincsbennetarcsi
-
válasz atos19881101 #91184 üzenetére
"Az új autó szervízelése a drága szerintem."
Garancia 3 évig, kiterjesztve akárhány évre, ha csinálsz valami baromságot, arra ott a biztosítás (jó, ez tényleg drága, de mihez képest), az olaj-, illetve szűrő-, valamint fékbetétcseréket meg amúgy is szakszervizben csináltatnám. Jellemzően erre, illetve az átnézésekre amúgy is mindig van valami akciós ajánlat, legutóbb az Astrára valami 100 EUR körüli összeget ajánlgattak olajjal, szűrőkkel, ami teljesen normális ár még magyar viszonylatban is, nemhogy Németországban.
Persze ha veszel párezerért olajat, meg ugyanennyiért szűrőket, és eljátszasz vele magad, akkor biztosan lehet spórolni pár ezrest forintban, én ilyesmivel úgysem lennék hajlandó szórakozni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz atos19881101 #91196 üzenetére
Jah, aki új autót vesz, az ne 3-4 évente akarja cserélni, mert nyilván akkor a legdurvább az értékvesztés. Vagy kalkulálja bele ezt is, el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy még így is megéri, bár ahhoz sokat kell menni. Az előző autót is újan vettem, belekerült 8 év alatt 113k km, a kötelezőkön kívül 3 aprósággal kellett csak szervizelni, egyik sem vágott földhöz, pedig ebből két szerviz már a németeknél volt.
Az olajakhoz, ilyesmikhez nem értek, de hajlamos vagyok jobban megbízni a márkaszervizben, mint a Sarkijózsi Gépjárműjavító Bt. egyszemélyben general manager és gépjárműjavító beosztású csúcsvezetőjének, bár elismerem, hogy ez is csak olyan csúnya sztereotípia, mint a szarfos gyári GM olajról szóló, szóval legyen ez egyéni preferencia.
A Dacia (Logan MPV) már nekem is épp tetszegetett, aztán egyszer megnéztem közelről, már épp ki akartam nyitni, hogy belenézek, de zárva volt (LOL), viszont a kilincs úgy meghajolt a kezemben, hogy komolyan megijedtem, hogy eltöröm. Úgyhogy csak belenéztem, a hátsó ülőlap fel volt hajtva, konkrétan egy csak egyik oldalán kárpitozott szivacs képezte ezt az alkatrészt, aztán mivel bár érdeklődő nem volt a környéken, de a kereskedés munkatársai éppen látványosan nem értek rá, ezért úgy döntöttem, hogy annyira mégsem akarok Daciat. Aztán valahogy később sem győztem meg magam az ellenkezőjéről, még annyira sem, hogy még egyszer közelebb menjek hozzá. Németeknél amúgy meglepően sok Sandero, Duster és Logan szaladgál. Konkrétan talán több, mint Suzuki (azokból csak az új Swiftet, meg az SX4-et látni, no meg pár Splash-t, de azt ugye itt Opel Agilaként).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91216 üzenetére
elárulok egy titkot: a bérezés nem áll arányban a munka minőségével
sok mindennel el lehet érni, hogy egy adott munka rendesen el legyen végezve, az iparági bérezés nem tartozik ezek közé.
reszerk: megfizetheted te akárhogy, ha nincs szabályzás, nem megfelelő az irányítás, nem ellenőrzik a munkáját, és a hibának nincs következménye, akkor miniszteri fizetésért sem fogja rendesen megcsinálni. ha viszont ezek megvannak, akkor vagy rendesen dolgozik, vagy mehet a balettba ugrálni. igaz, hogy ezzel szelektálod a jelentkezőket, és aki alkalmas, azt valamivel jobban meg kell fizetned, de ez a szakma átlaga +10% kb. nem nyugat-európai szolgáltatói szektori bér.
nem támogatom, hogy bárki rosszul keressen, csak tudjuk miről beszélünk... itthon a minőségirányítással meg az ellenőrzéssel van gond elsősorban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #91216 üzenetére
Az elsőt igen, aztán hat év után még 2 évet használtam a németeknél. Az újat már kint vettem. A különbséget szerintem inkább abban kell keresni, hogy én egy vidéki kereskedés- és márkaszervízzel voltam kapcsolatban, azon kívül, hogy 35km-re volt a legközelebbi telephelyük a lakóhelyemtől, és nem dolgoztak olcsón (konkrétan az óradíjak a németeknél is szinte ugyanannyit kóstálnak), tényleg semmi rosszat nem tudok róluk elmondani (zala megyei két vezetékneves Opel-szerviz). Volt egyébként pár szerviz, amit végignéztem, volt aminél a felénél kukkantottam rájuk, mert kolléga előbb visszavitt, és még nem volt kész, azzal együtt, hogy nem értek hozzá, amennyire láttam, csináltak szépen mindent - nyilván át tudtak volna verni, ha akarnak, de nemigen látom, hogy mi értelme lett volna. Szereltek utólag vonóhorgot is, velük is vizsgáztattam, különösebben semmiylen díjukat nem sokalltam, bár továbbra is elismerem, hogy kisvárosi, vagy falusi autószerelők még olcsóbban meg tudtak volna okosba' bármit oldani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #91221 üzenetére
+1
(#91219) DeFranco: értem amit mondasz, csak amíg valaki kis túlzással az életben maradásért küzd, addig lehet bármilyen minőségbiztosítás, nem fog változni semmi.
és nem 10% a lényeg, nagyságrendbeli gondok vannak.
szvsz lassan kínában magasabb a minimálbér, mint itthon.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91221 üzenetére
Te pl minimálbérért minden egyes idegen autón átnéznél és leszervizelnél mindent?
Az attól függ, hogy ellenőrzik-e. Ha nem ellenőrzik, akkor úgy megy ki ahogy bejött, és kedvesuramezfeszes, ha meg ellenőrzik, akkor a) megcsinálom rendesen b) felállok és elmegyek olyan helyre ahol nem ellenőrzik, vagy szakmát váltok.
@kornelka: "csak amíg valaki kis túlzással az életben maradásért küzd" - ok ez már demagóg duma. Valahogy nem azt látom, hogy bármelyik márkaszervizes is csontsoványan szakadt rongyokban járna be dolgozni. Maradjunk abban, hogy jobban élnek mint én.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91227 üzenetére
A legközelebbi márkaszervizes ismerősöm szakmája asztalos.
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91259 üzenetére
Má' én is elengedtem mielőtt baj lesz
-
alázógyík
őstag
válasz atos19881101 #91276 üzenetére
Onnan, hogy van Mazdánk?
-
alázógyík
őstag
válasz atos19881101 #91280 üzenetére
Benzines, Mazda2, és anyósé.
-
válasz atos19881101 #91288 üzenetére
Te egy átlagos középkategóriás autó alkatrészáraihoz viszonyítasz, ő meg mondjuk egy Suzuki Swift-éhez, és mindjárt meg is van a különbség.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz atos19881101 #91296 üzenetére
nálunk most swiften jött elő ugyanez, nyelestengely + kinyomócsapágy, normál használat...
-
giigz
veterán
válasz atos19881101 #91703 üzenetére
"Mazda használt dízelt venni nagy rulett."
Kevered a franciákkal, egy japánnál ilyen nem létezhet
-
raczger
őstag
válasz atos19881101 #91705 üzenetére
Nem egy helyen találtam azt az infót, hogy ford motor van, pl a 2.3-as a ford 2.3 duratec motorblokkon alapul. Nem tudom hivatalos oldalon hol lehetne ennek utánanézni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
EQMontoya
veterán
válasz atos19881101 #91703 üzenetére
Vagy az újabb 2.2-t, az rendben van. (még a skyactiv előtti)
Same rules apply!
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #91710 üzenetére
Engem is a befecskendezok araival rettentettek el a mazda dieselektol, de mar kicsit banom, hogy akkoriban nem neztem jobban utana, mert a nemet ebay-n 150euro korul mar van garancias, vagy 220-ert felujitott es azert olyan gyakran nem fekszenek ki. Sot ha ki is fekszik, akkor sem kell mind a 4-et cserelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- További aktív témák...