Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz Sasi82 #226225 üzenetére

    Szia!

    Ha TGDI akkor szerintem inkább 1.5, kevesebb problémáról hallani. AMi előfordulhat az a trafó hiba, gariban szokták cserélni. DCT váltónál a kuplung lehet problémás, ezt KIA-nál legtöbbször gariban cserélik, legalábbis KIA facebook csoportban én még olyat nem hallottam hogy fizetős lett volna. Hyundai oldalon hallottam innen onnan, hogy kibújnak a gari alól. Szóval franc tudja, tény hogy zsebbenyúlós lehet a csere, ha saját költséges. Koksz lesz, mint minden direkt befecsis motornál. Szerintem érdemes úgy számolni, hogy 100e km körül el kell vinni az autót egy diózásra. De ez tényleg márkafüggetlen dolog, a technológiából adódik. A korábbi GDI motoroknál ez a technológiai probléma meg volt fejelve 30 ezres olajcsere periódussal, ami rátesz még egy lapáttal, ott lyukadtak is át szépen a dugattyú tetők. Itt szerencsére 1 év / 15e km a csere. Fogyasztás tekintetében nekem Bp agglo - Bp az 8 liter átlagban, autópályán nálam 6 körül elvan (5.8-6.5), de pályán én simán elvagyok 125-130 tempomattal, az automata és a dugó-forgalom követés NAGYON kényelmes :) Ja, nekem a BC csal lefele kb 1 litert, az említett fogyasztási adatok azok rátankolással mértek, a BC kevesebbet mutat (van hogy 4.7-et). Nekem 2022-es kia ceed kombi van, kényelmes, 2 gyerkőccel élhető autó, a hátsó lábtérre lehet azt mondani hogy kicsi, cserébe szerintem a csomagtartó igen kellemes méret és én szeretem a rekeszeket is benne. Sőt, még pótkerekem is van :P Amúgy futóműben a kia kicsit keményebb, sportosabb, a hyundai pedig puhább és kényelmesebb. A 160 lovas a DCT-vel szerintem jó menetdinamikával bír, megpakolva sem kevés. A fényezés kényes, kavicsok eszik a lökőst, meg a szélvédő is puha, kavics nyoma hamar meglátszik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák