Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Necroman_Mk2
őstag
Én is.
#7 Janika--1982 A fal vagy a víz?
#10 TheHardOne Szerintem ez is idővel el fog jönni, ha a Netflix célja a felhasználói szám mindenáron való növelése. Bár én ezt úgy tudom csak elképzelni, hogy az ingyen+reklám csomagban akínálat csak egy részét tennék elérhetővé, az is időben rotálódva.
#11 Juhaszatti "A Netflix viszont magának gyártja egy jelentős részét, méregdrágán."
Meg megvásárol már elkészült tartalmakat, amik már moziban futottak korábban.#13 arnyekxxx +1
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
bopeti98
őstag
Szerintem az is közrejátszik a reklámos csomag népszerűségében, hogy sok távközlési szolgáltató kvázi "ingyen" adja a reklámos Netflixet az all-in csomagjuk részeként. Oké, nem ingyen, bele van építve az ára a havidíjba, de ez az előfizető szempontjából máshogy csapódik le, és így akkor inkább nem fizet pluszba még a reklámmentességért is.
[ Szerkesztve ]
-
Medocsabi
addikt
válasz TheHardOne #12 üzenetére
"Másrészt, engem, mint (fizető és/vagy reklámot néző) felhasználót baromira nem érdekel, hogy ki és mennyiért vagy hogyan gyártja rá a tartalmat vagy hogyan részesedik a bevételekből (ahogy írtad a YT esetét)."
Na az ilyen ember gondolja azt, hogy ha évente 5000 forintot tölt fel a feltöltőkártyájára, akkor neki igenis jár az ingyen Iphone 999 PromaXPlus, mer' régi ügyfél.
Azt felejted csak el, hogy ha nincs bevétel, nincs tartalom, ha nincs tartalom, nincs néző, ha nincs néző, nincs Streaming platform. De hát mit érdekel ez téged nem, mikor neked minden IS jár -
Medocsabi
addikt
Vicces, ahogy sokan vergődnek a reklámos csomagon, mégis 70 millió előfizető van. Mindenkinek adott a lehetőség a választásra, és pont az a 2 lehetőség van, ami mindenhol. Sarkítva gy szart kapsz olcsón (ami nem igaz, mert a tartalom jó), vagy jót drágán. Jelen esetben itt is, mint mindehol, mindenkinek minden kell, jó tartalom, örök élet, és ingyen sör, persze gombokért.
Akinek nincs havi ötezer forintja a saját szórakozására, az mit vertyog? Átlag ember üdítőre, csokira többet költ egy hónapban. Cigarettára bezzeg elkölt havi ötvenezret, az nem drága -
Shyciii
veterán
válasz TheHardOne #12 üzenetére
Már hogy ne lenne rajtuk reklám. NatGeo-n kifejezetten van reklám, ráadásul nem is kevés.
Amúgy meg hiába kapsz a lineáris tv-ben akár 120 csatornát, mikor ugyanazokat vetítik napról napra, ezredszerre is ugyanazt ismételve.Továbbra is az a véleményem, hogy teljesen rendben lenne a reklámos csomag, ha ingyen lenne (azaz kb. közel egyenrangúnak tekinthető a lineáris TV-vel/Youtube-bal).
Erre inkább nem is reagálok. Ekkora nettó baromságot ritkán olvasni.
-
tungsten
csendes tag
Örülni kell ennek.
Minden ami a bevételt növeli, az áremelés esélyét csökkenti.
Aki akarja, nézze reklámmal, a többieknek csak jobb, hogy olyanok is fizetnek, díjat és reklámot, akik nem engedhetik meg maguknak a drágább csomagot. -
veterán
válasz TheHardOne #12 üzenetére
Nem tudom, lehet hogy másik bolygó csatornáját nézem, nálunk itt Szabolcsban a ...
pl a NatGeo az egyik, ami konkrétan nézhetetlen a rengeteg reklám miatt. Nem önpromo, hanem igazi reklám. Eként ez egy rossz példa volt a részedről.
Ők is nagyon sokat segítettek abban, hogy manapság már kizárólag streaming szolgáltatók reklámmentes előfizetését nézzem. -
arnyekxxx
veterán
válasz TheHardOne #12 üzenetére
Hogy 10percenként 5 perc önpromót kell nézni a műsor helyett vagy más reklámot az tök mindegy. Normális filmcsatorna ami esetleg ténylen nem szakít meg az felárasan szokik benne lenni a csomagban.
És saját tapasztalat, hogy a 80-120 csatornán nincs semmi nézhető random időpontban, mig a streamingen a teljes kinálatból bármit megnézhetsz bármikor.
-
TheHardOne
tag
válasz Juhaszatti #11 üzenetére
Hát azért hetyetye...
Egyrészt, a lineáris TV-ben, ahol 80-120 különböző csatornára fizetsz elő kb. ugyanekkora összegért (vagy kevesebbért), amibe egy havi streaming kerül, bőven több tucat olyan csatorna is van (NatGeo-k, Discovery-k, Animal Planet, filmcsatornák, bizonyos hírcsatornák és sportcsatornák stb.), ahol nincs semmi reklám, legfeljebb saját ajánlóik. Plusz ügye ahol van reklám, ott azt sem kötelező nézni, át lehet kapcsolni, vagy fogat mosni, kávét főzni közben stb.
Másrészt, engem, mint (fizető és/vagy reklámot néző) felhasználót baromira nem érdekel, hogy ki és mennyiért vagy hogyan gyártja rá a tartalmat vagy hogyan részesedik a bevételekből (ahogy írtad a YT esetét).
-
Juhaszatti
addikt
válasz TheHardOne #10 üzenetére
Ennek azért bőven van előnye a lineáris TV-vel szemben, ráadásul azért is ugyanúgy fizetni kell, a reklámmal együtt.
A YouTube meg azért nem jó analógia, mert oda nem a Google gyártja a tartalmat, hanem a felhasználók. A Netflix viszont magának gyártja egy jelentős részét, méregdrágán.De egyébként szerintem sem jó ez a jelenlegi reklámos modell. Én maximum úgy tudnám elfogadni, ha 4K lenne rajta a tartalom.
Nonszensz hogy nincs náluk olyan csomag, ami 1 felhasználós és 4K. Ha 4K-t akarsz, fizesd ki a 4 felhasználós Prémiumot. -
TheHardOne
tag
Továbbra is az a véleményem, hogy teljesen rendben lenne a reklámos csomag, ha ingyen lenne (azaz kb. közel egyenrangúnak tekinthető a lineáris TV-vel/Youtube-bal). Amennyiben akár havi 1 dollárt is kell fizetni, akkor már nyilván 0 reklám legyen. De úgy látszik, sokakkal bármit meg lehet csinálni.
-
danih
veterán
Hova teszi a reklámokat amúgy, film elejére csak, vagy úgy mint a tecsőn random is bevághat párat közben is?
-
veterán
válasz Janika--1982 #7 üzenetére
Isteni szerencse hogy VANNAK MÉG SZAKÉRTŐK !!
-
aktív tag
-
veterán
válasz Foglalt név #5 üzenetére
A víztől falnak megyünk, az gonosz.
-
Robitrix
senior tag
teljesen logikus.. van az az összeg, amiért inkább elviseli az ember a reklámot. maximum addig nem azt nézi, hanem elmegy pisilni... már 1000 éve nem figyelem sehol a reklámokat. megtanultam szelektiven leszarni.... TV-n amúgy is egyszerű addig mást nézni a reklám helyett. Már pedig azért stream-et jellemzően valami nagy kijelzön nézek és csak ritkán 6-7 hüvelykes kijelzön. Ott meg simán mást nézek a reklám helyett. egyes vélemények szerint intenziven keresték egy időben a TV távírányító feltaláloját a szolgáltatok, hogy leverjék rajta a távíányító kényelmét. Nyilván ha odakéne ballagni a fotelből a TV-hez átkapcsolni az adót nehezebben tenné az ember, mint a fotelből távírányítóval. de simán ott hagyom a reklámot addig vagy mást nézek. online eszközön is. Azért nem túl bonyolut párhuzamosan váltni valami másra, amig fut a reklám. Főleg ha amúgy idióta már 100-szor leadott reklámot akarnak 101. alkalommal belém égetni.
-
veterán
A 100 Ft-os italt nem iszod, mert gyomorfájást okoz.
Van egy bolt, ott 150-ért kapható olyan ital, amitől nem fáj semmid.
Utóbbi bolt bevezeti a régi gyomorfájós 100 Forintos italt 75-ért, akkor onnantól az mégis jó??
-
aktív tag
-
veterán
Érdekes, én épp azért fizetek elő ilyesmire, hogy ne találkozzak reklámokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- OWON SPM6103 programozható laboratóriumi tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Razer Blade 16 - i9-13950HX, RTX 4090 (175W MAX TDP!), 32GB DDR5, 2TB SSD, Win11 Pro - GARI
- GoPro 7 Black Edition
- iPad Pro 13" 2024 1TB M4 16GB Silver (normál üveg) - MAKULÁTLAN - 3 Év Garancia
- ROG HYPER M.2 Card + 2x1 TB Samsung SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest