Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
Terelőúton a nagy forgalom miatt nem mész kilencvennel se. Ahogy a videón is látod, a józan ész hiánya miatt mindenki százas tempóval csapódik a többi álló járműbe.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Reggie0
félisten
Ez ilyen rendorlogika: fontoskodni kell, kulonben kiderul, hogy nincs is rajuk szukseg
Nyilvan mind a ket helyen ugyanaz a kod es lassan menni mindenhol lehet. Sot autopalyan menni meg biztonsagosabb is lenne, mert nincs keresztezodes es szembejovo forgalom.
Csak hat terelni konnyebb, mint esetleg felvezetni az autokat.Amugy akik itt egymasba rohantak, azokat tobbe nem is szabadna volan moge engedni.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
félisten
válasz Reggie0 #59552 üzenetére
Ha KÖVETÉSI távolságot tartott és nem FÉKTÁVOLSÁGOT, akkor törvényszerűen csapódik az előtte menőbe amikor az előtte haladó ütközik.
Vagyis nem egyértelmű a vezetéstől való eltiltás.Egymásba rohanni inkább a szemben menők vagy kereszteződébe érkezők tudnak.
A kamera felvételekből oktatási anyagot kellene összeállítani és reklámok helyett nyomni....
[ Szerkesztve ]
mezis
-
updog
őstag
válasz Hi!King #59537 üzenetére
Gondolom akik vakon előztek, a kreszvizsgán is azt a választ jelölték mindig: a gázra lépek hogy minél gyorsabban elhagyjam a csökkent látótávolsággal járó területet...
Durva amúgy látni, kb. mint ami valamelyik télen volt usaban(?), ott is látszik a videón hogy már tucatszám gyűrték egymásba az elől lévőket, de megállás nélkül tömörítik őket hátulról a teljes sebességgel becsapódók... Váratlan jegesedés vagy mi volt ott a duma, bár azt jobban elhittem mint ezt a váratlan porvihart...
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Reggie0
félisten
Egyertelmuen csokken a latotavolsag es lassitani kell. Pont az ilyen emberek a legveszelyesebbek, akik szarnak az ut- es latasi viszonyokra es mennek vakon. Az boven nem eleg, hogy ha latja az elotte menot, akkor nem kell csinalni semmit. Szoval, de ezek az emberek nem alkalmasak jarmuvezetesre.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
...az újságírónak lehet, hogy nincs jogsija, mert egyébként nem előzne senki parkoló autót
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
titán
A konkrét esetet nem tudom kommentálni, azoban ebben szerintem az a logika, hogy a "terelőút" esetleg más útvonalon halad, így ott mások lehetnek a látási viszonyok. Ezen kívül írhatnám azt is, hogy ott eleve kisebb a tempó. Ez gumicsont. Másodsorban értelmes embereknek teljesen mindegy, hogy hol közlekedik, odafigyel az út és látási viszonyokra. A közúti közlekedést viszont bármilyen csúnyán is hangzik, az idiótákra kell "szabni", hogy a leghülyébb is lehetőség szerint hazaérjen.
-
mephi666
nagyúr
M1-es tömegbaleset: lehet, hogy senkinek nem fizetnek a biztosítók
...végtére is csak annak kellene fizetni, aki megállt és őbele szálltak bele hátulról... de ezt meg kb csak rendes belső dashcam-felvétellel lehet bizonyítani aki nem volt képes megállni, annak a biztosítása fedezheti az általa megnyomottak kárát (szép nagy láncban) ...ugorhat itt kb mindenkinek a bónusza
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
szebe
addikt
válasz mephi666 #59559 üzenetére
Az eset legnagyobb károsultjai azok lehetnek, akik kötelező biztosítás nélkül futottak bele a karambolba, ráadásul sérült utasuk is volt
Ha valaki tényleg KGFB nélkül rohangál(t) (és nem csak találgatás, hogy nagyobbat szóljon), azt úgy nagyjából soha többé nem engedném volán mögé.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mephi666
nagyúr
...kb: csomó helyen vannak kamerák a pályán, amik rendszám alapján ellenőrzik a matricát... mennyiből tartana összedrótozni a rendszert és ellenőrizni a műszaki érvényességét, kgfb-t, valamint az üzembentartó jogosítványának érvényességét? aztán ki lehetne ezeket azonnal szedni célzottan és úgy megvágni, hogy hazáig sikítsanak (már ha pl az üzembentartó vezet épp, lejárt jogsival)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mezis
félisten
-
-
updog
őstag
Tesómékba is belementek hátulról nemrég, kötelező (és téligumi...) a kanyarban se volt a roncson ami beléjükrongyolt... pont haver jött ki helyszínelni, mondjuk ez Heves megye és körzete, de szerinte kb. mindennapi eset, hogy nincs (többek közt) kötelező a vétkeseknek.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
mephi666
nagyúr
válasz Reggie0 #59565 üzenetére
hó miatt nincs is, de 0fok környékén sokkal jobb a tapadása, mint a nyárinak
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
philoxenia
MODERÁTOR
A sebességmérés mellett a rendőr simán tudja ellenőrizni a biztosítás meglétét rendszám alapján. Csak tudtommal ezt egyedileg kell lekérnie.
Sajnos azonban a kötelező megléte sem garancia a normális ügymenetre: [link] -
Di Natale
aktív tag
Beszarok... Amikor olvastam, hogy egy férfit találtak a roncsok alatt annyira tudtam, hogy ebben a baszott országban a Média nem lesz tapintattal a hozzátartozókhoz és kideríti kihunyt el. Nem kellett sokat várni.
-
titán
válasz Di Natale #59569 üzenetére
Németországban (nem szívesen hivatkozok rá), a nem fizetős autópályákon egymást érik az elektronikus felső és oldalsó kijelzők, és amint a forgalom intenzitása vagy az időjárás indokolja, csökkentik a sebességet és be is tartatják [link]
Németországban én is azt tapasztaltam, hogy amit kiírnak, azt betartják (kivétel, ha magyar vagy egyéb leszarom nemzet közlekedik ott). A porsche is ment előttem 60 - al , pedig tök üres volt előtte az út. Először nehezen hittem el amit látok, aztán hozzászoktam. Na ha itt kiírod, hogy porátfúvás/csökkent látási viszonyok és 60 km/h, ugyanúgy menni fog 160-al tovább...(kivételek persze mindig vannak, azokat ledudálják vagy nekimennek hátulról az agyhalottak).
[ Szerkesztve ]
-
-
biker
nagyúr
valaki említette nekem, hogy miért nem írták ki a kijelzőkre a pálya felett, hogy lassíts, porvihar, vagy 80-as korlátot
Mire megkérdeztem, hogy te amikor ki van írva egy ilyenre , hogy 80km/h terelés, akkor lelassítasz 80-ra
hát elkezdett magyarázni, a második mondatnál elküldtem a 3.14-csába, hogy ezért. Mert lekakkantják, mit írnak oda.
Ezért van minden picit csúszós időben tömegkarambol az M3-on, mert aki napi szinten ott jár, az tesz arra a 100-as korlátra ami a nagy völgykanyarban van, aztán jön a csodálkozásElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Hi!King
őstag
válasz cappa72 #59572 üzenetére
Anno én is mindig ezt tapasztaltam a nyugati határszélen élve, aztán idővel rájöttem, hogy a legtöbbjük nem osztrák, hanem magyar, szlovák, szerb, stb., csak Ausztriában él. Aztán lehet osztrák is, de szerintem a legtöbben alkalmazkodnak a helyi közlekedési kultúrához, ugyanaz az ember máshogy vezet itt és ott.
Amúgy Ausztriában az megszokott még, hogy nagyon rövidek az autópálya felhajtók, illetve áthajtásoknál is gyakran nagyon rövidek az áthajtók, mégsem volt sosem problémám vele, mert mindig kölcsönösen segítik egymást pozícióharc helyett.
Alpesi falvakban, kisvárosokban pedig gyakran a főút is nagyon szűk, sok helyen csak egy autó fér el, az is nehezen belétható, mert gyakran egy kanyarban lévő ház sarka szűkíti le az utat, mégsincs ezeken a helyeken gyakorran baleset, mert mindig lassan érkeznek ilyen szakaszokra.
De ami a legfeltűnőbb különbség, hogy nem találkoztam sehol sem erőből megfélemlítéssel. A legjobb példa nem is a zebra, hanem vannak közforgalomnak megnyitott erdei, hegyi utak, amelyeken van gyalogos turistaforgalom is, az ilyeneken Magyarországon ha jön egy autó, az a gázt tapossa, hogy minél gyorsabban menjen félre a gyalogos, osztrákoknál úgy kezdődik, hogy gyökkettőre lelassul, és óvatosan elmegy a gyalogos mellett.
@aprokaroka87
Ha csak a büntetési tételek lennének a különbség, akkor ugyanazok az osztrákok paraszt módon vezetnének mellékutakon, ahol minimális a lebukás esélye, de nem ezt tapasztalom. Szerintem a többség átveszi a helyi közlekedési kultúrát, ezért is nehéz változtatni rajta, nagy a tehetetlenség, kevés felelős sofőr nem változtat sermmin.@biker
Mindegy mi van kiírva, ez a porfelhő látszódni kellett már távolról is és ennek ellenére nem lassítottak. Ez olyan mint egy kanyaros országút, ahol nincs sebességkorlátozás, tehát 90-el mehetsz, de ha 90-el mennél, jó eséllyel az árokban kötnél ki, ilyenkor attól függetlenül lasabban megy normális ember, hogy nincs korlátozás.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Persze, hogy lekakkantjak. Amikor velence magassagaban csinaltak a lehajtot egy honapig ugy voltak kint a bojak es a sebessegkorlatozas, hogy semmi munkavegzes nem tortent, egy arva embert nem lattam ott, nemhogy valamit csinalni, hanem ugy egyaltalan. Ha ilyenek tomegesen elofordulnak, akkor az emberek egy ido utan nem hisznek a tablaknak.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Reggie0 #59576 üzenetére
ilyen helyeken én mérsékelni szoktam azért kicsit a sebességet: főúton 40es táblánál óra szerint 60, 60as táblánál óra szerint 80... pályán 80as táblánál óra szerint 100 mármint akkor, ha látom hogy totál indokolatlan és nem akarom a forgalmat se feltartani azzal, hogy óra szerint ráállok a kitáblázottra (aztán pl M5-ön volt, hogy épp előztem volna, jött a 80as korlát... külsőben egy kocsi szintén óra100-ra állt, mögöttem kezdett tobzódni a paraszt, fékezni nem akartam, gyorsítani se hogy 80as táblánál majd 120-al előzzek... ahogy szűnt a korlátozás, odaléptem, kisoroltam (de nem közvetlenül a külsőben levő elé, mert én is gyűlölöm, ha az orrom elé mászik be valaki), paraszt meg hasalt a dudára és kalimpált miközben elhaladt mellettem
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ha csak normális, a sebességhez tartozó követési távolságokat tartanának, már feleennyi kocsi sem lett volna érintett... Tegnap oldalnézetben láttam az M4 -et egy fél percre, (felüljáróján mentem át) a látott négy kamion közé nem fért volna be sehol egy személyautó...
-
mephi666
nagyúr
válasz philoxenia #59581 üzenetére
...szélárnyékban akarnak spórolni a fogyasztáson... ha pedig gebasz van, akkor emberi százlábú mintájára összejön a nyerges százkerekű
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Di Natale
aktív tag
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
titán
Az M1-es autópályán a 102-es és 103-as km közötti szakaszon Nagyszentjános/Bőny térségében a viharos erejű széllökések miatt időnként sűrű por és homokfelhő rontja a látási körülményeket. Erre a leállósávon álló útellenőri autó és egy hatósági jármű is felhívják a figyelmet. Vegyék komolyan a figyelmeztetést. [link]
Szerintem komolyan fogják venni. 190-el amúgy is előbb átér a porfelhőn...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Di Natale #59583 üzenetére
Hat, csak veges szamu ember fer egy beteg kore. Amugy a videozas annyira gaz, hogy a katasztrofavedosoknek van sajat videos emberuk is, de gondolom a terfigyelo kamerakat sem kapcsoltatjak ki ilyenkor. Sot, a video alapjan ok maguk is videoztak, a beszologato feher ruhas ember(talan biztonsagi or?) sem nagyon segit a betegnek, de pofazni azt tud(mint altalaban).
Amugy meg a videozo csaj azert elegge messze allt toluk ahhoz, hogy ne zavarjon.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
mephi666
nagyúr
válasz konci79 #59590 üzenetére
olyan szintű pszichológiai kéne, mint jobb helyeken a fegyvertartásra ...ha már annyian járnak 2-3tonnás dögökkel, amikkel pusztítani is lehet rendesen
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Reggie0
félisten
válasz konci79 #59590 üzenetére
Nem lehet egyszerre mindent, gondolj bele ez mekkora eroforrast igenyel. Meg az uj vizsgazokat is hosszu varolistakkal tudja kiszolgalni a jelenlegi rendszer. Elobb a nagy kockazatu csoportokkal kell kezdeni, tapasztalatot kell szerezni, hogy mennyire tarthato, aztan lehet bovitgetni. De errefele haladunk remelhetoleg. Bar nekem van egy olyan erzesem, hogy elobb jon el az onvezetes es akkor mar elegge be lesznek korlatozva az onvezetes nelkuli jogsik kiadasa.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz konci79 #59593 üzenetére
pl ilyentől is el lehetne venni a jogsit legalább élete végéig (gyalogosként minimum megpróbáltam volna a tükröt leütni róla)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu LifeBook E756 i5-6300u I 8GB I 256GB SSD I IPS 15,6" FHD I jó akku
- Elitebook 850 G3 i5-6300u I 256GB SSD 8GB I 15,6" I Win10 I szép állapot
- Legion 5 15IMH6 15.6" FHD IPS i7-10750H RTX 3050 Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- L15 Gen3 27% 15.6" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- GF65 Thin 9SD 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1660 Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest