Új hozzászólás Aktív témák

  • Thom!

    veterán

    Véleményem szerint nyolc éven belül meg fog szünni a használt autó fogalma(2022-ben írom ezt).Az embereknek egyszerűen nem lesz autójuk,mert: 1.új autó szóba sem jöhet...már most 10millió felett van egy kisebb családi ára...nyolc év múlva nem csodálkoznék ha a duplája lenne... 2.Azok az autók amiket a covid miatt nem adtak el 2020/21/22-ben azok nyilván valóan 2025-2030 között nem fognak kikerülni a használt autó piacra vagyis óriási autóhiány lesz...Ami istentelenül föl fogja nyomni a jó állapotú/jó minőségű használtautók árát az egeken túlra.(mint az üzbégeknél kirgizeknél...4-5000dollár egy porrárohadt lada...nincs autó...) 3.A mai autók olyan silány minőségben készülnek,hogy tíz évnél és 200ezer km-nél nem fognak többet elmenni,a javításuk pedig anyagilag totálkár,többszöröse az autó értékének...vagyis akármilyen szép és megkìmélt irány a bontó... 4.A régebbi autókat ki fogják szorítani a forgalomból úgy,hogy az alkatrészellátást megszüntetik,a kínai utángyártást pedig szigorúan büntetni fogják a biztonság és a környezetvédelem nevében.Most 2022 júliusában egy 2007-es Astra-hoz nem kapsz egy darab hűtő vizcsövet sem,a gyár nem szállít többet,utángyártott nincs!!! 5.Ha 2028-ban szeretnél majd venni egy normális használt autót akkor a következő lehetőségeid lesznek(elvileg): A. Új autó horror áron. B.két-három éves autó horror áron. C.5-6éves céges autó közel 200ezer km-el...drágán,és viheted a bontóba. D.10 éves használt autó amit 2018körül gyártottak,200ezer km felett futott és bontóérett. E.10 éves használt autó extra kevés km-el horror áron. F.2015 előtti autó drágán ,alkatrészutánpótlás nélkül. Szóval nincs sok variáció...aki pedig azt gondolja,hogy egy 2015 után gyártott autót 15 évesen még szerelgetni fog,és életben fogja tartani,annak nincs jó hírem,csalódni fog...nem lesz alkatrész,és dróttal,pop szegeccsel,gipszkarton csavarral nem lehet majd elektromos folytószelepet,meg közvetlen befecskendezést javítani...

Új hozzászólás Aktív témák