Új hozzászólás Aktív témák
-
Cégnél én kezelem a büntetéseket. Belgák nem szarakodnak, meg is kell neveznem azt a gazembert aki elkövette a gyorshajtást elektronikus felületen majd postán is el kell küldenem kitöltő, bűnös adataival aztán az illető is kap róla papírt levélben hogy mit követett el.
Jogos tényleg, nem arról van szó, de a papírgyártást nem tartom normálisnak hogy ezért oda vissza kell levelezni. Legtöbb országban ha piti dolog akkor befizeted és mindenki mehet a dolgára, itt meg kell nevezni. Weboldal meg viccesen justonweb.be ahol a capcha leginkább nem működik, azaz nagybetűt ír de ha azt írom kidob, nem szabad shiftet sem capslockot nyomni hiába nagybetűt akar aztán ha egy karaktert elrontok akkor generál újat az utolsó hibás karakternél. De leginkább connection failed van és óránként próbálkozhatok újra.
[ Szerkesztve ]
-
konci79
őstag
válasz MasterDeeJay #60152 üzenetére
Milyen cégnél kell külön ember a büntetésekre?
Eladó DDR4 GSkill 2x8 GB 4000 MHz CL16
-
válasz konci79 #60153 üzenetére
Nemzetközi fuvarozás. Rendszergazda vagyok, pluszban van ilyen feladatom.
100 sofőrre vetítve jön heti 3-4 büntetés eu országokból, valamikor ennél több. (jellemzően karácsonykor 2x-ese)
Németeknél van a legjobb helyzet ott piti dolgok 30 eur (2 éve 15eur volt) aztán súlyosságtól függően megy felfele. Követési távolság, előzési tilalom, sávhasználat stb 100-200 eur-ig. Legtöbb az 80 helyett 86-87 és felfelé 30 eur mert nagyon a sebességhatáron hajtanak.
Osztrákba drágábbak a dolgok, aztán holland, belga, luxemburg egyre drágább.
Szerencsére 99%-ban jogosak a büntetések, ritka az amikor hibáznak.
Azt el tudom képzelni hogy egy 4000-5000 sofőrös cégnél külön erre kellhet ember.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #60152 üzenetére
Es azt nem lehet beleirni, hogy nem ismert ki vezette, nem nevre vannak kiosztva az autok?
-
válasz Reggie0 #60155 üzenetére
Cégre vannak az autók, mindenképpen meg kell neveznem a konkrét sofőrt. (megnézem ki vezette abban a pillanatban amikor a bírság volt, de sok esetben fotó is van) Némely súlyosabb esetben a megnevezés után magának a sofőrnek is vissza kell írni a rendőröknek hogy igen ő volt (ekkor jellemzően pontot kap adott országban van hogy megyénként) Ha sok pontja van akkor az adott országból vagy annak megyéjéből (vagy adott területéről) kitiltják.
Ha nem nevezem meg akkor pl németbe 5000 eur lehet a bírság valamint nyomozás akadályoztatása miatt indítanak eljárást.
Nincs ilyen mint itthon hogy nem én voltam.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterDeeJay #60156 üzenetére
Mondjuk fuvarozasnal valoszinuleg masok a szabalyok, de szemelyautonal tudtommal a cegnek nem koteles feljegyeznie, hogy ki mikor hasznalja az autot, igy siman lehet, hogy tenyleg nem tudni ki volt.
-
-
MMIX
addikt
Egy taxis rámhúzzta a kormányt és átjött az én oldalamra és jött velem szemben egy mellékutcában.
Aszongya: "Nincs lámpád a kerékpáron." Előtte csirke versenyt játszott velem.Hát az biztos hogy a biciklilámpának nincs sok esélye a reflektorral és a ködlámpával szemben. Ugyanaz a lámpám van amit a rendőr is látott mikor pár éve igazoltatott és átnézte a ruházatomat és a táskámat is, tehát nagyon akart találni valamit a lámpámmal nem volt baja.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz MasterDeeJay #60156 üzenetére
Nincs ilyen mint itthon hogy nem én voltam.
Itthon sincs, kizárólag az objektív felelősség határát el nem érő sebességtúllépésnél. -
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #60162 üzenetére
Olvasd vegig amit linkeltel:
Olyan cégautó esetében, amely után nem számolnak el költséget, sem menetlevelet sem útnyilvántartás nem kell fizetni.Tehat nem kell, csak kellhet. Mellesleg azt sehol sem irjak, hogy az utnyilvantartast annak kell alairnia, aki vezette az autot.
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
válasz rushty #60147 üzenetére
Élénken él bennem az egész, mert mi akkor mentünk volna Zalakarosra és végül Székesfehérvárig jutottunk olyan este 7-ig, ami olyan 6 óra út volt Bp-ről, majd vissza már 2 óra alatt visszaértünk épen és szerencsésen.
A Fiam akkor járt óvodába és az első balesetben az akkori igazgatónő sérült meg súlyosan, majd kb. 3 hónap kórházi ápolás után meghalt.''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Melorin
addikt
Nem feltétlenül állat kategória akikről írok, de kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok erről.
Miért van az, hogy ha országúton utólérünk egy teherautót ami 70-80 között halad, jön egy egyenes szakasz, leelőzzük. Én beállok 90-es tempóra, de a mögöttem lévőknek az sem elég, lendületből elhúznak mellettem is, aztán száguldoznak tovább. Ez valami bekattanás, állatias ösztön, hogy amint meghallják az előzés közben felpörgő motor hangját, azt váltja ki bennük, hogy nincs megállás, és már azt sem tudják mi miatt kezdtünk bele az előzésbe?Reggie0: de én miért vagyok számára akadály amit le kell győzni? Miért nem elég a 90 neki is? Nincsenek tisztában a gyorshajtás fogalmával? Az a vicc, hogy amíg nem érünk be ilyen lassú járművet, addig ő is szépen jön mögöttem 90-el, de az előzés után mintha nem ugyanaz az ember vezetné a kocsit Ha pedig a kilátás miatt csinálná, előtte miért volt jó neki mögöttem? Vagy amikor leelőz végül, miért nem áll be a tempómban csak előttem? Mi értelme van a hypertérugrásnak? Hogy beérjen egy másik kilátást akadályozó kocsit?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Melorin #60166 üzenetére
A nagy akadaly utan konnyebb a kis akadalyt legyozni. Amugy a kilatas is sokkal jobb, ha nincs masik auto elol.
Szerk: Igazabol az a kerdes, hogy mi garantalja mas szamara, hogy egy barmilyen bekovetkezo szituacioban, pl. varosba beerve, stb.. nem leszel az. Ha mogotte vagy, akkor biztos nem leszel.
Amugy biztos van valamilyen psziches hatas is, kezdetben nagyobb lehet az elozes iranti ellenerzes, amig az elsot meg nem csinalja.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Melorin #60166 üzenetére
Én ma a rendőrökön akadtam ki. Nagy forgalmú városi elkerülőn, egyenes szakaszon leállítja az utánfutós autót, a sáv felét elfoglalják, a rendőrautón még a fényjelzés sem ment. Agyhalál komolyan, hogy ilyenek miatt kell akár állóra fékezni, aztán imádkozz, hogy nem találnak 100-al telibe hátulról. Egy ilyen akcióba emberek halhatnak bele, akár ők is. Párszáz méteren belül belül van mindkét irányba lehetőség lekanyarodni az útról. Értelmes rendőrök oda lekísérik az autót és biztonságban lehet igazoltatni. Úgy néz ki, ezek az agyhalott kategóriát gazdagítják.
-
mephi666
nagyúr
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
titán
-
konci79
őstag
Felfüggesztik egy helyen a motoros oktatást.
Jól leírja, de sajnos az autósokkal is kellene kezdeni valamit, tényleg egyre rosszabb a helyzet.Eladó DDR4 GSkill 2x8 GB 4000 MHz CL16
-
titán
válasz konci79 #60175 üzenetére
Nem kezdett semmit a helyzettel, csak elmenekült a feladat elől. Az ismerőse halálának nincs köze a tanulókhoz. A motoros szezonban szinte naponta történnek motoros balesetek, olyat viszont nem olvastam még, hogy tanuló motorkerékpárossal történt volna baleset. Ha veszélyesebb közlekedni, akkor arra tanítsa őket, ez (is) egy oktató feladata. Ennyi erővel az autós oktatást is feladhatná. Vagy valami más ok volt a háttérben és erre fogta.
-
Jhonny06
veterán
Van a kresz-ben bármi arra vonatkozóan, hogy nem lehet "padlógázzal" elindulni a lámpától, ha egyébként nem léped át a sebességhatárt? Valamelyik nap késő este mentem haza, a belvárosban egy e-up elég szépet gyorsult, valami mol limo-s cucc volt. Azonnal kikapták a sorból, meglepett.
-
titán
válasz Jhonny06 #60178 üzenetére
Önmagában a padlógáz nem tényező, mivel ez járművenként eltérő dolgot jelent.
Hogy mit művelt az az autós, ami miatt kivették, azt innét nem tudjuk megmondani, azonban a kreszben létezik erre vonatkozó passzus:
3. § * (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.Károsíthatta vele a közútat, a környezetet, akár veszélyeztethetett és/vagy zavarhatott másokat. Valószínű ilyesmik lehettek az okok, már ha egyáltalán a gyorsulás miatt állították meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
Logitech
aktív tag
válasz Melorin #60166 üzenetére
Én ha nem sietek, akkor is meg szoktam előzni azokat pl. akik nem mennek állandó sebességgel, kanyarokban lassítanak, egyenesben meg felgyorsítanak.
Lassabb jármű előzésekor meg sokszor van, ha én lennék közvetlenül mögötte, már rég megelőztem volna, de aki előrébb van nem előzi meg, kettőt egyszerre nincs hely megelőzni, de olyan követési távolságot tart, hogy közé ês pl a teherautó közé nem lehetne normálisan besorolni, így amikor kielőzi végre, és visszamegy a sávjába, elmegyek mellette is nagyobb sebességgel, majd beállok a saját tempómra. -
titán
Megállt egy autós az M3-ason, majd még a rendőröknek is magyarázott
Amíg így elengedik a szabálysértőket, addig nem nagyon várható javulás. A helyszínen bevonnám a jogsiját egy évre + 500k büntetés. Következő körben duplázni mindkettőt.
-
kw3v865
senior tag
[link] Hosszú, de elég jó, semmiképp nem unalmas válogatás a budapesti utakról.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz kw3v865 #60184 üzenetére
ahogy látom a zebra pirosa pesten se ér semmit és még nekik áll feljebb, ha valaki szól... a vén papa is még nekiállt magyarázni...
ma reggel én is találkoztam egy kalimpáló idegbeteggel: általában úgy szoktam nálunk a lakópihenőből balra kifordulni, hogy a felező mellé húzódok azért, hogy ha közben érkezik egy jobbra kanyarodni szándékozó, elférjen mellettem és alkalom esetén előbb tudjon indulni... jobbról érkezett egy delikvens és kalimpált meg anyázott, mert úgy érezte, hogy nem hagytam neki helyet a bekanyarodáshoz... kukásautó kényelmesen be tudott volna fordulni (sőt lehet, hogy egy csuklós is, de az nem jár arra), mert szabályosan a sávomban álltam végig
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
titán
válasz kw3v865 #60184 üzenetére
Veszélyes üzemnek tűnik ott a kerékpározás a videó alapján. Ami felkeltette pluszban a figyelmem, hogy milyen sok taxissal találkozni a felvételeken, pedig ők minden nap és egész nap ott közlekednek, tehát ismerik a rendszert. Arra gondolok, hogy nem a "vidéki" autós ment fel a fővárosba és azt sem tudja hol van és benéz valamit.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hi!King
őstag
A gyakorlatban, főleg megszokott útvonalokon azért nem annyira veszélyes, mert már előre lehet számítani, hol vágnak szabálytalanul eléd, így ilyen helyeken úgy kell menni, hogy bármikor meg tudj állni vagy kerülni. Szerintem a csávó a videón néha túl veszélyes helyzetekbe is belemegy, csak hogy bizonygassa, hogy igaza van. A beszólással sem lehet semmire se menni, mondom úgy hogy velem is előfordult autóból vagy kerékpárról, de leginkább olyankor, ha az illető szabálytalanul majdnem nekem jött, és utána még ő szólogatott be, na akkor visszaszólok, sajnos tudom hogy feleslegesen.
A taxisokat és a furgonosokat illeti, rossz közlekedési kultúrában úgy fejlődnek a sofőrök, hogy egyre durvábban elmennek a határokig, amikor még a többi közlekedési szereplő figyelme miatt általában nem okoznak balesetet, nem pedig előrelátóbbak óvatosabbak lesznek. Persze ez személyiség függő is, de a profi sofőrök jó része ebbe az irányba "fejlődik".
@memphi666:
Ott le kellett volna szállnia, úgy már szabályos lett volna. -
biker
nagyúr
válasz Reggie0 #60195 üzenetére
Láttál több képet is, vagy ebből az egyből deríted ki, hogy a képen nem látható kerékpárost a képen nem látható helyen elüthette-e úgy az egyik autó, hogy visszapattanva az úton állt meg egy ép korlát mellett?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Reggie0
félisten
Lattam tobbet is, de most tc-n raktak ki kepet a kerekparos utkozesi helyerol is, nem csak az autok mellol. eleg durva lehetett, csak tavolrol nem latszott, mert a korlatok jelentos resze kozel vegezte az eredeti poziciohoz. Aki akar tunkolni ebben a velemenycikkben megnezheti: [link]
[ Szerkesztve ]
-
updog
őstag
válasz Reggie0 #60197 üzenetére
Valahogy az ennyire nyilvánvaló eseteknél is mindig előjönnek a cikk/fb alatt a "ne sztereotipizáljunk már" kommentelők (ti. bömbi/merci), a "nem a márkán/lóerőn múlik", "láttam én már suzukist is veretni" stb. Ezekben egy közös, hogy látszik ezen kommentelők korábbi posztjain/hozzászólásain hogy amúgy ők pont ugyanabba a kategóriába tartoznak (német "prémiummal" veretik, vagy legalábbis szeretnék veretni ha a pofájuk nem csak az ilyen kommentek erejéig lenne nagy).
Szóval ne sztereotipizáljunk, aztán valahogy az ilyen baleseteknél mégsem a francia családi egyterű csapódik ki az útról a RACE001 rendszámmal...
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dell notebook topic
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Fujitsu LifeBook E756 i5-6300u I 8GB I 256GB SSD I IPS 15,6" FHD I jó akku
- Elitebook 850 G3 i5-6300u I 256GB SSD 8GB I 15,6" I Win10 I szép állapot
- Legion 5 15IMH6 15.6" FHD IPS i7-10750H RTX 3050 Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- L15 Gen3 27% 15.6" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- GF65 Thin 9SD 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1660 Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest