- Sweet.tv - internetes TV
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb adatközpontokra van szüksége
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elon Musk nem kér a TikTokból
- Corel Draw topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
4tha
újonc
Elvittem itt a közelben egy "franchise" alatt szolgáló chip tuning műhelybe. Lóerőben brutál nőtt(+39 lóerő az elején mért 161hez képest), nyomatékban 30NM- azt azonban 1000rpmel magasabb fordulatszámon adta le.
Sok mérést csináltam 0-100, 50-130, azonban legjobb esetben is ugyanolyan számokat tudtam hozni, mint a gyári ECU mappel, azonban legtöbbször az általam mért gyári értékhez képest 0.5-1s veszteség volt,kb hasonló időjárás és szélviszony mellett. A pénzt visszadták nagy nehezen, persze megígérték, hogy lemérik profi gps eszközzel: azonban amikor a reklamáció után odaértem, már azt mondták, hogy ők nem akarnak ezzel foglalkozni (maximum 5-10 perc), inkább visszadják a pénzt. Hiába mondtam nekik, hogy találjunk megoldást, mert nekem az a fontos, hogy a kocsi jobban menjen (ne az élettartam kárára). Jól tudták, hogy lószart nem csináltak, csak megemelték a nyomatékot, amit jóval magasabban adott le, szóval semmire nem mentem vele.
Szóval az, hogy erőmérő van, még nem jelent semmit, lehet a motor ugyanazt a teljesítményt adja. Bevallom őszintén, hogy az első próba után én is el voltam ájulva, egyrészt az ember is fényezte, hogy milyen jól sikerült(placebo hatást erősíti, főleg amikor közel 100 ezret kiadtam érte), másrészt pedig a gázpedál valóban gyorsabban reagált, így érzetre a kocsi gyorsabb lett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest