Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz profesur #219669 üzenetére

    csak ne zabálja meg az életem

    Ha a fogyasztásra (is) célzol ezzel, akkor a 155 pacis turbóbenya MiTót rögtön kihúzhatjuk tapasztalataim alapján. :D
    Amik közül válogatnék, az a 1.4 16V szívóbenzinek 78 és 95 pacival (C514.6), a 120-as turbóbenya (C510.5), illetve az 1.6 JTD 2013 után (C635). Ezek egyszerű motorok, és a hozzájuk kapcsolt váltók (ezeket írtam zárójelben) is megbízhatók.
    A MultiAireket kerüld, hacsak nem cserélték igazoltan ezt az egységet a közelmúltban, akkor esetleg vállalható, illetve a GM M20 és M32 váltói is meggondolandók (utóbbi volt kezdetben az 1.6 dízelekhez). Az M-es váltó igazából a kisebbik gond, 200-250-ből újjá lehet varázsolni, a MulitAires móka viszont fél misi alsó hangon.

    Ja, hátul valóban nem kényelmes. :D

    Árakat nem tudok, a legtöbb dolgot magam végzem az autón, alkatrészekből meg sokszor nem a kommersz darabokat választom. És a fékem is a nagyobb, 4 dugattyús változat, nem az olcsóbb úszónyereg.
    De amúgy egy Fiat Grande Punto más köntösben, egyszerű felépítés, különösebb extrát nem igényel az alap karbantartásokon kívül, ha a felsorolt 4 motor közül választasz.
    Az 1.6 dízelnél van egy filléres tömítés az olajpumpa szívókosaránál, amit preventív jelleggel érdemes kicserélni időben és időnként, de ennyi. Vagy akár ki is váltható egy erre a célra gyártott másik alkatrésszel, és akkor többet nem kell vele foglalkozni.

    Giulietta hasonlóan ajánlható, bár ott kivétel nélkül az összes C635-ös váltót kapott, amivel 2012 közepéig voltak szinkronproblémák, de utána oké. Ezekből 105 és 120 lovacskás T-Jeteket és szintén ugyanilyen teljesítményű 1.6 JTD-ket néznék.
    A hátsó futóműve lehet, hogy egy kicsit drágább, ugyanis multilink, nem pedig csatolt lengőkar, mint a MiTo.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák