- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Programozás topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Mobilinternet
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Citroware #92100 üzenetére
Barátnőmnek épp ilyen 1.2-es 3 hengeres Polója van, a jelenség teljesen normális.. Majd meg fogod szokni, egy 1.4-es dízelhez képest tényleg nagyon nyomatékszegény és lefulladós hatású.
Havonta 1-2 alkalommal szoktam vezetni a kocsiját és hiába van 13 éve jogsim, de az első elindulásokat még így is bő gázzal végzem, mert nagyon fura a sajátom után. Amikor három hónapig én használtam a kis békaszeműt, akkor pár nap után már fel se tűnt, simán érezni lehet, hogy hogyan játssz a pedálokkal.
Erről még az jutott eszembe, amikor a városból haza kellett hoznom apám Rióját aztán utána azonnal ültem át a Volvóba és mentem valahova. Mintha nem lett volna a Volvóban szervó, a váltóról nem is beszélve, a Kiánál kb. a levegőben húzogatod a semmit, a C30-ban meg férfiasan be kell tenni a helyére.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen