-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz pit stop #91926 üzenetére
Tologatható, lehet 7üléssel is kérni, de itt tároló rekeszek vannak helyette.
a kalaptartó rolónak is van egy rekesz ahova el lehet tüntetni
Hét ülésesben sem nyomorogsz leghátul
Síkba mindenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
nagyúr
-
sfefe
őstag
Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne, hogy 1.6-os benzinhez es 2.5 dieselhez milyen inditokabelt erdemes venni?
200A, 400A, 600A vagy milyet?Koszonom
udv: sfefeAz élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok,
szerintetek érdemes toronymerevítőt használni? Erősen gondolkozok rajta, hogy kap előlre egyet a leon.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #91970 üzenetére
Utcai használatra szvsz felesleges.
mod:
Jorus: Ilyen terepen még az én földszintesem is elmenne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #91970 üzenetére
Hacsak nem minden nap kanyarvadászaton vagy akkor lehet...de úgy már hátra is kellene valamit tákolni.
-
Speeedfire
nagyúr
Azt mondod, hogy hagyjam? Pedig sokan azt mondják, hogy nagy előnye van kanyarban.
F_Zolee: Nem minden nap, de amikor haza tévedek a bakonyba, akkor előfordul, hogy próbálgatom. Viszont sokszor túrja az orrát. Tudom, hogy szar a McPherson, de ez van.
Futóművet már 2x is voltam állíttatni, nem segített. De lehet, hogy anno kapott valamit az eleje és nem tudják megcsinálni. Csak basznak elmondani, hogy nem lehet, épp csak a lóvét kérik el.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #91976 üzenetére
De Neki 1.8 volt, amit eladott a magas fogyi miatt. Az 1.4 az túl jól fogyasztana, végén lecserélné rá a fókát
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #91973 üzenetére
Leginkább azért túrja az orrát mert orrnehéz, szóval a merevítés sem fog sínautót varázsolni belőle.
Ha nem túl drága bepróbálhatod bár akkor már érdemes hátra is tenni. Meg mondjuk keményebb szilentek, vastagabb kanyarstabilizátor...
mod:
BBD: Most majdnem rávágtam hogy a G9-ből már nem volt 1,4-es de így rákeresve abból is volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #91979 üzenetére
Akkor esetleg egy vastagabb stabrudat betehetsz, ahhoz nem kell fúrni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #91981 üzenetére
Ha megvan a gyárilag kialakított helye akkor igen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #91981 üzenetére
Ha rendesen megcsinálják, alulra is raknak, hogy meglegyen a teljes trapéz, akkor az nem 30 perc.
Még mindig jár a zállat[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #91983 üzenetére
Akkor add el és vegyél egy wrx-et, azzal már lehet kanyarogni.
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tomcsi23 #91984 üzenetére
Ok, teljesen lebeszéltetek róla.
Jár. Kint és bent is. A durva, hogy itt a 14-ben is megmássza.
De most már eleresztettem. Mássza össze, leszarom. Nem tudok vele mit kezdeni.
Qru: Valami olyasmi kellene. De sajnálom pénzt ilyen szinten a kocsira. A kedvencem az evo vii-ix. De 5-6m. De még 3m-ig sincs olyan összerekes ami nekem tetszik.
Ismerős körben meg csak gyűlnek az s4-ek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hacki87 #91987 üzenetére
A dízeles tetején is ven légbeömlő (teszt) az ugye 150 ló és 350 Nm-t tud. Meg sokan a sima 1.5i meg a 2.0i-n is lecserélik hooded géptetőre a simát.
mod:
De gyárilag csak a 2.0D meg a 2.5 turbó kapott légbeömlőt (WRX: 230/320 STi: 300/407)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
ZZ-t se kezelték azért annyira jófej módon, ugye 7 év vagy 180k volt, ameddig cserélték a fűzött blokkot, de itthon a zömük nem lett cserélve, mert nem jelentkezett a probléma hét év alatt. Cserélni meg csak annak cserélték, aki panaszkodott, visszahívás nem volt. Érthető, mert az átlag user ennyi idő alatt 100k körül megy, de a probléma inkább 150 körül jelentkezik, addigra meg a legtöbb autó túl volt a hét éven. Pl. emiatt szinte az összes ZZ mocis MR2, amit használtan kaphatsz, egy szopóroller. Szóval annyira a Toyota se volt korrekt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #91991 üzenetére
Igen de csak gyári állapotban. Utólag bármelyikre feltehető a légbemlős géptető. Akár az enyémre is.
Előnye városban van pl araszoláskor jobban szellőzik a motor. Hátránya nagyobb tempónál van, mert nagyon visszaeshet tőle a motor/víz/olaj hőfoka és a légellenállást is nagyban rontja.IC van mindegyikben (levegős nem vizes), az STi-ben pedig egy külön tartályból lehet a vizet spriccelni az IC-re.
Érdekes, hogy száraz IC-t kaptak a rövid váltóáttételezéshez inkább a vizes passzolna de nyilván egy levegős IC sokkal egyszerűbb technikailag mint pl a Toyota Auris külön hűtőkörös vizes IC-je.
Ugye a levegős IC előnye, hogy nagytempónál hidegebb levegőt állít elő mint egy vizes, alacsony tempónál meg pont fordítva.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #91992 üzenetére
Majd meglátjuk, tetszeni tetszik, de ez a konkrét példány nem eladó. Egyenlőre féket kell csinálni rajta. Csövek, tárcsák, betétek, féknyergek. Red stuff lesz elől, hátul. Elől fúrt zimmermann tárcsa, hátul teli. Majd csinálok képeket. Ez 1.8-as, a váltója kéne, a futóműve gyárilag egy rakás szar.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #91996 üzenetére
Az eleje nyúlós a hátulja meg ideges, de nem elég feszes. A motorban több van, mint amit a gyári futómű enged kiautózni. Ezért is törik halomra a Miatákat. Erre jön még nyáron a JR kompresszor.
Féket nem én választottam hanem a tulaj. Állítólag bevált kombó. Lesz hozzá komolyabb csövezés. Majd kiderül, mit tud.
Elférek benne, bár koppra van az ülés húzva,nem kényelmes, de meg lehet szokni. A szerpentinen elfelejted, hogy térdben szűk. A tulaj tőlem magasabb.
Utaskén félek benne, ha meg én vezetek állítólag keményebben hajtom, mint a tulaj. Elég sápadtan szokott kiszállni. Napi használósnak nem jó választás, viszont hétvégi autónak tökéletes, ha van hol hajtani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.