-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
hülyegyerek #162694 üzenetére
Spritmonitor szerint T2 és T3 egyaránt ~7 litert fogyaszt vegyesben (élek a gyanúperrel, hogy csak a szoftver más rajtuk és csak felső fordulatszám tartományban van eltérés).
Ahogy nézem, a kézi váltós benzinesek az 1969 ccm-esek, ugyan ezekkel a motorkódokkal az automaták már csak 1498 ccm-esek és azok kicsivel ~8 liter alatt vannak.
-
#94529552
törölt tag
válasz
rasotamas #162665 üzenetére
kilométerórákat köztudottan csapágyasra tekerő Weltauto
Ez most újdonság, mivel tudtommal márkaszervizek vannak kapcsolatban velük, tehát azonnal lekérdezhető a valós előélet.
De garanciát vállalni mondjuk egy 350k-t megtett autóra, amit pl.150k-ra tekertek, az is egy hatalmas öngól.200 ezret futott céges szídet, mert nem fog elromlani
Ez pedig már jövőbe látás lenne?[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162693 üzenetére
és (#162692) xEon1337:
Nekem az ülés kényelmes volt, kb. olyan kemény, mint a Kiában. A könyöklő ebben csúsztatható volt, bár az tudtommal feláras. Valahogy tágasabbnak tűnt, mint a Focus, hiába kétpetéjű ikrek.
Jövő hétre ledumáltam egy tesztvezetést egy CC-re, mivel csak az van náluk, amit lehet vezetni.
Baromira kíváncsi vagyok, hogy mennyit fogyaszthat a 2 l-es turbóbenya azzal a benga 1500+ kg-os testtel.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
hülyegyerek #162683 üzenetére
Múltkor ültem egy újabb S40-be a szalonban. Hát, alacsonyan ülsz, könyöktámasz számomra használhatatlanul hátul volt és feltűnt a kényelmetlen, kemény ülés (az S60-amhoz képest). Csomagtartó nem túl nagy, ha jól rémlik. Ezen kívül nem nagyon tudtam belekötni.
-
válasz
hülyegyerek #162683 üzenetére
Technikailag nagy a hasonlósága a Ford Focus 3-al (ha megnézed, formára kívülről is majdnem egyeznek az 5 ajtóssal), de most csak kíváncsiságból megnéztem a kopó alkatrészeket és pl. féktárcsa-fékbetét az pl. még a Focus II-vel is kompatibilis, szóval a fenntartása baráti hosszabb távon is.
Viszont belül - ahogyan a Focus is - nagyon szűkös, szerintem már kicsit eljárt felette az idő. Nem lepődnék meg, ha ez a Limited Edition lenne a gyártás leállítása előtti utolsó löket, aztán talán lesz valami a Volvo 40.2 Conceptből, amit az XC40 concepttel együtt mutattak be, ami ugye azóta már meg is jelent.
Szerk.: persze zajszigetelésben meg az apró részletekben azért mégiscsak Volvo, még ha a lemezek alatt nagyrészt Ford is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Cruzito76 #162688 üzenetére
Én nyugodtan megvenném a 200 ezret futott céges szídet, mert nem fog elromlani, de az egyterűtől messze van.
Egyterűek mellett szól, hogy nem sok céges autó van belőlük, bár emiatt szét is rugdosták a gyerekek hátul. De ez a megállapítás sem feltétlen igaz, tudok olyat aki S-Max-ot kért és kapott céges autónak, és hát rúgatja is mert nem az övé. -
nesa
veterán
válasz
Cruzito76 #162688 üzenetére
A meriva az egyetlen egyterű a felsorolásodban, de az is pöcs kis kocsi, a többi sima kombi.
Ha nem tervezel több gyereket talán az i30 kombi jó lehet, de józan ész mégis egy rendes egyterű fele húzna.
Sharan, alhambra, galaxy, C8, 807,ullyse, Phedra, fél számmal feljebb Scudo, expert, még feljebb transporter.....
Vagy a kisebb de még 2 gyerekkel jó vw touran 5 személyesbe jó a csomagtartó is.
[ Szerkesztve ]
-
Cruzito76
csendes tag
Sziasztok!
2 kisgyerek (4 és 6 év) mellé, családi autónak milyen egyterűt vennétek leginkább?
Alapesetben Kia Ceed vagy I30 combi felé tendálnék, de nagyon elbizonytalanít, hogy azt látom a hirdetésekben, hogy valószínűleg a jelentős részük céges kocsi volt, főleg a Kiaknak, 2014-esekben 200 ezer km van. Tudom, tudom, hogy nem az a lényeg, de azért 3,5 fél év alatt adtak nekik rendesen...
Szóval már nézegetem a Merivákat és hasonlóakat. Ford Focusban is gondolkozok.
2,5 fölé nem szívesen mennék, de persze, ha kell 3-ig elmegyek.
Mit javasolnátok, merre induljak el? Jó meglátás a Kia?
-
-v-
addikt
válasz
alázógyík #162681 üzenetére
Hát ahogy a becsnepper mondta legutóbb is valamelyik égéstérben, az akkor jön, ha kimész magadnak és magánembertől veszel.
Amúgy a török nepper kint ugyanannyiért fogja adni, mert a kelet európai gyökerek elviszik, meg aki itthoni kereskedő és megveszi kint olcsón behozza, nem lesz hülye olcsóbban adni, ha itthon elmegy rendes áron, max. ő többet keres rajta. Majd ha valamiért itthon is nagyon bezuhan az ár .. de arra nincs kilátás.
Inkább ezek a telephely nélküli gecinepperek szaporodhatnak el még jobban, akik ezzel ügyeskednek[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Új Volvo V40-esekkel van valakinek tapasztalata ? Nemsokára jön belőle egy limited edition ésszerű árazással, ami még bele is fér a keretembe. Elsősorban az úttartás, a kormány hangolása, meg a 2 lityós turbós motor fogyasztása / teljesítménye érdekelne. Tesztautójuk sajna nincs, tehát vezetni nem tudtam.
-
alázógyík
addikt
Most már tényleg jönnek az olcsó nyugati dizlik.
-
válasz
molnarpeter #162679 üzenetére
Pont innen tudom, hogy egy évig mindig jött ugyanaz az autó.
-
Így van, basszus ott tartok, hogy leszarom, hogy rozsdál, inkább megcsináltatom a Mazdát, mert ebben legalább tudom, mikor hol tört, mikor lett vezérlés, stb cserélve, és hogy valóban 269 ezer kilométer van benne (na jó, 272, mert 2 hónapig nem működött a műszerfal, de vezettem minden utat excelben, hogy tudjam, 3000 hiányzik belőle) és nem teszem ki magam egy lutri vásárlásnak. Gyakorlatilag nem találok olyan hirdetést, amiről nem süt, hogy vagy hivatalos nepper árulja, vagy valami önjelölt nepper.
Faces csoport, jónak tűnő autó értelmes áron. Nézem az eladót, 17-nek kinéző fuxos hülyegyerek. Miazannyából van ennek ilyen kocsija? Tán nem kukoricát címerezett nyárimunkában, hogy ilyen szépen lebarnult?[ Szerkesztve ]
-
válasz
LuckyL #162672 üzenetére
Már nem emlékszem pontosan de olvastam pár sztorit. Valaki vitt be autót beszámíttatni, egyáltalán nem irreálisan magas kilométerrel, másnap fent volt jóval kevesebbel. Egyébként nekem elég alacsonynak tűnnek sokszor a futásteljesítmények náluk.
Nem akarom én lehúzni vagy rossz hírét kelteni senkinek, bocsánat, hogy megalapozatlanul írok ilyet, hallottam pár sztorit, ennyi az egész. -
Garada
őstag
Sziasztok srácok!
Autóvásárlás előtt állok és tanácsot szeretnék azzal kapcsolatban kérni, hogy a következő szempontoknak mely autók felelnének meg a legjobban.
Először is a keret rá, külföldi pl mobile.de oldal esetében 5000€, itthoni autó esetén 1,8 millió környékéig.
Lehet benzin és dízel autó is, nem városi használatról lenne szó, tehát nagyobb igénybevételnek lenne kitéve napi 50-100km. Lehetőleg turbós motor legyen nagyobb hengerűrtartalommal 200e km alatti futásteljesítménnyel. Korban előny ha minél fiatalabb vasról van szó és nem hátrány az sem ha nem hajlamos nagyon a rohadásra, tehát pl Mazda 6 nem érdekel. Elsősorban német márkák vannak előtérben kivéve Opel és Mercedes, Ford is szóba jöhet, olasz és francia egyáltalán nem érdekel, skodák számomra unalmasak, Volvo is kiesik illetve japánok érdekelnek még meg persze olyan márka ami nem lett megemlítve, hogy semmiképp sem.Egy kis irány arra, eddig miket néztem:
Ford Fiesta 2008-tól (itt mindenképp egy nagyobb dízellel mint az alap )
Audi A3 2005 környékéről.
Golf V, Golf VI
Seat Leon 2005-től
Toyota Corolla 2007-ig
Toyota Avensis 2009-ig
VW Jetta 2005-től
BWM E46 318-tól leginkább az utolsó széria 2005 környékeVálaszokat előre is köszönöm!
-
nandow
aktív tag
válasz
BigBlackDog #162662 üzenetére
Ezt tegnap én is néztem, hogy olcsónak tűnik. Vagy lehet csak én vettem drágán az enyémet.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162662 üzenetére
10 éves accord 2M olcsó?
amúgy ott az alvázszám kérdezd le[ Szerkesztve ]
-
válasz
426os #162632 üzenetére
Nekem sem szimpatikus annyira. Eleve favorizálja a kereskedőket:
- Te mint magánszemély vért izzadva feltöltesz minden kis szart a kocsiról, és reménykedsz, hogy azt elfogadják vezetett szervízelőéletnek, hogy 2 csillagod legyen, ne 1. Meg elmehetsz egy jó drága állapotfelmérésre az approvált szervizekbe, hogy legyen 4 csillagod.
- Van egy valamiért megbízhatónak titulált kereskedő (pl az kilométerórákat köztudottan csapágyasra tekerő Weltauto), neki elég ha feltölt egy fotót, hogy ő garanciát vállal az autókra, puff, 5 csillag, érdekes módon ha ő végzi az állapotfelmérést magának, az rendben van. Akkor is, ha üres a lap és csak a festékvastagságokat tünteti föl, KEKKH kilométerek pedig nem stimmelnek. -
válasz
BigBlackDog #162662 üzenetére
Mihez képest olcsó? Nem nagyon van viszonyítási alap, évjáratában az egyetlen 7gen Accord. Amúgy automata, azok kicsit olcsóbbak szoktak lenni.
-
BigBlackDog
veterán
Na ez meg miért lehet ilyen feltűnően occó szerintetek?
Mondjuk az leírás nem átlagos...
-
válasz
molnarpeter #162660 üzenetére
igen de tgk-nál mehet zárt végű lízing is, amit sokkal könnyebb kiszámítani mint a tartósbérletet
szerk: sőt itt már az első percben vissza jön az egész áfa, nincs cégautóadó és a többi lehúzás[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
H. A.: A legjobb elektromos autó? 500 km hatótáv? Las Vegasba utaztam, hogy tesztelhessem a Tesla Model 3-at.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #162656 üzenetére
Még Salzburgba jártunk ki vele hetente, úgy fél év után kérdeztem, hogy olajat nem kéne cserélni?
Várjáá...tavaly nyáron cseréltük, úgyhogy de, lehet.
Tehát kb. 1.5 évet ment ugyanazzal az olajjal, heti salzburgi utakkal.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #162654 üzenetére
Olajcsere se fontos, tapasztalatból írom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MunezXBK #162653 üzenetére
Mert ez Japppán
Jó, olyan felesleges és amúgy is jelentéktelen dolgok, amik úgyis csak elromlanak (ergonómia, A/C, esetenként szervó, villany ablak) nincsenek benne, de legalább mentő üzemben is elmegy millió km-t, ha kap olajat, ami megsüvegelendő. T4 valamivel rosszabbul viseli a korróziót talán, akkor meg már T5. Jó, igazából V Klasse kéne
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #162652 üzenetére
Mindent IS!
-
Drughi
addikt
válasz
molnarpeter #162650 üzenetére
Csiszológép(ek) lesznek benne szállítva 3-6 munkással.
Most van egy Nissan Vanette ehhez hasonló kellene minélmolcsóbban.
A VW nagyon drága, vagy lelakott ebben az árban. Nem?
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #162647 üzenetére
Persze, de például én ebből a szempontból teljesen amatőr vagyok...
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #162647 üzenetére
Persze, de például én ebből a szempontból teljesen amatőr vagyok
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #162638 üzenetére
Azért az eddig olvasott "szomorú" történetek esetén nem kellett volna szerintem márkaszervizes állapotfelmérés sem, hogy kiszúrjon az ember 1-2 apró furcsaságot. Nálam az ilyenek már legtöbbször inkább kizáróak (valószínűsítem, hogy néhány problémamentes vételt is elszalasztottam már emiatt). Eddig még én sem költöttem márkaszervizes átvizsgálásra vétel előtt, de szerencsére nem is ért meglepetés.
(#162648) Csabroncka: No igen, tapasztalat nélkül, tájékozatlanul, csak úgy megérzésre belevágni eléggé önsanyargató magatartásnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
válasz
kisza25 #162644 üzenetére
Gondolom ismered a Jettás történetet, elég nagy port kavart 4 éve.....
-
Drughi
addikt
Üdv,
Tippet kérnénk:
Munkás autót keresünk, puttonyosat.
2000 utáni évjárat.
5-6 személy szállítására alkalmas
Ár 800.000ft ig bezárólag.Miket érdemes egyáltalán megnézni ebbe a szegmensbe?
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #162643 üzenetére
Én mikor átvizsgáltattam autót olyan hibákat is leírtak amit percekig kerestem (külsérelmi nyom)
-
Csabroncka
addikt
válasz
kisza25 #162641 üzenetére
Márkaszervizben mérnek festékréteg vastagságot is azt hiszem (?), egy szakavatott szerelő rögtön kiszúrja, ha csak "horzsolás" volt, illetve a nagyobb beavatkozást is.
Pontosan 4 éve próbálja, szerintem olcsóbban jött volna ki belőle, ha így eladja és elbukja mondjuk a felét.
-
rumos XIII
aktív tag
sziatok!
Punto 1.4 ajánlott? Próbáltam rákeresni, de nemigen találtam választ, szóval ha uncsi a kérdés már, bocsi[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #162638 üzenetére
amit perre költött már autója is lehetne, de azt még csak nem is használta 4 évig, ez már a csak azért is bebizonyítom, hogy igazam van, vagy nem értem a dolgot
-
diegho
nagyúr
válasz
Csabroncka #162638 üzenetére
Újabb bizonyíték arra, hogy az emberi butaság határtalan.
-
Csabroncka
addikt
Egy újabb elég tanulságos beszámoló.
Azért meredek számomra, hogy emberek vesznek milliós használt autókat úgy, hogy nem áldoz 20- 30 ezer forintot arra, hogy a vétel előtt márkaszerviz felülvizsgálja az autót és legalább egy "hiba" listám legyen, hogy mit kell javítani ha megveszem.. persze így is rá lehet faragni, de talán kevésbé.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #162635 üzenetére
Van, ami nincs fent Hahun, és fordítva is előfordul. De többnyire, igen, van átfedés.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
426os #162632 üzenetére
Jól érzed, nagy katyvasz az egész, valószinűleg van gazdasági érdekeltsége TC-hez köthető embereknek, ezért a hype. És nem csupa jófejségből hozták létre, mint ahogy azt sokszor ők maguk is sugallják.
Mellesleg olyan kereskedők is hirdetnek minősitetten akiknél elég egyértelmű, hogy nem csak tiszta autókat árulnak (fent vannak hahun is, és máshol is felbukkan a nevük és/vagy van közösségi oldaluk ahol értékelni is lehet őket). -
426os
őstag
Azt esetleg tudjátok, hogy a Jóautók.hu-n milyen logika alapján van "minősítve" egy autó vagy kereskedő? Mert nekem az az érzésem, hogy pénzért árulják ezt a címet. Több autónál/kereskedőnél is láttam, miközben semmivel sem volt több infó fent, mint másnál, ami pedig nem volt "minősítve". Meg mi alapján minősítenek egy olyan kereskedést, ami 2 éve létezik csak, semmilyen felhasználói értékelés nem érhető el róla neten (Google, Facebook), ráadásul a honlapján a cégadatok sem érhetők el?
Nem látom az oldal értelmét jelenleg. Annyival több felület, amit figyelni kell, ráadásul nem is lehet olyan könnyen szűrni/menteni a keresési listákat, mint hahu-n. Az autók pedig többnyire nem tűnnek jobbnak, max drágábbnak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
426os #162630 üzenetére
Arra akartam csak utalni, hogy a jelenség lehet természetes is.
Értelemszerűen alaposan körbejárnám a témát, ha nem a tulajdonostól venném az autót (ott is a karbantartás miatt térképezném fel az előéletét). Pl. a kerek 135e km furcsa kicsit, de ugye megeshet, hogy pont úgy fordultak a számok, hogy kerek érték jött ki vizsgára.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #162628 üzenetére
Kicsit elvesztünk a technikai kérdésekben már. A lényeg, illetve az eredeti kérdésem az volt, hogy kell-e az autótól jobban félnem, mint bármelyik másiktól a fenti infók alapján. Úgy néz ki, hogy nem. Köszönöm mindenkinek az infókat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #162628 üzenetére
Nekünk kicsit hanyagul szedték le, kontakt spray és rongy segített, igazából minden ilyen cucc (féktisztító és tsai) jó ilyenre. Ha finomkodni szeretnék, fültisztító pálcika és gyógyszertári benzin kombinációját mondanám
-
BigBlackDog
veterán
válasz
426os #162623 üzenetére
"A rendszámon még fent vannak a műszaki/környezetvédelmi matricák."
Nálam is fent vannak. Simán csak nem kaparták le a legutolsó vizsgán.
Elvileg sima benzinnel lejön (vizsgaállomáson adták a tippet), de óvatosan, mert oldhatja a rendszámon lévő fekete festéket is!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
426os #162625 üzenetére
akkor értem amit kérdezel, de én nem aggódnék emiatt
ha lejárt a műszaki, lehet csinálni újat, egyszerűen kérdezd meg telefononátverések inkább azzal szoktak lenni, hogy nem jogtiszta az autó (pl végrehajtás terheli és nem lehet átiratni), vagy pl rozsdás esetleg nagyon össze volt törve, nagyon rossz műszaki állapotban van
stb.én inkább ezekre koncentrálnék
-
426os
őstag
válasz
LuckyL #162624 üzenetére
Gyanús, hogy régóta áll az autó (habár a hirdetés friss). Nem jól tudom, hogy 2016 óta a matricák eltörlése után az első műszakin lekaparták a régi matricákat? Mert ha igen, akkor az autó legalább 2,5 éve nem volt műszakin (bár van egy 2017 novemberi km bejegyzés, csak az is furcsán kerek szám).
2020/4-ig érvényes műszakival van hirdetve, így gyanítom, hogy átadáskor csinálnak újat (ha fél éve mégis volt műszakin, akkor ezt tök feleslegesnek tartom).
Szóval igazából ez a rendszám matrica, ami engem összezavar, hogy hogyan lehet még rajta az autón.
(Messze van az autó, ezért próbálok minél tájékozottabb lenni, hogy ne menjek potyára)[ Szerkesztve ]
-
-
426os
őstag
Mitől lehet tartani egy olyan autónál, ami:
- Bizományiban van egy kereskedésben
- Magyar autó (rendszám ismert, lekérdezve a km reális, 2009.4 - LUCXXX)
- Forgalomból ideiglenesen ki van vonva ("Hivatalból ideiglenesen kivonva")
- És a lényeg: A rendszámon még fent vannak a műszaki/környezetvédelmi matricák.
Km. óra állás bejegyzések: 2013.11 - 80k, 2015.11 - 112k, 2017.01 - 135k, utóbbi így, kerek számmal.
Előfordulhat, hogy nem kaparták le az utolsó műszakin a matricákat? Vagy valószínűbb, hogy nem volt azóta műszakin (akkor viszont elég sokat állt, ami kérdéseket vet fel).
Mire számítsak ha rákérdezek majd, mire kérdezzek?Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #162621 üzenetére
Igazából 2felnöttnek és egy gyereknek kell nálunk, erre elég volt eddig mindig, a sok rossz úton való jövésmenés, amiben van földes út is, ezért jobb lenne kicsit magasabb has
Egyszer 3 felnött és 12 napra való cuccukat vittem fehérvárra, egy felnött még befért volna
Ami miatt jobb lenne kicsit nagyobb az a babakocsi, mert az kiüti a csomagtartót, de azt egyre kevesebbet visszük -
válasz
BigBlackDog #162617 üzenetére
Novemberben béreltem i20-at egy hétre; kettőnknek kényelmes volt, a csomagtartóba befért két bőrönd, látszólag a hátsó ülésen is maradt hely; összességében nem kicsi.
Valamikor vezettem Juke-ot is; nekem az sem tűnt kisebbnek, viszont fura módon magasan ülsz benne.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162617 üzenetére
Akkor üljél bele
haver nagy BMW-s, mondom neki nagyobb benne a hely elöl, mint a 3-as BMW-ben, abban én nem férek el. Azt mondja hülye vagy, mondom üljél bele, beleül, azt mondja b+ ebben simán elférek kényelmesen
Titok:rövid leszakadó műszerfal, nincsen középkonzol a térdednél, terpeszben ülhetek -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #162617 üzenetére
De az tetszik.
szerintem kicsi, kívül, belül, de nem nekem lesz.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #162614 üzenetére
Ez egy 15-ös cikk
-
kisza25
félisten
válasz
Luck Dragon #162608 üzenetére
Ami tetszett, hogy nagyon nagy hely van benne elől hátúl és a csomiban is.
A kormány ok, a váltón a teniszlabda kicsit megmosolyogtatott, az ülésre csak ránéztem már attól izzadtam olyan anyagból volt.
A gombokat nyomkodtam, akadósan vacak érzettel mozogtak, a bajuszkapcsolók is.
A 15" kerekek nagyon kicsinek hatnak az autón, a 17" jól nézett ki, de leszedálja az 1,4 szívót.
Pumma: azaz i10 megfelelője[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #162606 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162605 üzenetére
Néztem már mindent, mazda 2 nagyon kicsi második sorban, amúgy tetszik, mazda cx 3 -al ugyanez a baj
Az opel alapon nagyon alul motorizált még a kia stonic 1,25 höz képest is
Nissan juke, azon kívül, hogy nem tetszik kicsi is belül
Mágus2: volt fabia kombim, kb 20-30 km után beállt benne a derekam[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #162605 üzenetére
Ma megnéztem a fiat tipot élőben, hát nem kívántam rá
Egyre jobban hajlok arra, hogy méretben az i20 kis kompromisszumokkal de 95% elég.
Viszont sokszor jó lenne kicsit nagyobb hasmagasság (nem kell terepjáró, csak ne érjen le az alja, meg egy kis+erő sem lenne rossz.
Ezért az i20 active újra képbe került, ami 4M az 1,4 100 lovassal, manuális 6 sebességes váltóval, tulajdonképpen ua., mint az i20 csak magasabb, meg körbe van műanyagozva, árban sem több.
Kár hogy a stonicnál 400eFt a felár a SUV -ság
Fura, hogy az nehezebb, nagyobb és mégis adják az 1,25 szívóval, 84 lóval, mondjuk egy nagyon rövidre vett váltóval. 4200 at pörög 130-nál, összehasonlításként az i20- am ugyanazzal a motorral 3500-at pörög 130-nál -
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #162599 üzenetére
Látom figyelsz
BigBlackDog, molnarpeter : vagy ez2018- i20
2019- i20 active, vagy kia stonic, vagy duster, vagy suziki vitara
i20 active life 1,4 szívó 100 ló 4 M,
kia stonic LX ex. 1,4 szívó 4,4M: 7" android autó alap, nagyobb, de csak 4060 vs 4150 mm
vagy duster 1,6 szívó 112 ló 3,5M, ez a legnagyobb, legolcsóbb, legigénytelenebb, de még megtesztvezetem
vagy suziki vitara 1,6 szívó 120 ló GL+ 4,15 M, kb ez lenne a legjobb, de zavarna, hogy olyan autóm van, mint minden 4. embernek a faluban[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #162601 üzenetére
Van még kisebb is.
-
HKorn
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szőröscica #162599 üzenetére
i10 még csak-csak, de 2019 i00? 2020 i-10?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- EVGA 750 BQ 750W
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest