A Netflix közölte: már 70 millió havi szinten aktív felhasználója van a reklámokkal támogatott csomagjának. Ez azt jelenti, hogy közel dupláztak 6 hónap alatt – a fogyasztók tehát az olcsóbb, elérhetőbb megoldásokat keresik.
Hirdetés
Az USA-ban havi 6,99 dollárért kínált csomag így már az összes új előfizető több mint felét adja, azokban a régiókban, ahol elérhető. Májusban 40 millió havi szinten aktív felhasználóval rendelkeztek. A legolcsóbb, reklámok nélküli csomag ára havi 15,49 dollár.
Egyes elemzők áremeléseket javasoltak, hogy a Netflix azzal is a reklámok felé terelje a nézőket, mivel ez több bevételt hoz felhasználókra vetítve.
A Netflix nem közli, hogy pénzügyileg mit termel a reklámos csomag, azt viszont elmondta, hogy 2026-ig nem számít rá, hogy ez lesz a fő növekedési forrása. 2022 vége óta a csomag árát egyébként nem emelték.