- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Delphi programozás
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- eBay
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #92950 üzenetére
Ahaam. Bár ültem 3er-ben de az sokkal szűkösebb hátul mint a Passatunk és ültem Jettaban az meg tágasabb mint az 1er. De akkor biztos csak a térérzet szar a bimmerekben.
Declare: Olajos dsg, még tartja magát. Van egy kis késlekedés előzéskor, így automatice áthúzom S-be előzés előtt és akkor jó. De amúgy jól van programozva 130-nál ha nyomsz egy padlót lazán visszavált 4-esbe és megindul szépen. Amúgy lazán elforgatja 4000 főlé ha odalépsz neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
A teret jól érezted, de a tér és a külső méretek nem határozzák meg egyértelműen a kategóriát. Felszereltség, választható extrák, anyagminőség, hajtáslánc, futóművek stb. is számít. A Jetta/Octavia gyakorlatilag egy szedán Golf = C szegmens.
A "prémium" gyártók modelljei rendre kisebbek, mint a kommersz márkáké, másban adnak többet, de ez régen is így volt, egy B4-B5 Passat 40 centivel hosszabb mint a vele egyidős E36/E46 vagy C vagy A4 bármi.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #92954 üzenetére
na ez nekem teljesen új, mondjuk nekem a méret többet számít, mint, hogy melyik kategóriába tartozik, mert kb letojom, hogy a bmw 3 és passat egy kategória, mikor az 5-ös bmw is passzentos nekem
a 3-asba meg szabályosan klausztrofóbiám van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz kisza25 #92956 üzenetére
Mondjuk nehezen tudom elkepzelni, hogy egy i20-ban ulve egy 5er hogyan tunhet szukosnek, mikor mar az E61 is akkora, hogy a 192 centimmel nagyon tavol vagyok meg attol, hogy teljesen hatra kelljen tolnom az ulest, illetve gyakorlatilag keptelen vagyok kinyitni az utasoldali ajtot a soforulesbol, pedig Olymp ingbol is a hosszitott ujjut kell hordanom...
-
Qru
MODERÁTOR
Dízelmotoros verzió nem lesz és kap részecskeszűrőt a benzines is... Hurrá.
#nincsbennetarcsi
-
mdani01
aktív tag
Elkelt a Zafira
Vasarnap feltettem hahura, kb 180-an rakattintottak, majd hetfon jott az sms a AAA autotol a szokasos szovegukkel. Felhivtam oket csak kivancsisagbol, mondták hozzam be es megalkudunk. Mondtam a csajnak hogy nem tudom bevinni gyorsan ra is vagta akkor semmi gond kijonnek ok megnezik de 500-nal tobbet nem tudnak adni érte, utána letettem a telefont😃
Kedden a kozeli kereskedesbe bevittem, kereskedovel mentunk egy kort, utana mondta beall vele ugy h kitudjak menni (na mondom akkor ennyi). Aztan bementunk az irodaba, kerdezte mennyit kérnék érte, 750-et mondtam, persze sok volt neki. Vegul 600-ert ott maradt, par helyen mar elkezdett holyagosodni kuplung is csereérett és ezért.Most pedig kell vadászni egy pénztemető 3-er-t
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
Declare
őstag
Hat de most ha ezt nezzük, akkor ülj be egy A4 be hatra....egy hona Jazzben valoszinüleg jobban elfersz....akkor a Jazz most magasabb kategoria?
(#92958) joamilestoné szerintem vannak olyan hsz ek, amikre nem erdemes reagalni....nekem is van olyan haverom, akinel az aktualis ceges auto az mindent visz es az autogyartas netovabbja Hallgattam en mar vegig az anyosülesen ülve, hogy a full fapad 1,6 dizel Rapid az autozas netovabbja....es hogy odanezzek, hogy mar majndenm 200 al megyünk, aztan eszre se venni, meg se kottyan....meg multkori ment valahova 600km t es frissebben szallt ki az ülesböl, mint reggel, amikor felkelt az agybol jah es legutóbb ült a fönöke uj A8 audijaba....es hat igazabol meg kell, hogy mondja, hogy nem is nagy szam....jo jobban megy mint az öve, meg egy ket aprosag, de összessegeben a rapidnal több nem kell az embernek....minden mas baromsag.
Most epp az 1,6 Octavia az, aminel nincs feljebb -
brumi1024
veterán
5er jelentősen nagyobbnak érződik mindennapi használatban, mint a Passat (B6). Az a 20 centi a tengelytávban, 15 minimum hosszban nagyon érződik, ha manőverezni kell. Súlyban is más liga a kettő, egy jól felszerelt 5er 2 tonna. A térérzet más dolog, a baromi hosszú orr és a jó irányban lévő motor sokat elvesz a beltérből.
[ Szerkesztve ]
-
válasz xEon1337 #92957 üzenetére
joamilestoné: már vártam A BMW-ben attól van klausztrofóbiám, hogy minél nagyobb annál nagyobb a középkonzol, a lábamhoz végig hozzáér, a műszerfal is belóg és az ajtó könyöklő balról, jobbról meg a sima, olyan, mint egy bunker. Amúgy a legújabbakból csak 3-as BMW-ben ültem, a régebbiekből meg e39 (abból vagy 5-ben) és e61-ben
az i20 kicsi (nem is akarom egy lapon emlegetni a 3-as bmw+ passattal, nem én kevertem ide), de itt most arról volt szó, hogy passat vs 3-as bmw
A hyundai/kia jellegzetessége, hogy a műszerfal rövid, hirtelen "leszakad" és a középkonzol nem áll bele a térdedbe, mert nincsen alja
Qru: nem kapta meg az új padlólemezt?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hülyegyerek
addikt
-
válasz hülyegyerek #92973 üzenetére
gondolom ez ember függő, de én mindig terpesztek vagy 75 fokban, így kényelmes és ahol van középkonzol le lóg a váltóig az nyomja a térdem.
Amúgy a kia ceed 1,6 gdi hol helyezkedik el a civic-hez képest, futómű, dinamika, összeszerelés, fogyasztás, ergonómia...részedről?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #92974 üzenetére
Ceed vs. Civic b. 3000-es fordulatig jobban húz, dinamikusabb, viszont 3000 felett sokkal gyengébb. A fogyasztása kb. fél literrel több.
Az ülése kevésbé komfortos, kevesebb az oldaltartása, és keményebbre is van tömve, amit én nem szeretek (mondjuk lehet, hogy a Civicé is ilyen kemény volt újkorában, csak azóta eltelt 12 év. ), viszont az elektromos deréktámasz kárpótol mindenért.
A futóműve sokkal komfortosabbra van hangolva, simán átsiklik minden úthibán, ahol a Civic már bőven koppan, viszont sokkal instabilabb is az egész. A kormányzásról már írtam, nekem borzasztó szintetikus a Ceedé.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz hülyegyerek #92975 üzenetére
igen ez az alacsony fordulaton erősebbnek tűnik ez hyundai i20, meg régebbi ceednél is megvolt, amikor azt várnád hogy megindul nem teszi, hanem egyenletesen húz.
Fater civicje pont fordítva, alul semmi, de 3500-4000 megindul, és g4 ugyanez.
A 2011-es ceed még sokkal keményebb volt, a 2013-as i30 meg már túl lágy volt nekem
Az i20 2015 hasonlóan kemény, mint a 2011-es ceed
A kormányzás 2011 ceed sokkal jobb volt. Mióta van ez a 3 módban változtatható szervó kormányzás totál szintetikus lett[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
#47205632
törölt tag
Nem tudjátok a fekete szarvas matrica mit jelent a kocsikon? Már több autón is láttam és nem tudom mit akarna jelenteni.
-
válasz hülyegyerek #92978 üzenetére
Jól értettem, azt írom én is, hogy alul 3000-ig erősebbnek tűnik az 1.25 16v i20 és 1,4 16v ceed, mint az 1,6 16v golf/ 1,4 honda, aztán 3500-4000- nél fordul a kocka
Városba, országútra jók ezek a motorok, pályán érezni a hátrányát, mondjuk az 1,6 gdi-t hol dicsérik, hol szidják az autós újságírók, döntse el az emberEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
-
#47205632
törölt tag
válasz BigBlackDog #92983 üzenetére
Neem, mindenféle kocsin. Egy sima szarvas. [link]
Azt nem tudom miért szarvas, ha egy kutya/macska/ló van ráragasztva még értem, de szarvas? -
#47205632
törölt tag
válasz BigBlackDog #92986 üzenetére
Lehet, hogy ilyen volt nem tudom. Van különbség?
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #92984 üzenetére
Nem, AZ karcol. Majd meg gondolkodom rajta.
Munez, nagyon vigyazok, tudod. De maskepp ennel a toltonel nem megy. Szembe nem allok fel szabalytalanul.
I humbly and respectfully decline™
-
hülyegyerek
addikt
válasz bajnokpityu #92993 üzenetére
Pályán is.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
#47205632
törölt tag
Az ugye csak apró hibára utal, ha egy nagyobb gödörbe belehajtva az ABS hibajelző felvilágít, de ha leállítom a kocsit és újra beindítom akkor tökéletes megint? Gondolom kontakthiba lesz valahol, ezt le kell csekkoltatnom majd.
-
Jaffa75
őstag
És Tse...
Megvan a Jetta, tök zsír és tiszta, a múlt héten f@száztam le (Jó nem Saint módon, de bőven vállalható! ).
3 hét alatt mentem vele 30 km-t, tényleg felesleges lesz hamarosan.. Van 8k km a szakszervízben a30-ból15-ből, és ugyanennyi a zsír új vásárolt Michelin CC-ből alatta!
Nem teszem még fel, van még 9 hetem a véglegesítésig... -
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Mobil flották
- Politika
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest