-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz trassher #84549 üzenetére
12 éves autó. Persze hogy ennyi az ára.
joamilestoné: Arra utaltam hogyha körülnézel látod hogy a 2-400000-et futott autókban különben néz ki a bőr. Ebbe meg 124000-et hazudnak. Nem a kor számít. Vagy nem volt ápolva egyáltalán vagy borzasztó sok km-ert futott. A szélein nagyon látszik hogy használva volt rendesen.
-
mokus1
addikt
válasz trassher #84554 üzenetére
Igen, de ez alfa. Félnek tőle nézz utána ki ajánl alfát itt a fórumban. Pedig a 2,4 jtd egy kifejezetten megbízható jó motor.
Joamilestoné: Nem azt mondom hogy nem szép csak látszik rajta hogy nem 124eKm-es. itt egy 200-es.[link] és ebbe se biztos a futott km és ebben aztán tényleg nagyon csecse.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #84552 üzenetére
naes? nem mindenki palyazni veszi heti 2x-i Bp-Munchen tavra, vkinek csak ecceruen az a motor kell, mert csak, a leg-leg motor a leg-leg felszereltseggel
ott van pl havercshaje 2.0i CRV-je, 2009-s auto es van benne mar kemeny 11k km
vatta ujan vette, elso tulaja
de amugy fullextra a boron kivulmondtam is neki, hogy ami ennek az ertekvesztese volt eddig miota vetted, annyibol taxival is jarhatnal mindenhova... meg mert senki nem nyalna be, hogy ebben igy lassan 5 eves korara 11k km van csak
csak amig ferjnel volt, addig a parja cegautojaval jarkalt, amibe uzemanyagkartya miatt tankolniuk sem kellett sajat zsebbol sosem, szoval a CRV meg akkoriban hetente vagy kethetente 1x volt beinditva kb, hogy ne meruljon le benne az akku
ugyhogy mostanaban "sokat" hasznalja mar, es nem csak elszalad vele egy edzesre 4-5km-re, vagy anyuhoz, de a meloja miatt sem kell napi 10km-nel tobbet mennie oda-visszaamugy meg a muterjaeknak van egy Ford Escortja, a Focus elotti utso generacios, 7 evesen volt benne 26k km
vagy ott van a tesom Ignis-e, amiben mar van a 102k km igy 10 evesen, es 4.5 evesen amikor vette volt benne 67k, de ebbol a 5+ ev alatt azota lefutott 35k-bol is szerintem 25k-t en raktam bele ugy, hogy volt amikor lemerult benne az akku a lakasa elott, es ugy kellett atmennem hozza bebikazni, mert tobb mint egy honapig allt egyhelyben beinditas nelkul, es a riaszto leszivta az akkut benne
na akkor hoztuk at, hogy akkor inkabb itt alljon nalunktöbb drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #84543 üzenetére
Igen, de mondjuk ehhez olyat kell találni, amin amúgy minden más jó, csak mondjuk a futóművet kell kukázni...csak sokszor az van, azért szar az is, mert elhanyagolt fos az autó, és kapásból vehetsz rá gumikat, fékeket, kuplung a végét járja stb. aztán ott tartasz annyit kéne rá költeni, hogy annyival meg nem tudod olcsóbban elhozni ... jól meg kell nézni, nem triviális olyat találni, amin csak 1-2 dolog szar, de amúgy rendben van, és jó áron el is lehet hozni.
-
hobizoli
nagyúr
vezerelest amugy is cserelni szokas by default, ezen kivul meg mi szokott szar lenni? a fek-futomu
ugyhogy ha az szar melle, az eleve jo alkualapmindent felujitva kb senki sem fog jopofisagbol autot eladni, hacsak nincs vmi nagy kenyszer rajta, szoval akkor miert is a "uuu, erre egy ev mulva kell csak ratapsolni azt a 300k-t" autot nezegesse az ember eleve 300k-val tobbert?
vagy az egy ev mulva elszakado vezermuszij miatt mesz vissza reklamalni az eladonak, hogy bazzeg ebben nem 8k km volt, hanem mar 88k, es 'nyadpics...
több drón kell ;P
-
veterán
válasz hobizoli #84564 üzenetére
Kivétel erősíti a szabályt. De ez a 166 igen ritka kivétel lenne.
Én is tudok ellenpéldát első kézből: a feleségemnek vettem egy dízel Cliót 3 éve, 11 hónap alatt ment vele 50 (ötven!) kilométert. Én még beletettem kb. 1000-et, úgy hogy 2 hetente egy napot azt használtam,hogy ne menjen tönkre állásában.
Szerk: aztán eladtam a fenébe, 5 kilót buktam.
De egy 2.4 JTD Alfa 166 esetében kicsi ennek az esélye.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #84568 üzenetére
Hát nem nézik, viszont ha elkopott vagy nem emel ki akkor nem is igen mész már vele sokáig
Szóval a nem kell kicserélni mert nem nézik műszakin az érdekes érvelésFocuson amúgy kb. ugyanannyit bír a kuplung mint hátul a futómű ...150-200e, futomű esetleg többet is, ha vigyáznak rá. Egyszer meg lesz csinálva utána már kiszolgálja az autót, persze nyilván nem mindegy mennyire fos utakon van használva. Az meg, hogy elöl fogy néha 1-2 kutyacsont na bumm, az 10e ft csak.
[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
válasz joshua7 #84542 üzenetére
Semmi extrém igénybevételnek nincs kitéve, naponta van használva, normálisan, odafigyelve, ápolva, mégis bolyhosodik.
Pár száz km-re vagyok az autótól, de amint lehetőségem adódik lövök róla képet.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-
#76385920
törölt tag
válasz runner 125 #84575 üzenetére
Tévedés! Az azért van ott, hogy gyosulásnál ne csináljon egy hátraszaltót!
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ilyen kocsim nekem is van egy tartalek autonak. Nem is tudtam, hogy ezt igy fel lehet extrazni
Nem vagyok benne biztos, hogy fizetnek a vasert, de masert miert cipelne ezt a sok szart.
Azt sem ertem, hogy jutott el a parkoloig, mert amennyi rendor van mindenfele, siman kiszedik 5 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Mondjuk a kocsi szépen egyben maradt...
-
tonyrulez
őstag
Üdv!
Dízelmotornál runaway-nak mi a magyar megnevezése?4 8 15 16 23 42
-
szőröscica
addikt
Renault-t is szerelő/ismerő szakembereket kérdeznék elsősorban. 1.9 dci motorról lenne szó.
Találkozott-e már valaki olyannal, hogy hibaüzenetet dob az autó, ha nincs elegendő turbónyomás?
Nézi-e ezt egyáltalán, és ha igen, akkor mekkora eltérésnél jelzi ki?Mert nekem erőteljes gyorsításnál a turbónyomás felépülését követően a turbófütyüléstől eltérő sivító-visító hang hallatszik, mi szívóhangnak sejtjük, mintha valahol lyukas/repedt lenne a rendszer.
Néha füstöl becsületesen, néha meg szinte füstmentes az autó. Hogy vesztett-e az erejéből, azt nem tudom, hozzászokik az ember a menettulajdonságokhoz.Voltam ma szervizben, de elfelejtettük átnézni a csövezést (olajcserére vittem), előtte azt mondta a szerelő, hogy szerinte ha repedés lenne, akkor dobna hibát a computer.
Viszont az intercoolernél is nyom ki olajat (minimálisat, szemmel látható olajfolyás nincs is) a drága.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz szőröscica #84586 üzenetére
HI!
ha szelel akkor ojjannincs hogy ne aigen es neha nem, a szivashang az jomkis horges tehat nem azt hajatok inkabb az lenne agyanus hogy a vesztget mit csinal?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #84586 üzenetére
Itt egy próbát megér a dolog.
-
szőröscica
addikt
válasz neduddki #84588 üzenetére
A visítás füstöléstől függetlenül jelentkezik, ezt elfelejtettem írni.
Emelkedőn felfelé mintha erőteljesebb lenne a hang (ugyanúgy, padlógázzal nézve is).És kicsit nagyobb tengerszint feletti magasság mellett érezhetően sokat veszít az erejéből az autó, pedig elvileg a turbós kocsik nem kellene nagyon megérezzék. Kassa környéki hegyekben, vagy egy Alacsony-Tátra átkelésen is jól érezhető, nem kell vele az Alpokba menni.
[ Szerkesztve ]
-
tonyrulez
őstag
-
mokus1
addikt
Szigetszentmiklóson hol van a Kpm vizsgaközpont?
-
hobizoli
nagyúr
válasz mokus1 #84594 üzenetére
lemesz az M0-rol, eloszor lesz egy Lukoil bezinkut egy korforgalomnal, a korforgobol lehetne bemenni az Aldi-hoz es az mellett/mogott van a NKH bazis is, de oda valszeg nem a Aldi felol kell bemneni, hanem tovabb SzSzm fele haladva, vmi vilagoskék(?) kerites utan. Ezutan lesz kb fel km vmi szantofoldszeru, ahol vmi szedd magad szokott lenni neha, aztan balra van egy Shell kut, Szszm kezdetenel es mielott meg a Lidl-hoz elernel ott van a vizsgakozpont a zebranal
pl google maps-n menj vegig az uton, en azt szoktam klikk
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
mokus1
addikt
Aldit Csepeli út 64-68ra írja és nincs ott semmi csak kamion szerviz, meg eredetvizsga? bár leeht hogy az az csak akkor még nem épült oda az aldi. nem vagyok jártas arra felé. Jó helyen keresgélek?
Aszem megvan minden
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #84590 üzenetére
Biztos, hogy van köze a hangnak a teljesítményvesztéshez?
Előbbi így látatlanban akár futóműből is jöhet (csapágy), telejsítményvesztést pedig akár egy elkoszolódott légtömegmérő is okozhat.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Call of Duty: Black Ops 6
- LEGO klub
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos autók - motorok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest